Ogłoszenie o zamówieniu
 Roboty budowlane
 Budowa nowych podjazdów dla osób z niepełnosprawnością dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY W WYRZYSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301457850
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: ul. 22 Stycznia 41
 
1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300
 
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.wyrzysk@o2.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwyrzysk.com
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający 
 
 Podmiot leczniczy utworzony przez spółkę prawa handlowego 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Budowa nowych podjazdów dla osób z niepełnosprawnością dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o. o 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5eff3c5-6ec1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453261
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 344) za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl (dalej jako "Platforma Zakupowa" lub System). Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia to https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl Wejście na platformę poprzez link: https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl/ W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się dostawcą Platformy. Numer kontaktowy infolinii technicznej platformy zakupowej dla Wykonawców czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00 to: +48 22 25 72 223. Wykonawcy mogą też korzystać z kontaktu e-mail: oneplace@marketplanet.pl. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz uznaje go za wiążący. Zamawiający określa instrukcję korzystania z Platformy Zakupowej w niniejszym postępowaniu, tj. Rozdział XI SWZ „Ogólne zasady korzystania z Platformy Zakupowej”. Więcej informacji technicznych i organizacyjnych zawiera SWZ
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. z siedzibą: ul. 22 Stycznia 41, 89-300 Wyrzysk; 2. kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Powiatowym w Wyrzysku Sp. z o.o. jest możliwy poprzez: adres e-mail: iodo@szpitalwyrzysk.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/382-19/2023 pod nazwą Budowa nowych podjazdów dla osób z niepełnosprawnością w ramach zadania „Rozwój Szpitala Powiatowego w Wyrzysku sp. z o. o w kierunku Rehabilitacji Leczniczej oraz Opieki Długoterminowej. Likwidacja barier architektonicznych poprzez budowę łącznika między budynkami szpitala. Zakup nowoczesnego sprzętu rehabilitacyjnego” prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 poz. 1605) 
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zmianami) zwanej dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan:8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu:9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
 
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych,o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/382-19/2023
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Przedmiotem zamówienia jest Budowa nowych podjazdów dla osób z niepełnosprawnością dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o. w ramach zadania „Rozwój Szpitala Powiatowego w Wyrzysku sp. z o. o w kierunku Rehabilitacji Leczniczej oraz Opieki Długoterminowej. Likwidacja barier architektonicznych poprzez budowę łącznika między budynkami szpitala. Zakup nowoczesnego sprzętu rehabilitacyjnego”
Pozostałe informacje szczegółowo zawarto w dokumentacji SWZ (Rozdział XXVII) oraz kosztorysach ofertowych, specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SWZ (załącznik nr 2.8) 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta oceniana będzie pod względem: a) formalnym, tj. warunki udziału w postępowaniu, ogólne wytyczne SWZ, dokumentacja składana przez Wykonawcę, b) merytorycznym, poprzez: sprawdzenie zgodności oferowanego asortymentu (dostaw) z przedmiotem zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert. Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Procentowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 80
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji
 
4.3.6.) Waga: 20
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
Art. 109 ust. 1 pkt 1
 
Art. 109 ust. 1 pkt 4
 
Art. 109 ust. 1 pkt 5
 
Art. 109 ust. 1 pkt 7
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający wymaga aby Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania (CEiDG, KRS)
b) zdolności zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeśli wykaże że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał należycie: co najmniej dwie (2) roboty ogólnobudowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie robót ogólnobudowlanych w zakresie zgodnym w 80% z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Rozdział XXVII do SWZ na wartość nie mniejszą niż 100 tys. zł brutto każda 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 zawarte w SWZ 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-03 10:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-03 10:30
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-01
 
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak