Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kąty Trzebuskie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kąty Trzebuskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSokołów Małopolski
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-09
  • ZamawiającyGMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-25
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00430359
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kąty Trzebuskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-050

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 77 29 019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@sokolow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kąty Trzebuskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b08188ca-470e-416b-b2e0-db7423101299

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b08188ca-470e-416b-b2e0-db7423101299

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b08188ca-470e-416b-b2e0-db7423101299
identyfikator postępowania ocds-148610-b08188ca-470e-416b-b2e0-db7423101299

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu, musi zarejestrować się na Platformie e-zamówienia. Platforma jest dostępna dla każdego zalogowania
użytkownika. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od posiadanego na Platformie konta.
Użytkownik zalogowany jako konto uproszczone ma dostępne formularze:
- Wniosek – służący do zadawania pytań
- Inne.
Dokumenty elektroniczne, wskazane w § 2 ust. 1 Rozp. Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozp. Rady ministrów w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W
przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: W formatach danych
określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje jako
załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np.
w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji” ).Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, zawierają informację stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z
dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania poufności tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę
przedsiębiorstwa”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” .
Za pośrednictwem Formularzy do komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań
i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości .W
przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu lub
dokument z wszytym podpisem
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczając jest posiadanie konta uproszczonego na
Platformie e Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po
zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maks. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB .Min. wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sokołów Młp., 36 050
Sokołów Młp., ul. Rynek 1, nr tel. 17 77-29-019;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: piotr.rafinski@e sokolow-mlp.pl, tel. 177729019 w . 51;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00403577/01 z dnia 2024-07-09
2024-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGZP.271.1.2024.GD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę odcinka kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kąty Trzebuskie

Budowa odcinka sieci kanalizacji fi 200 o łącznej dł 540 m, budowa nowego rurociągu przyłączy kanalizacji sanitarnej fi 160 o dł 73 m, łącznie ok. 613 mb z włączeniem do istniejącego kolektora kanalizacji sanitarnej o sr. 200 .. na dz. o nr ewid. 2125/2 m miejscowości Katy Trzebuskie, obręb Trzebuska. Na załamaniach należy wbudować studzienki inspekcyjne dn 400 ( 25 szt) z kinety PP lub PVC rozgałęźne przelotowe fi 200 mm/ fi 160 mm odgałęzienia boczne, trzon wznoszący- rura karbowana fi 400 mm z podwójną ścianką z zamknięciem właz żeliwny teleskopowy klasy D400 o nośności do 40,0 t, w terenach gdzie odbywa się przejazd ( 13 szt) lub studzienki zwieńczone stożkiem i pokrywą betonową w terenach zielonych, gdzie nie odbywa się przejazd ( 12 szt.). Studzienki kanalizacyjne DN 400 z kinetami rozgałęźnymi, umożliwiające włączenie przyszłych przyłączy do budynków poprzez wepchnięcie bosego końca rury w kinetę po wcześniejszym usunięciu korka. Na końcach sieci należy wbudować korki zaślepki kanalizacyjne.
Wbudowane urządzenia to PVC SN4 SDR41 lite fi 200x4,9 mm, PE100 SDR17 PN10 fi 200x11,9 mm, PVC SN4 SDR41 lite fi 160x4,0 mm o łącznej długości ok. 613 m.
Połączenia rur i kształtek kielichowe z uszczelkami wargowymi gumowymi należy wykonać tak, by uszczelka na całym obwodzie przylegała do rowka w kielichu. Trasa sieci wg. projektu zagospodarowania ( patrz zał. 1.1 i 1.2). Krzyżowania z kablem energetycznym należy zabezpieczyć rura osłonową dwudzielną typu Arot o sr. 110 mm i dł. L+2,0 pod nadzorem właściciela kabla energetycznego. Należy zachować szczególna ostrożność podczas wykonywania robót ze względu na występowanie energetycznej linii napowietrznej niskiego i średniego napięcia ( przewiert pod drogą). W miejscach skrzyżowań kanalizacji sanitarnej z istniejącymi gazociągami , kanalizację należy zabezpieczyć rurą osłonową o średnicy 315 mm. Dł. Rury osłonowej powinna być, aby odległość w rzucie końca rury ochronnej od skrajni gazociągu wynosiła w linii prostej min. 2m. Należy zachować minimalną odległość pionową 20 cm od zewnętrznej ścianki gazociągu do rury ochronnej na kanalizacji. Konce rury ochronnej uszczelnić. Rozpoczęcie prac należy zgłosić z 7-dniowym wyprzedzeniem w gazowni w Leżajsku. Prace zanikowe podlegają odbiorowi przez pracownika Gazowni.
W przypadku napotkania sieci drenarskiej należy prace wykonać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności, by nie naruszyć sieci drenarskich. W przypadku uszkodzenia należy je naprawić, a przy konieczności przełożenia zainwentaryzować ją, zaopiniować projekt jej przebudowy w Nadzorze Wodnym, oraz uzyskać pozwolenie wodnoprawne, następnie ją przebudować.
Przejście kanalizacją sanitarną przez drogę gminną, należy wykonać metodą bezwykopową w rurze osłonowej, oraz włączyć do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena i gwarancja, rekojma

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o którym mowa w art 125 ust. 1 Ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o którym mowa w art 125 ust. 1 Ustawy Pzp

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 11 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

warunki zmiany umowy zostały wskazane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Platformie e-Zamówienia . Miejsce składania ofert link prowadzacy do widoku postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b08188ca-470e-416b-b2e0-db7423101299

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wyczerpujące informacje dotyczące udostępnienia dokumentów i komunikacji oraz RODO zawartą są w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie stropu pod wylewki- Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie stropu pod wylewki, w którego skład wchodzi: ułożenie styropianu, maty, ułożenie podłogłówki wraz z podpięciem do instalacji grzewczej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sokołów Małopolski: Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola samorządowego w Sokołowie Małopolskim
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Budowa świetlicy w miejscowości Skorzów - powtórzenie”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont budynków na osiedlu cywilnym w Grupie - część 1
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI