„Budowa odcinków chodnika przy ul. Poznańskiej oraz budowa parkingu przy ulicy Westerplatte...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa odcinków chodnika przy ul. Poznańskiej oraz budowa parkingu przy ulicy Westerplatte w Kętrzynie”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-16
  • ZamawiającyGmina Miejska Kętrzyn
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00253300
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa odcinków chodnika przy ul. Poznańskiej oraz budowa parkingu przy ulicy Westerplatte w Kętrzynie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 089 752 05 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umketrzyn@miastoketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa odcinków chodnika przy ul. Poznańskiej oraz budowa parkingu przy ulicy Westerplatte w Kętrzynie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a473c638-38a6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004326/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa odcinka chodnika ul. Poznańskiej od skrzyżowania z ul. Klonową do parku rozrywki w Kętrzynie

1.1.7 Budowa parkingu przy ul. Obr. Westerplatte w Kętrzynie

1.1.8 Budowa odcinka chodnika ul. Poznańskiej w obrębie skrzyżowania z ul. Moniuszki w Kętrzynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/3/status/rodzaj/wzp/zwr/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń́ oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Kętrzyn;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Kętrzyn jest Pani Monika Zygmunt - Jakuć e - mail: iod@miastoketrzyn.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa odcinków chodnika przy ul. Poznańskiej oraz budowa parkingu przy ulicy Westerplatte w Kętrzynie”. znak sprawy: SO.271.34.2021 prowadzonym w trybie podstawowym.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SO.271.34.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. budowę odcinka chodnika w obrębie skrzyżowania z ul. Moniuszki po stronie południowej na odcinku od 0+944 do 0+955 km, zgodnie z opracowaniem projektowym pn. „Przebudowa ulicy Poznańskiej w Kętrzynie wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej”, które uzyskało decyzję zatwierdzającą realizację inwestycji drogowej w dniu 05.07.2017 r. znak: WAI.6740.1.67.2017. Odcinek projektu zagospodarowania przyjętego do realizacji wraz z całą dokumentacją przebudowy ulicy Poznańskiej stanowi załącznik Nr 1 w oparciu o projekt budowlano – wykonawczy stanowiący załącznik nr 1 do umowy, który zawiera szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia.
2)Utylizację odpadów wytworzonych na budowie.
3)Zakres robót objętych zamówieniem szczegółowo przedstawiają dokumentacja projektowa – załącznik Nr 1 do umowy.
4)Opracowanie dokumentacji powykonawczej(pomiar geodezyjny, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały, próby oraz wszelkie inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości i zgodności z dokumentacją wykonanych robót).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Punkty za kryterium Cena(C) (waga 60%) zostaną obliczone wg wzoru C=Cp/Cbx60pkt, gdzie C - ilość punktów za kryterium cena; Cp- najniższa cena oferowana spośród ofert nieodrzuconych, cb - cena badanej oferty. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty za kryterium
„Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane (G1)” zostaną przyznane w skali: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 60 miesięcy liczba punktów 0 pkt;Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 65 miesięcy liczba punktów 20 pkt. Zostaną obliczone wg wzoru: G1 = Go – Gmin/Gmax – Gmin x 100 x 20 %
Gdzie: Go - termin rękojmi i gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; Gmin – najkrótszy możliwy termin w rękojmi i gwarancji (60 m); Gmax – najdłuższy możliwy termin rękojmi i gwarancji
„Okres gwarancji i rękojmi na wbudowane materiały (G2)” zostaną przyznane w skali:Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 24 m Liczba punktów 0 pkt; Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 65 m Liczba punktów 20 pkt. Zostaną obliczone wg wzoru: G2 = Go – Gmin/Gmax – Gmin x 100 x 20 %
Gdzie: Go - termin rękojmi i gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej Gmin – najkrótszy możliwy termin w rękojmi i gwarancji (24 m) Gmax – najdłuższy możliwy termin rękojmi i gwarancji.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: Przyznana ilość punktów = C + G1+G2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) budowę odcinka chodnika od skrzyżowania z ul. Klonową po stronie południowej na odcinku od 0+488 do 0+735 km, zgodnie z opracowaniem projektowym pn. „Przebudowa ulicy Poznańskiej w Kętrzynie wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej”, które uzyskało decyzje zatwierdzającą realizację inwestycji drogowej w dniu 05.07.2017 r. znak: WAI.6740.1.67.2017. Odcinek projektu zagospodarowania przyjętego do realizacji wraz z cała dokumentacją przebudowy ulicy Poznańskiej stanowi załącznik Nr 1 w oparciu o projekt budowlano – wykonawczy stanowiący załącznik nr 1 do umowy, który zawiera szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia.
2)Utylizację odpadów wytworzonych na budowie
3)Zakres robót objętych zamówieniem szczegółowo przedstawiają dokumentacja projektowa – załącznik Nr 1 do umowy.
4) Opracowanie dokumentacji powykonawczej(pomiar geodezyjny, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały, próby oraz wszelkie inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości i zgodności z dokumentacją wykonanych robót).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Punkty za kryterium Cena(C) (waga 60%) zostaną obliczone wg wzoru C=Cp/Cbx60pkt, gdzie C - ilość punktów za kryterium cena; Cp- najniższa cena oferowana spośród ofert nieodrzuconych, cb - cena badanej oferty. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty za kryterium
„Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane (G1)” zostaną przyznane w skali: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 60 miesięcy liczba punktów 0 pkt;Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 65 miesięcy liczba punktów 20 pkt. Zostaną obliczone wg wzoru: G1 = Go – Gmin/Gmax – Gmin x 100 x 20 %
Gdzie: Go - termin rękojmi i gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; Gmin – najkrótszy możliwy termin w rękojmi i gwarancji (60 m); Gmax – najdłuższy możliwy termin rękojmi i gwarancji
„Okres gwarancji i rękojmi na wbudowane materiały (G2)” zostaną przyznane w skali:Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 24 m Liczba punktów 0 pkt; Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 65 m Liczba punktów 20 pkt. Zostaną obliczone wg wzoru: G2 = Go – Gmin/Gmax – Gmin x 100 x 20 %
Gdzie: Go - termin rękojmi i gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej Gmin – najkrótszy możliwy termin w rękojmi i gwarancji (24 m) Gmax – najdłuższy możliwy termin rękojmi i gwarancji.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: Przyznana ilość punktów = C + G1+G2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę, oraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych w zakresie i na zasadach określonych w niniejszej Umowie, z prawem wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji projektowej w zakresie i na zasadach określonych w Umowie, w tym przeniesienie prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Dokumentację projektową utrwalono;
2) Wykonanie robót budowlanych w tym pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót według sporządzonych opracowań projektowych zgodnie z dokumentacją projektową posiadającą zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z opracowaniem Dokumentacji powykonawczej w tym przeniesienie autorskich praw majątkowych w zakresie i na zasadach określonych w niniejszej Umowie, z prawem wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do wskazanej Dokumentacji powykonawczej w zakresie i na zasadach określonych w Umowie, w tym przeniesienie prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Dokumentację powykonawczą utrwalono.
3)Utylizację odpadów wytworzonych na budowie
4)Zakres robót objętych zamówieniem szczegółowo przedstawiają program funkcjonalno-użytkowy – załącznik Nr 1 do umowy.
5)Opracowanie dokumentacji powykonawczej(pomiar geodezyjny, atesty i certyfikaty na wbudowane materiały, próby oraz wszelkie inne dokumenty niezbędne do oceny prawidłowości i zgodności z dokumentacją wykonanych robót).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Punkty za kryterium Cena(C) (waga 60%) zostaną obliczone wg wzoru C=Cp/Cbx60pkt, gdzie C - ilość punktów za kryterium cena; Cp- najniższa cena oferowana spośród ofert nieodrzuconych, cb - cena badanej oferty. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Punkty za kryterium
„Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane (G1)” zostaną przyznane w skali: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 60 miesięcy liczba punktów 0 pkt;Okres udzielonej gwarancji i rękojmi - 65 miesięcy liczba punktów 20 pkt. Zostaną obliczone wg wzoru: G1 = Go – Gmin/Gmax – Gmin x 100 x 20 %
Gdzie: Go - termin rękojmi i gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej; Gmin – najkrótszy możliwy termin w rękojmi i gwarancji (60 m); Gmax – najdłuższy możliwy termin rękojmi i gwarancji
„Okres gwarancji i rękojmi na wbudowane materiały (G2)” zostaną przyznane w skali:Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 24 m Liczba punktów 0 pkt; Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 65 m Liczba punktów 20 pkt. Zostaną obliczone wg wzoru: G2 = Go – Gmin/Gmax – Gmin x 100 x 20 %
Gdzie: Go - termin rękojmi i gwarancji jakości zadeklarowany w ofercie ocenianej Gmin – najkrótszy możliwy termin w rękojmi i gwarancji (24 m) Gmax – najdłuższy możliwy termin rękojmi i gwarancji.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: Przyznana ilość punktów = C + G1+G2

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące podstaw do wykluczenia z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia Wykonawcy
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium:
- w zakresie części 1 w wysokości 100 zł. słownie: sto zł 00/100
- w zakresie części 2 w wysokości 1.500,00 zł. słownie: tysiąc pięćset zł 00/100
- w zakresie części 3 w wysokości 800, 00 zł. słownie: osiemset zł 00/100
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Pekao SA nr rachunku 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624
z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu „Budowa odcinków chodnika przy ul. Poznańskiej oraz budowa parkingu przy ulicy Westerplatte w Kętrzynie - część „

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana Umowy została uregulowana w załącznikach z4a; z4b; z4c (istotne postanowienia umowne) do SWZ może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI