Budowa miasteczka rowerowego przy plaży miejskiej w Dębnie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa miasteczka rowerowego przy plaży miejskiej w Dębnie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDębno
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-28
  • ZamawiającyGMINA DĘBNO
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00489191
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa miasteczka rowerowego przy plaży miejskiej w Dębnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Dębno

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa miasteczka rowerowego przy plaży miejskiej w Dębnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6118d1d9-81ee-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020, działanie „Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność".

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/um_debno/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/um_debno/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji „Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę upoważnioną. Zaleca się składanie podpisu bezpośrednio na każdym dokumencie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI/02/04/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest montaż obiektów małej architektury, przebudowa linii oświetleniowej oraz utwardzenie powierzchni gruntu. W ramach montażu obiektów małej architektury zadanie obejmuje montaż 6 szt. ławek parkowych z oparciem, 4 szt. koszy na odpady oraz 6 stojaków na rowery. Utwardzenie powierzchni gruntu będzie stanowiło układ jezdni, chodników, ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych na potrzeby miasteczka ruchu rowerowego, które obejmuje:
1.1) Utwardzenie nawierzchnią bitumiczną (jezdnia) (m2): 615,00;
1.2) Utwardzenie nawierzchnią z betonowej kostki brukowej (chodniki) (m2): 110,00;
1.3) Utwardzenie nawierzchnią z betonowej kostki brukowej (ciąg pieszo-rowerowy) (m2): 78,00;
1.4) Utwardzenie nawierzchnią z betonowej kostki brukowej (ścieżka rowerowa) (m2): 20,00;
1.5) Utwardzenie nawierzchnią z betonowej kostki brukowej (strefa ruchu) (m2): 32,00;
1.6) Utwardzenie nawierzchnią z betonowej kostki brukowej (przejazd kolejowy) (m2): 13,00;
1.7) Projektowaną zieleń (humusowanie wraz z obsianiem) (m2): 1533,00;
1.8) Przebudowa linii oświetleniowej długości 137 mb, obejmuje wymianę istniejących słupów oświetleniowych (5 szt.) wraz z oprawami oraz ułożenie linii kablowej oświetleniowej wraz z dodatkowymi słupami oświetleniowymi (2 szt.).
2) Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w dołączonym do SWZ zestawieniu rzeczowo–finansowym, w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w wytycznych do wyceny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: nasiąkliwość elementów betonowych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
2) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
1.1) Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł.;
1.2) Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 250 000,00 zł.;
3) Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową tj.:
3.1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał osobiście w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia; za takie będą uznane nawierzchnia bitumiczna min. 650 m2, nawierzchnia z kostki betonowej typu polbruk min. 250 m2 oraz linia kablowa oświetlenia drogowego min. 160 m, wykonane łącznie na jednej inwestycji wraz z humusowaniem i obsianiem terenów zielonych;
3.2) narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne, jakie muszą być dostępne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia: m.in. koparka o poj. łyżki min. 0,4m3, koparka o poj. łyżki 0,15-0,25m3, ładowarka kołowa, sprzęt do odwadniania i zabezpieczenia wykopów (niezbędna ilość igłofiltrów i szalunków), walec drogowy, rozkładarka mas bitumicznych, mechaniczna szczotka do bitumu, spryskiwarka do mas bitumicznych, 2 zagęszczarki, a także odpowiedni sprzęt transportowy tj. samochody samowyładowcze i dostawcze, żuraw samochodowy oraz inne narzędzia umożliwiające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia;
3.3) potencjał kadrowy: dysponuje lub będzie dysponować brygadami rozkładaczy masy bitumicznej, brukarzy, montażystów i instalatorów branży ogólnobudowlanej i elektrycznej oraz osobami do obsługi sprzętu wymienionego w pkt.3.2);
3.4) wykształcenie i kwalifikacja zawodowa: osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają m.in. wymagane uprawnienia, przeszkolenie i doświadczenie np. do obsługi maszyn i sprzętu;
3.5) osoba skierowana do nadzoru: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi tj.:
a) Kierownikiem budowy – z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, w specjalności drogowej,
a) Kierownikiem robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci elektroenergetyczne, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z tym dołączają do oferty także oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy.
2) Ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w danym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Wymóg powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy
spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę i załączą do oferty umowę spółki cywilnej.
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców w takim zakresie, w jakim spełnia poszczególne warunki, przy czym doświadczenie w wykonaniu robót budowlany, opisane w pkt 5.4. ppkt 3.1), w pełnym zakresie musi posiadać przynajmniej jeden z Wykonawców. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w pełnym zakresie każdy z Wykonawców składa odrębnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Termin wykonania robót objętych niniejszą umową może ulec zmianie w przypadku:
1.1) opóźnień, przerw w realizacji robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
1.2) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowej),
1.3) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, jeżeli uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie umownym,
1.4) zlecenia robót zamiennych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego.

2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy. W takim przypadku ustalone wynagrodzenie lub jego część mogą zostać waloryzowane o wartość wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za każde pół roku, publikowanego w Komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, na wniosek Wykonawcy złożony nie później niż w terminie 30 dni przed dniem zapłaty. Wpływ zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy na koszt wykonania przedmiotu umowy określa się na chwilę wpływu wniosku Wykonawcy. We wniosku o zmianę wynagrodzenia Wykonawca wskaże udział cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, które uległy zmianie, w kosztach jego wykonania według wysokości tych cen i kosztów z chwili zawarcia umowy oraz udział tych samych cen lub kosztów w kosztach wykonania przedmiotu umowy po ich zmianie na chwilę złożenia wniosku. Zmiana wynagrodzenia jest możliwa w przypadku, kiedy udział cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w kosztach jego wykonania na chwilę złożenia wniosku wzrósł o nie mniej niż 15%. Wykonawca nie będzie uprawniony do zmiany wynagrodzenia jeżeli zmiana cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy nie przekroczy 15%. Postanowienie stosuje się odpowiednio w przypadku obniżenia cen materiałów lub kosztów, a do złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia w takim przypadku uprawniony będzie Zamawiający.

3) Zamawiający wskazuje, że maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza w efekcie zastosowanie postanowień z ust. 7 o zasadach wprowadzania zmian o wysokości wynagrodzenia to 5% wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 10 ust. 1 Umowy.

4) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z postanowieniami z ust. 7, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym powyższym zmianom dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
a) przedmiotem umowy roboty budowlane lub dostawy,
b) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/um_debno/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-28 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw podwykonawców. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
2) Wykonawca musi wykonać osobiście kluczowe zadania tj. roboty ziemne i drogowe.
3) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace budowlane. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę (podwykonawcę) wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp a także sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI