Budowa oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa ujęć wody na terenie Gminy Nowa Brzeź

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa ujęć wody na terenie Gminy Nowa Brzeźnica
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Brzeźnica
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowa Brzeźnica
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-18
  • Numer ogłoszenia603719-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603719-N-2017 z dnia 2017-10-18 r.

Gmina Nowa Brzeźnica: Budowa oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa ujęć wody na terenie Gminy Nowa Brzeźnica
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt jest współfinansowany ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach poddziałania: "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii", objętego PROW na lata 2014 - 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Brzeźnica, krajowy numer identyfikacyjny 53810700000, ul. Ul. Kościuszki  103 , 98331   Nowa Brzeźnica, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 343 119 670, e-mail urzad@nowabrzeznica.pl, faks 343 116 970.
Adres strony internetowej (URL): www.nowabrzeznica.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.nowabrzeznica.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą lub kurierem w siedzibie Zamawiającego, sekretariat
Adres:
Urząd Gminy Nowa Brzeźnica ul. Kościuszki 103 98-331 Nowa Brzeźnica

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa ujęć wody na terenie Gminy Nowa Brzeźnica
Numer referencyjny: ZP.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa oczyszczalni ścieków oraz rozbudowa ujęć wody na terenie Gminy Nowa Brzeźnica”: Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków z systemem ścieków dowożonych w miejscowości Nowa Brzeźnica, gmina Nowa Brzeźnica wraz z kolektorem zrzutowym ścieków od odbiornika – rzeki Pisia. Projekt przewiduje również wykonanie drogi dojazdowej, ogrodzenia terenu oczyszczalni ścieków, placów manewrowych i utwardzonych oraz oświetlenia. W ramach zamierzenia inwestycyjnego planuje się budowę przyłącza wodociągowego do oczyszczalni oraz budowę linii energetycznej NN wraz ze stacją transformatorową. Część II. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych i przeprowadzenie rozruchu w ramach rozbudowy ujęć wody w Prusicku i Wólce Prusickiej. Istniejące ujęcie wody w Prusicku wraz z jedną studnią głębinową Nr S-1 zlokalizowane jest na działce nr 4243, obręb Prusicko, gmina Nowa Brzeźnica, w odległości ok. 40 m na północ od budynku szkolnego. Dojazd do ujęcia realizowany jest droga wewnętrzną z drogi gminnej – działka o nr ewid. 5327. Istniejące ujęcie wody w Wólce Prusickiej wraz z jedną studnią głębinową Nr S-1 zlokalizowane jest na działce nr 960, obręb Wólka Prusicka, gmina Nowa Brzeźnica. Dojazd do ujęcia realizowany jest drogą wewnętrzną z drogi gminnej - działka o nr ewid. 11-769/1. Nowe studnie głębinowe o nr S-2 planowane są na terenach istniejących działek przeznaczonych pod ujęcia.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
71220000-6
71240000-2
71320000-7
45252127-4
45252200-0
45231300-8
45111300-1
45330000-9
45332000-3
45310000-3
45315100-9
45317000-2
45233000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych lub usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych lub usług, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Zamówienie to będzie stanowiło nie więcej niż 5% wartości zamówienia podstawowego i będzie udzielone tylko w przypadku, gdy zajdzie konieczność powtórzenia lub dodatkowego zlecenia podobnych usług lub robót budowlanych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla części I. Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Dla części II. Wykonawca spełni warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji finansowej i ekonomicznej, jeżeli przedłoży dokumenty, o których mowa w rozdziale X ust. 2 pkt 3) SIWZ UWAGA !!! Wykonawca składając ofertę na kilka części zamówienia winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w kwocie odpowiadającej sumie części, na które składa ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części I. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: min. jedną robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i wybudowaniu biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto. Lub Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: min. jedną robotę budowlaną polegającą na wybudowaniu biologiczno-mechanicznej oczyszczalni o wartości min. 2 000 000,00 zł brutto. Oraz Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizacją co najmniej jednego zamówienia obejmującego usługę polegającą na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej na budowę biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 1000 RLM. Dla części II. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: min. jedną robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i rozbudowie ujęć wody, o wartości min. 500 000,00 zł brutto. Lub Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: min. jedną robotę budowlaną polegającą na rozbudowie ujęć wody o wartości min. 500 000,00 zł brutto. Oraz Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizacją co najmniej jednego zamówienia obejmującego usługę polegającą na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej na rozbudowę ujęć wody. UWAGA !!!! Wykonawca składając ofertę na kilka części, winien wykazać, że spełniania ww. warunki dla wszystkich części na które składa ofertę. Uwaga: dowodami, o których mowa powyżej są zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Uwaga: Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartość podana będzie w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku publikacji ogłoszenia w sobotę Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego poprzedzającego dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 lit. a zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, przedłoży wykaz wymienionych wyżej robót budowlanych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z dowodami, że roboty zostały wykonane należycie. a) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: Dla części I.  Projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w zakresie branży konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń. Minimalne doświadczenie zawodowe: przy projektowaniu min. jednej biologiczno – mechanicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 1000 RLM.  Projektant w branży sanitarnej - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Minimalne doświadczenie zawodowe: przy projektowaniu min. jednej biologiczno – mechanicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 1000 RLM.  Projektant w branży elektrycznej i AKPiA– min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Minimalne doświadczenie zawodowe: przy projektowaniu min. jednej biologiczno – mechanicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości powyżej 1000 RLM.  Kierownik budowy i kierownik robót sanitarnych – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert nabyła doświadczenie jako kierownik budowy/robót przy realizacji min. jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków.  Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert nabyła doświadczenie jako kierownik budowy/robót przy realizacji min. jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków.  Kierownik robót elektrycznych i AKPiA - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert nabyła doświadczenie jako kierownik budowy/robót przy realizacji min. jednej roboty budowlanej polegającej na wybudowaniu biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków.  Technolog rozruchu - min. jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe i posiada doświadczenie zawodowe jako technolog rozruchu przy realizacji min. trzech robót budowlanych polegających na wybudowaniu biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków. Dla części II.  Projektant w branży sanitarnej - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Minimalne doświadczenie zawodowe: przy realizowaniu min. jednego projektu ujęć wody.  Projektant w branży elektrycznej i AKPiA– min. jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Minimalne doświadczenie zawodowe: przy realizowaniu min. jednego projektu ujęć wody.  Kierownik budowy i kierownik robót sanitarnych – min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert nabyła doświadczenie jako kierownik budowy/robót przy realizacji min. jednej roboty budowlanej polegającej na rozbudowie ujęć wody.  Kierownik robót elektrycznych i AKPiA - min. jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, która w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert nabyła doświadczenie jako kierownik budowy/robót przy realizacji min. jednej roboty budowlanej polegającej na rozbudowie ujęć wody. Powyższe wymagania należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego, które odnoszą się tylko i wyłącznie do personelu kluczowego Wykonawcy. Oprócz ww. osób Wykonawca musi zapewnić odpowiedni zespół będący w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie. Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji jeśli wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w odpowiedniej specjalności, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia wyżej wskazany dokument w odniesieniu do tych podmiotów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokumenty, które wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126): 1) Wykaz robót budowlanych/usług, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, spełniających wymagania określone w rozdziale IX ust. 1 pkt 3) lit. a) SIWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (roboty budowlane) 3 lat (usługi) przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 2) Wykaz osób, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w rozdziale IX ust. 1 pkt 3) lit. b) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określaną dla poszczególnych części w IX. 1. 2), (oryginał bądź kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium, dla poszczególnych części w wysokości: • Dla części I - 35 000,00 zł • Dla części II – 10 000,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2017 r. poz. 1089 ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (m.in. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 5. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 82 8265 1024 2001 0000 0026 0010: „Wadium dla postępowania nr ZP.271.2.2017 Dla części……..”. 14. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 15. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
WYDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI JAKOŚCI I RĘKOJMI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy. 3. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zaprojektowanie i wykonanie mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków z systemem ścieków dowożonych w miejscowości Nowa Brzeźnica, gmina Nowa Brzeźnica wraz z kolektorem zrzutowym ścieków od odbiornika – rzeki Pisia.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków z systemem ścieków dowożonych w miejscowości Nowa Brzeźnica, gmina Nowa Brzeźnica wraz z kolektorem zrzutowym ścieków od odbiornika – rzeki Pisia. Projekt przewiduje również wykonanie drogi dojazdowej, ogrodzenia terenu oczyszczalni ścieków, placów manewrowych i utwardzonych oraz oświetlenia. W ramach zamierzenia inwestycyjnego planuje się budowę przyłącza wodociągowego do oczyszczalni oraz budowę linii energetycznej NN wraz ze stacją transformatorową. Etap I – dokumentacja projektowa: • Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków:  Aktualna mapa sytuacyjno – wysokościowa do celów projektowych dla realizacji oczyszczalni ścieków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z 21 lutego 1995r. „w sprawie zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie” (Dz.U. nr 25, poz. 133) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r.(Dz. U. z 2012 r., poz. 462) w wersji drukowanej oraz cyfrowej. Mapy winny posiadać klauzule Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-kartograficznej Starostwa Pajęczańskiego;  Koncepcja projektowa oczyszczalni i przyłącza wodociągowego - 2 egz;  Operat wodno – prawny na wprowadzenie ścieków i wykonanie urządzenia wodnego -wylotu w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji wodno – prawnej w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej oraz jednej na nośniku cyfrowym w formacie PDF;  Operat wodno – prawny na przejście wodociągiem pod dnem koryta rzeki Pisi w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji wodno – prawnej w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej oraz jednej na nośniku cyfrowym w formacie PDF;  5 egzemplarzy wielobranżowej Dokumentacji Budowlanej opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 3 lipca 2003 r. „w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego” (Dz. U z 2003r. Nr 120 poz. 1133), zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami, oddzielnie dla budowy oczyszczalni ścieków i dla przyłącza wodociągu zawierające między innymi: a) komplet niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami oraz z ZUDP, b) aktualny operat geodezyjny właścicieli działek objętych projektem – wypisy z rejestru gruntów z aktualnymi adresami i mapą ewidencyjną, c) dokumentację geotechniczną, d) informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Powyższa Dokumentacja powinna umożliwiać uzyskanie pozwolenia na budowę w zakresie budowy oczyszczalni ścieków oraz przyłącza wodociągowego do oczyszczalni objętej Programem Funkcjonalno - Użytkowym. W razie potrzeby Dokumentacja powinna zawierać minimum 4 egz. projektów drogowych, organizacji ruchu, ewentualnej wycinki drzew i krzewów i innych prac projektowych wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami koniecznymi do uzyskania Pozwolenia na budowę. Przed wystąpieniem o wydanie Pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do przeglądu 4 egzemplarze w języku polskim wszystkich elementów projektów koncepcyjnych i części Projektu Budowlanego (opisy, obliczenia, rysunki, harmonogramy i in.). Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego odpowiednio oznakowany 1 egzemplarz podlega zwrotowi do Wykonawcy, pozostały egzemplarz zostaje u Zamawiającego. Wykonawca winien przedkładać Zamawiającemu do informacji także wszelkie uzyskane opinie, pozwolenia, uzgodnienia itp. dokumenty obrazujące przebieg toczącego się procesu projektowania. Niezależnie od stanu prac projektowych i rysunków związanych z uzyskaniem Pozwolenia na Budowę, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do zatwierdzenia wszystkie elementy projektów wykonawczych, obliczenia, rysunki warsztatowe itp. wraz ze szczegółami dotyczącymi budowy i ukończenia elementów oczyszczalni. Dokumenty te podlegać będą przeglądowi i zatwierdzeniu przez Zamawiającemu w zakresie zgodności z warunkami kontraktu. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej.  Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389 z 2004 r.) w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej, służącego do rozliczeń finansowych robót budowlanych oddzielenie dla budowy oczyszczalni ścieków i przyłącza wodociągowego;  4 egzemplarze Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlano - montażowych, wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlano montażowych (tekst jednolity Dz.U. 2013, poz. 1129), oddzielenie dla budowy oczyszczalni ścieków i przyłącza wodociągowego;  4 egzemplarzy Dokumentacji Wykonawczej wszystkich niezbędnych branż umożliwiających prawidłową realizacje inwestycji, oddzielenie dla budowy oczyszczalni ścieków i przyłącza wodociągowego; Zamawiający wymagał będzie również przedłożenia do akceptacji projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego i umowy.  Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że Dokumentacja wykonana jest zgodnie  z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.  Całość dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę, poza egzemplarzami wydrukowanymi również w wersji elektronicznej na dysku CD lub DVD. a) Rysunki, schematy, diagramy – PDF, lub format DXF b) Opisy, zestawienia, specyfikacje – PDF, format MS Word, MS Excel c) Harmonogramy – format MS Project Wykonawca - projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robot budowlanych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą. UWAGA!!! Zamawiający informuje, iż posiada „Projekt budowlany Budowy sieci wodociągowej PVC DN110 Nowa Brzeźnica na dz. Nr 6794” o łącznej długości 236,6 mb. Zamawiający informuje również, iż posiada Warunki przyłączenia modułowej oczyszczalni ścieków oraz jest w trakcie pozyskiwania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych – przewidziany termin uzyskania decyzji listopad 2017 r. Etap II – roboty budowlane: • Budowa biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków:  przepustowość oczyszczalni będzie wynosić Qdśr = 150m3/d. Pozostałe parametry dla budowy oczyszczalni:  RLM = 1292,5  Qdmax = 195,0 m3/d  Qhmax = 56,25 m3/h  oczyszczalnia ścieków ma być oczyszczalnią mechaniczno – biologiczną pracującą w technologii osadu czynnego w systemie SBR,  wykonanie zbiornika technologicznego – trzykomorowy o poj. V=85m3,  wykonanie zbiornika buforowego z HDPE o pojemności całkowitej V=85 m3,  stopień biologicznego oczyszczania ścieków projektuje się w postaci dwóch identycznych stalowych owalnych reaktorów biologicznych SBR I i SBR II o poj. cał. V=98 m3 /każdy,  wykonanie budynku oczyszczalni ścieków,  wykonanie boksu przeładunkowego osadu zhigienizowanego,  wykonanie wiaty magazynowej na osad zhigienizowany,  wykonanie Kolektora zrzutowego ścieków oczyszczonych z rur kanalizacyjnych,  wykonanie zasilania poszczególnych obiektów oczyszczalni z urządzeń energetyki,  wykonanie przyłącza wodociągowego,  rozruch oczyszczalni,  wyniesienie terenu w obrębie projektowanych obiektów ok. 0,8 m nad istniejący teren.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71240000-2, 71220000-6, 71320000-7, 45252127-4, 45252200-0, 45231300-8, 45111300-1, 45330000-9, 45332000-3, 45310000-3, 45315100-9, 45317000-2, 45233000-9, 45233120-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
WYDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI JAKOŚCI I RĘKOJMI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych i przeprowadzenie rozruchu w ramach rozbudowy ujęć wody w Prusicku i Wólce Prusickiej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych i przeprowadzenie rozruchu w ramach rozbudowy ujęć wody w Prusicku i Wólce Prusickiej. Istniejące ujęcie wody w Prusicku wraz z jedną studnią głębinową Nr S-1 zlokalizowane jest na działce nr 4243, obręb Prusicko, gmina Nowa Brzeźnica, w odległości ok. 40 m na północ od budynku szkolnego. Dojazd do ujęcia realizowany jest droga wewnętrzną z drogi gminnej – działka o nr ewid. 5327. Istniejące ujęcie wody w Wólce Prusickiej wraz z jedną studnią głębinową Nr S-1 zlokalizowane jest na działce nr 960, obręb Wólka Prusicka, gmina Nowa Brzeźnica. Dojazd do ujęcia realizowany jest drogą wewnętrzną z drogi gminnej - działka o nr ewid. 11-769/1. Nowe studnie głębinowe o nr S-2 planowane są na terenach istniejących działek przeznaczonych pod ujęcia. Etap I – dokumentacja projektowa: • Rozbudowa ujęć wody w Wólce Prusickiej i Prusicku: Wykonawca dla każdego z ujęć winien opracować lub uzyskać:  pomiary geodezyjne i mapy do celów projektowych,  inwentaryzację istniejących obiektów, instalacji i sieci,  wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów,  wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego,  opinię geotechniczną lub dokumentację geologiczno-inżynierską (jeśli będzie taka konieczność),  operaty wodnoprawne oraz pozwolenia wodnoprawne na wykonanie urządzeń wodnych, oraz pobór wody,  projekt budowlany wielobranżowy wraz z wszystkimi opiniami, decyzjami i uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót,  projekty wykonawcze we wszystkich potrzebnych branżach - w zakresie, o którym mowa w § 5 n/w rozporządzenia  informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ,  plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,  projekt organizacji robót z uwzględnieniem ciągłości pracy ujęć z zaznaczeniem kluczowych wyłączeń i ograniczeń w funkcjonowaniu obiektu,  dokumentację powykonawczą,  dokumentacje studni,  geodezyjną inwentaryzację powykonawczą,  dokumentacje techniczno-ruchowe wszystkich nowoprojektowanych urządzeń,  projekt rozruchu,  sprawozdanie z rozruchu,  instrukcję obsługi i eksploatacji ujęcia wody i stacji,  pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót,  pozwolenie na użytkowanie -jeśli będzie wymagane Oraz wszystkie inne potrzebne opracowania, dokumenty, opinie i decyzje niezbędne do zaprojektowania i zrealizowania przedmiotowej inwestycji oraz uzyskania pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót) i pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie wymagane). Projekty należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu funkcjonalno –użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072, tekst jednolity Dz.U. 2013 poz. 1129). Szczegółowy zakres, ilość egzemplarzy, formę i pozostałe wymagania Zamawiającego dotyczące ww. dokumentacji określone zostały w Programie funkcjonalno- użytkowym. UWAGA!! Zamawiający informuje, iż jest w trakcie pozyskiwania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych – przewidziany termin uzyskania decyzji listopad 2017 r. Etap II – roboty budowlane: • Rozbudowa ujęcia wody w Wólce Prusickiej:  wykonanie studni awaryjnej nr S-2 wraz z obudową, fundamentem pod obudowę i uzbrojeniem,  remont ogólnobudowlany budynku ujęcia,  wymiana istniejącego chloratora wraz z wymianą armatury oraz instalacji dozowania w budynku,  wymiana instalacji sanitarnych w budynku stacji,  wykonanie odcinka sieci wodociągowej od nowej studni do istn. sieci wraz z wykonaniem węzła włączeniowego,  wykonanie przewodu wody na potrzeby własne ujęcia z nowej studni do budynku ujęcia,  wykonanie instalacji dozowania podchlorynu sodu z chlorowni do nowej studni,  przebudowa fragmentu ogrodzenia, w celu powiększenia terenu ujęcia (utworzenie strefy ochrony dla nowej studni),  wykonanie chodnika do nowej studni,  oczyszczenie dróg wewnętrznych i chodników na terenie ujęcia,  zabudowa nowej rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej w budynku ujęcia dla studni S-2 ozn. RST2,  dostosowanie automatyki obiektu do współpracy z dwoma studniami głębinowymi istniejącą S-1 i projektowaną S-2 (praca studni naprzemienna),  montaż instalacji elektrycznych zasilania technologii i instalacji AKPiA, rozbudowywanego układu technologicznego,  wykonanie uziomu studni głębinowej,  wykonanie linii kablowych zasilających sterowniczych i pomiarowych do projektowanej studni S-2. • Rozbudowa ujęcia wody w Prusicku:  wykonanie studni awaryjnej nr S-2 wraz z obudową, fundamentem pod obudowę i uzbrojeniem,  remont ogólnobudowlany budynku ujęcia,  wymiana istniejącego chloratora wraz z wymianą armatury oraz instalacji dozowania w budynku,  wymiana instalacji sanitarnych w budynku stacji,  wykonanie odcinka sieci wodociągowej od nowej studni do istn. sieci wraz z wykonaniem węzła włączeniowego,  wykonanie przewodu wody na potrzeby własne ujęcia z nowej studni do budynku ujęcia,  wykonanie instalacji dozowania podchlorynu sodu z chlorowni do nowej studni,  przebudowa fragmentu ogrodzenia, w celu powiększenia terenu ujęcia (utworzenie strefy ochrony dla nowej studni),  wykonanie chodnika do nowej studni,  oczyszczenie dróg wewnętrznych i chodników na terenie ujęcia,  zabudowa nowej rozdzielnicy zasilająco-sterowniczej w budynku ujęcia dla studni S-2 ozn. RST2,  dostosowanie automatyki obiektu do współpracy z dwoma studniami głębinowymi istniejącą S-1 i projektowaną S-2 (praca studni naprzemienna),  montaż instalacji elektrycznych zasilania technologii i instalacji AKPiA, rozbudowywanego układu technologicznego,  wykonanie uziomu studni głębinowej,  wykonanie linii kablowych zasilających sterowniczych i pomiarowych do projektowanej studni S-2. UWAGA!!! W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciągłość pracy ujęć wody. W związku z powyższym przed przystąpieniem do realizacji Robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji Harmonogram Realizacji Robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71220000-6, 71240000-2, 71320000-7, 45252127-4, 45252200-0, 45231300-8, 45111300-1, 45330000-9, 45332000-3, 45310000-3, 45315100-9, 45317000-2, 45233000-9, 45233120-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
WYDŁUŻENIE OKRESU GWARANCJI JAKOŚCI I RĘKOJMI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace zbrojarskie - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy do prac związanych z przygotowaniem zbrojenia. Wszelkie szczegóły do uzgodnienia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI