„Budowa ogólnodostępnych pomostów rekreacyjnych w miejscowościach Muntowo, Popowo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa ogólnodostępnych pomostów rekreacyjnych w miejscowościach Muntowo, Popowo Salęckie, Polska Wieś, Probark, Kiersztanowo, Wyszembork ( rozbudowa) w gminie Mrągowo”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMrągowo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Mrągowo
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-14
  • Numer ogłoszenia557822-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557822-N-2018 z dnia 2018-05-14 r.

Gmina Mrągowo: „Budowa ogólnodostępnych pomostów rekreacyjnych w miejscowościach Muntowo, Popowo Salęckie, Polska Wieś, Probark, Kiersztanowo, Wyszembork ( rozbudowa) w gminie Mrągowo”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny „Rybactwo i Morze” Priorytetu 4 ”Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej” w zakresie działania ”Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność”.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Postępowanie prowadzi zamawiający.
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mrągowo, krajowy numer identyfikacyjny 51074276400000, ul. ul. Królewiecka  , 11700   Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 412 924, e-mail poczta@gminamragowo.pl, faks 897 412 924.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.gminamragowo.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć do dnia 04.06.2018r. do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Mrągowo 11-700 Mrągowo ul Królewiecka 60a, pokój nr 6 – sekretariat (na parterze ).
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa ogólnodostępnych pomostów rekreacyjnych w miejscowościach Muntowo, Popowo Salęckie, Polska Wieś, Probark, Kiersztanowo, Wyszembork ( rozbudowa) w gminie Mrągowo”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
sześć


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „Budowa ogólnodostępnych pomostów rekreacyjnych w miejscowościach Muntowo, Popowo Salęckie, Polska Wieś, Probark, Kiersztanowo, Wyszembork ( rozbudowa) w gminie Mrągowo” w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” Priorytetu 4 ”Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej” w zakresie działania ”Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanego przez społeczność”. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia, bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. 2.ZAKRES ZAMÓWIENIA : Część I. Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Muntowo, gmina Mrągowo na jeziorze Juksty dz. nr 356 obręb Muntowo, gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 225/1 obręb Muntowo, gmina Mrągowo. Pomost drewniany w kształcie litery „L” o wymiarach 18,00m x 2,20m + 5,50m x 2,50m, powierzchni 53,35 m2. wraz z wyposażeniem. Zakres zamówienia określają: • Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Muntowo, gmina Mrągowo (załącznik nr 11): 11.1.Projekt budowlany 11.2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 11.3.Zgłoszenie, uzgodnienia: - Zgłoszenie o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 01.08.2016r na budowę pomostu rekreacyjnego drewnianego w m. Muntowo na jeziorze Juksty dz. nr ewidencyjny 356 obręb Muntowo na wysokości działki nr 225/1 obręb Muntowo, do którego Starostwo Powiatowe w Mrągowie nie wniosło sprzeciwu. -.Pismo Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie znak: MUW.DM.7001.1-17/16 z dnia 21.06.2016 oraz MUW.DM.0702.2-15/16 z dnia 21.04.2016r. 11.4.Przedmiar robót. Część II. Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Popowo Salęckie, gmina Mrągowo na jeziorze Salęt Wielki dz. nr 230 obręb Popowo Salęckie gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 94/1 obręb Popowo Salęckie, gmina Mrągowo. Pomost drewniany w kształcie litery „I” o długości 24,6m i szerokości 2,5m, powierzchni 61,5 m2 wraz z wyposażeniem. Zakres zamówienia określają: • Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Popowo Salęckie, gmina Mrągowo (załącznik nr 12): 12.1. Projekt budowlany 12.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 12.3. Zgłoszenie, uzgodnienia: -Zgłoszenie o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 26.08.2016r na budowę pomostu rekreacyjnego drewnianego w m. Popowo Salęckie na jeziorze Salęt Wielki dz. nr 230 obręb Popowo Salęckie gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 94/1 obręb Popowo Salęckie, gmina Mrągowo, do którego Starostwo Powiatowe w Mrągowie nie wniosło sprzeciwu. - Pismo Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie znak: MUW.DM.7001.1-21/16 z dnia 08.08.2016r oraz MUW.DM.0702.2-25/16 z dnia 28.06.2016r. 12.4.Przedmiar robót. Część III. Rozbudowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Wyszembork, gmina Mrągowo na jeziorze Salęt Wielki dz. nr 230 obręb Popowo gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 81/1 obręb Wyszembork, gmina Mrągowo. Rozbudowa istniejącego pomostu o pomost w kształcie litery „I” o wymiarach 1,5m x 9,2m tj. powierzchni 13,8m2 wraz z wyposażeniem. Konstrukcja nośna z elementów metalowych (jak istniejąca), pokład drewniany. Zakres zamówienia określają: Rozbudowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Wyszembork, gmina Mrągowo (załącznik nr 13): 13.1. Projekt budowlany 13.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 13.3. Decyzje: -Decyzja pozwolenie na budowę Nr 436/2016/Mrw z dnia 01.12.2016 na rozbudowę pomostu rekreacyjnego na jeziorze Salent Wielki (działka nr ewid.230 obręb Popowo Salęckie) na wysokości działki nr ewid. 81/1 obręb Wyszembork. - Decyzja pozwolenie wodnoprawne z dnia 19.10.2016r znak ROŚ.6341.58.2016 13.4.Przedmiar robót. Część IV. Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Polska Wieś, gmina Mrągowo na jeziorze Juno dz. nr 355 obręb Polska Wieś gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 133/10 obręb Polska Wieś, gmina Mrągowo. Pomost drewniany w kształcie litery „L” o wymiarach: 10m x 1,80m +3m x 1,80m, o powierzchni 23,4 m2 wraz z wyposażeniem. Zakres zamówienia określają: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Polska Wieś, gmina Mrągowo (załącznik nr 14) 14.1. Dokumentacja projektowa 14.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 14.3. Zgłoszenia,: -Zgłoszenie o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 16.02.2018r na budowę pomostu rekreacyjnego drewnianego w m. Polska Wieś na jeziorze Juno dz. nr 355 obręb Polska Wieś gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 133/10 obręb Polska Wieś, gmina Mrągowo, do którego Starostwo Powiatowe w Mrągowie nie wniosło sprzeciwu. 14.4.Przedmiar robót. Część V. Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Probark, gmina Mrągowo na jeziorze Probarskim dz. nr 396 obręb Probark gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 223/16 obręb Probark, gmina Mrągowo. Pomost drewniany w kształcie litery „T” o wymiarach 12m x 2m + 10m x 2m, powierzchni 44 m2 wraz z wyposażeniem. Zakres zamówienia określają: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Probark, gmina Mrągowo (załącznik nr 15) 15.1. Dokumentacja projektowa 15.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 15.3. Zgłoszenia,: -Zgłoszenie o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 18.08.2016r na budowę pomostu rekreacyjnego w m. Probark, na jeziorze Probarskim dz. nr 396 obręb Probark gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 223/16 obręb Probark, gmina Mrągowo, do którego Starostwo Powiatowe w Mrągowie nie wniosło sprzeciwu. 15.4.Przedmiar robót. Część VI. Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kiersztanowo, gmina Mrągowo na jeziorze Kiersztanowskim dz. nr 312 obręb Kiersztanowo gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 108/2 obręb Kiersztanowo, gmina Mrągowo. Pomost w kształcie litery „T” o wymiarach: odcinek prostopadły do linii brzegu -14,5m x 3m, odcinek równoległy do linii brzegu 23m x 3 m, kładka kajakowa 17,5 m x 0,5m, powierzchnia pomostu: 121,25 m2. Konstrukcja pomostu z pali stalowych zbrojonych i betonowanych oraz rusztu stalowego. Pale i ruszt łączone przez spawanie. Pokład i belki wykonane z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wyposażenie pomostu m.in.:drabinki zejściowe, koło ratunkowe z liną, pachołki cumownicze. Zakres zamówienia określają: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kiersztanowo, gmina Mrągowo (załącznik nr 16) 16.1.Projekt budowlany 16.2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 16.3.Decyzje: -Decyzja pozwolenie na budowę Nr 364/2017/Mrw z dnia 20.09.2017r na budowę pomostu rekreacyjnego na jeziorze Kiersztanowskim na działce nr ewid. 312 obręb Kiersztanowo, gmina Mrągowo, na wysokości działki nr ewid. 108/2 obręb Kiersztanowo - Decyzja pozwolenie wodnoprawne z dnia 10.08.2017r znak ROŚ.6341.1.49.2017 16.4.Przedmiar robót. -Zamawiający informuje, iż zgodnie ze stanowiskiem Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych projekt budowlany ma charakter nadrzędny i określa szczegółowy zakres robót, przedmiar robót natomiast w celach informacyjnych stanowi wyliczenie i zestawienie planowanych prac wykonane na podstawie rysunków w dokumentacji projektowej. Podstawowym celem przedmiaru robót nie jest opisanie robót, lecz umożliwienie ich wyceny. Oznacza to, że roboty opisane w projekcie budowlanym wchodzą w zakres zamówienia, nawet, jeżeli nie zostały ujęte w przedmiarze. W związku z powyższym w przypadku robót, które zostały ujęte w projekcie budowlanym, ale nie zostały uwzględnione w przedmiarze Oferent powinien poinformować o tym Zamawiającego oraz poszerzyć swój kosztorys ofertowy o brakujące w przedmiarze roboty. -Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacji Technicznej, przedmiarach robót, dokumentacjach projektowych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 art. 30 PZP Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót, w zgodzie z pozwoleniami na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentach. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane materiały spełniają warunki określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej. Ocena ta będzie podstawą do pozostawienia oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności" zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w dokumentacji technicznej. - Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie realizacji inwestycji i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; - roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, STWIOR oraz wymogami niniejszej SIWZ; - użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (art.10) - będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich i europejskich normach PN-EN, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia warunków dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inspektora nadzoru inwestorskiego. -Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. -Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. -Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, obejmującą w szczególności: wykonanie bieżących pomiarów geodezyjnych, wytyczenia, pomiarów powykonawczych, domiarów i szkiców w zakresie wykonanych elementów objętych dokumentacją na potrzeby dokumentów rozliczeniowych potwierdzających ilości wykonanych robót z wyodrębnieniem poszczególnych elementów pozycji obmiarowych. - UWAGA! Dotyczy wszystkich części zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej SIWZ w okresie objętym zamówieniem. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.

II.5) Główny kod CPV: 45242000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45244200-1
45262211-3
45240000-1
45422000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: a) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: - nie mniejszą niż 40.000 zł. ( sł. czterdzieści tysięcy złotych) dla Części I,II i V. - nie mniejszą niż 20.000 zł. ( sl. dwadzieścia tysięcy złotych) dla Części III i IV. - nie mniejszą niż 90.000 zł ( sł. dziewięćdziesiąt tysięcy złotych ) dla Części VI.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) co do warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej: • jedną robotę budowlaną polegającą na budowie pomostu drewnianego na palach drewnianych lub stalowych o wartości robót minimum 20.000 zł. brutto dotyczy Części I, II, III, IV i V. • jedną robotę budowlaną polegającą na budowie pomostu drewnianego na palach stalowych o wartości robót minimum 70.000 zł. brutto - dotyczy Części VI. Do w/w robót załączyć należy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b) co do warunku potencjału kadrowego: Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego ( Zał.nr10) w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1.Wykaz, osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, w tym obowiązkowo: Co najmniej 1 osoba : • Kierownika budowy, osobę posiadającą uprawnienia budowlano-konstrukcyjne do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy będącej przedmiotem zamówienia , bądź też odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy dla budowy będącej przedmiotem zamówienia. 2. Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia publicznego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.1.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 1.2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 1.3. Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. - Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3. W przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art 22a ustawy, dokumenty wymienione w pkt. 1 przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów, 4.W przypadku wskazania przez Wykonawcę (w formie odrębnego oświadczenia) dostępności oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt 1, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5.W przypadku wskazania przez Wykonawcę (w formie odrębnego oświadczenia zawierającego min. sygnatury postępowań, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane) dostępności oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt. 1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2.1.Wykaz osób ( zał.nr 10), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1. Wykaz, osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w tym obowiązkowo: Co najmniej 1 osoba: • Kierownika budowy, osobę posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia, bądź też odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy dla budowy będącej przedmiotem zamówienia. 2.2. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych( Zał. Nr 9), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 2.3. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: - nie mniejszą niż 40.000 zł. brutto ( sł. czterdzieści tysięcy złotych) dla Części I,II i V. - nie mniejszą niż 20.000 zł.brutto ( sl. dwadzieścia tysięcy złotych) dla Części III i IV. - nie mniejszą niż 90.000 zł brutto ( sł. dziewięćdziesiąt tysięcy złotych ) dla Części VI. 2.4.Wykaz robót (zał. nr 7) – Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej: • jedną robotę budowlaną polegającą na budowie pomostu drewnianego na palach drewnianych lub stalowych o wartości robót minimum 20.000 zł. brutto dotyczy Części I, II, III, IV i V. • jedną robotę budowlaną polegającą na budowie pomostu drewnianego na palach stalowych o wartości robót minimum 70.000 zł. brutto - dotyczy Części VI. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne dokumenty. 3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 2. ppkt 2.3. , 2.4., zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 5. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art 22a ustawy, dokumenty wymienione w pkt. 2 przedmiotowy dokument należy złożyć także w odniesieniu do tych podmiotów, 6.W przypadku wskazania przez Wykonawcę (w formie odrębnego oświadczenia) dostępności oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt.2, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.W przypadku wskazania przez Wykonawcę (w formie odrębnego oświadczenia zawierającego min. sygnatury postępowań, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane) dostępności oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt. 2, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 10,00
1.3. Doświadczenie kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy będącej przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dotyczy wszystkich części zamówienia: 1. Zamawiający określa warunki umowy na realizację zamówienia w niniejszym postępowaniu w Projekcie Umowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; 2. Dopuszcza się zmiany w treści umowy gdy zmiany te są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; 3. Przewiduje się zmiany w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących zakresach: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: - zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) 2) dostosowania zapisów umownych do zmian przepisów prawa, które nastąpią po dacie zawarcia umowy, w tym aktów prawa miejscowego, 3) wystąpienia konieczności zmiany osób po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe, lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy lub Zamawiającego) przy pomocy, których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy. 4.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności zgodnie z art.144 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Muntowo, gmina Mrągowo na jeziorze Juksty dz. nr 356 obręb Muntowo, gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 225/1 obręb Muntowo, gmina Mrągowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Muntowo, gmina Mrągowo na jeziorze Juksty dz. nr 356 obręb Muntowo, gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 225/1 obręb Muntowo, gmina Mrągowo. Pomost drewniany w kształcie litery „L” o wymiarach 18,00m x 2,20m + 5,50m x 2,50m, powierzchni 53,35 m2. wraz z wyposażeniem. Zakres zamówienia określają: • Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Muntowo, gmina Mrągowo (załącznik nr 11): 11.1.Projekt budowlany 11.2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 11.3.Zgłoszenie, uzgodnienia: - Zgłoszenie o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 01.08.2016r na budowę pomostu rekreacyjnego drewnianego w m. Muntowo na jeziorze Juksty dz. nr ewidencyjny 356 obręb Muntowo na wysokości działki nr 225/1 obręb Muntowo, do którego Starostwo Powiatowe w Mrągowie nie wniosło sprzeciwu. -.Pismo Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie znak: MUW.DM.7001.1-17/16 z dnia 21.06.2016 oraz MUW.DM.0702.2-15/16 z dnia 21.04.2016r. 11.4.Przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45242000-5, 45240000-1, 45244200-1, 45262211-3, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
1.3. Doświadczenie kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy będącej przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat 30,00
termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Popowo Salęckie, gmina Mrągowo na jeziorze Salęt Wielki dz. nr 230 obręb Popowo Salęckie gmina Mrągowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Popowo Salęckie, gmina Mrągowo na jeziorze Salęt Wielki dz. nr 230 obręb Popowo Salęckie gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 94/1 obręb Popowo Salęckie, gmina Mrągowo. Pomost drewniany w kształcie litery „I” o długości 24,6m i szerokości 2,5m, powierzchni 61,5 m2 wraz z wyposażeniem. Zakres zamówienia określają: • Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Popowo Salęckie, gmina Mrągowo (załącznik nr 12): 12.1. Projekt budowlany 12.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 12.3. Zgłoszenie, uzgodnienia: -Zgłoszenie o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 26.08.2016r na budowę pomostu rekreacyjnego drewnianego w m. Popowo Salęckie na jeziorze Salęt Wielki dz. nr 230 obręb Popowo Salęckie gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 94/1 obręb Popowo Salęckie, gmina Mrągowo, do którego Starostwo Powiatowe w Mrągowie nie wniosło sprzeciwu. - Pismo Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie znak: MUW.DM.7001.1-21/16 z dnia 08.08.2016r oraz MUW.DM.0702.2-25/16 z dnia 28.06.2016r. 12.4.Przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45242000-5, 45240000-1, 45244200-1, 45262211-3, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doswiadczenie kierownika budowy 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Rozbudowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Wyszembork, gmina Mrągowo na jeziorze Salęt Wielki dz. nr 230 obręb Popowo gmina Mrągowo,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbudowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Wyszembork, gmina Mrągowo na jeziorze Salęt Wielki dz. nr 230 obręb Popowo gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 81/1 obręb Wyszembork, gmina Mrągowo. Rozbudowa istniejącego pomostu o pomost w kształcie litery „I” o wymiarach 1,5m x 9,2m tj. powierzchni 13,8m2 wraz z wyposażeniem. Konstrukcja nośna z elementów metalowych (jak istniejąca), pokład drewniany. Zakres zamówienia określają: Rozbudowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Wyszembork, gmina Mrągowo (załącznik nr 13): 13.1. Projekt budowlany 13.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 13.3. Decyzje: -Decyzja pozwolenie na budowę Nr 436/2016/Mrw z dnia 01.12.2016 na rozbudowę pomostu rekreacyjnego na jeziorze Salent Wielki (działka nr ewid.230 obręb Popowo Salęckie) na wysokości działki nr ewid. 81/1 obręb Wyszembork. - Decyzja pozwolenie wodnoprawne z dnia 19.10.2016r znak ROŚ.6341.58.2016 13.4.Przedmiar robót
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45242000-5, 45240000-1, 45244200-1, 45262211-3, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Polska Wieś, gmina Mrągowo na jeziorze Juno dz. nr 355 obręb Polska Wieś gmina Mrągowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Polska Wieś, gmina Mrągowo na jeziorze Juno dz. nr 355 obręb Polska Wieś gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 133/10 obręb Polska Wieś, gmina Mrągowo. Pomost drewniany w kształcie litery „L” o wymiarach: 10m x 1,80m +3m x 1,80m, o powierzchni 23,4 m2 wraz z wyposażeniem. Zakres zamówienia określają: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Polska Wieś, gmina Mrągowo (załącznik nr 14) 14.1. Dokumentacja projektowa 14.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 14.3. Zgłoszenia,: -Zgłoszenie o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 16.02.2018r na budowę pomostu rekreacyjnego drewnianego w m. Polska Wieś na jeziorze Juno dz. nr 355 obręb Polska Wieś gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 133/10 obręb Polska Wieś, gmina Mrągowo, do którego Starostwo Powiatowe w Mrągowie nie wniosło sprzeciwu. 14.4.Przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45242000-5, 45240000-1, 45244200-1, 45262211-3, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Probark, gmina Mrągowo na jeziorze Probarskim dz. nr 396 obręb Probark gmina Mrągowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Probark, gmina Mrągowo na jeziorze Probarskim dz. nr 396 obręb Probark gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 223/16 obręb Probark, gmina Mrągowo. Pomost drewniany w kształcie litery „T” o wymiarach 12m x 2m + 10m x 2m, powierzchni 44 m2 wraz z wyposażeniem. Zakres zamówienia określają: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Probark, gmina Mrągowo (załącznik nr 15) 15.1. Dokumentacja projektowa 15.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 15.3. Zgłoszenia,: -Zgłoszenie o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę z dnia 18.08.2016r na budowę pomostu rekreacyjnego w m. Probark, na jeziorze Probarskim dz. nr 396 obręb Probark gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 223/16 obręb Probark, gmina Mrągowo, do którego Starostwo Powiatowe w Mrągowie nie wniosło sprzeciwu. 15.4.Przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45242000-5, 45240000-1, 45244200-1, 45262211-3, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 30,00
termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kiersztanowo, gmina Mrągowo na jeziorze Kiersztanowskim dz. nr 312 obręb Kiersztanowo gmina Mrągowo,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kiersztanowo, gmina Mrągowo na jeziorze Kiersztanowskim dz. nr 312 obręb Kiersztanowo gmina Mrągowo, na wysokości działki nr 108/2 obręb Kiersztanowo, gmina Mrągowo. Pomost w kształcie litery „T” o wymiarach: odcinek prostopadły do linii brzegu -14,5m x 3m, odcinek równoległy do linii brzegu 23m x 3 m, kładka kajakowa 17,5 m x 0,5m, powierzchnia pomostu: 121,25 m2. Konstrukcja pomostu z pali stalowych zbrojonych i betonowanych oraz rusztu stalowego. Pale i ruszt łączone przez spawanie. Pokład i belki wykonane z drewna impregnowanego ciśnieniowo. Wyposażenie pomostu m.in.:drabinki zejściowe, koło ratunkowe z liną, pachołki cumownicze. Zakres zamówienia określają: Budowa ogólnodostępnego pomostu rekreacyjnego w miejscowości Kiersztanowo, gmina Mrągowo (załącznik nr 16) 16.1.Projekt budowlany 16.2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 16.3.Decyzje: -Decyzja pozwolenie na budowę Nr 364/2017/Mrw z dnia 20.09.2017r na budowę pomostu rekreacyjnego na jeziorze Kiersztanowskim na działce nr ewid. 312 obręb Kiersztanowo, gmina Mrągowo, na wysokości działki nr ewid. 108/2 obręb Kiersztanowo - Decyzja pozwolenie wodnoprawne z dnia 10.08.2017r znak ROŚ.6341.1.49.2017 16.4.Przedmiar robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45242000-5, 45240000-1, 45244200-1, 45262211-3, 45422000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 30,00
Termin płatności faktury 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI