„Budowa miejsc parkingowych na ul. Szarych Szeregów 4,12 na os. Kapuściska” -

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa miejsc parkingowych na ul. Szarych Szeregów 4,12 na os. Kapuściska” - Program BBO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-07
  • Numer ogłoszenia558556-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 558556-N-2020 z dnia 2020-07-07 r.

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy: „Budowa miejsc parkingowych na ul. Szarych Szeregów 4,12 na os. Kapuściska” - Program BBO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Miasto Bydgoszcz, w którego imieniu i na rzecz którego działa Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 90476971000000, ul. Toruńska  174 A , 85-844  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 5822723, , e-mail zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl, , faks 52 5822777.
Adres strony internetowej (URL): www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zdmikp.bydgoszcz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa miejsc parkingowych na ul. Szarych Szeregów 4,12 na os. Kapuściska” - Program BBO
Numer referencyjny: 038/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 UPZP, polegające na budowie w rozumieniu z art. 3 pkt.7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w załącznikach do SIWZ, stanowiących jej integralną część, tj. w: 1) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), 2) dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych pn. „Budowa miejsc parkingowych na ul. Szarych Szeregów 4,12 na os. Kapuściska”, opracowanymi przez Zakład Usług Technicznych i Reklamowych „MP” Milik Piotr, ul. Henryka Sienkiewicza 31, 89-200 Szubin, stanowiącą załącznik Nr 2, 3) dokumentacją projektową pn. „Przebudowa skrzyżowania zlokalizowanego wzdłuż ul. Szarych Szeregów na wysokości drogi dojazdowej do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Bydgoszczy”, opracowaną przez Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy , ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, stanowiącą załącznik Nr 2. 4) wzorze kosztorysu ofertowego, zawierającego przedmiar robót, 5) wzorze Umowy, które dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

II.5) Główny kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 80
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
80

II.9) Informacje dodatkowe: Faktyczny termin realizacji zadania ustalony będzie w zależności od deklaracji wykonawcy w kryterium "termin wykonania robót budowlanych" tj. 60 dni, lu 70 dni lub 80 dni od daty przekazania terenu budowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest wykazać siędoświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej robotybudowlanej, dotyczącej budowy lub przebudowy nawierzchni z kostki betonowej opowierzchni min. 300 m2, Wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunekudziału w postępowaniu spełniają łącznie, przy czym wymóg wykazania się odpowiednimdoświadczeniem dotyczy tego wykonawcy, który zamierza bezpośrednio realizować zakreszamówienia, dla realizacji którego wymagane jest wykazanie się odpowiednim doświadczeniem. 2)osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykazać,że dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, gwarantującymi właściwą jakość robótbudowlanych, o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niżokreślono poniżej, tj.: a) Kierownik budowy – min. 1 osoba:minimalne kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń; minimalne doświadczenie zawodowe: trzyletniedoświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lubkierownika robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, liczone od daty uzyskaniauprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi. Wyżej wymieniona osoba odpowiedzialna zakierowanie budową lub/i robotami budowlanymi winna posiadać uprawnienia do pełnieniasamodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub posiadaćkwalifikacje zgodnie z postanowieniami art. 12a tejże ustawy lub równoważne uprawnienia budowlanewydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub inne uprawnienia umożliwiającewykonanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniająuprawnienia budowlane w tej samej specjalności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jegoczęści, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na zasadach określonych w art. 22aUPZP. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresiedoświadczenia wykonawcy oraz kwalifikacji i doświadczenia zawodowego osób skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów,jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć, zgodnie z art. 25a ust. 1 UPZP, przez dołączenie do Oferty,Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 24ust.1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 UPZP, które jest jednocześnie oświadczeniem ostatecznym.Oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert, sporządzone wg wzoru Zamawiającego – załącznik doSIWZ, należy złożyć w oryginale, w języku polskim. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. spółki cywilne, konsorcja), oddzielnie składaww. oświadczenie. Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy na podstawie art. 26 ust. 2 UPZP dozłożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw dowykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 orazust. 5 pkt 1 i 8 UPZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 22ust. 1 b UPZP, przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, wykonawcazobowiązany jest złożyć, następujące dokumenty: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejscawykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzony według wzoruZamawiającego) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeliz uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tychdokumentów – inne dokumenty; Uwaga: Posługiwanie się dowodami uzyskanymi w ramachwykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum): Wykonawca udostępniający swoje zdolnościoraz doświadczenie może zatem uczynić to jedynie w zakresie, w którym sam je nabył. Jeślidoświadczenie zostało nabyte w ramach konsorcjum to przekazaniu podlegają zasoby powstałe jedyniew granicach wykonania prac przez dany podmiot. Zasada równego traktowania wykonawców niedopuszcza, by wykonawca biorący indywidualnie udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innymzamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji (. . .)” - wyroksygn. akt. KIO 905/17, sygn. akt. KIO 925/17, sygn. akt. KIO 933/17, wyrok TrybunałuSprawiedliwości UE w sprawie C-387/14 Esaprojekt; 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynnościoraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego wg wzoruZamawiającego). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 UPZP, w formieelektronicznej pod określonymi adresami internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, wszczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacjidziałalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 z późn. zm.),Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane oświadczenia lub dokumenty. Wprzypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, wymaganych przezZamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brakupodstaw wykluczenia, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeńlub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 UPZP, Zamawiającyw celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1pkt 1 i 3 UPZP, korzysta zposiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Do oświadczeń i dokumentówskładanych na wezwanie Zamawiającego wynikające z art. 26 ust. 2 UPZP, zastosowanie mająprzepisy: rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego(Dz.U. 2016, poz.1126), oraz przepisy rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia16.10.2018r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2018, poz. 1993) orazRozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 16 grudnia 2019, zmieniającego rozporządzeniezmieniające rozporządzenie w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U.2019, poz.2447).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzieleniezamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożeniawszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegająwykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy douznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnychoświadczeń lub dokumentów, zgodnie z art. 26 ust. 2f UPZP. Dysponowanie zasobami innegopodmiotu: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega nazdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.22aUZP w związku z art.25a ust.3 UPZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówieniebędzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tymcelu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona dodziałania w imieniu podmiotu trzeciego. Zobowiązanie musi w sposób wyraźny i jednoznacznywyrażać wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu orazmusi wskazywać, w szczególności: 1. nazwę dającego zobowiązanie oraz wskazanie siedziby; 2. nazwępodmiotu, którego to dotyczy (czyli wykonawcę); 3. określenie zadania: „Budowa miejsc parkingowych na ul. Szarych Szeregów 4,12 na os. Kapuściska" - Program BBO; 4.zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu w czasie realizacji zamówienia, oraz okresich udostępnienia (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione oraz okres udziałupodmiotu w czasie realizacji zamówienia, 5. sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innegopodmiotu przy realizacji zamówienia, (tj. informacje, jak zasoby te będą wykorzystywane przyrealizacji zamówienia); 6. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj.informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował); 7. czy podmiot na zdolnościachktórego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącychkwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, do realizacji których tezdolności są wymagane, z uwzględnieniem postanowień pkt. 10.5 SIWZ. Zobowiązanie innegopodmiotu należy złożyć w oryginale i dołączyć do oświadczenia o spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu. Informacje o przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3–ch dni oddnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 UPZP, przekazujeZamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 UPZP co wykonawcy, którzy złożyli odrębne ofertyw postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca wraz zezłożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadządo zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie składa ww.oświadczenie. Oświadczenia sporządzone wg wzoru Zamawiającego załączonego do SIWZ należyzłożyć w oryginale, w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy.Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: WADIUM – „Budowa miejsc parkingowych na ul. Szarych Szeregów 4,12 na os. Kapuściska” - Program BBO – nr sprawy 038/2020.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego, tj. Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz.Koniecznym jest, aby poręczenie lub gwarancja:1. zawierała nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,Jeżeli wykonawcą jest np.: konsorcjum, spółka cywilna, w dokumencie wadium winni być wymienieni wszyscy wykonawcy występujący wspólnie na podstawie art.23 UPZP, 2. zawierała gwarantowaną kwotę w PLN,3. obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 UPZP;4. zawierały w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium5. zawierały w swojej treści termin złożenia żądania zapłaty dłuższy niż termin, na jaki jest gwarancja, tj. co najmniej o jeden dzień roboczy;6. miały taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnoście poręczenia lub gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z polskim prawem i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie:1. potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie,2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP – w formie oryginału dołączonego do oferty, a w przypadku wadium wniesionego w postaci elektronicznej - w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na adres poczty elektronicznej (e-mail): tomasz.szymanski@zdmikp.bydgoszcz.pl, przed upływem terminu składania ofert. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. Zamawiający nie dopuszcza złożenia skanu dokumentu wydanego w wersji papierowej.Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania robót budowlanych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter oraz warunki zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-22, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Miejsce składania ofert: pokój nr 20 (kancelaria/parter) w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich i KomunikacjiPublicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz. Termin otwarcia ofert: w dniu składaniao godz. 12:00. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Tomasz Szymański - tel.: 52 582 27 70
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI