Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa odcinków sieci wodociągowej i odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Radziwiłłów Puszcza Mariańska, Bartniki, Waleriany - Studzieniec oraz Zator.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa odcinków sieci wodociągowej i odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Radziwiłłów Puszcza Mariańska, Bartniki, Waleriany - Studzieniec oraz Zator.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4d9d9d2-a1a5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002440/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa sieci wodociągowych w miejscowościach Radziwiłłów, Waleriany, Puszcza Mariańska.
1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Puszcza Mariańska, Bartniki, Radziwiłłów.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 p.z.p.3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują przez Platformę dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings.1) Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.2) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z Platformy „https://platformazakupowa.pl” określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulaminoraz uznaje go za wiążący;b) Zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://www.platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.4. Sposób sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 p.z.p.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiejul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:inspektor@cbi24.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: pn. „ Budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowościach Radziwiłłów i PuszczaMariańska oraz budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościachRadziwiłłów, Puszcza Mariańska i Bartniki ”.Część pierwsza zamówienia obejmuje budowę następujących odcinków sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej:1/ Budowa odcinka sieci wodociągowej o długości 242,00 m z rur PVC Dz.110 mm w miejscowości Radziwiłłów, w obrębie drogi gminnej nr 470244W (ul. Dworcowa), położonej na działce nr ewid. 256 oraz drogi wewnętrznej położonej na działkach nr ewid. 297/5, 296/5 i 296/6.2/ Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości 264,00 m z rur PVC Dn 200 mm w miejscowości Radziwiłłów, w obrębie drogi gminnej nr 470244W (ul. Dworcowa), położonej na działce nr ewid. 256 oraz drogi wewnętrznej, położonej na działkach nr ewid. 297/5, 296/5 i 296/6.3/ Budowa odcinka sieci wodociągowej o długości 137,00 m z rur PVC Dz.110 mm w miejscowości Puszcza Mariańska, w obrębie drogi wewnętrznej (ul. Stanisława Papczyńskiego), położonej na działce nr ewid. 43/8 oraz drogi wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 43/26.4/ Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości 145,00 m z rur PVC Dn 200 mm w miejscowości Puszcza Mariańska, w obrębie drogi wewnętrznej (ul. Stanisława Papczyńskiego) położonej na działce nr ewid. 43/8 oraz drogi wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 43/26.5/ Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej o długości 88,00 m z rur PVC Dn 150 mm w miejscowości Bartniki, w obrębie drogi gminnej nr 470221W ( ul. Parkowa ), położonej na działce nr ewid. 84, oraz w obrębie działki o nr ewid. 131/4.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 i 14 do SWZ, projekty budowlane - stanowiące załączniki nr 15, 16, 17, 18, 19 i 20 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załączniki nr 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 i 28 do SWZ.W zakres i koszt inwestycji wchodzi również wykonanie prac pomiarowych i obsługi geodezyjnej zamówienia, w tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej robót w ilości 3 egz.1. Termin realizacji zamówienia wynosi:- 2 miesiące od podpisania umowy na zadanie określone w pkt 1 pierwszej części zamówienia;- 5 miesięcy od podpisania umowy na pozostałe zadania mieszczące się w pierwszej i drugiej części zamówienia.2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorach umów stanowiących załącznik nr 6a i załącznik nr 6b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: pn. „ Budowa odcinków sieci wodociągowej w miejscowościach Radziwiłłów, Waleriany - Studzieniec oraz Zator ”,Część druga zamówienia obejmuje budowę następujących odcinków sieci wodociągowej:1/ Budowa odcinka sieci wodociągowej o długości 295,00 m z rur PVC Dz. 110 mm w miejscowości Radziwiłłów, w obrębie drogi gminnej nr 470244W ( ul. Dworcowa ), położonej na działce nr ewid. 256 oraz drogi wewnętrznej położonej na działce nr ewid. 257/5.2/ Budowa odcinka sieci wodociągowej o długości 505,00 m z rur PVC Dz. 110 mm w miejscowoś- ciach Waleriany i Studzieniec, w obrębie dróg wewnętrznych, położonych na działkach nr ewid. 177/1 i 177/15 w miejscowości Waleriany i na działce nr ewid. 182 w miejscowości Studzieniec.3/ Budowa odcinka sieci wodociągowej o długości 525,00 m z rur PVC Dz.160 mm w miejscowości Zator, w obrębie drogi wewnętrznej, położonej na działce nr ewid. 170.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót - stanowiące załączniki nr 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 i 14 do SWZ, projekty budowlane - stanowiące załączniki nr 15, 16, 17, 18, 19 i 20 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załączniki nr 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 i 28 do SWZ.W zakres i koszt inwestycji wchodzi również wykonanie prac pomiarowych i obsługi geodezyjnej zamówienia, w tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej robót w ilości 3 egz.1. Termin realizacji zamówienia wynosi:- 2 miesiące od podpisania umowy na zadanie określone w pkt 1 pierwszej części zamówienia;- 5 miesięcy od podpisania umowy na pozostałe zadania mieszczące się w pierwszej i drugiej części zamówienia.2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorach umów stanowiących załącznik nr 6a i załącznik nr 6b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4