Budowa obiektów małej architektury – placów zabaw na terenie gminy Długołęka z podziałem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa obiektów małej architektury – placów zabaw na terenie gminy Długołęka z podziałem na trzy zadania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMirków
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Długołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-12
  • Numer ogłoszenia609530-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609530-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.

Gmina Długołęka: Budowa obiektów małej architektury – placów zabaw na terenie gminy Długołęka z podziałem na trzy zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, krajowy numer identyfikacyjny 93193501700000, ul. Długołęka, ul. Robotnicza  12 , 55-095  Mirków, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 323 02 03, , e-mail k.pietrzak@gmina.dlugoleka.pl, , faks 71 323 02 04.
Adres strony internetowej (URL): https://dlugoleka.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://dlugoleka.bip.net.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://dlugoleka.bip.net.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej - zgodnie z zapisami SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Długołęka, Długpołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektów małej architektury – placów zabaw na terenie gminy Długołęka z podziałem na trzy zadania
Numer referencyjny: ZP.271.48.2020.KC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie obiektów małej architektury – placów zabaw na terenie gminy Długołęka w podziale na następujące zadania:a) Zadanie 1: przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury –plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka (dz. ew. nr 257/19 obręb Brzezia Łąka), która swoim zakresem obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych:• wykonanie nawierzchni• budowa ogrodzenia wokół placu zabaw• dostawa i montaż obiektów małej architekturyzgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka”, sporządzonego przez ALEKSANDER SAŁAGACKI ARCHITEKTURA A.S.A ul. Henryka Pobożnego 16/38, 50-241 Wrocław w czerwcu 2020 r.b) Zadanie 2: przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury –plac zabaw w miejscowości Długołęka (dz. ew. nr 330/4 obręb Długołęka), która swoim zakresem obejmuje wykonanie m.in. robót budowlanych:• Wykonanie nawierzchni• Budowa ogrodzenia wokół placu zabaw• Dostawa i montaż obiektów małej architekturyzgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka”, sporządzonego przez ALEKSANDER SAŁAGACKI ARCHITEKTURA A.S.A ul. Henryka Pobożnego 16/38, 50-241 Wrocław w czerwcu 2020 r.c) Zadanie 3: przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w Dąbrowicy (dz. ew. nr 16/4 obręb Dąbrowica), która swoim zakresem obejmuje wykonanie m.in. robót budowlanych:• Wykonanie nawierzchni• Budowa ogrodzenia wokół placu zabaw• Dostawa i montaż obiektów małej architekturyzgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw we wsi Dąbrowica”, sporządzonego przez ALEKSANDER SAŁAGACKI ARCHITEKTURA A.S.A ul. Henryka Pobożnego 16/38, 50-241 Wrocław w styczniu 2020 r.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 2.1) Zadanie 1: a) Projekcie Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Projektu Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” c) Przedmiarze Robót dla inwestycji pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” d) Projekcie umowy e) Zgłoszeniu robót budowlanych dla zadania „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” z dnia 11 września 2020 r. 2.2) Zadanie 2: a) Projekcie Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka” b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Projektu Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka” c) Przedmiarze Robót dla inwestycji pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka” d) Projekcie umowy e) Zgłoszeniu Robót budowlanych dla zadania „„Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka” z dnia 11 września 2020 r. 2.3) Zadanie 3: a) Projekcie Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw we wsi Dąbrowica” b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Projektu Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw we wsi Dąbrowica” c) Przedmiarze Robót dla inwestycji pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw we wsi Dąbrowica” d) Projekcie umowy e) Pozwoleniu na budowę – Decyzja nr 2926/2020 Starosty Powiatu Wrocławskiego z dnia 23 września 2020 r.UWAGA 1:Załączone przedmiary mają charakter pomocniczo-poglądowy.UWAGA 2: Nasadzenia drzewiaste i krzewiaste nie są objęte przedmiotem zamówienia.Wycenie nie podlegają zatem nasadzenia o których mowa w Projekcie Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” oraz „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka”3. Miejsce wykonania zamówienia:a) zadanie 1: Brzezia Łąka, ul. Sportowa, dz. nr 257/19, obręb Brzezia Łąka, gmina Długołęka, powiat Wrocławski, woj. Dolnośląskieb) zadania 2: Długołęka, ul. Zawadzkiego, dz. nr 330/4, obręb Długołęka, gmina Długołęka, woj. Dolnośląskiec) zadanie 3: Dąbrowica, działka nr 16/4, obręb: Dąbrowica, gmina Długołęka, powiat wrocławski, woj. dolnośląskie4. Wyposażenie placów zabaw powinno być stabilne i estetyczne. Elementy zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia do sprzedaży, zgodne z polskim prawem. Certyfikaty zgodności oraz odpowiednie atesty dopuszczenia produktów Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed dniem dostawy przedmiotu umowy. Surowiec, z którego zostaną wykonane powinien być czysty i wolny od porażenia biotycznego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniania norm PN-EN właściwych dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Farby i lakiery bez użycia rozpuszczalników, środków chemicznych oraz metali ciężkich, a także tworzyw sztucznych, użyte do malowania urządzeń muszą spełniać normy bezpieczeństwa. Nie mogą nosić śladów procesów gnilnych, pleśni, zawilgocenia czy ataku owadów.Sprzęty metalowe ze stali nierdzewnej powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe, higieniczne, są wyrobami bezpiecznymi i dobrej jakości, są odporne na korozję, nawet w kontakcie ze specjalistycznymi preparatami do czyszczenia i dezynfekcji.5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy.6. Postanowienia dotyczące gwarancji i rękojmi:Wykonawca na wykonane roboty budowlane dotyczące przedmiotu zamówienia udziela gwarancji (wymagane minimum 24 miesięcy) liczonej od dnia odbioru końcowego. Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.7. Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia, STWiOR i projektem budowlanym oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45111213-4
45223800-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-03-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-03-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki:1) dot. zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:1.1.) zadanie nr 1: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną robotę budowlaną (zadanie) o wartości min. 80 000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), polegającą na budowie placu zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń, zabawowych, które to roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.1.2.) zadanie nr 2: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną robotę budowlaną (zadanie) o wartości min. 70 000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), polegającą na budowie placu zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych, które to roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.1.3.) zadanie nr 3: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną robotę budowlaną (zadanie) o wartości min. 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), polegającą na budowie placu zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych, które to roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.b) dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba pełniąca w/w funkcję musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności, UWAGA 1: W przypadku wykonania zadania obejmującego różny zakres robót budowlanych niż tylko ten wymieniony w ww. ust. 2 pkt 1 należy w Wykazie robót budowlanych (Załącznik nr 5 do SIWZ kol. 3) wskazać zakres wykonanej roboty w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikację spełniania warunków zamówienia zawartych w SIWZ.UWAGA 2: Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania uprawnień dopuszcza również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272).UWAGA 3: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 ppkt 1.3 lit. b wystarczy, iż spełnia jeden z nich (lub podmiot, o którym mowa w art. 22a ustawy Pzp).UWAGA 4: Dla wartości wyrażonych w innej walucie niż PLN Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP ogłoszonego w dniu wszczęcia postępowania.UWAGA 5: W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na dwie lub trzy części (zadania), Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem o którym mowa w powyższym ust. 2 osobno do każdego zadania, tj. inwestycje wpisane w wykazie robót budowlanych nie mogą się powtarzać, np. przy złożeniu oferty na dwa zadania Wykonawca winien wykazać dwie różne inwestycje.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (z uwzgl. zapisów pkt 9 Formularza ofertowego)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:2) wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat –dla robót budowlanych, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 5 do SIWZ);3) wykaz osób (tylko dla zadania nr 3), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.; (Załącznik nr 5a do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Treść oferty stanowi:1) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 odpowiedni dla danej części, na którą składana jest oferta)3. Wraz z ofertą muszą być złożone:1) oświadczenie wymagane postanowieniami rozdz. VI ust. 1 SIWZ (załącznik nr 2do SIWZ),2) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. VII ust. 2 SIWZ w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (załącznik nr 3 do SIWZ),3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – jeżeli dotyczy; (art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego),4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą: pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie, winno być złożone wraz z ofertą) lub inne dokumenty chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 346 ze zm. ), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty,5) dowód wniesienia wadium (sposób i zasady wniesienia wadium określone zostały w Rozdz. XIII SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:• Zadanie 1: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)• Zadanie 2: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)• Zadanie 3: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) w pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 299) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadiumw pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one załączone do oferty w oryginale, bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w ofercie w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w tzw. koszulce na dokumenty, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w DługołęceNr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004tytułem: Przetarg nieograniczony ZP.271.48.2020.KC – Budowa obiektów małej architektury - placów zabaw na terenie gminy Długołęka z podziałem na trzy zadaniatak aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert, znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód, potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, zaleca się załączyć do oferty.Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Utratę wadium określa art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN GWARANCJI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawiera Projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy zgodnie z postanowieniami zawartymi w Projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: budowa obiektów małej architektury –plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka (dz. ew. nr 257/19 obręb Brzezia Łąka)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1: przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury –plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka (dz. ew. nr 257/19 obręb Brzezia Łąka), która swoim zakresem obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych:• wykonanie nawierzchni• budowa ogrodzenia wokół placu zabaw• dostawa i montaż obiektów małej architekturyzgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka”, sporządzonego przez ALEKSANDER SAŁAGACKI ARCHITEKTURA A.S.A ul. Henryka Pobożnego 16/38, 50-241 Wrocław w czerwcu 2020 r.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:a) Projekcie Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Projektu Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” c) Przedmiarze Robót dla inwestycji pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” d) Projekcie umowy e) Zgłoszeniu robót budowlanych dla zadania „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” z dnia 11 września 2020 r.UWAGA 1:Załączone przedmiary mają charakter pomocniczo-poglądowy.UWAGA 2: Nasadzenia drzewiaste i krzewiaste nie są objęte przedmiotem zamówienia.Wycenie nie podlegają zatem nasadzenia o których mowa w Projekcie Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” oraz „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka”Miejsce wykonania zamówienia: Brzezia Łąka, ul. Sportowa, dz. nr 257/19, obręb Brzezia Łąka, gmina Długołęka, powiat Wrocławski, woj. Dolnośląskie4. Wyposażenie placów zabaw powinno być stabilne i estetyczne. Elementy zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia do sprzedaży, zgodne z polskim prawem. Certyfikaty zgodności oraz odpowiednie atesty dopuszczenia produktów Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed dniem dostawy przedmiotu umowy. Surowiec, z którego zostaną wykonane powinien być czysty i wolny od porażenia biotycznego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniania norm PN-EN właściwych dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Farby i lakiery bez użycia rozpuszczalników, środków chemicznych oraz metali ciężkich, a także tworzyw sztucznych, użyte do malowania urządzeń muszą spełniać normy bezpieczeństwa. Nie mogą nosić śladów procesów gnilnych, pleśni, zawilgocenia czy ataku owadów.Sprzęty metalowe ze stali nierdzewnej powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe, higieniczne, są wyrobami bezpiecznymi i dobrej jakości, są odporne na korozję, nawet w kontakcie ze specjalistycznymi preparatami do czyszczenia i dezynfekcji.5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy.6. Postanowienia dotyczące gwarancji i rękojmi:Wykonawca na wykonane roboty budowlane dotyczące przedmiotu zamówienia udziela gwarancji (wymagane minimum 24 miesięcy) liczonej od dnia odbioru końcowego. Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.7. Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia, STWiOR i projektem budowlanym oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45111200-0, 45111213-4, 45223800-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: budowa obiektów małej architektury –plac zabaw w miejscowości Długołęka (dz. ew. nr 330/4 obręb Długołęka)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2: przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury –plac zabaw w miejscowości Długołęka (dz. ew. nr 330/4 obręb Długołęka), która swoim zakresem obejmuje wykonanie m.in. robót budowlanych:• Wykonanie nawierzchni• Budowa ogrodzenia wokół placu zabaw• Dostawa i montaż obiektów małej architekturyzgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka”, sporządzonego przez ALEKSANDER SAŁAGACKI ARCHITEKTURA A.S.A ul. Henryka Pobożnego 16/38, 50-241 Wrocław w czerwcu 2020 r.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia:a) Projekcie Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka” b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Projektu Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka” c) Przedmiarze Robót dla inwestycji pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka” d) Projekcie umowy e) Zgłoszeniu Robót budowlanych dla zadania „„Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka” z dnia 11 września 2020 r.UWAGA 1:Załączone przedmiary mają charakter pomocniczo-poglądowy.UWAGA 2: Nasadzenia drzewiaste i krzewiaste nie są objęte przedmiotem zamówienia.Wycenie nie podlegają zatem nasadzenia o których mowa w Projekcie Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” oraz „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka”Miejsce wykonania zamówienia: Długołęka, ul. Zawadzkiego, dz. nr 330/4, obręb Długołęka, gmina Długołęka, woj. Dolnośląskie4. Wyposażenie placów zabaw powinno być stabilne i estetyczne. Elementy zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia do sprzedaży, zgodne z polskim prawem. Certyfikaty zgodności oraz odpowiednie atesty dopuszczenia produktów Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed dniem dostawy przedmiotu umowy. Surowiec, z którego zostaną wykonane powinien być czysty i wolny od porażenia biotycznego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniania norm PN-EN właściwych dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Farby i lakiery bez użycia rozpuszczalników, środków chemicznych oraz metali ciężkich, a także tworzyw sztucznych, użyte do malowania urządzeń muszą spełniać normy bezpieczeństwa. Nie mogą nosić śladów procesów gnilnych, pleśni, zawilgocenia czy ataku owadów.Sprzęty metalowe ze stali nierdzewnej powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe, higieniczne, są wyrobami bezpiecznymi i dobrej jakości, są odporne na korozję, nawet w kontakcie ze specjalistycznymi preparatami do czyszczenia i dezynfekcji.5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy.6. Postanowienia dotyczące gwarancji i rękojmi:Wykonawca na wykonane roboty budowlane dotyczące przedmiotu zamówienia udziela gwarancji (wymagane minimum 24 miesięcy) liczonej od dnia odbioru końcowego. Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.7. Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia, STWiOR i projektem budowlanym oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45111200-0, 45111213-4, 45223800-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w Dąbrowicy (dz. ew. nr 16/4 obręb Dąbrowica)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3: przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w Dąbrowicy (dz. ew. nr 16/4 obręb Dąbrowica), która swoim zakresem obejmuje wykonanie m.in. robót budowlanych:• Wykonanie nawierzchni• Budowa ogrodzenia wokół placu zabaw• Dostawa i montaż obiektów małej architekturyzgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw we wsi Dąbrowica”, sporządzonego przez ALEKSANDER SAŁAGACKI ARCHITEKTURA A.S.A ul. Henryka Pobożnego 16/38, 50-241 Wrocław w styczniu 2020 r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:a) Projekcie Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw we wsi Dąbrowica” b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Projektu Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw we wsi Dąbrowica” c) Przedmiarze Robót dla inwestycji pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw we wsi Dąbrowica” d) Projekcie umowy e) Pozwoleniu na budowę – Decyzja nr 2926/2020 Starosty Powiatu Wrocławskiego z dnia 23 września 2020 r.UWAGA 1:Załączone przedmiary mają charakter pomocniczo-poglądowy.UWAGA 2: Nasadzenia drzewiaste i krzewiaste nie są objęte przedmiotem zamówienia.Wycenie nie podlegają zatem nasadzenia o których mowa w Projekcie Zagospodarowania Terenu pn. „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Brzezia Łąka” oraz „Budowa obiektów małej architektury – plac zabaw w miejscowości Długołęka”3. Miejsce wykonania zamówienia:Dąbrowica, działka nr 16/4, obręb: Dąbrowica, gmina Długołęka, powiat wrocławski, woj. dolnośląskie4. Wyposażenie placów zabaw powinno być stabilne i estetyczne. Elementy zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia do sprzedaży, zgodne z polskim prawem. Certyfikaty zgodności oraz odpowiednie atesty dopuszczenia produktów Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed dniem dostawy przedmiotu umowy. Surowiec, z którego zostaną wykonane powinien być czysty i wolny od porażenia biotycznego. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniania norm PN-EN właściwych dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa. Farby i lakiery bez użycia rozpuszczalników, środków chemicznych oraz metali ciężkich, a także tworzyw sztucznych, użyte do malowania urządzeń muszą spełniać normy bezpieczeństwa. Nie mogą nosić śladów procesów gnilnych, pleśni, zawilgocenia czy ataku owadów.Sprzęty metalowe ze stali nierdzewnej powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty spełniają wymagania jakościowe, higieniczne, są wyrobami bezpiecznymi i dobrej jakości, są odporne na korozję, nawet w kontakcie ze specjalistycznymi preparatami do czyszczenia i dezynfekcji.5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy.6. Postanowienia dotyczące gwarancji i rękojmi:Wykonawca na wykonane roboty budowlane dotyczące przedmiotu zamówienia udziela gwarancji (wymagane minimum 24 miesięcy) liczonej od dnia odbioru końcowego. Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.7. Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia, STWiOR i projektem budowlanym oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45111200-0, 45111213-4, 45223800-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: DOSTAWA NAGRZEWNIC NA PALIWO PŁYNNE
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Bezpieczne przejścia dla pieszych – zero wypadków”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Suraż
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI