Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Karkowo wraz z modernizacją kanalizacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Karkowo wraz z modernizacją kanalizacji sanitarnej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChociwel
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-07
  • ZamawiającyGmina Chociwel
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00405788
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Karkowo wraz z modernizacją kanalizacji sanitarnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chociwel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685680

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 52

1.5.2.) Miejscowość: Chociwel

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91562001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@chociwel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chociwel.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Karkowo wraz z modernizacją kanalizacji sanitarnej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-834f8434-c997-415c-b637-52c2d5856eac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405788

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069826/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Karkowo wraz z modernizacją kanalizacji sanitarnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://oneplace.marketplanet.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej oneplace.marketplanet.pl https://oneplace.marketplanet.pl. W sytuacjach awaryjnych Platformy lub przerwy technicznej działania systemu Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania przy użyciu poczty elektronicznej: zamowienia@chociwel.pl z zastrzeżeniem, iż oferty mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą poniższej Platformy. Instrukcja dla Wykonawców znajduje się na stronie Urzędu Miejskiego Chociwla - BIP - zamówienia publiczne - wszczęte postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://oneplace.marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.TP.271.2.7.2024.IJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja na jej podstawie budowy oczyszczalni ścieków poza obszarem aglomeracji Chociwel umożliwiających odbiór ścieków (w miejscowości Karkowo), ich oczyszczanie i odprowadzanie do środowiska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także remont/modernizację istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Karkowo.
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
(1) opracowanie dokumentacji projektowej, w tym:
(a) koncepcji budowy oczyszczalni ścieków oraz jej uzgodnienie z Zamawiającym,
(b) wielobranżowego projektu budowlanego dot. oczyszczalni ścieków,
(c) wielobranżowych projektów wykonawczych (technicznych) w zakresie niezbędnym do realizacji robót przez Wykonawcę,
(2) uzyskanie na koszt Wykonawcy w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód, warunków, opinii, uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji
o pozwoleniu na budowę i zgłoszenia realizacji robót (renowacja) oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia wymienionych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
i wymaganych przepisami prawa
(3) wykonanie robót budowlano-montażowych z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń,
(4) wykonanie prób końcowych,
(5) rozruch oczyszczalni ścieków,
(6) uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych prawnie pozwoleń, w tym ew. decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, koniecznych do użytkowania zrealizowanych obiektów,
(7) sprawowanie nadzoru autorskiego przez projektantów będących autorami projektu budowlanego,
(8) wykonanie odbiorowej dokumentacji powykonawczej inwestycji w tym instrukcji eksploatacji oczyszczalni ścieków w zakresie technologicznym i BHP.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową i zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji:
(1) remontu istniejących urządzeń kanalizacji sanitarnej, tym:
(a) naprawę przewodów kanalizacji sanitarnej
(b) naprawę studni kanalizacyjnych, w tym naprawę kinet w studniach
(2) budowy oczyszczalni ścieków, w tym:
(a) likwidację istniejącego osadnika Imhoffa
(b) budowę ciągu technologicznego w zakresie biologicznego oczyszczania ścieków wraz
układem zasilania elektroenergetycznego i sterowaniem
(c) budowa niezbędnych obiektów liniowych w postaci sieci kanalizacji sanitarnej doprowadzającej ścieki surowe do oczyszczalni oraz odprowadzającej ścieki oczyszczone z oczyszczalni do odbiornika oraz instalacji elektroenergetycznych
(d) budowę w niezbędnym zakresie nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej umożliwiających dojazd do oczyszczalni z drogi publicznej oraz do poszczególnych obiektów oczyszczalni
(e) budowę ogrodzenia oczyszczalni, niezbędnych elementów do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni oraz jej zabezpieczenia

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

24520000-5 - Polimery propylenu w formach podstawowych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów:
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny
ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Wydłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego wymaganego 3 letniego okresu
gwarancji jakości - waga kryterium 40%.
4. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez
Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Wydłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego wymaganego 3 letniego okresu jakości - waga 40%
W kryterium wydłużenie okresu gwarancji jakości w stosunku do minimalnego okresu gwarancji (minimum 3 lata) przewidzianego przez Zamawiającego Wykonawca otrzyma 20 punktów za każde wydłużenie okresu o dodatkowy rok powyżej 3 lat, jednak maksymalnie 40 punktów, wg zasady:
1) brak wydłużenia okresu gwarancji powyżej 3 lat - 0 punktów;
2) wydłużenie okresu gwarancji o 1 rok - 20 punktów;
3) wydłużenie okresu gwarancji o 2 lata - 40 punktów.

Jeżeli Wykonawca poda okres wydłużenia gwarancji w innych jednostkach niż pełny rok,
Zamawiający dokonując oceny przeliczy go na okresy roczne pomijając niepełny rok.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wydłużenia okresu gwarancji o więcej niż 2 lata,
Zamawiający do oceny przyjmie 2 lata a w umowie zostanie uwzględniony okres zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Informacja potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej założeniem w wysokości co najmniej 400 000,00 zł. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten/ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy w ramach konsorcjum będą/będzie odpowiadał/odpowiadali za spełnienie tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (słownie: jedną) robotę budowlaną obejmującą remont/przebudowę/budowę oczyszczalni ścieków o wartości robót nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto, słownie: pięćset tysięcy zł 00/100.
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (słownie: jedną) robotę budowlaną obejmującą remont/przebudowę/rozbudowę kanalizacji sanitarnej o długości min. 250 m.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
c) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (słownie: jedną) kompletną dokumentację projektową obejmującą budowę/przebudowę/rozbudowę oczyszczalni ścieków o wydajności min. 100 RLM.
d) W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej
jeden z Wykonawców w całości.
e) dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, w wymaganej specjalności które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz legitymującą się doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy/inspektora nadzoru na co najmniej jednej robocie budowlanej takiej jak opisana w warunku dotyczącym doświadczenia wymaganego od wykonawcy.
f) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i wykształcenie wymagane przepisami prawa budowlanego w specjalnościach adekwatnych do wykonywanego zakresu w poszczególnych branżach tj.:
1) dysponuje 1 osobą na stanowisku kierownika robót branży konstrukcyjno - budowlanej
Wymagane uprawnienia:
Uprawnienia do pełnienia funkcji w budownictwie, kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń
Wymagane doświadczenie:
Posiada co najmniej – 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót
2) dysponuje 1 osobą branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia:
Uprawnienia do pełnienia funkcji w budownictwie, tj. do projektowani/ kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń
Wymagane doświadczenie:
Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy / robót
3) dysponuje 1 osobą na stanowisku projektanta branży sanitarnej
Wymagane uprawnienia:
Uprawnienia do projektowania branży sanitarnej posiadający uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych
Wymagane doświadczenie:
Posiada co najmniej – 3 letnie doświadczenie w projektowaniu
4) dysponuje 1 osobą na stanowisku projektanta branży elektrycznej
Wymagane uprawnienia:
Uprawnienia do projektowania w branży elektrycznej posiadający uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Wymagane doświadczenie:
Posiada co najmniej – 3 letnie doświadczenie w projektowaniu w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych





5) dysponuje 1 osobą na stanowisku projektanta w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
Wymagane uprawnienia:
Uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń
Wymagane doświadczenie:
Posiada co najmniej – 3 letnie doświadczenie w projektowaniu w specjalności konstrukcyjno budowlanej.


UWAGA:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienie uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane - załącznik nr 5 do SWZ;
4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi - załącznik nr 6 do SWZ;
5) Dokument (dokumenty) potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
6) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania; wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 7 do SWZ.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą,
tj. złożenia opisu rozwiązań równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności). Brak dołączenia do oferty opisu rozwiązań równoważnych wraz
z dokumentami potwierdzającymi, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego oznaczać będzie, że Wykonawca przyjął rozwiązania wskazane
w dokumentacji projektowej. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólnie ww. dokumenty.
2. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 1, tj. opisu rozwiązań równoważnych oraz dokumentów na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólnie ww. dokumenty.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środników dowodowych, o których mowa w pkt. 1 tj. opisu rozwiązań równioważnych oraz dokumentów na potwierdzenie rownoważności zastosowanych rozwiązań. (jeśli są konieczne do wskazania równoważności).
W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólnie ww. dokumenty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium: w wysokości: 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące 00/100 złotych),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: 39 9375 1041 5500 0299 2000 0040 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty oraz wskazać nazwę wykonawcy, którego oferta jest zabezpieczana) UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p. z. p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Chociwel.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p. z. p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w oryginale w postaci elektronicznej;
9) w treści gwarancji lub poręczenia powinien znaleźć się adres poczty elektronicznej gwaranta lub poręczyciela, na który Zamawiający ma wysłać oświadczenie o zwolnieniu z wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający dopuszcza płatności zaliczkowe wynagrodzenia. Szczegółowe warunku płatności określone są w projektowanych postanowieniach umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy. Zamawiający dopuszcza także wprowadzenie innych zmian, które nie mogą być zakwalifikowane do zmian istotnych w rozumieniu art. 454 ustawy p.z.p.
2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia,
2) zmiany wynagrodzenia,
3) zmiany w zakresie podwykonawstwa, szczegółowo opisanej w § 8 Umowy,
4) zmian rozwiązań technicznych lub technologicznych,
5) zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
6) zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń,
7) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych.
3. Zmiana postanowień Umowy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu, o którym mowa w § 3 ust. 4 Umowy, w przypadku:
1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
2) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,
3) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Inspektora Nadzoru,
4) w przypadku wystąpienia wad dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego, skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonywania robót,
5) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
6) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności, odmowy ich dokonania lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji, np. wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
7) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
8) niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazuje wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
9) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
4. W wymienionych w ust. 3 przypadkach wystąpienia opóźnień lub wstrzymania realizacji Strony mogą ustalić nowe terminy realizacji robót i rozliczenia końcowego, który nie powinien być dłuższy niż okres występowania przeszkód uniemożliwiających terminowe zrealizowanie robót.
5. W przypadku konieczności zmiany terminu realizacji Umowy Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z pisemnym wnioskiem do Zamawiającego. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie zmiany terminu.
6. Zmiana terminu realizacji Umowy możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu przedłużenia okresu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy i okresu rękojmi i gwarancji. Zmiana terminu realizacji robót może także polegać na skróceniu terminu realizacji robót, o ile skrócenie terminu jest korzystne z punktu widzenia celu realizacji zamówienia i nie wpłynie negatywnie na zakres przedmiotowy robót lub jakość robót.
7. Zmiana postanowień Umowy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
2) zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i spowodowane są w szczególności...

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://oneplace.marketplanrt.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI