BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY UL. SZPITALNEJ WRAZ Z OŚWIETLENIEM

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY UL. SZPITALNEJ WRAZ Z OŚWIETLENIEM
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłotów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-01
  • ZamawiającyGmina Miasto Złotów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007020
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY UL. SZPITALNEJ WRAZ Z OŚWIETLENIEM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Złotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Piasta 1

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 263 26 40

1.5.8.) Numer faksu: +48 67 265 00 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY UL. SZPITALNEJ WRAZ Z OŚWIETLENIEM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4855bd40-6d03-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006052/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa parkingów przy ul. Szpitalnej wraz z oświetleniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dlarejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatachdanych, w szczególności w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystaniejednego z formatów: .zip ; 7Z. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plikówpodpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zalecasię opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiający zaleca aby w przypadkupodpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacjiplików.Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcześniejsze podpisanie każdego zeskompresowanych plików. 2.10. Nie należy wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdyż może to skutkować naruszeniem integralności plików co np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej zamawiający dopuszcza komunikację z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres urzad@zlotow.pl, z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty ) Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisemw Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.2.12. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów, tel.: +48 (67) 263 21 49, 263 26 40; reprezentowany przez Burmistrza Miasta Złotowa, zwany dalej „Zamawiającym”;2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony danych Osobowych: Pana Marcina Misztal, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail: bhp@onet.pl; lub pisemnie kierując korespondencję na adres Zamawiającego – Urząd Miejski Złotów, al. Piasta 1, 77-400 Złotów;3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rzeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.2019 ze zm. zwaną dalej ustawą „Pzp”) w celu związanym z niniejszego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego – „Budowa miejsc parkingowych przy ul. Szpitalnej wraz z oświetleniem” , zwanego dalej „zamówieniem”;4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r, poz. 869 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.3. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 2 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:1) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;2) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Zmawiającego dane osobowe ,jako podmioty przetwarzające;3) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.4. Zamawiający nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.3) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc parkingowych przy ul. Szpitalnej wraz z oświetleniem. 1.3. Inwestycja realizowana będzie na działkach nr: 335, 167/3, 176/3, 177/8 , 131/16, 131/72, 131/50, 298/1 241/1, 243/1, 244/3, 245/3 oraz 247/3 znajdujących się w obrębie geodezyjnym 0088 Złotów.Zakres modernizacji ul. Szpitalnej obejmuje wykonanie robót drogowych, sanitarnych i elektrycznych.1.3.1. Zakres robót drogowych i sanitarnych1.3.1.1. Opis stanu istniejącego:Przewidziane do rozbudowy parkingi usytuowane są przy budynkach wielorodzinnych w pasie drogowym ul. Szpitalnej w Złotowie droga nr G120024. Przeznaczone są do obsługi budynków wielorodzinnych oraz punktów handlowych w rejonie ul. SzpitalnejObecne parkingi są przeznaczone do obsługi pojazdów osobowych, składają się z 18 miejsc postojowych Ze względu na stale rosnące zapotrzebowanie na miejsca postojowe parkingi te stały się niewystarczające, i zdecydowano o ich rozbudowie w celu zwiększenia ilości miejsc postojowych.1.3.1.2. Projektowane zagospodarowanie terenu Zaprojektowano rozbudowę istniejących parkingów, budowę nowych parkingów i dojść do parkingów oraz przebudowę chodnika. Rozbudowa istniejących parkingów i budowa nowych parkingów. Polega na zwiększeniu ilości miejsc postojowych z 18 na 97. Zmianie ulega sposób usytuowania miejsc postojowych z równoległych na prostopadłe skośne i równoległe względem jezdni. Miejsca postojowe o nawierzchni z kostki betonowej 8x10x20, kolor szary. Linie parkingowe z kostki betonowej kolor czerwony. Wymiary projektowanych miejsc postojowych: prostopadłe długość 5,3; 5,0 m, skośne 60° długość 4, 6 m, równoległe długość 6,00 szerokość 2,5 0 i 3,6÷3,75 m. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do projektowanych i istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej.Dojścia do miejsc postojowych. Obejmuje umożliwienie komunikacji z miejsc postojowych na chodnik. Wymiary projektowanych dojść: długość uzależniona o długości parkingów, szerokość 1,00 m. Nawierzchnia z kostki betonowej 8x10x20, kolor szary. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych powierzchniowo na przyległe tereny biologicznie czynne.Remont nawierzchni jezdni.Obejmuje wymianę zniszczonej nawierzchni z betonu asfaltowego. Wymiary projektowanej jezdni: długość 94,0 m , szerokość 6,40 m. Nawierzchnia z betonu asfaltowego SMA gr. 3 cm. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do projektowanych i istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej.Przebudowa chodnika. Obejmuje odsunięcie istniejącego chodnika i umożliwienie komunikacji z miejsc postojowych na chodnik. Wymiary projektowanego chodnika: długość 54,5 m, szerokość 1,50 - 2,00 m. Nawierzchnia z kostki betonowej 8x10x20, kolor szary. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych powierzchniowo do wpustów ulicznych oraz na przyległy teren zieleni.Kanalizacja deszczowa.W celu odwodnienia przebudowywanych nawierzchni zaprojektowano budowę 1 wpustu oraz przebudowę przesunięcie 3 wpustów ulicznych W1, W2, W3 wraz przyłączami z rury PVC Ø200 do istniejącej kanalizacji deszczowej.U W A G A: Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót.1.3.2. Zakres robót elektrycznych:1.3.2.1. Stan istniejący sieciowego zasilania kablowego.Obszar objęty realizacją jest oświetlony oprawami drogowymi ze źródłami oświetleniowymi sodowymi wyładowczymi na słupach FeZn oraz strunobetonowymi. Właścicielem oświetlenia jest Enea Oświetlenie. Całość zakresu przebudowy przewiduje demontaż starego oświetlenia w porozumieniu z zakładem Enea Oświetlenie oddział Piła. Na terenie projektowanej inwestycji zlokalizowane budynki mieszkalne oraz podziemne uzbrojenie terenu. 1.3.2.2. Opis zagospodarowania terenu.Przedmiotem inwestycji jest:W zakresie sieci energetycznej nn. 0,4 kV- budowa kablowej instalacji oświetleniowej,- montaż słupów i opraw oświetleniowych,- demontaż słupów (wysięgników) i opraw oświetleniowych,Zamierzenie inwestycyjne planowane jest do wykonania w całości zgodnie z projektem budowlanym. Inwestycja będzie realizowana na działkach nr: 254, 298/1, 336/1, 241/6, 241/1, 242/3, 243/1, 244/3, 245/3, 246/3, 247/3, 255/3, 240, 256, 257, 335 objętej projektem przebudowy oświetlenia ulicznego na ulicy Szpitalnej w obrębie ewidencyjnym 0088 jedn. ewidencyjnej: 303101-1 Złotów.Projektowana inwestycja przebiega w pasie drogowym. Nie ulegnie zmianie dotychczasowa funkcja terenu.Inwestycja przewiduje:• Budowę kablowej instalacji oświetleniowej, • Montaż słupów i opraw oświetleniowych,• Demontaż słupów (wysięgników) i opraw oświetleniowych.Uwaga: Załączone przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi służącymi do sporządzenia oferty.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w załączniku nr 8 do SWZ (dokumentacja projektowa, przedmiar i kosztorys ofertowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45314310-7 - Układanie kabli

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował sięnastępującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt ; 2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotuzamówienia - waga kryterium 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone poniżej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże,że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania – roboty drogowe polegające na ułożeniu nawierzchni dróg / ulic z kostki betonowej o wartości brutto nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto każda robota ;b) Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia osoby, które będą pełnić funkcje:- kierownika budowy – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, - kierownika robót elektrycznych - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - kierownika robót instalacyjnych – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z. zm.) lub inne, odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.1.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowychśrodków dowodowych: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi w tym okresie, że wykonał należycie co najmniej 2 zadania – roboty drogowe polegające na ułożeniu nawierzchni dróg / ulic z kostki betonowej o wartości brutto nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto każda robota wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność –załącznik nr 6 do SWZ;2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz za kierowanie robotami budowlanymi - 1 osoba, w specjalności robót elektrycznych - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń - 1 osoba i za kierowanie robotami budowlanymi, w specjalności robót instalacyjnych – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych bez ograniczeń - 1 osoba, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z. zm.) lub inne, odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –załącznik nr 7 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. formularz ofertowy;2.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziele IV oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III pkt 1.1.ppkt 4 i pkt 1.2. SWZ.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.4.podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;5.podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstawwykluczenia podwykonawcy (jeżeli zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).6. pełnomocnictwo - rozdział V pkt 1.7.1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. Poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w SBL Złotów nr 20 8941 0006 0016 4975 2000 0020; z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiaczy, tj.: Gmina Miasto Złotów. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 2) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty;3) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.1.8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni wykonawcy.1.8.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzpdopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek znastępujących okoliczności:1) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia; 2) w zakresiezmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w we wzorze umowy;3) w zakresie zmiany wykonawcy.Szczegółowy zakres możliwych zmian jest opisany we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-01 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-01 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) - waga 60 pkt cena najniższabrutto*C = ------------------------------------------------ x 60 pkt cena oferty ocenianej brutto* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniua) podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w FormularzuOfertowym.b) cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotuzamówienia - waga 40 pkt3) Zamawiający przyzna punkty za „okres rękojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia” w następujący sposób:a) 24 m-cy - 0 pkt;b) 48 m-cy - 20 pktc) 60 m-cy -40 pktUwaga!Okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące i dłuższy niż 60 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego. Dalsze wydłużenie okresu rękojmi nie zwiększa oceny w kryterium okresu rękojmi4.3. Punktacja przyznawanaofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto)podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.7.2.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp tj.:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych;- gwarancjachubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.7.3.Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach wskazanych w art. 450ust. 2 ustawy Pzp.
2021-02-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont - Koziegłowy
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont - chciałabym przenieść kuchnie do salonu i z kuchni zrobić pokój. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Złotów: Zakup sterylizatorów i wyposażenie centralnej sterylizacji
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Złotów: Dostawa materiałów budowlanych - drogowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: BUDOWA BUDYNKU ŻŁOBKA W OSTRÓDZIE
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI