Budowa odcinków oświetlenia ulicznego na terenie gminy Michałowice – Etap II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa odcinków oświetlenia ulicznego na terenie gminy Michałowice – Etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMichałowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającyGmina Michałowice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00402772
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa odcinków oświetlenia ulicznego na terenie gminy Michałowice – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Michałowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Michałowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-091

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 388 57 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowoce.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinków oświetlenia ulicznego na terenie gminy Michałowice – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce0da33d-5071-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00402772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046638/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa odcinków oświetlenia ulicznego na terenie gminy Michałowice – Etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugmichalowice,m,404077,zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w jeżyku polskim
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiającego: sekretariat@michalowice.malopolska.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Michałowice, z siedzibą
w Urzędzie Gminy Michałowice, przy Placu Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice,
z którym można skontaktować się telefonicznie, pod numerem telefonu 12-388-50-03 lub za pośrednictwem wiadomości e-mail, skierowanej na adres: sekretariat@michalowice.malopolska.pl;
b) osobą do kontaktu w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się e – mail: iod@michalowice.malopolska.pl*;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak postępowania: IK.271.1.15.2022, nazwa postępowania: „Budowa odcinków oświetlenia ulicznego na terenie gminy Michałowice – Etap II”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.1.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań:
1) Przebudowa istniejącej sieci dwunapięciowej napowietrznej SN 15 kV i nN ze stacji trafo nr 22547 związana z montażem oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż drogi gminnej
(ul. Banasiówka) w m. Michałowice, gm. Michałowice.
2) Budowa instalacji napowietrznej oświetlenia drogowego ze stacji trafo nr 22361 wzdłuż drogi gminnej
(ul. Przymiarki) w m. Pielgrzymowice gm. Michałowice.
3) Przebudowa istniejącej sieci napowietrznej nN zasilanej ze stacji trafo nr 2580 związanej z montażem linii oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż ul. Załucek w m. Sieborowice, gm. Michałowice.
4) Przebudowa istniejącej sieci dwunapięciowej napowietrznej SN 15 kV i nN ze stacji trafo nr 2676 związana z montażem oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż drogi gminnej (ul. Gaikowa)
w m. Wilczkowice, gm. Michałowice.
5) Przebudowa istniejącej sieci napowietrznej nN ze stacji trafo nr 22525 związanej z montażem oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż drogi gminnej (ul. Pod Sosną) w m. Kozierów, gm. Michałowice.
6) Budowa instalacji kablowej oświetlenia drogowego ze stacji trafo nr 22525 przy drodze gminnej (ul. Pod Sosną) w m. Kozierów gm. Michałowice.
7) Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na istniejących słupach na terenie miejscowości Górna Wieś gm. Michałowice.
8) Przebudowa istniejącej sieci napowietrznej nN zasilanej ze stacji trafo nr 2579 związanej z montażem linii oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż ul. Słotwiny w m. Sieborowice, gm. Michałowice.
9) Przebudowa istniejącej sieci napowietrznej nN zasilanej ze stacji trafo nr 2575 związanej z montażem linii oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż ul. Prawda i Wichrowa w m. Raciborowice i Pielgrzymowice, gm. Michałowice.
10) Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na pl. Józefa Piłsudskiego w m. Michałowice.
11) Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na istniejących słupach na terenie miejscowości Michałowice, Młodziejowice i Raciborowice, Gm. Michałowice.

2. Zakres prac w szczególności obejmuje:
1) Budowa linii napowietrznych oświetlenia ulicznego z przewodów izolowanych AsXSn 2x25mm2.
2) Budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego z przewodów izolowanych YAKXS 4x25mm2.
3) Zawieszenie na wyznaczonych stanowiskach słupowych opraw oświetlenia ulicznego o źródle światła wykonanego w technologii led oraz sodowych.
4) Montaż słupów oświetlenia ulicznego.
5) Montaż ograniczników przepięć.
6) Wykonanie uziemienia ograniczników przepięć
7) Wymiana istniejących opraw parkowych

3. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z:
1) dokumentacją projektową:
a) projekt budowlany i wykonawczy przebudowy istniejącej sieci dwunapięciowej napowietrznej SN 15 kV i nN ze stacji trafo nr 22547 związana z montażem oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż drogi gminnej (ul. Banasiówka) w m. Michałowice, gm. Michałowice Zerwana – (zał. Nr 8.1 do SWZ);
b) projekt budowlany i wykonawczy budowy instalacji napowietrznej oświetlenia drogowego ze stacji trafo nr 22361 wzdłuż drogi gminnej (ul. Przymiarki) w m. Pielgrzymowice gm. Michałowice – (zał. Nr 8.2 do SWZ);
c) projekt budowlany i wykonawczy przebudowy istniejącej sieci napowietrznej nN zasilanej ze stacji trafo nr 2580 związanej z montażem linii oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż ul. Załucek w m. Sieborowice, gm. Michałowice – (zał. Nr 8.3 do SWZ);
d) projekt budowlany i wykonawczy przebudowy istniejącej sieci dwunapięciowej napowietrznej SN 15 kV i nN ze stacji trafo nr 2676 związana z montażem oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż drogi gminnej (ul. Gaikowa) w m. Wilczkowice, gm. Michałowice – (zał. Nr 8.4 do SWZ);
e) projekt budowlany i wykonawczy przebudowy istniejącej sieci napowietrznej nN ze stacji trafo nr 22525 związanej z montażem oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż drogi gminnej (ul. Pod Sosną) w m. Kozierów, gm. Michałowice – (zał. Nr 8.5 do SWZ);
f) projekt budowlany i wykonawczy budowy instalacji kablowej oświetlenia drogowego ze stacji trafo nr 22525 przy drodze gminnej (ul. Pod Sosną) w m. Kozierów gm. Michałowice – (zał. Nr 8.6 do SWZ);
g) dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na istniejących słupach na terenie miejscowości Górna Wieś gm. Michałowice – (zał. Nr 8.7 do SWZ);
h) projekt budowlany i wykonawczy przebudowy istniejącej sieci napowietrznej nN zasilanej ze stacji trafo nr 2579 związanej z montażem linii oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż
ul. Słotwiny w m. Sieborowice, gm. Michałowice – (zał. Nr 8.8 do SWZ);
i) projekt budowlany i wykonawczy przebudowy istniejącej sieci napowietrznej nN zasilanej ze stacji trafo nr 2575 związanej z montażem linii oświetlenia drogowego do istniejących słupów wzdłuż ul. Prawda i Wichrowa w m. Raciborowice i Pielgrzymowice, gm. Michałowice – (zał. Nr 8.9 do SWZ);
j) Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na pl. Józefa Piłsudskiego w m. Michałowice – (zał. Nr 8.10 do SWZ);
k) Dowieszenie opraw oświetlenia drogowego na istniejących słupach na terenie miejscowości Michałowice, Młodziejowice i Raciborowice, Gm. Michałowice – (zał. Nr 8.11 do SWZ);

2) Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – (zał. Nr 9 do SWZ);.
3) Przedmiarem prac – (zał. Nr 10 do SWZ);
4) wszelkimi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami administracyjnymi,
5) niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia.
4. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się. Dokumenty w wersji elektronicznej są zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania adres: https://bip.malopolska.pl/ugmichalowice,m,404077,zamowienia-publiczne.html

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

44322100-4 - Kanały kablowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień w trybie art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje możliwość w trakcie trwania umowy zlecenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 20% wartości zamówienia podstawowego.
3. Zakłada się że zamówienie podobne dotyczyć może powtórzenia robót budowlanych (tj. robót z zakresu przedmiotu zamówienia). Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego (np. zalecenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, błędy w dokumentacji projektowej, przedmiarach) i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia za realizację zamówień podobnych zostanie ustalona na identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotyczącego zamówienia podstawowego (tj. w oparciu o stawki cenowe oferty wybranej w przetargu).

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:
a) Doświadczenie: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum 2 (dwa) zamówienia obejmujące roboty budowlane polegające na budowie linii oświetlenia ulicznego, każde za co najmniej 40 tyś. złotych brutto.
Wykonawca udostępniający swoje zdolności oraz doświadczenie może zatem uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegają zasoby powstałe jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równego traktowania wykonawców nie dopuszcza, by wykonawca biorący indywidualnie udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji (…)” – wyrok sygn. Akt KIO 905/17, sygn. Akt KIO 925/17, syng. Akt KIO 933/17, wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE
w sprawie C-387/14 Esaprojekt.
b) Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Wykonawca powinien dysponować minimum jednym pracownikiem lub osobami współpracującymi posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w następujących specjalnościach:
- instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – kierownik budowy;
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze. zm.) oraz w Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia,
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 5 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie
ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2) niniejszego rozdziału, zastępuje się je w całości dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy . Termin, o którym mowa w ust. 3 stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VII niniejszej SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik Nr 6 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik Nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 7 pkt 3) rozdziału XVII SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej,
o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga nr 1: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp [ust. 7 pkt 1) rozdziału XVII SWZ], składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
1) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w ust. 1 rozdziału VIII (załącznik Nr 5 do SWZ), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie we własnym imieniu.
7. W przypadku Wykonawców działających w formie spółki cywilnej:
1) oświadczenie, o którym mowa w ust. 5 składane jest przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”),
2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1 rozdziału VIII składane są przez każdego wspólnika spółki cywilnej oddzielnie we własnym imieniu (osoby prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą określoną w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - „Firma przedsiębiorcy”).
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie zgodnie z ust. 7 pkt 5) rozdziału XVII SWZ (załącznik Nr 4 do SWZ), z którego wynika, które usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nieuregulowanym przez umowę regulują przepisy kodeksu cywilnego.
10. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik Nr 11 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi § 14 Projektowanych postanowień umowy - załącznik Nr 11 do SWZ.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Do oferty należy dołączyć Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony według informacji podanych w rozdziale XX SWZ – Opis sposobu obliczenia ceny - załącznik nr 10 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI