„Budowa nowej studni głębinowej nr 2A oraz likwidacja studni głębinowej nr 2 na

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa nowej studni głębinowej nr 2A oraz likwidacja studni głębinowej nr 2 na terenie ujęcia wód podziemnych, SUW Żurawiec, działka nr 322 , obręb Żurawiec, Gmina Markusy.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMarkusy
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-09-22
  • ZamawiającyGminny Zakład Komunalny Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-08
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00388061
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa nowej studni głębinowej nr 2A oraz
likwidacja studni głębinowej nr 2 na terenie ujęcia
wód podziemnych, SUW Żurawiec,
działka nr 322 , obręb Żurawiec, Gmina Markusy.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281371721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Markusy 67/1

1.5.2.) Miejscowość: Markusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-325

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552394370

1.5.8.) Numer faksu: 552394370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzk_markusy@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-markusy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa nowej studni głębinowej nr 2A oraz
likwidacja studni głębinowej nr 2 na terenie ujęcia
wód podziemnych, SUW Żurawiec,
działka nr 322 , obręb Żurawiec, Gmina Markusy.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8b9e765-4e2d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8b9e765-4e2d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego
w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia internetowego określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem
Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem".
Oferta sporządzona musi być, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcę.
Ofertę składa się w języku polskim, w formie danych doc, docx, pdf, xis, xlsx, odt.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GZK/ZP/06/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 901548,10 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
- wykonanie nowego otworu zastępczego nr 2A o głębokości 130 m p.p.t. wraz z urządzeniami
do poboru wody oraz obudową studzienną z kompletną armaturą i agregatem pompowym
(dobranym na podstawie pompowania pomiarowego)
- prace wiertnicze, pompowe i inne, określone w projekcie robót geologicznych z uwzględnieniem wymagań podanych w załącznikach: „Specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót”, „Operat wodnoprawny na wykonanie urządzeń wodnych” i „ Projektem robót
geologicznych”
- likwidacja studni nr 2 o głębokości 126 m p.p.t.
- wykonanie robót instalacyjno-montażowych branży sanitarnej, elektrycznej i AKPiA
na terenie ujęcia wód podziemnych SUW Żurawiec, działka nr 322, obręb Żurawiec, gmina
Markusy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze

45000000-7 - Roboty budowlane

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
a) Najniższa cena (netto) wykonania inwestycji = 100 % CENA

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Posiadają ważne i obejmujące terminem ważności wykonania zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000,00zł.
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania ważnej umowy ubezpieczenia OC oraz nie zmniejszania wysokości sumy
gwarancyjnej i zakresu ubezpieczenia (zakresu ochrony ubezpieczeniowej) przez cały okres obowiązywania umowy w
sprawie przedmiotowego zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) zrealizowali w sposób należyty i terminowy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia o charakterze i
złożoności technologicznej porównywalnej lub takiej samej do niniejszego przedmiotu zamówienia tj. likwidacja studni
głębinowej oraz budowa nowej studni głębinowej na głębokości większej niż 130 m; wraz z podaniem rodzaju robót,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.:
• kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami geologicznymi, posiadającym odpowiednie kwalifikacje
określone przepisami ustawy Prawo geologiczne i górnicze kat. IV lub V, posiadającym uprawnienia do wiercenia otworu
powyżej głębokości 100 m wydane przez Dyrektora Okręgowego Urzędu Górniczego lub Związku Rzemiosła Polskiego oraz
prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych a także co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu
funkcji kierownika budowy;
• kierownikiem Ruchu Zakładu Górniczego z odpowiednimi uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania ruchem zakładu
górniczego a także co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika ruchu;
• kierownikiem robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz prawem
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, a także co najmniej 5 letnim doświadczeniem
zawodowym w pełnieniu funkcji kierownika robót;
• kierownikiem robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz prawem wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie, a także co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji kierownika
robót.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w sposób należyty i terminowy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia o charakterze i
złożoności technologicznej porównywalnej do niniejszego przedmiotu zamówienia tj. likwidacja studni głębinowej oraz budowa nowej
studni głębinowej na głębokości większej niż 130 m; wraz z podaniem rodzaju robót, wartości, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontroli jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym (e-dowód);
4) oświadczenie odpowiednio: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się (jeżeli dotyczy) / podmiotu udostępniającego
zasoby (jeżeli dotyczy) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do
SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym (e-dowód);
5) opłacona polisa OC (kopia) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z potwierdzeniem opłacenia składki,
odpowiednio: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).
6) kosztorysy ofertowe – stanowi Załącznik nr 2 do SWZ opracowany metodą szczegółową. Wyliczone tą metodą ceny oraz ogólna
cena ofertowa wyliczona tą metodą musi być taka sama, jak cena przedstawiona w formularzu ofertowym.
7) dokumenty poświadczające uprawnienia zawodowe osób funkcyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności ich do
właściwej izby samorządu zawodowego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych,
00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz art. 98 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach (art. 97 ust. 7 ustawy
Pzp):
1) pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy PBS Kwidzyn nr konta
72 8300 0009 0095 9466 2000 0010, z oznaczeniem „Wadium - Budowa i likwidacja studni głębinowej w SUW Żurawiec”
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Plik (oryginał gwarancji lub poręczenia, w
postaci elektronicznej) należy złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Portalu e-Zamówienia.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji muszą spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w
ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż
pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinno znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o., Markusy 67/1, 82-325 Markusy, NIP
5783109447.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający
wymaga aby poręcznie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji)
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza
ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Rozdział XII.
Opis sposobu przygotowywania oferty
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia,
b) w przypadku, o którym mowa w ust. 5 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i
składają wraz z ofertą pełnomocnictwo,
c) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej
współpracę tych Wykonawców.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w Rozdziale VII SWZ oraz projekcie umowy par. 15

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-22 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma https://e-zamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-22 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI