Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa mostu Królowej Karoli w m. Szczodre, gm. Długołęka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa mostu Królowej Karoli w m. Szczodre, gm. Długołęka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb8cb6d3-a41f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003118/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa mostu Karoli w parku w m. Szczodre
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=8353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuFormularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystaniaz systemu miniPortaloraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestWójt Gminy Długołęka z siedzibą w Długołęce, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, tel. 71 323 02 03, e-mail: gmina@gmina.dlugoleka.pl;2) Inspektorem Danych Osobowych w Gminie Długołęka jestKancelaria Prawna Leśny i Wspólnicy sp. z o.o. Z inspektorem można się skontaktować poprzez tel. 61424 40 33, e-mail: iod@gmina.dlugoleka.pl;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021.KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest budowa mostu Królowej Karoli wraz z altaną, w tym m.in. : 1) roboty przygotowawcze polegające na przygotowaniu placu budowy, obsłudze geodezyjnej umowy, usunięciu warstwy ziemi urodzajnej o grubości do 15cm, wygrodzenie koryta stawu dla potrzeb wykonania podpór mostu (grodzice stalowe GU-400 o dł. 6m),wyciąganie ścianek szczelnych stalowych z grodzic G-62 wibromłotem ICE, głębokość wbicia do 6m- likwidacja wygrodzenia koryta stawu dla potrzeb wykonania podpór mostu; 2) wykonanie podpór polegające na wykonaniu pali dużych średnic w gruncie kat. I, II z zabezpieczeniem stateczności ścian przez rurowanie /rury są pozostawione w gruncie/, podbudowy betonowe o grubości 10 cm -beton C20/25, deskowanie tradycyjne- przyczółki i podpory, przygotowanie i montaż zbrojenia na budowie- pręty o śr. 12 mm i 16 mm, betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie, montaż łożysk o masie 2,0t, regulacje łożysk ruchomych - przęsło o rozpiętości do 30m; 3) wykonanie izolacji - izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne - 4 warstwy /2x gruntowanie i 2x roztwór izolacyjny/, powłoka przeciwwilgociowa i antykarbonatyzacyjna powierzchni betonowych, czyszczenie strumieniowo ścierne - przygotowanie powierzchni do malowania zewnętrznych pow. rur osadowych pozostawionych na słupopalach pod podporami, wyk. ocynkowania zewnętrznych pow. stalowych, malowanie natryskiem emaliami epoksydowymi i poliuretanowymi; 4) wykonanie przęseł - dźwigary główne z drewna klejonego, poprzecznice z drewna klejonego, ułożenie dyliny poprzecznej z desek kompozytowych, ułożenie drewnianej dyliny podłużnej i poprzecznej, ułożenie krawężnika mostu drewnianego, montaż blach osłonowych ze stali nierdzewnej gr. 2 mm, montaż blach- połączeń ze stali S355J2+N, skręcanie połączeń śrubami M16, M20, mechaniczne wkręcanie wkrętów ciesielskich z łbem talerzykowym ocynkowanym, wbudowanie poręczy drewnianych kładki; 5) wykonanie altany - montaż elementów drewnianych altany, pokrycie dachów dachówką karpiówką, rynny dachowe z PCW łączone na uszczelki - półokrągłe o śr. 100 mm, płotki antyśniegowe, wykonanie i montaż napisu „Most królowej Karoli”; 6) wykonanie robót dodatkowych - montaż reperów, wykonanie próbnych obciążeń przęseł, humusowanie z obsiewem, humus gr 15 cm.4. Szczegółowo zakres i przedmiot zamówienia opisany jest w:1) dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SWZ)2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 9 do SWZ)3) niniejszej SWZ,4) projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ), 5) przedmiarze robót (Załącznik nr 10 do SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4