Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻelechów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-23
  • ZamawiającyGMINA ŻELECHÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00044713
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻELECHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Żelechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-430

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zelechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Żelechów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee949e0f-8406-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015291/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oczyszczalni ścieków w Żelechowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zelechow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zelechow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://zelechow.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zelechow.ezamawiajacy.pl.
5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
6. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami
Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zelechow.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
7. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://zelechow.ezamawiajacy.pl:

• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

Szczegółowy opis w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z opisem w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z opisem w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WP.ZPI.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków komunalnych o przepustowości (Qd)śr=1000m3/d, RLM = 10000 z infrastrukturą techniczną, zlokalizowanej na działkach ewid. nr 48/1, 48/2 obręb ewidencyjny 140314_4.0001 Żelechów.
Budowa i przebudowa oczyszczalni ścieków musi być realizowana z zachowaniem ciągłości pracy (oczyszczania ścieków) istniejącej oczyszczalni ścieków. Po wybudowaniu nowych obiektów i przebudowie obiektów istniejących ścieki zostaną przełączone ze starego układu technologicznego na nowy układ technologiczny. Obiekty wyłączone z eksploatacji zostaną rozebrane.
Na terenie oczyszczalni ścieków projektuje się także międzyobiektowe sieci technologiczne, elektryczne, sterownicze, wodociągowe, kanalizacyjne, drogę wewnętrzną z placem technologicznym, ogrodzenie terenu i zieleń izolacyjną.

Zamierzenie inwestycyjne zostało podzielone na trzy etapy.



ETAP I – Budowa oraz przebudowa nw. obiektów i uruchomienie gospodarki osadowej.

W ramach etapu I w szczególności należy:

Wybudować:
1. OB3 – budynek technologiczny krato-piaskownika
2. OB5 – przepompownia ścieków drugiego stopnia
3. OB9 - zbiornik tlenowej stabilizacji osadu nadmiernego
4. OB10 – budynek socjalno-technologiczny z wyposażeniem umożliwiającym uruchomienie gospodarki osadowej

Przebudować obiekty istniejące:
1. OB12 Budynek agregatu prądotwórczego
2. OB13 Budynek trafostacji

Wykonać roboty rozbiórkowe w zakresie przewidzianym w projekcie dla etapu I.
W ramach etapu I należy także wybudować instalacje i sieci: technologiczne, elektryczne, automatykę i rurociągi w zakresie niezbędnym do uruchomienia gospodarki osadowej.

W ramach etapu I, Wykonawca opracuje i uzgodni w PGE Dystrybucja:
- projekt podłączenia planowanego agregatu prądotwórczego na podstawie warunków technicznych wydanych przez PGE,
- instrukcję współpracy agregatu z siecią.

Celem etapu I jest uruchomienie gospodarki osadowej.


ETAP II – Budowa obiektów i urządzeń technologicznych oczyszczania ścieków.

W ramach etapu II w szczególności należy:

Wybudować:
1. OB11 - sito kanałowe pionowe
2. OB6 – reaktor biologiczny SBR z zintegrowanym zbiornikiem retencyjnym
3. OB7 - reaktor biologiczny SBR z zintegrowanym zbiornikiem retencyjnym
4. OB8 - reaktor biologiczny SBR z zintegrowanym zbiornikiem retencyjnym
5. OB11 – pomiar ścieków oczyszczonych
6. OB10 – dokończenie budynku socjalno-technologicznego

Przebudować budynki istniejące:
1. OB2 – przepompowania ścieków pierwszego stopnia
2. OB4 – punkt zlewowy ścieków dowożonych

Wykonać roboty rozbiórkowe w zakresie przewidzianym w projekcie dla etapu II.
Ponadto w etapie II należy wykonać niezbędne instalacje i sieci: technologiczne, elektryczne, automatykę i rurociągi towarzyszące wymienionym obiektom w celu uruchomienia procesu oczyszczania ścieków.

Celem etapu II jest uruchomienie technologii oczyszczania w układzie SBR oraz wyłączenie z eksploatacji starej technologii oczyszczania ścieków w układzie przepływowym.


ETAP III – Budowa urządzeń uzupełniających, pełny kompletny rozruch, odbiory

Etap III polegał będzie na wykonaniu prac, które nie były wykonane w poprzednich etapach takie jak: wykonanie automatyki, instalacji elektrycznych pozwalających na prawidłowe uruchomienie oczyszczalni ścieków oraz pozostałe prace instalacyjne i budowlane nie wykonane w etapach I, II wraz z oświetleniem terenu.
Wykonać roboty rozbiórkowe w zakresie przewidzianym w projekcie dla etapu III.

Ponadto w ramach etapu III należy wykonać przebudowę drogi gminnej Nr 131575W w miejscowości Żelechów na działce nr ewid. 78, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót stanowiących załącznik nr 11 do SWZ.

W ramach etapu III przedmiotem zamówienia jest także, wykonanie na podstawie wykonanego projektu robót instalacyjnych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych o mocy P=50kW w systemie zaprojektuj i wybuduj. Program Funkcjonalno- Użytkowy stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

Zakres prac instalacji fotowoltaicznej będzie obejmował:
1) Uzyskanie niezbędnych opinii i pozwoleń właściwych organów niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów instalacji OZE,
2) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania,
3) Sporządzenie kalkulacji cen brutto dla wszystkich wymienionych wcześniej elementów realizacji,
4) Pełnienie nadzoru autorskiego,
5) Integralną częścią niniejszego opracowania jest program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 10.


Przeprowadzenie rozruchu oczyszczalni ścieków:
- mechanicznego,
- hydraulicznego,
- technologicznego,
z uzyskaniem zakładanych w projekcie parametrów ścieków oczyszczonych, potwierdzonych 2 badaniami wykonanymi przez akredytowane laboratorium w odstępach min. 14 dni.

Celem etapu III jest pełny rozruch i synchronizacja procesów nowo wybudowanej oczyszczalni ścieków oraz uzyskanie parametrów oczyszczania zgodnych z obowiązującym rozporządzeniem, uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie, a także włączenie do sieci mikro instalacji fotowoltaicznych.

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31121200-2 - Zestawy prądnicowe z silnikiem spalinowym o zapłonie iskrowym

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ
3. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
4. zdolności technicznej lub zawodowej;

Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową:

a) doświadczenie Wykonawcy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony po wykazaniu przez Wykonawcę, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie, odbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości min. (Qd)śr 1000m3/d, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zostały prawidłowo ukończone – wypełniony wg wzoru załącznik nr 6 do SWZ.
Ocena ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i oświadczeniach składanych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zgodne
z formułą „spełnia - nie spełnia”.

b) Kwalifikacja zawodowa osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:
• min. 1 osoba posiadającą uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej

Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń winien posiadać w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie w pełnieniu swojej funkcji na minimum 1 zadaniu inwestycyjnym, polegającym na budowie oczyszczalni ścieków w ruchu o przepustowości min 800 m3/d. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy dostarczyć: referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie wymaganej przez zamawiającego usługi przy budowie której kierownik budowy pełnił swoją funkcję.

• Min. 1 osoba posiadająca uprawnienia kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej;

• min. 1 osoba posiadająca uprawnienia kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej;

Przez pojęcie „uprawnienia budowlane” rozumie się uprawnienia (w tym wpis na listę członków właściwego samorządu zawodowego) wydane na podstawie aktualnie obowiązującej Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, jak również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pojęcie
„uprawnienia budowlane” należy rozpatrywać z uwzględnieniem przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, ustawy z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.

• Min. Jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu min. 1 rozruchu technologicznego, jako kierownik rozruchu oczyszczalni ścieków pracujących w układzie SBR. Na potwierdzenie spełnienia warunku należy dostarczyć: referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie wymaganego przez Zamawiającego rozruchu oczyszczalni.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

• Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – załącznik nr 6 do SWZ.
• Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Zamawiający na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Transportu, Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może Żądać zamawiający od Wykonawcy, żąda od Wykonawcy złożenia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych prze z Zamawiającego w rozdziale II podrozdziale 6 SWZ – załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów , z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 26 marca 2022 roku.
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku
BS Garwolin O/Żelechów nr 27 9210 0008 0019 2239 2000 0130. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Żelechów, ul. Rynek 1, 08-430 Żelechów.
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opis zmian znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zelechow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-23 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W związku z faktem, iż niniejsze postępowanie inwestycyjne objęte jest dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy NR 01/2021/3764/PolskiLad z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa powyżej. Zamawiający przewiduje płatności częściowe za wykonanie zamówienia, zgodnie z zapisami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.

W przypadku gdy po zakończeniu i strzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem Wykonawcy robót,, Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu promesy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy z Wykonawca robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż markiz tarasowych- Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż markiz tarasowych ca 450x280, Zalesie Górne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI