Budowa ogólnodostępnej infrastruktury wypoczynkowo- turystyczno- rekreacyjnej na

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ogólnodostępnej infrastruktury wypoczynkowo- turystyczno- rekreacyjnej na terenie Gminy Marklowice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMarklowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2017-11-14
  • Numer ogłoszenia615530-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615530-N-2017 z dnia 2017-11-14 r.

Urząd Gminy: Budowa ogólnodostępnej infrastruktury wypoczynkowo- turystyczno- rekreacyjnej na terenie Gminy Marklowice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Wyzwolenia  71 , 44321   Marklowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 44-321, e-mail marklowice@ug.pl, faks 324 550 020.
Adres strony internetowej (URL): www.marklowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://marklowice.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=83&Itemid=172

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.marklowice.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w niniejszym postępowaniu należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci elektronicznej.
Adres:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Wyzwolenia 71, 44-321 Marklowice, pokój nr: 302

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogólnodostępnej infrastruktury wypoczynkowo- turystyczno- rekreacyjnej na terenie Gminy Marklowice
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Budowę infrastruktury wypoczynkowo-rekreacyjnej przy zalewisku Z-6 na terenie działek o nr ewid. 888/6, 579/6 i 600/128 przy ul. Długiej. 2. Budowę siłowni zewnętrznej z urządzeniami fitness oraz punkt wypoczynkowego przy trasie rowerowej „Trakt Marklowicki” na terenie działki o nr ewid. 88/38 przy ul. Szymanowskiego. 3. Budowę siłowni zewnętrznej z urządzeniami fitness oraz punkt wypoczynkowego przy trasie rowerowej „Trakt Marklowicki” na terenie działki o nr ewid. 228/28 przy ul. Wiosny Ludów. 4. Budowę siłowni zewnętrznej z urządzeniami fitness przy ul. Krakusa na terenie działki o nr ewid. 1388/356. 5. Budowę siłowni zewnętrznej z urządzeniami fitness przy ul. Szerokiej na terenie działki o nr ewid. 1204/71. 6. Umieszczenie urządzeń rekreacyjnych na terenie Gminnego Centrum Rekreacji „Słoneczna Wyspa” w Marklowicach przy ul. Wyzwolenia na terenie działek o nr ewid. 372/65, 373/65, 374/65, 375/65. 1. Infrastruktura wypoczynkowo-rekreacyjna przy zalewisku Z-6 na terenie działek o nr ewid. 888/6, 579/6 i 600/128 przy ul. Długiej. PLAC ZABAW Plac zabaw o wymiarach 22,0 x13,5 m z nawierzchnią piaskową z piasku płukanego 0,2-2 mm na geowłókninie separacyjnej 150g/m2. Grubość nawierzchni piaskowej 0,3 m. Na terenie placu zabaw przewidziano systemowe urządzenia zabawowo-sprawnościowe: - Domek FLX-DM 1 kpl. - Forteca 4 – FRT-04 1 kpl. - Stolik do piaskownicy 3 PSK-S3 1 kpl. - Karuzela młynek KAR-ML 1 kpl. - Bujak motor BUJ-MT 1 kpl. - Bujak piesek BUJ-PS 1 kpl. - Huśtawka wagowa HWG-01 1 kpl. - Huśtawka wahadłowa podwójna HWS-02B 1 kpl. - Ławka stalowa skośna KŁW-S3 2 kpl. Ogrodzenie z siatki ślimakowej 1,5 m ocynkowanej i powlekanej na słupkach z rur stalowych obetonowanych. Przy placu zabaw przewidziano: - Kosz na śmieci KKS-S1 1 kpl. - Stojak na rowery duży KSR-S2 2 kpl. - Tablica informacyjna mała stalowa TIN-03 z regulaminem 1 kpl. Pod stojakami na rowery należy wykonać nawierzchnię o wymiarach zewnętrznych 3,16x1,16 m z betonowej kostki brukowej 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i warstwie z tłucznia kamiennego gr. 15 cm. Krawędzie zakończyć obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej. SIŁOWNIA Siłownia zewnętrzna o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm o wymiarach 14,96x4,16 m z systemowymi elementami fitness: - Biegacz FIT-BG 1 kpl. - Orbitek FIT-OR 1 kpl. - Wyciąg górny + wyciskanie siedząc FIT-WG + FIT-WS 1 kpl. - Wahadło + twister FIT-WH + FIT-TW 1 kpl. - Ławka stalowa skośna KŁW-S3 1 kpl. - Kosz na śmieci KKS-S1 1 kpl. WIATY Trzy wiaty o konstrukcji drewnianej z dachem dwuspadowym o nachyleniu połaci dachowej 25º pokryte blachą dachówkową stalową ocynkowaną i powlekaną. Wymiary jednej wiaty po obrysie zewnętrznym słupów 6,0x5,8 m, wysokość 4,39 m. Wiaty zostaną ustawione na stopach betonowych z betonu B-15 o wymiarach 50 x 50 x 100 cm. Pod wiatami przewidziano nawierzchnię z betonowej kostki brukowej 6 cm o wymiarach 21,16x7,16 m z obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej po obwodzie. 2. Siłownia zewnętrzna z urządzeniami fitness oraz punkt wypoczynkowy przy trasie rowerowej „Trakt Marklowicki” na terenie działki o nr ewid. 88/38 przy ul. Szymanowskiego. SIŁOWNIA Siłownia zewnętrzna o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm o wymiarach 6,76x6,76 m z obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej. Urządzenia fitness: - Biegacz FIT-BG 1 kpl. - Orbitek FIT-OR 1 kpl. - Wyciąg górny + wyciskanie siedząc FIT-WG + FIT-WS 1 kpl. - Wahadło + twister FIT-WH + FIT-TW 1 kpl. PUNKT WYPOCZYNKOWY Punkt wypoczynkowy składa się z wiaty drewnianej i stojaka na rowery. Wiata o konstrukcji drewnianej z dachem dwuspadowym o nachyleniu połaci dachowej 25º pokryta blachą dachówkową stalową ocynkowaną i powlekaną. Wymiary wiaty po obrysie zewnętrznym słupów 5,98x4,0 m, wysokość 3,87 m. Wiata zostanie ustawiona na betonowych stopach fundamentowych. Pod wiatą przewidziano nawierzchnię z betonowej kostki brukowej 6 cm o wymiarach 7,14x5,16 m z obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej po obwodzie. Pod stojakiem na rowery dużym KSR-S2 należy wykonać nawierzchnię z betonowej kostki brukowej 6 cm o wymiarach zewnętrznych 3,16x1,16 m z obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej. 3. Siłownia zewnętrzna z urządzeniami fitness oraz punkt wypoczynkowy przy trasie rowerowej „Trakt Marklowicki” na terenie działki o nr ewid. 228/28 przy ul. Wiosny Ludów. SIŁOWNIA Siłownia zewnętrzna o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm o wymiarach 7,66x7,66 m z obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej. Urządzenia fitness: - Biegacz FIT-BG 1 kpl. - Orbitek FIT-OR 1 kpl. - Wyciąg górny + wyciskanie siedząc FIT-WG + FIT-WS 1 kpl. - Wahadło + twister FIT-WH + FIT-TW 1 kpl. Przy placu siłowni przewidziano ustawienie ławki stalowej skośnej KŁW-S3 i kosza na śmieci KKS-S1. PUNKT WYPOCZYNKOWY Przy projektowanym placu siłowni przewidziano budowę punktu wypoczynkowego dla trasy rowerowej „Trakt Marklowicki” składającego się z wiaty drewnianej i stojaka na rowery. Wymiary wiaty po obrysie zewnętrznym słupów 5,98x4,0 m, wysokość 3,87 m. Powierzchnia wiaty wynosi 23,92 m2. Wiata zostanie ustawiona na betonowych stopach fundamentowych. Pod wiatą przewidziano nawierzchnię z betonowej kostki brukowej 6 cm o wymiarach 7,48x5,16 m z obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej po obwodzie. Pod stojakiem na rowery dużym KSR-S2 należy wykonać nawierzchnię z betonowej kostki brukowej 6 cm o wymiarach zewnętrznych 3,16x1,16 m z obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej. 4. Siłownia zewnętrzna z urządzeniami fitness przy ul. Krakusa na terenie działki o nr ewid. 1388/356. Siłownia zewnętrzna o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm o wymiarach 8,76x6,76 m z obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej. Urządzenia fitness: - Biegacz FIT-BG 1 kpl. - Orbitek FIT-OR 1 kpl. - Wyciąg górny + wyciskanie siedząc FIT-WG + FIT-WS 1 kpl. - Wahadło + twister FIT-WH + FIT-TW 1 kpl. Przy placu siłowni przewidziano ustawienie: ławki stalowej skośnej KŁW-S3, kosza na śmieci KKS-S1, stojaka na rowery dużego KSR-S2 i tablicy informacyjnej małej stalowej TIN-03 z regulaminem. 5. Siłownia zewnętrzna z urządzeniami fitness przy ul. Szerokiej na terenie działki o nr ewid. 1204/71. Siłownia zewnętrzna o nawierzchni z kostki betonowej 6 cm o wymiarach 7,76x6,76 m z obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej. Urządzenia fitness: - Biegacz FIT-BG 1 kpl. - Orbitek FIT-OR 1 kpl. - Wyciąg górny + wyciskanie siedząc FIT-WG + FIT-WS 1 kpl. - Wahadło + twister FIT-WH + FIT-TW 1 kpl. Przy placu siłowni przewidziano ustawienie: ławki stalowej skośnej KŁW-S3, kosza na śmieci KKS-S1, stojaka na rowery dużego KSR-S2 i tablicy informacyjnej małej stalowej TIN-03 z regulaminem. 6. Umieszczenie urządzeń rekreacyjnych na terenie Gminnego Centrum Rekreacji „Słoneczna Wyspa” w Marklowicach przy ul. Wyzwolenia na terenie działek o nr ewid. 372/65, 373/65, 374/65, 375/65. Na terenie Gminnego Centrum Rekreacji „Słoneczna Wyspa” przewidziano zainstalowanie następujących urządzeń: - kręgielnia plenerowa BoYa 1 kpl. - hobby golf z dwoma przeszkodami (dołkami) 2 kpl. - młyńskie koło – chomik 1 kpl. Urządzenia nie będą trwale związane z gruntem. Zostaną posadowione na istniejących nawierzchniach utwardzonych. Uwagi Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków panujących w terenie. Wszystkie ww. urządzenia spełniają wymogi bezpieczeństwa, są zgodne z normami PN-EN 1176:2009 i posiadają niezbędne certyfikaty. Wszystkie urządzenia muszą być montowane na betonowych fundamentach w sposób zgodny z zaleceniami producenta urzadzeń. Słupki drewniane muszą być osadzone na stalowych ocynkowanych kotwach dla ochrony drewna przed kontaktem z podłożem. Tolerancja wymiarowa urządzeń +/- 10% pod warunkiem zachowania zaprojektowanych wymiarów placu zabaw i nawierzchni utwardzonych siłowni oraz że maksymalna wysokość upadku nie przekroczy 2,0 mb. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje projekty lub usługi konkretnego Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i będą zgodne pod względem: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), - charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), - parametrów bezpieczeństwa użytkowania, - standardów emisyjnych.

II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44112100-9
37535200-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać posiadanie dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę gwarancyjną wynoszącą 200.000,00 zł. (dwieście tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Na podstawie oceny dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: Wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu o wartości min. 100.000,00 zł. dla każdego zadania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Na podstawie oceny dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego,że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.2/Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1/ Formularz ofertowy 2/Kopia dowodu wpłacenia, wniesienia wadium – dokument zalecany. 3/ Zestawienie załączonych dokumentów– dokument zalecany. 4/ Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie firm podwykonawców. 5/Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.6/Kosztorys ofertowy, 7/ Karty techniczne (katalogowe) wszystkich proponowanych urządzeń placów zabaw i siłowni i elementów wyposażenia (ławki, kosze, stojaki na rowery i.t.p.)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Konieczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji o ile wstrzymało to realizację przedmiotu zamówienia Ewentualna zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało przeprojektowanie. Wystąpienie zdarzeń losowych – klęska żywiołowa Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót Wystąpienie koniecznych robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze robót i nie wycenionych w kosztorysie ofertowym a koniecznych do wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu niniejszej umowy Ewentualna zmiana wartości umowy i/lub terminu realizacji. Zmiana stawki VAT Ewentualna zmiana wartości umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-04, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI