Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej w PGKiM Ryki Sp. z o.o.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej w PGKiM Ryki Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRyki
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-05
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-20
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej w PGKiM Ryki Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430844647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818651539

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pgkimryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimryki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej w PGKiM Ryki Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8830318c-19fe-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: 4 ENERGIA PRZYJAZNA ŚRODOWISKU, Działanie 4.2 RPO WL 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferty należy składać za pośrednictwem platformy (link poniżej:)
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings
Pozostałe dokumenty (poza ofertą) oraz wszelkie wyjaśnienia można składać za pośrednictwem powyższej platformy lub e-maila:
przetargi@pgkimryki.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings
2. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w: Instrukcji składania oferty dla Wykonawcy: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings
4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings poprzez przycisk Wyślij wiadomość do zamawiającego.
5.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings poprzez kliknięcie przycisku Wyślij wiadomość do zamawiającego, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego
6. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: przetargi@pgkimryki.pl
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl jak i na adres e-mail przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
8. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
10. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej Zamawiającego:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
11. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu znajdują się w zakładce Instrukcje dla Wykonawców na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
12. Link do postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings
13. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 04/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej na terenie PGKiM Ryki Sp. z o. o. przy ul. Słowackiego 5 w miejscowości Ryki.
2. Planowana instalacja fotowoltaiczna składa się z zestawu 156 paneli monokrystalicznych o minimalnej mocy 320 W każdy. Instalacja zostanie podzielona na dwie sekcje na dwóch budynkach: 78 paneli zamontowanych będzie na dachu skośnym oraz 78 paneli na dachu płaskim. Panele fotowoltaiczne będą mocowane na dedykowanych konstrukcjach wsporczych zapewniających bezpieczne użytkowanie i obsługę elektrowni. Łączna moc paneli wynosić ma 49,92 kWp.
3. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje:
1) Linie kablowe nn – wewnętrzne linie zasilające;
2) Konstrukcje wsporcze;
3) Moduły fotowoltaiczne;
4) Inwertery DC/AC
5) Ochrona przeciwporażeniowa
6) Ochrona przeciwprzepięciowa
7) System monitoringu instalacji PV.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja Techniczna, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał:
1) Doświadczenie - potwierdzone wykazaniem wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia, obejmującego swym zakresem wykonanie mikroinstalacji o mocy co najmniej 35 kWp. Zamawiający zastrzega, że:
a) Zamawiający dopuszcza legitymowanie się doświadczeniem w wykonaniu mikroinstalacji zarówno w formule robot budowlanych, jak i dostawy z instalacją/montażem,
b) w przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednej umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać zakres (moc w kWp) zamówienia polegającego tylko na wykonanie mikroinstalacji,
c) Wykonawca zobowiązany jest wykazać 1 zamówienie realizowane w ramach jednej umowy; Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku zamówień i sumowania ich mocy w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu,
d) Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. konsorcjum) przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji. W sytuacji, w której Wykonawca ten działał w grupie podmiotów i to inny podmiot takie doświadczenie zdobył, realizując daną część zamówienia, Wykonawca powołując się na to doświadczenie winien wykazać je jako potencjał podmiotu trzeciego/innego podmiotu a nie jako swoje doświadczenie,
e) w przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek w zakresie doświadczenia będzie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będzie legitymować się doświadczeniem na poziomie co najmniej jednego wymaganego w SWZ zamówienia (tj. wykonanie mikroinstalacji o mocy co najmniej 35 kWp);
f) Wykonawca musi przedstawić dowody czy zamówienie zostało wykonane w sposób należyty;
2) Kadrę - wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej po jednej osobie posiadającej: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie siec, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz specjalistę w zakresie odnawialnych źródeł energii (instalacja fotowoltaiczna), posiadającego uprawnienia do instalowania systemów fotowoltaicznych - Zamawiający dopuszcza możliwość, aby jedna osoba pełniła jednocześnie więcej niż jedną funkcję pod warunkiem, że posiada wymagane uprawienia;
Wymagania dotyczące osoby posiadającej uprawnienia budowlane Wykonawcy:
a) osoby skierowane do realizacji zamówienia muszą legitymować się posiadaniem uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wymienionej powyżej oraz muszą przynależeć do odpowiednich samorządów zawodowych,
b) w przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek w zakresie kadry (personelu) może być spełniony przez jednego Wykonawcę,
c) uprawnienia osób, o których mowa powyżej powinny być zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831 ze zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
d) w przypadku osób, o których mowa powyżej, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020., poz. 220 ze zm.),
e) w przypadku osób będących obywatelami państwa członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone na zasadach określonych w art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019r., poz. 1117 ze zm.),
f) dopuszcza się uprawnienia równoważne – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych (ewentualnie dostaw – jeżeli w takiej formule Wykonawca realizował tożsame zamówienia) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wielkości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty/dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane/dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane/dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł,
(słownie: pięć tysięcy złotych).
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie wymienionej poniżej formie:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
Pekao SA I O/Ryki 05124024251111000032419528 z adnotacją:
„Wadium – zamówienie ZP 04/21 – roboty budowlane ”
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
8. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej w PGKiM Ryki Sp. z o.o. Oznaczenie sprawy: ZP 04/21”.
9. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp
10. Gwarancje i poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp podlegać muszą prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie spory odnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
11. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2 – 4 Pzp, występuję odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
a) oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1) i 2), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy;
2. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek w zakresie doświadczenia będzie spełniony, jeżeli każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będzie legitymować się doświadczeniem na poziomie co najmniej jednego wymaganego w SWZ zamówienia (tj. wykonanie mikroinstalacji o mocy co najmniej 35 kWp);

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zgodnie ustalają, że zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, z zastrzeżeniem poniższego.
2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy:
1) W zakresie ceny, w sytuacjach opisanych w § 4 ust. 3 i 4 umowy,
2) W zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku:
a) gdy nastąpi konieczność wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,
b) w sytuacjach opisanych w § 3 ust. 5 umowy,
3) W zakresie przedmiotu umowy, w przypadku:
a) wycofania z produkcji elementów przedmiotu umowy,
b) braku dostępności na rynku elementów przedmiotu umowy, o ile na rynek wprowadzono nowocześniejsze rozwiązania techniczne zastępujące stare rozwiązania,
c) rezygnacji z wykonania części zamówienia, z zastrzeżeniem gwarantowanego wolumenu zamówienia na poziomie co najmniej 70 % wartości wynagrodzenia.
3. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_ryki/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy murarzy, zbrojarzy. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Termin prac do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI