Budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ramach inicjatyw lokalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ramach inicjatyw lokalnych na terenie gm. Wiązowna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWiązowna
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej w Wiązownie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-13
  • Numer ogłoszenia595409-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595409-N-2020 z dnia 2020-10-13 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej w Wiązownie: Budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ramach inicjatyw lokalnych na terenie gm. Wiązowna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wiązownie, krajowy numer identyfikacyjny 14100827400000, ul. ul. Boryszewska  2 , 05-462  Wiązowna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 789 01 33, , e-mail biuro@zgk-wiazowna.pl, , faks 22 789 01 33 wew. 301.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.wiazowna.pl/zgk,a,35037,dane-adresowe.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowy zakład budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://tuwiazowna.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html, https://bip.wiazowna.pl/zgk,a,35037,dane-adresowe.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Adres:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Wiązownie ul. Boryszewska 2, 05-462 Wiązowna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ramach inicjatyw lokalnych na terenie gm. Wiązowna
Numer referencyjny: DGK.271.3.2020.A.D.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ramach inicjatyw lokalnych na terenie gm. Wiązowna Zamawiający zrealizuje przedmiot zamówienia w podziale na dwie częściCZĘŚĆ I Budowa odcinków sieci wodociągowej w ramach zadań inwestycyjnych pn.:1. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Zakręcie ul. Polna”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN 160 mm o dł. 262,2 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działek nr ew. 38/12, 111/5 położonych w obrębie geodezyjnym 26 – Zakręt, gm. Wiązowna.Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 38/12, 111/5 w obr. Zakręt, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 11.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 111/5 i 38/12 obr. Zakręt (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 18.08.2020 r..2. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Izabeli ul. Romantyczna”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100RC DN 110 mm o dł. 327,3 m z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działek nr ew. 72, 27/12 położonych w obrębie geodezyjnym 10-Izabela, ul. Romantyczna, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 72, 27/12 w obr. Izabela, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 13.08.2019 r. - Zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót Starosty Otwockiego znak: AB.6743.904.2019.IWS z dnia 06.09.2019 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 72, 26/11, 27/12 obr. Izabela (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z lipca 2019 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 18.08.2020 r.3. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Pęclinie dz. nr ew. 313/24”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PVC DN 110 mm o dł. 202,8 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działki nr ew. 313/24 położonej w obrębie geodezyjnym 18-Pęclin, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 313/24 w obr. Pęclin, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia z 13.08.2019 r. - Zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót Starosty Otwockiego. znak: AB.6743.903.2019.IWS z dnia 06.09.2019 r, - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 313/24 obr. Pęclin (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z lipca 2019 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 18.08.2020 r.4. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Malcanowie, dz. nr ew. 305/8”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN 110 mm o dł. 65,8 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działki nr ew. 305/8 położonej w obrębie geodezyjnym 16- Malcanów, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 305/8 w obr. Malcanów, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 11.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 305/8 obr. Malcanów (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 14.09.2020 r.5. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Lipowie dz. nr ew. 468”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN 110 mm o dł. 108 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działek nr ew. 32, 468 położonych w obrębie geodezyjnym 14- Lipowo, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 32, 468 w obr. Lipowo, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 11.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 32, 468 obr. Lipowo (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 15.09.2020 r.6. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Gliniance, dz. nr ew. 13/46”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN 110 mm o dł., ok. 496,7 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działki nr ew. 13/46 położonej w obrębie geodezyjnym 8-Glinianka, gm. Wiązowna.Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 13/46 w obr. Glinianka, gm. Wiązowna z dnia 11.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.7. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Duchnowie dz. nr ew. 248, 376”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN160 o dł. 52,3 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działek nr ew. 248, 250/3 położonych w obrębie geodezyjnym 5-Duchnów, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. 248, 376, 250/3 w obr. Duchnów, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 12.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 248, 376, 250/3 obr. Duchnów (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych z wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 17.09.2020 r.8. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Duchnowie, ul. Kazimierza Dowjata, dz. nr ew. 447/12”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN110 o dł. 170,7 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działek nr ew. 447/11, 447/12, 447/55 położonych w obrębie geodezyjnym 5-Duchnów, gm. Wiązowna.Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 447/11, 447/12, 447/55 w obr. Duchnów gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 14.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 447/11, 447/12, 447/55 obr. Duchnów (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 16.09.2020 r.Szczegółowe warunki realizacji CZĘŚCI I zamówienia określono w załącznikach do SIWZ CZĘŚĆ IIBudowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadań inwestycyjnych pn: 1. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiązowna ul. Boryszewska”;Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej D0,20 m o dł. 251,5 m z odcinkami sieci D0,16 m o dł. 21 m, pompownią ścieków i przewodem tłocznym Dz63mm o dł. 9 m oraz studzienek kanalizacyjnych Dz425 mm na terenie działki nr ew. 168/17 położonej w obrębie geodezyjnym Wiązowna Gminna, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany pn. „Budowa sieci wodociągowej o średnicy Dz 110 z hydrantami ppoż. o średnicy DN 80, sieć kanalizacji sanitarnej D0,20 m z odgałęzieniami sieci D0,20 m, D0,16 m, pompowni ścieków przewodem tłocznym o średnicy od Dz63 do Dz90, uzbrojenie sieci i zasuwy podziemne Dn1200, Dn80, hydranty ppoż. Dn80, studzienki kanalizacyjne Dz315mm, Dz425 mm, pompownia ścieków o średnicy D=1,50 m, zasuwy odcinające na przewodzie tłocznym” wykonany przez firmę Masko Sp. z o.o. z dnia 26.09.2018 r.- Zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót Starosty Otwockiego znak: AB.6743.986.2018.MR z dnia 31.10.2018 r. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę Masko Sp. z o.o. z sierpnia 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Masko Sp. z o.o. z 31.08.2020 r.,2. ZADANIE „Kompleksowa kanalizacja Gminy Wiązowna w tym: budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Wiązowna ul. Kwiatowa”.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Dz0,20 m o dł. 731 m, odgałęzień sieci Dz0,16 m o dł. 184,8 m, studzienek kanalizacyjnych Dz425 mm na terenie działek nr ew. 538, 494/4 w obrębie geodezyjnym Wiązowna Kościelna oraz dz. nr ew. 585/7 w obrębie Emów, gm. Wiązowna.Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany pn. „Sieć kanalizacji sanitarnej D0,20 m z odgałęzieniami sieci D0,16 m, w ul. Kwiatowej, Rezedowej, Chabrowej, Stokrotki i w działce nr ew. 494/4 w Wiązownie Kościelnej oraz w działce nr ew. 585/7 w Emowie wykonany przez firmę Masko Sp. z o.o. z dnia 6.11.2017 r. - Zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót Starosty Otwockiego znak: AB.6743.1135.2017.MR z dnia 8.12.2017 r.- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę Masko Sp. z o.o. z sierpnia 2020 r.,- Przedmiar robót jako elementy pomocnicze opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Masko Sp. z o.o. z 31.08.2020 r.Szczegółowe warunki realizacji CZĘŚCI II zamówienia określono w załącznikach do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45110000-1
45231300-8
45232000-2
45232100-3
45330000-9
45233140-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień wyłącznie dla CZĘŚCI I do kwoty 92 250,00 brutto. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego tj. wykonanie odcinków sieci wodociągowej wraz z robotami towarzyszącymi i uzbrojeniem sieci.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie:- część 1 - od dnia podpisania umowy - do 15.12.2020 r.- część 2 - od dnia podpisania umowy - do 31.10.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dotyczy części 1 i 2Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:- wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegających na budowie sieci wodociągowej i/lub kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, - dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. – Prawo budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Osoba ta powinna posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. opisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zalecana treść wykazu - Załącznik nr 5 do SIWZ;2. Wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami Zalecana treść wykazu - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości:Dla części I zamówienia: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).Dla części II zamówienia: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).Oddzielnie dla każdej części zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub, 2) wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, lub 3) zajdzie konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, lub 4) zachodzi konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych lub wystąpienia innej przyczyny leżącej po stronie Zamawiającego, powodującej zwłokę w realizacji przedmiotu umowy, 5) nastąpi odmowa wydania lub opóźnienie w wydaniu przez organy administracyjne lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, zatwierdzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, lub 6) gdy zmienią się warunki pogodowe nie pozwalające na wykonanie robót zgodnie z wymaganiami technologicznymi lub specyfikacją techniczną, lub 7) w przypadku zaistnienia okoliczności mających charakter tzw. „siły wyższej” w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, lub 8) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych tj. gdy istniejące warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonywanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi oraz technologią robót przyjętą w zatwierdzonym projekcie budowlanym, 9) innych okoliczności, na które Zamawiający nie miał wpływu lub nie posiadał wiedzy na etapie udzielenia zamówienia, a które służą prawidłowej realizacji zamówienia lub przysparzają pożytku Zamawiającemu.2.Zamawiający dopuszcza również: 1) możliwość dokonania zmiany umowy dotyczącej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zachodzi uzasadniona konieczność wykonania robót, o których mowa w ust. 3 pkt 4, zastosowania zamiennych materiałów lub zaniechania wykonywania ustalonej części realizowanych elementów rozliczeniowych robót – w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy może ulec obniżeniu. 2) zmiany personelu technicznego oraz podwykonawców, których zasoby były wykazane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, jednak osoby wskazane do realizacji zamówienia oraz podwykonawcy muszą spełniać, co najmniej warunki brzegowe udziału w postępowaniu. W przypadku takiej zmiany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć dokumenty i oświadczenia wymagane na potwierdzenie spełniania warunków przez osoby lub podmioty w treści odpowiadającej składanym ofertom. Dokonanie zmiany możliwe jest po akceptacji przez Zamawiającego, przy czym do zmiany Podwykonawców stosuje się odpowiednio zapisy § 10 niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-28, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa odcinków sieci wodociągowej w ramach zadań inwestycyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Zakręcie ul. Polna”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN 160 mm o dł. 262,2 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działek nr ew. 38/12, 111/5 położonych w obrębie geodezyjnym 26 – Zakręt, gm. Wiązowna.Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 38/12, 111/5 w obr. Zakręt, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 11.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 111/5 i 38/12 obr. Zakręt (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 18.08.2020 r..2. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Izabeli ul. Romantyczna”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100RC DN 110 mm o dł. 327,3 m z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działek nr ew. 72, 27/12 położonych w obrębie geodezyjnym 10-Izabela, ul. Romantyczna, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 72, 27/12 w obr. Izabela, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 13.08.2019 r. - Zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót Starosty Otwockiego znak: AB.6743.904.2019.IWS z dnia 06.09.2019 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 72, 26/11, 27/12 obr. Izabela (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z lipca 2019 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 18.08.2020 r.3. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Pęclinie dz. nr ew. 313/24”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PVC DN 110 mm o dł. 202,8 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działki nr ew. 313/24 położonej w obrębie geodezyjnym 18-Pęclin, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 313/24 w obr. Pęclin, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia z 13.08.2019 r. - Zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót Starosty Otwockiego. znak: AB.6743.903.2019.IWS z dnia 06.09.2019 r, - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 313/24 obr. Pęclin (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z lipca 2019 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 18.08.2020 r.4. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Malcanowie, dz. nr ew. 305/8”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN 110 mm o dł. 65,8 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działki nr ew. 305/8 położonej w obrębie geodezyjnym 16- Malcanów, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 305/8 w obr. Malcanów, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 11.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 305/8 obr. Malcanów (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 14.09.2020 r.5. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Lipowie dz. nr ew. 468”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN 110 mm o dł. 108 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działek nr ew. 32, 468 położonych w obrębie geodezyjnym 14- Lipowo, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 32, 468 w obr. Lipowo, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 11.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 32, 468 obr. Lipowo (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia. opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 15.09.2020 r.6. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Gliniance, dz. nr ew. 13/46”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN 110 mm o dł., ok. 496,7 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działki nr ew. 13/46 położonej w obrębie geodezyjnym 8-Glinianka, gm. Wiązowna.Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 13/46 w obr. Glinianka, gm. Wiązowna z dnia 11.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.7. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Duchnowie dz. nr ew. 248, 376”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN160 o dł. 52,3 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działek nr ew. 248, 250/3 położonych w obrębie geodezyjnym 5-Duchnów, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. 248, 376, 250/3 w obr. Duchnów, gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 12.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 248, 376, 250/3 obr. Duchnów (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych z wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 17.09.2020 r.8. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej w Duchnowie, ul. Kazimierza Dowjata, dz. nr ew. 447/12”Budowa odcinka sieci wodociągowej z rur PE100 DN110 o dł. 170,7 m wraz z niezbędnym osprzętem (hydranty, zasuwy), na terenie działek nr ew. 447/11, 447/12, 447/55 położonych w obrębie geodezyjnym 5-Duchnów, gm. Wiązowna.Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany sieci wodociągowej na dz. 447/11, 447/12, 447/55 w obr. Duchnów gm. Wiązowna wykonany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 14.08.2020 r., - Geotechniczne warunki posadowienia na potrzeby projektowanej sieci wodociągowej na terenie działek o nr ew. 447/11, 447/12, 447/55 obr. Duchnów (gm. Wiązowna, pow. otwocki) opracowane przez firmę Geomag Studio Opinie i Dokumentacje Geologiczne Adrian Gańko z sierpnia 2020 r., - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę TechKan - Wod Mirosław Bieńkowski z września 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Instalbert Norbert Jankowski z dnia 16.09.2020 r.Szczegółowe warunki realizacji CZĘŚCI I zamówienia określono w załącznikach do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadań inwestycyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. ZADANIE „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wiązowna ul. Boryszewska”;Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej D0,20 m o dł. 251,5 m z odcinkami sieci D0,16 m o dł. 21 m, pompownią ścieków i przewodem tłocznym Dz63mm o dł. 9 m oraz studzienek kanalizacyjnych Dz425 mm na terenie działki nr ew. 168/17 położonej w obrębie geodezyjnym Wiązowna Gminna, gm. Wiązowna. Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany pn. „Budowa sieci wodociągowej o średnicy Dz 110 z hydrantami ppoż. o średnicy DN 80, sieć kanalizacji sanitarnej D0,20 m z odgałęzieniami sieci D0,20 m, D0,16 m, pompowni ścieków przewodem tłocznym o średnicy od Dz63 do Dz90, uzbrojenie sieci i zasuwy podziemne Dn1200, Dn80, hydranty ppoż. Dn80, studzienki kanalizacyjne Dz315mm, Dz425 mm, pompownia ścieków o średnicy D=1,50 m, zasuwy odcinające na przewodzie tłocznym” wykonany przez firmę Masko Sp. z o.o. z dnia 26.09.2018 r.- Zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót Starosty Otwockiego znak: AB.6743.986.2018.MR z dnia 31.10.2018 r. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę Masko Sp. z o.o. z sierpnia 2020 r., - Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Masko Sp. z o.o. z 31.08.2020 r.,2. ZADANIE „Kompleksowa kanalizacja Gminy Wiązowna w tym: budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Wiązowna ul. Kwiatowa”.Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Dz0,20 m o dł. 731 m, odgałęzień sieci Dz0,16 m o dł. 184,8 m, studzienek kanalizacyjnych Dz425 mm na terenie działek nr ew. 538, 494/4 w obrębie geodezyjnym Wiązowna Kościelna oraz dz. nr ew. 585/7 w obrębie Emów, gm. Wiązowna.Dokumenty określające szczegółowy zakres budowy: - Projekt budowlany pn. „Sieć kanalizacji sanitarnej D0,20 m z odgałęzieniami sieci D0,16 m, w ul. Kwiatowej, Rezedowej, Chabrowej, Stokrotki i w działce nr ew. 494/4 w Wiązownie Kościelnej oraz w działce nr ew. 585/7 w Emowie wykonany przez firmę Masko Sp. z o.o. z dnia 6.11.2017 r. - Zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu na wykonanie robót Starosty Otwockiego znak: AB.6743.1135.2017.MR z dnia 8.12.2017 r.- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wykonana przez firmę Masko Sp. z o.o. z sierpnia 2020 r.,- Przedmiar robót jako elementy pomocnicze opisu przedmiotu zamówienia opracowany przez firmę Masko Sp. z o.o. z 31.08.2020 r.Szczegółowe warunki realizacji CZĘŚCI II zamówienia określono w załącznikach do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI