Budowa nowych pomieszczeń przy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Wodzie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa nowych pomieszczeń przy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Wodzie oraz remont części sali gimnastycznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzarna Woda
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyGmina Czarna Woda
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00405095
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa nowych pomieszczeń przy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Wodzie oraz remont części sali gimnastycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna Woda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza, 7

1.5.2.) Miejscowość: Czarna Woda

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-262

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czarna-woda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umcw.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowych pomieszczeń przy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Wodzie oraz remont części sali gimnastycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94af90a6-892f-49bd-8a43-2814255ec05b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046019/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa nowych pomieszczeń przy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Czarnej Wodzie oraz remont części sali gimnastycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://czarna-woda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://czarna-woda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
https://umcw.bip.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem I ust. 4 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem I ust. 17 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem I ust. 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedsięwzięcie zakłada m.in. rozbudowę budynku szkoły o stołówkę z zapleczem kuchennym, zakup niezbędnego wyposażenia, usunięcie kolizji sieci zewnętrznych, a także remont dachu na łączniku (obiekt pomiędzy szkołą a salą gimnastyczną) i sali gimnastycznej. Zamówienie nie obejmuje wykonania budowy utwardzenia drogi dojazdowej i placu parkingowo-manewrowego do obsługi obiektu.
Realizacja przedsięwzięcia umożliwi korzystanie przez wszystkie dzieci w szkole z w/w pomieszczeń
bez konieczności wychodzenia na zewnątrz budynku.
Celem inwestycji jest rozbudowanie budynku szkoły i przeniesienie stołówki i kuchni z zapleczem z pomieszczeń piwnicznych do nowych normatywnych pomieszczeń na parterze.
Przebudowa i rozbudowa zapewni dostęp dzieci do stołówki bez wychodzenia na zewnątrz budynku oraz dostęp dzieci niepełnosprawnych do poziomu łącznika i sali gimnastycznej bez wychodzenia na zewnątrz budynku.
Kuchnia z zapleczem wyposażona będzie we wszystkie wymagane pomieszczenia pod magazynowanie i obróbkę produktów spożywczych wraz z instalacjami niezbędnymi do prawidłowego i higienicznego ich użytkowania. Rozbudowana cześć budynku posiadać będzie stołówkę do jednozmianowej obsługi młodzieży, kuchnię z pełnym wyposażeniem , zaplecze z pomieszczeniami wymaganymi w technologii prawidłowej obsługi kuchni oraz w zaplecze socjalne z toaletą i natryskiem. Dostawa towaru do kuchni odbywać się będzie poprzez drogi wewnętrzne dojazdowe.
Załączone przedmiary robót stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 § 1 Kc (Dz.U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.).
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – dalej STWiORB, przedmiaru robót, stanowiących załączniki nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

opisane w rozdziale II ust. 7 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: opisane w rozdziale II ust. 9 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: opisane w rozdziale II ust. 9 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

opisane w rozdziale II ust. 7 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

opisane w rozdziale II ust. 10 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

opisane w rozdziale I ust. 3 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

opisane w rozdziale III ust. 7 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-25 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://czarna-woda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji
NAJNOWSZE ZLECENIE
GW zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący - Ustka
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci pokrycie dachu blachą na rąbek stojący, obróbki blacharskie. Inwestycja w Ustce. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa samochodu osobowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Czarna Woda: Eksploatacja ciepłowni na biomasę w miejscowości Czarna Woda
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja toalet w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI