„Budowa oczyszczalni ścieków w Kosowie Lackim wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa oczyszczalni ścieków w Kosowie Lackim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKosów Lacki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kosów Lacki
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-03
  • Numer ogłoszenia555593-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 555593-N-2019 z dnia 2019-06-03 r.

Gmina Kosów Lacki: „Budowa oczyszczalni ścieków w Kosowie Lackim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kosów Lacki, krajowy numer identyfikacyjny 71158204900000, ul. ul. Kolejowa  2 , 08-330  Kosów Lacki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 879 105, e-mail samorzad@kosowlacki.pl, faks 257 879 038.
Adres strony internetowej (URL): www.kosowlacki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.e-bip.pl/Start/17/PublicOrder/20917

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.e-bip.pl/Start/17/PublicOrder/20917

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie dotyczy

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć wersji papierowej przygotowanej i zapakowanej zgodnie z opisem w SIWZ. Zgodnie z art. 10c ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r . Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r . poz. 1 113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r . poz. 1 128) osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Zamawiający zaleca aby na dokumentach przesyłowych wskazać dokładanie datę oraz godzinę do której przesyłka musi być doręczona do siedziby Zamawiającego aby uniknąć doręczenia po upływie terminu składania ofert.
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Kosów Lacki, 08-330 Kosów Lacki ,ul. Kolejowa 2 , pokój nr 1 , sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa oczyszczalni ścieków w Kosowie Lackim wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
Numer referencyjny: RG.271.6.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa oczyszczalni ścieków w Kosowie Lackim wraz z infrastrukturą towarzyszącą” według warunków opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, opracowanym przez RES-PROJEKT Sp. z o.o. ul. Kombatantów 34, 66-400 Gorzów Wielkopolski, styczeń 2019 r. oraz warunków określonych w Części III niniejszego SIWZ. Zamówienie realizowane będzie w formule ,, zaprojektuj i wybuduj” 2. Zakres niniejszego zamówienia przewiduje: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego wskazanego w ust.1 i uzyskanie akceptacji Zamawiającego, 2) uzyskanie dla Zamawiającego , na podstawie udzielonych przez niego pełnomocnictw, wszelkich opinii, decyzji i innych dokumentów od uprawnionych organów , które są niezbędne do wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, 4) budowę obiektu oczyszczalni ścieków, wraz z wykonaniem przyłączenia oczyszczalni do istniejącej sieci kanalizacyjnej oraz wykonaniem odprowadzenia ścieków oczyszczonych do odbiornika zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, po uzyskaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę , 5) dokonanie rozruchu wybudowanej oczyszczalni ścieków oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oczyszczalni ścieków , 6) uzyskanie dla Zamawiającego , w jego imieniu , na podstawie jego pełnomocnictwa , decyzji pozwolenia na użytkowanie, 7) zapewnienie serwisu oraz terminowe usuwanie wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi za wady. 3. Zakłada się wybudowanie nowego, skompaktowanego obiektu oczyszczalni ścieków z reaktorem biologicznymi, koniecznymi zbiornikami towarzyszącymi i laguną hydroponiczną tzw. ,,sztuczną rzeką” wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową i inne dokumenty opisujące w tym. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Wszystkie urządzenia ciągu technologicznego i obsługowego usytuowane powinny być w jednym budynku. Z uwagi na konieczność zminimalizowania wpływu oczyszczalni na środowisko w tym niekorzystne zmiany klimatyczne, przewiduje się przykrycie i zaizolowanie całego obiektu. Oczyszczalnia powinna być dostosowana do przewidywanych wymogów eksploatacyjnych. 5. Wstępnie oszacowana przez Zamawiającego przepustowość oczyszczalni, zapewniająca odbiór i oczyszczanie ścieków z terenu gminy powinna wynosić: Qdśr = 1000 m3/d i Qdmax = 1400 m3/d 6. Ponadto w ramach zamówienia przewiduje się wybudowanie sieci kanalizacyjnej, łączącej nowo wybudowaną oczyszczalnię z istniejącą siecią kanalizacyjną oraz wybudowanie odprowadzenia i wylotu ścieków oczyszczonych, poprowadzonego od nowej oczyszczalni przez drogę powiatową (projektowany przewiert), do rzeki Kosówki. 7.Zamawiający zgodnie z art. 30 ust.4 u.p.z p. dopuszcza, w przypadku rozwiązań wskazanych przez autorów Programu Funkcjonalno-Użytkowego opisywanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć, jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne (rozwiązania technologiczne, urządzenia, sprzęt lub materiały) będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które zostały określone w Programie Funkcjonalno- Użytkowym jak i w opisie zawartym w Części III niniejszego SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania projektowe czy roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego z tym , że ich zastosowanie nie wpłynie na podwyższenie kosztów oczyszczania 1 m3 ścieków, z powodu np. większego zapotrzebowania na energię elektryczną i kosztów eksploatacyjnych ( koszty serwisu, wymiany części zamiennych lub całych urządzeń po upływie okresu gwarancji ) . Ewentualna weryfikacja równoważności w zakresie zaproponowanych rozwiązań , zostanie przeprowadzona przez niezależnego eksperta powołanego przez Zamawiającego, jeśli Zamawiający będzie miał wątpliwości czy wskazane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne do opisanych w PFU” 8. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienie na podstawie umowy o pracę 1)Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawcy/-ców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z robotami przygotowawczymi (przygotowanie terenu pod budowę, roboty ziemne); b) czynności związane z robotami konstrukcyjno- budowlanymi (prace murarskie, zbrojenie, szalowanie, betonowanie, spawanie); c) czynności związane z robotami technologiczno-sanitarnymi (wykonywanie wykopów pod rurociągi, montaż rurociągów, instalacje wod.-kan., instalacje wentylacji i ogrzewania, spawanie, zgrzewanie rurociągów, montaż armatury, montaż urządzeń technologicznych i pomiarowych); d) czynności związane z robotami elektrycznymi (instalacje elektryczne, instalacje niskoprądowe, oświetlenie zewnętrzne , montaż urządzeń automatyki i sterowania); e) czynności związane z robotami wykończeniowymi (ocieplenie ścian budynku, wykonywanie posadzek, instalowanie stolarki okiennej i drzwiowej, tynkowanie, malowanie, wykonanie elewacji, krycie dachu, wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien); f) czynności związane z robotami drogowymi (profilowanie i zagęszczanie podłoża, układanie nawierzchni z kostki betonowej, układanie krawężników i obrzeży); g) czynności związane z zagospodarowaniem terenu (wykonanie ogrodzenia, sadzenie zieleni) Powyższy wymóg nie dotyczy osób, odnośnie których Wykonawca wykaże, że w/w czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i w czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę oraz nie ma on zastosowania do kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3). W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust.8 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust.8 , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar czasu pracy powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych . Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej wskazanej w postanowieniach wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust.8czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 45252127-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45252200-0
45231300-8
71320000-7
45000000-7
45200000-9
45252000-8
45252140-1
45232152-2
45233120-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, poza złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunku w formie wskazanej w załącznikach do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimalną 1,5 mln PLN b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 mln PLN (słownie: jeden milion złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykaże się doświadczeniem zawodowym gwarantującym należyte wykonanie przedmiotu zamówienia tj. - w wykazie robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wskaże wykonanie co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków oczyszczalni ścieków o średniej przepustowości minimum 400 m3/dobę i wartości robót nie mniejszej niż 2 mln zł , w którego zakresie była budowa, przebudowa lub modernizacja ciągu technologicznego, i przedstawi dla tego zamówienia poświadczenie lub referencje podmiotu na rzecz którego zrealizował wskazane zamówienie pozwalające na weryfikację zakresu robót oraz potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykaże Zespół Kluczowych Specjalistów odpowiedzialnych za realizację zamówienia, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj.: Kierownik Budowy (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) osoba, której Wykonawca zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy musi posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia: • doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przynajmniej dwóch projektów/kontraktów dotyczących budowy/modernizacji/przebudowy obiektów kubaturowych w tym przynajmniej jednej oczyszczalni ścieków, o wartości robót co najmniej 1,5 mln PLN każdy, • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z (Dz.U. 2014, poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania, • posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego. Kierownik robót w specjalności instalacyjnych w zakresie sieci wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (1 osoba) (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia: • doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót branży sanitarnej przy realizacji przynajmniej dwóch projektów/kontraktów dotyczących budowy/modernizacji oczyszczalni ścieków lub obiektów kubaturowych, o wartości robót co najmniej 1,5 mln PLN każdy, • posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014, poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów lub uprawnienia równoważne według przepisów kraju ich uzyskania, • posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. specjalista technolog w branży sanitarnej (1 osoba) - w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia: • wykształcenie wyższe inżynierskie, • doświadczenie zawodowe przy budowie/przebudowie oraz prowadzeniu rozruchu technologicznego na co najmniej dwóch oczyszczalniach ścieków o wydajności nie mniejszej niż Qdśr = 400 m3/d; Kierownik robót konstrukcyjno – budowlanych • posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z.2016 r., poz. 65). • pełnił funkcję kierownika budowy/inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót branży konstrukcyjno – budowlanej przy przynajmniej jednym kontrakcie na roboty budowlane polegającego na budowie /przebudowie obiektu kubaturowego , których wartość wynosiła co najmniej 1,5 mln zł . Uwaga! Zamawiający wyraża zgodę na łączenie funkcji Kierownika budowy z funkcją kierownika robót w branży konstrukcyjno - budowlanej lub kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych pod warunkiem, że osoba łącząca te funkcje spełnia wymogi wskazane przez Zamawiającego dla Kierownika budowy. Projektant w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (1 osoba) ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia: • uprawnienia: do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej , • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w sporządzaniu projektów w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej , w tym co najmniej sporządzenie (projektujący lub opracowujący) dwóch projektów budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej dla obiektów oczyszczalni ścieków o przepustowości średniej dobowej minimum Qdśr = 400 m3/d • posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego. Projektant w specjalności sanitarnej (1 osoba) - w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia: • uprawnienia: do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w sporządzaniu projektów w specjalności instalacyjnej, w tym co najmniej sporządzenie (projektujący lub opracowujący) 2 projektów budowlanych w specjalności branży sanitarnej dla obiektów oczyszczalni ścieków o przepustowości średniej dobowej minimum Qdśr = 400 m3/d , • posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego. Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba) - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia: • uprawnienia: do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, • co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) w sporządzaniu projektów w specjalności elektrycznej/energetycznej, w tym co najmniej sporządzenie (projektujący lub opracowujący) 2 projektów budowlanych w specjalności elektrycznej/energetycznej dla przemysłowych obiektów kubaturowych, • posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego. Uwaga! Jako Kierownika zespołu projektowego Wykonawca może wskazać projektanta w specjalności sanitarnej lub Projektanta w specjalności konstrukcyjno- budowlanej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - powyższe warunki dotyczą wykonawców wspólnie, tzn. spełnianie wymienionych w ust.2 wymogów musi spełniać przynajmniej jeden z nich. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji/stanowisk wyżej wymienionych za zgodą Zamawiającego pod warunkiem posiadania przez osobę, która będzie łączyła te funkcje odpowiednich dla każdej z nich, wskazanych powyżej, uprawnień , kwalifikacji i doświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału postępowaniu, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego wskazanych poniżej dokumentów: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 u.p.z.p oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 u.p.z.p, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 24 ust. 4 pkt 1 u.p.z p; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów, na zasoby których powołał się Wykonawca przy spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ,brak przesłanek do wykluczenia oceniany jest odrębnie dla każdego z tych Wykonawców/podmiotów. W związku z czym wszystkie wymienione wyżej dokumenty składają odrębnie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert zobowiązany jest do przedstawienia wskazanych poniżej dokumentów: a)Informacji banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające spełnianie wymogów Zamawiającego co do wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy za okresie nie wcześniejszy niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert , b) kopii polisy ubezpieczeniowej OC lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia a kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 1mln PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 2)W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert zobowiązany jest do przedstawienia wskazanych poniżej dokumentów: a) wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania oferty, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, robót budowlanych spełniających wymogi wskazane przez zamawiającego w rozdziale 9 ust.2 pkt 3) oraz dowodów, potwierdzających , że wskazane w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o wartości i zakresie robót budowlanych, okresie realizacji oraz informacji ,że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik do niniejszej IDW b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług projektowania , kontrolę jakości oraz kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do IDW. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w przepisie art. 22a u.p.z.p zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów tych podmiotów wymienionych w ust.2 pkt. 1) – 3) w zakresie w jakim powołuje się na zdolnościach lub sytuacji ekonomiczno finansowej tych podmiotów,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Oferta sporządzona zgodnie z załącznikiem nr I do części I SIWZ wraz z Wykazem cen 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej 3. Informacja o rodzaju robót i robót, których realizację Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy /Podwykonawcom - o ile dotyczy 4. Zobowiązanie podmiotu , na zasoby którego Wykonawca powołał się do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- o ile dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 100.000,- PLN (słownie: sto tysięcy złotych) 2. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019, poz.310.) 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), b) beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), c) gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, d) numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, e) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, f) kwotę gwarancji, g) termin ważności gwarancji, h) zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego”, zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Umowy lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 26 ust. 3 i 3a u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczenia, o których mowa wart. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego w PBS Sokołów Podlaski Oddział Kosów Lacki nr 69 9221 0000 0032 4164 2000 0020, z dopiskiem "Wadium – Budowa oczyszczalni ścieków w Kosowie Lackim wraz z infrastrukturą towarzyszącą RG.271.6.2019". 2) Do oferty należy dołączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego. 3) Oryginał wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi być dołączony do oryginału oferty. 4. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący ww. rachunek Zamawiającego potwierdzi, że przed upływem terminu składania ofert uznał ww. rachunek Zamawiającego kwotą wymaganego wadium. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, będzie zwolnione wówczas, kiedy Wykonawca podpisze Umowę i dostarczy wymagane zabezpieczenie należytego jej wykonania. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, powinien wskazać w załączniku nr 1 do IDW numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. 6.Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy ; c) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a u.p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 u.p.z.p, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 u.p.z.p., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
oferowany okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony mają prawo do zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust.1.ustawy Pzp. 2. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, 2) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 3) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność , 4) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność- w takich okolicznościach termin realizacji przedmiotu Umowy może być wydłużony o czas niezbędny do prawidłowej realizacji robót budowlanych wskazany w harmonogramie rzeczowo finansowym realizacji przedmiotu umowy i liczony od dnia uzyskania np. prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę , 5) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 6) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 7) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót z zachowaniem Terminu zakończenia robót. 3. Strony mają prawo do zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud, 3) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 4) wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 5) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 6) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Strony przewidują zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z art.142 ust.5 u.p.z.p., w przypadku zmiany : 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnej stawki godzinowej , ustalonych na podstawie przepisów z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę , 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne , 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy . 5. Zakres zmian postanowień umowy, wywołanych przyczynami, o których mowa w ust. 2, 3 i 4 , powinien być odpowiedni do wywołującej je przyczyny, pod względem rzeczowym, czasowym i finansowym. 6.Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w ust.3., jeżeli zmiana Umowy spowoduje istotny wzrost kosztów Wykonawcy. 7.Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu. 8. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia Terminu zakończenia robót na podstawie ust.2. Umowy, zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy na podstawie ust.3. lub zmiany wynagrodzenia na podstawie ust.4. lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 9. Wniosek, o którym mowa w ust.8. powinien zostać przekazany niezwłocznie od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust.8., wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową, i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bieżącej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia żądania zmiany. 10. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 11.Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 12. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy”
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI