Budowa ogólnodostępnego boiska do piłki nożnej i skoczni do skoku w dal przy Zespole...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ogólnodostępnego boiska do piłki nożnej i skoczni do skoku w dal przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzegorzewie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrzegorzew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-09
  • ZamawiającyGmina Grzegorzew
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00176989
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostępnego boiska do piłki nożnej i skoczni do skoku w dal przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzegorzewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grzegorzew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Grzegorzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-640

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632718255

1.5.8.) Numer faksu: 632718222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegw@grzegorzew

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grzegorzew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogólnodostępnego boiska do piłki nożnej i skoczni do skoku w dal przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzegorzewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-677e3257-db46-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049229/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa ogólnodostępnego boiska do piłki nożnej i skoczni do skoku w dal przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Grzegorzewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: epuap https://epuap.gov.pl/wps/portal
miniportal https://miniportal.uzp.gov.pl/
poczta elektroniczna grzegw@grzegorzew.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na EPUAP
ma dostęp do formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w Regulaminie
miniPortalu oraz zobowiązuje się przestrzegać jego postanowień.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w
miniPortalu klikając wcześniej opcję "Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki "Postępowania".
7. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach txt, rtf, pdf, doc, docx, odt.
Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną na adres email: grzegw@grzegorzew.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obiekt składa się z boiska do piłki nożnej, skoczni do skoku w dal.
Boisko do piłki nożnej. Boisko zaprojektowane o wymiarach 59x30m i polu gry 55x26m pokryte jest trawą syntetyczną w kolorze zielonym. Na płycie boiska zamontować dwie bramki do piłki nożnej 5x2m. Zaprojektowano trzy ławki 5-miejscowe w formie siedzisk trybunowych z oparciem o wysokości 25 cm, mocowane do konstrukcji ze stalowego, ocynkowanego profilu. Belka siedziska wykonana z profilu 60x40. Rozstaw siedzisk: 500 mm. Konstrukcja przygotowana do osadzenia w fundamencie zgodnie z zaleceniami producenta. Siedziska wykonane z polipropylenu, odporne na niskie i wysokie temperatury oraz na promieniowanie UV. Siedziska winny posiadać atesty trudnozapalności, toksyczności i wytrzymałości. Siedziska w kolorze zielonym. Wokół boiska przewidziano opaskę z grysem granitowym szarym frakcja 16/22 – grubość warstwy 7cm i obrzeżem betonowym 8x30cm. Od strony zachodniej i wschodniej (krótsze boki boiska) przewiduje się piłkochwyt o wysokości 6,0m. Od strony północnej i południowej projektowany jest piłkochwyt o wysokości 4,0m. Piłkochwyty – zarówno konstrukcja jak i wypełnienie siatką oraz brama i furtka w kolorze ciemnozielonym (RAL 6005).
Od strony zachodniej w związku z lokalizacją piłkochwytu w niewielkiej odległości (ok. 40 cm) od istniejącego płotu betonowego, należy tak naciągnąć siatkę by piłka nie uderzała w płot betonowy (m.in. montować jako oddzielna formatka w każdym przęśle na linkach pionowych rozdzielczych). Dodatkowo poniżej linki rozdzielczej zamontowanej na wysokości 2m zastosować formatki siatki PP o oczkach 45x45x4mm. Fundamenty, w których osadzone są słupki należy wykonać według zaleceń konkretnego dostawcy i zabezpieczyć izolacja p-wilgociową. Furtka oraz brama systemowe z kształtowników prostokątnych zamkniętych ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo w kolorze ciemnozielonym RAL 6005. Wypełnienie w formie pionowej palisady z płaskowników / kształtowników zamkniętych o szer. max 3 cm w rozstawie max 15 cm. Wyposażone w zamek.
Skocznia do skoku w dal
Skocznia do skoku w dal składa się z rozbiegu z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 1,22m x 20,0m w kolorze ceglastym oraz zeskoku 3,0x8,0m wypełnionego piaskiem. Rozbieg do skoku w dal o wym. 20x1,22m
Murek klinkierowy H=1,2m
Za przystankiem autobusowym zaprojektowano przedłużenie istniejącego murku klinkierowego zlokalizowanego od ul. Kolskiej. Murek wykonany na wysokość ok. 1,2m (odpowiadać ma wysokości murku istniejącego) z cegły klinkierowej klasy 25 w kolorze ceglastym, na zaprawie cementowej M5, ze zbrojeniem co drugą warstwę dwoma prętami fi8. Murek posadowiony na fundamencie wylanym z betonu C25/30 zaizolowanym w gruncie od góry i obustronnie wodoszczelną zaprawą cementową. W miejscach, gdzie do muru przylegać będzie skarpa wykonać izolację pionową przeciwwodną z papy zgrzewalnej G200, od strony nasypu ułożyć dodatkowo flizelinę ochronną.
Ogrodzenie z siatki H=1,2m
Pozostałe ogrodzenia z siatki h=1,2m (od ul.Kolskiej) w kolorze zielonym. Wykonane jako systemowe ogrodzenie z słupków z rury stalowej fi 60, wysokość 210 cm, rozstaw słupów co 200 cm. Rura kotwiona w gruncie za pomocą betonowych fundamentów ok. 40x40 cm – wg wytycznych dostawcy ogrodzenia. Fundamenty zaizolować przeciwwilgociowo.
Rozwiązania wyposażenia budowlano-instalacyjnego
Obiekt wyposażony w instalację oświetlenia oraz monitoringu – wg części instalacyjnej projektu.
Ustalenia generalne
Wszystkie użyte w czasie realizacji inwestycji materiały i urządzenia, winny posiadać właściwe dokumenty pozwalające na ich stosowanie w budownictwie na terenie Polski. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi i odbioru robót budowlanych. Przed przystąpieniem do robót budowlanych kierownik budowy jest zobowiązany sporządzić „Plan Bioz” zgodnie z wytycznymi podanymi w opisie architektonicznym w załącznikach do projektu budowlanego. Podczas prowadzenia robót budowlanych należy ściśle przestrzegać przepisów bhp dotyczących odpowiednich robót w trakcie budowy należy stosować materiały posiadające atesty ITB oraz zaprawy produkowane fabrycznie. Dopuszcza się wykonanie zapraw na budowie, ale pod warunkiem kontrolowania dozowania składników oraz wytrzymałości zaprawy przez osobę o odpowiedniej kwalifikacji niezależną od wykonawcy.
Obiekt powinien być realizowany pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia wykonawcze.
Zasilanie elektroenergetyczne
Projektowana instalacja oświetlenia boiska będzie zasilana z rozdzielnicy głównej istniejącego budynku hali sportowej. Istniejącą rozdzielnicę główną RG należy rozbudować zgodnie ze schematem w celu zainstalowania zabezpieczenia obwodu rozdzielczego zasilającego rozdzielnicę oświetlenia boiska TOZ. Rozdzielnicę TOZ wykonać zgodnie ze schematem zasilania w obudowie zewnętrznej na fundamencie. Obudowę przystosować do zamykania na zamek patentowy. Prefabrykację rozdzielnicy należy wykonać zgodnie z normą wieloarkuszową PN-EN 61439 "Rozdzielnice i sterownice niskonapięciowe", a następnie dokonać oceny zgodności według dyrektywy LVD2014/35UE i oznakować znakiem CE.
Linie kablowe nn
Wewnętrzną linię zasilającą rozdzielnicę TOZ wykonać kablem YKYżo 5x6mm2 ułożonym w ziemi. Obwód zasilania boiska wykonać kablem YKYżo 5x6mm2 ułożonym w ziemi do masztów oświetleniowych. Obwód zasilania skrzynki kamer wykonać kablem YKYżo 3x2,5mm2 ułożonym w ziemi do masztu M3. Kable nn układać w ziemi na głębokości 0,7m w rurze osłonowej N250 O75, linią falistą z zapasem 3% na 10cm podsypce z piasku. Ułożone kable zasypać min. 10 cm warstwą piasku oraz 15 cm warstwą rodzimego gruntu, przykryć folią koloru niebieskiego, a następnie zasypać gruntem rodzimym zagęszczanym w warstwach co 20cm. Przy zbliżeniach i skrzyżowaniach kabli z uzbrojeniem terenu, jak również pod nawierzchnią utwardzoną i płytą boiska stosować rury osłonowe grubościenne N450 o średnicy 75mm. W wykopie razem z kablem zasilającym prowadzić uziom wykonany z płaskownika stalowego ocynkowanego 25x4mm, który przyłączyć do zacisków uziemiających słupów. Linie kablowe należy oznakować na całej długości (co 10m, przy skrzyżowaniach, przepustach, wejściu do budynku) oznacznikami z tworzyw sztucznych nakładanymi na kable, które powinny zawierać co najmniej nazwę relacji linii, oznaczenie kabla, użytkownika kabla i rok budowy linii. Przed zasypaniem rowów kablowych wykonać inwentaryzację geodezyjną linii przez uprawnionego geodetę. Po zakończeniu prac ziemnych przywrócić pierwotny stan powierzchni terenu. Skrzyżowania i zbliżenia z istniejącym i budowanym uzbrojeniem podziemnym rozwiązywać zgodnie z normą SEP-E-004. Wejście kabla do budynku hali sportowej wykonać jako wodo- i gazoszczelne przy zastosowaniu rozwiązań systemowych.
Oświetlenie boiska
Projektuje się oświetlenia boiska za pomocą opraw typu naświetlacz LED
Sterowanie oświetleniem boiska
Projektuje się ręczne sterowanie oświetleniem boiska, przy pomocy łącznika pulpitowego z dźwignią obrotową, zainstalowanego w rozdzielnicy TOZ.
Instalacja monitoringu wizyjnego ip
Projektuje się instalację monitoringu wizyjnego boiska jako rozbudowę istniejącego systemu monitoringu wizyjnego hali sportowej.
Część obserwacyjną wykonać z wykorzystaniem kamer IP zewnętrznych
Kamery instalować na masztach oświetleniowych, na wysokości ok. 7m, z wykorzystaniem uchwytów słupowych oraz puszek montażowych. Kamery podłączyć do złącz RJ45 na kablach FTP poprzez ograniczniki przepięć
Skrzynkę kamer wykonać w obudowie szczelnej o wymiarach 311x221x137mm, IP65,zamykanej na zamek patentowy. Skrzynkę montować na maszcie nr M3 na wysokości ok. 4m.
W skrzynce kamer SK instalować przełącznik sieci LAN 8x 10/100 Mb/s PoE, 2x Uplink 10/100/1000 Mb/s, 1x SFP, zasilany z gniazda 2x230V zamontowanego wewnątrz skrzynki.
Przełącznik wyposażyć w moduł światłowodowy SFP WDM SM
Moduł połączyć z przełącznicą światłowodową kablem krosowym LC-LC SM.
W budynku hali sportowej, w szafie dystrybucyjnej SD, instalować media konwerter SFP/10/100/1000BaseT wyposażony w moduł SFP WDM SM o parametrach jak wyżej. Moduł połączyć z przełącznicą światłowodową kablem krosowym LC-SC SM. Port miedziany konwertera połączyć z istniejącym przełącznikiem LAN kablem krosowym RJ45-RJ45.
Pola widzenia i nastawy obiektywów kamer wyregulować do uzyskania żądanego pola widzenia według wymagań Inwestora. Skonfigurować transmisję danych wizyjnych do istniejącego rejestratora i włączyć do konfiguracji nagrywania i obserwacji obrazu systemu monitoringu hali sportowej. Opracować dokumentację powykonawczą i instrukcję użytkowania systemu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45451000-3 - Dekorowanie

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i
odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 1. Cena (C) - waga kryterium
60%; 2. Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:

Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunek dotyczący odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej:
Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 1 000 000,00 zł

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający określa w powyższym zakresie następujący warunek

dotyczący odpowiedniego doświadczenia i osób skierowanych do realizacji zamówienia:

Wykonawcy są zobowiązani wykazać, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/ remoncie obiektu sportowego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł., która została wykonana w sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona


Uwaga:

- przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót;

- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.


b) Wykonawca dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej o zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w roli kierownika budowy lub kierowania robót. Zamawiający przekazuje wzór Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, który należy wypełnić i złożyć na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r., poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej


2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie wynikającym z art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonym nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia – w wysokości minimum 1 000 000,00 zł.

4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego uzyskanych w okresie ostatnich 5 lat, które obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy/przebudowy/ remoncie obiektu sportowego o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł


5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 lat doświadczenia w branży budowlanej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – co najmniej 1 osoba

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r., poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej


2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie wynikającym z art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonym nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art.454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności wymaga zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI