Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
"Budowa odcinka drogi gminnej ulicy Żwirowej w miejscowości Wicko".
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa odcinka drogi gminnej - ul. Żwirowej w m. Wicko w Gminie Międzyzdroje wraz z infrastrukturą podziemną i naziemną w zakresie instalacji wodociągowych, instalacji kanalizacji sanitarnej oraz oświetlenia ulicznego.
Zadanie jest realizowane w ramach inwestycji pn. "Rozbudowa ulicy Żwirowej w miejscowości Wicko".
1. W ramach zadania wykonane zostaną następujące roboty budowlane:
Odcinek drogi gminnej ul. Żwirowej
* klasa techniczna - L ( droga lokalna );
* długość odcinka drogi gminnej - 312,00m ;
* szerokość jezdni ( pieszo - jezdni ) - 5,50m ( na włączeniach do istniejących jezdni
od 5,00m do 6,00m) ;
* skrzyżowanie z drogą publiczną - zwykłe ;
* pobocza gruntowe obustronne szer. od 0,75m do 1,00m ;
* zjazdy indywidualne z drogi gminnej szer. od 4,00m do 5,00m.
Zewnętrzna sieć kanalizacji sanitarnej
* długość sieci KS ? 200 ( grawitacyjnej ) - 285,52m ;
* długość sieci KS ? 160 ( grawitacyjnej ) - 88,09m ;
* długość sieci KS ? 90-100 ( tłocznej ) - 311,93m ;
* długość sieci KS ? 90-100 ( tłocznej ) - 311,93m ;.
* pompownia ścieków o wydajności Qp min. 11,51m3/h .
Zewnętrzna sieć wodociągowa
* długość sieci wod. ? 110 - 236,20m ;
* długość sieci wod. ? 90 - 16,50m ;
* długość sieci wod. ? 32 - 88,40m ;
* hydranty p- poż. naziemne - 3 szt .
Zewnętrzna sieć energetyczna NN ( zasilająca i oświetleniowa )
* długość linii energetycznej NN zasilającej - 340,00m ;
* długość linii energetycznej NN oświetleniowej - 408,00m;
* latarnie oświetlenia ulicznego wys. do 8 m - 18 szt.
2.Po stronie Wykonawcy leży powiadomienie gestorów sieci: ZWiK w Międzyzdrojach, ENEA Operator, spółki gazowe, Firmy Teletechniczne o planowanej dacie rozpoczęcia inwestycji, posiadających swoje uzbrojenie w granicach pasa drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt zagospodarowania terenu wraz z projektami wykonawczymi, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym między innymi koszty wycinki drzewostanu, regulacji istniejących nawierzchni wraz z urządzeniami naziemnymi uzbrojenia podziemnego z dostosowaniem do poziomu projektowanej nawierzchni zjazdów i ciągów pieszych na posesjach przyległych do pasa drogowego, regulacji elementów ogrodzeń, bram wjazdowych i furtek, naprawy cokołów ogrodzeniowych wynikające z obniżenia lub podwyższenia terenu przyległego do istniejących ogrodzeń, obramowania chodnika od strony posesji przyległych do pasa drogowego na całej długości chodnika przy pomocy obrzeży chodnikowych, usunięcie ewentualnych kolizji nowo budowanych sieci z istniejącą infrastrukturą podziemną.
3.Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym szczegółowy kosztorys nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w kosztorysie pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia i stanowił uszczegółowienie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy określonego w Ofercie.
4.W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów.
5. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".
7. Jeżeli w dokumentacji projektowej wskazano produkty gotowe, z podaniem nazwy, symbolu i producenta, to produkty te stanowią przykłady materiałów, elementów i urządzeń, jakie mogą być użyte przez Wykonawcę w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole poszczególnych produktów zostały w dokumentacji podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki Zamawiający, dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, nie odbiegających od zaproponowanych w zakresie:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość z tolerancją ± 5%, rodzaj oraz liczba elementów składowych) - uwaga niniejsza nie dotyczy parametrów użytkowych i wymiarów obiektów budowlanych,
- charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
- wyglądu (struktura, barwa, kształt),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja, charakterystyki liniowe itp.) - minimalnych określonych w specyfikacji technicznej i projekcie budowlano-wykonawczym,
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania - minimalnych określonych odrębnymi przepisami.
Zamawiający zwraca uwagę, że w przypadku składania przez Wykonawcę propozycji rozwiązań równoważnych, to na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Jeżeli zastosowanie rozwiązania równoważnego wymaga dopełnienia strony formalnej, np. uzyskania akceptacji Nadzoru Autorskiego, zmiany Pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, wykonania projektów zamiennych, rysunków, itp. przez osoby uprawnione do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej projektanta w odpowiedniej specjalności; Wykonawca ma obowiązek czynności te dopełnić na własny koszt w ramach wynagrodzenia umownego.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
9. Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie Zamawiającemu, nie później niż na 7 dni przed dniem zawarcia niniejszej umowy, harmonogramu rzeczowo - finansowego Przedmiotu umowy (zwanego dalej "Harmonogramem"), sporządzonego w formie papierowej i elektronicznej (plik excel) na adres: um_katarzynakapral@miedzyzdroje.pl oraz um_inwestycje@miedzyzdroje.pl. Harmonogram obejmować ma terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót, wszystkie koszty i opłaty związane z realizacją Przedmiotu umowy, wszelkie materiały, urządzenia i wyposażenie oraz roboty niezbędne do wykonania Przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu w specyfikacji warunków zamówienia. Harmonogram ma określać termin wykonania i koszt realizowanego Przedmiotu umowy w ramach umowy zawartej z Wykonawcą. Harmonogram akceptuje Zamawiający.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z gwarantem wybudowanego w 2024 r. oświetlenia ulicy Żwirowej w zakresie synchronizacji w terminie wykonania przez gwaranta przełożenia i zabezpieczenia kabla sieci oświetleniowej.
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
Art. 109 ust. 1 pkt 4