Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowościach: Krajęczyn, Popielżyn-Zawady, Stara Wrona oraz budowa przydomowej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Królewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Joniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Joniec 29
1.5.2.) Miejscowość: Joniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-131
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 661 60 41
1.5.8.) Numer faksu: 23 661 63 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugjoniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugjoniec.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowościach: Krajęczyn, Popielżyn-Zawady, Stara Wrona oraz budowa przydomowej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Królewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4055e5b9-9cef-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dla systemu miniPortal stanowiącej załącznik Nr 9 do SWZ Nr PBG.271.1.2021
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE z dnia 27 kwietnia 2016 r., zwane dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych zawartych w złożonej do postępowania przetargowego ofercie, znak: PBG.271.1.2021 jest Gmina Joniec, z siedzibą w Jońcu, Joniec 29, 09-131 Joniec, powiat płoński, e-mail: joniec@ugjoniec.pl, tel. 23 661 60 41. 2) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail:iod@ugjoniec.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. 2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na robotę budowlaną pn.„Budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowościach: Krajęczyn, Popielżyn - Zawady, Stara Wrona oraz budowa przydomowej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Królewie w ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno -ściekowej w gminie Joniec. prowadzonym w trybie podstawowym. 3) Dane mogą być udostępniane osobom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 18 oraz art 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.4) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.6) W związku z przetwarzaniem danych osobowych, po spełnieniu określonych przesłanek, przysługują następujące uprawnienia:a. prawo dostępu do treści swoich danych,b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,c. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych. 7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.8) Zamawiający informuje, iż: a. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji: mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;b. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PBG.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest: 1. Budowa odcinka sieci wodociągowej działki nr 222, 585 w miejscowości Krajęczyn2. Budowa sieci wodociągowej działki nr 272,273 w miejscowości Popielżyn - Zawady3. Budowa sieci wodociągowej działki nr 22/5,35, 262, 264, 265 w miejscowości Popielżyn - Zawady4. Budowa sieci wodociągowej działki nr 30, 31, 32, 63, 104, 113/2 w miejscowości Stara Wrona o łącznej długości 4025,50 mb.5. Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Królewiew ramach projektu Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w gminie Joniec3.0 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, program funkcjonalno-użytkowy dla zadania pod nazwą: budowa przydomowej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Królewie, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót.3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje także dokonanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu robót lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Płońsku. 3.2 Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Królewie - zamówienie obejmuje wykonanie kompletnych projektów budowlanych uwzględniające wszystkie branże wraz ze wszystkimi uzgodnieniami opracowaniami wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Wykonawca zapewni sprawowanie Nadzoru Autorskiego przez projektantów - autorów dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane. 3.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym dla zadania pod nazwą: „Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków przy Szkole Podstawowej w Królewie” w ramach projektu „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Joniec” stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.UWAGA: Przedmiary robót załączone w dokumentacji projektowej mają charakter pomocniczy i informacyjny. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego (ryczałtowego). Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych a przedmiarem robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającą z projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.4 Zamawiający zaleca zapoznanie się z dokumentacją projektową przed złożeniem oferty.3.5 W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót należy wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie.3.6 W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie.3.7 Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. 3.8 Ilekroć w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opis przedmiotu zamówienia został dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.9 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.3.10 Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na miejscu, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.3.11 Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgody na zajęcie pasa drogowego i jest zobowiązany do uiszczenia opłat za zajęcie pasa drogowego celem wykonania przecisków pod drogami publicznymi.3.12 Wykonawca przejmuje gwarancję na odcinki dróg publicznych w miejscach w których dokonano wykonania przecisków pod drogami (drogi powiatowe, drogi gminne, drogi dojazdowe) celem przejścia na drugą stronę z budową sieci wodociągowej. 3.13 Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 7 do SWZ, w § 12 Zmiany umowy w projekcie umowy zostały wprowadzone Istotne dla stron postanowienia, które mogą zostać wprowadzone do treści umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne