„Budowa linii oświetleniowej ul. Jana Brzechwy Brzezie k. Sulechowa” „Budowa linii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa linii oświetleniowej ul. Jana Brzechwy Brzezie k. Sulechowa” „Budowa linii oświetleniowej Kalsk” „Budowa linii oświetleniowej w miejscowości Obłotne” „Budowa linii oświetleniowej w m. Nowy Świat”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulechów
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Sulechów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-11
  • Numer ogłoszenia570870-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 570870-N-2018 z dnia 2018-06-11 r.

Gmina Sulechów: „Budowa linii oświetleniowej ul. Jana Brzechwy Brzezie k. Sulechowa” „Budowa linii oświetleniowej Kalsk” „Budowa linii oświetleniowej w miejscowości Obłotne” „Budowa linii oświetleniowej w m. Nowy Świat”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, krajowy numer identyfikacyjny 52676500000, ul. Plac Ratuszowy  6 , 66100   Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail bz@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.sulechow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.sulechow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa linii oświetleniowej ul. Jana Brzechwy Brzezie k. Sulechowa” „Budowa linii oświetleniowej Kalsk” „Budowa linii oświetleniowej w miejscowości Obłotne” „Budowa linii oświetleniowej w m. Nowy Świat”
Numer referencyjny: BZ.271.28.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach zadań pod nazwą: 1.1. „Budowę linii oświetleniowej ul. Jana Brzechwy Brzezie k. Sulechowa” Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie 1384 m linii kablowej YAKXS 4×35 mm2 ułożonej w gruncie, 2) posadowienie na fundamentach 31 szt. latarni oświetlenia drogowego składających się ze słupa, wysięgnika i oprawy z kloszem z zastosowaniem: a. słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 7,0 m o przekroju kołowym zbieżnym, mocowanych do fundamentów, umożliwiających montaż wysięgników odpowiadających słupom o długości 1,0 m b. opraw oświetleniowych sodowych o mocy 70 W, IP 66, II klasa ochronności, 3) załączenie opraw z zabudowanej szafki oświetleniowej za pomocą zegara astronomicz-nego, 4) doprowadzenie terenu po robotach ziemnych do stanu pierwotnego łącznie z obsianiem trawą naruszonych terenów pod wykopy, 5) przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej, 6) uruchomienie instalacji po przeprowadzeniu wymaganych przepisami badań technicz-nych. 1.2. „Budowę linii oświetleniowej Kalsk” Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie 173 m linii kablowej YAKXS 4×35 mm2 ułożonej w gruncie, 2) posadowienie na fundamentach 4 szt. latarni oświetlenia drogowego składających się ze słupa, wysięgnika i oprawy z kloszem z zastosowaniem: a. słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 7,0 m o przekroju kołowym zbieżnym, mocowanych do fundamentów, umożliwiających montaż wysięgników odpowiadających słupom o długości 1,0 m b. opraw oświetleniowych sodowych o mocy 70 W, IP 66, II klasa ochronności, nawiązujących już zamontowanych 3) załączenie opraw z zabudowanej szafki oświetleniowej za pomocą zegara astronomicz-nego 4) doprowadzenie terenu po robotach ziemnych do stanu pierwotnego łącznie z obsianiem trawą naruszonych terenów pod wykopy, 5) przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej, 6) uruchomienie instalacji po przeprowadzeniu wymaganych przepisami badań technicz-nych. 1.3. „Budowę linii oświetleniowej w m. Obłotne” Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie ok. 928 m linii kablowej YAKXS 4×35 mm2 ułożonej w gruncie, (obwód L 1 w części, obwód L2 i L3 w całości) 2) posadowienie na fundamentach 20 szt. latarni oświetlenia drogowego składających się ze słupa, wysięgnika i oprawy z kloszem (w tym dwie latarnie podwójnymi wysięgnikami i oprawami) z zastosowaniem: a. słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 7,0 m o przekroju kołowym zbieżnym, mocowanych do fundamentów, umożliwiających montaż wysięgników odpowiadających słupom o długości 1,0 m b. opraw oświetleniowych sodowych o mocy 70 W, IP 66, II klasa ochronności, 3) załączenie opraw z zabudowanej szafki oświetleniowej za pomocą zegara astronomicz-nego 4) doprowadzenie terenu po robotach ziemnych do stanu pierwotnego łącznie z obsianiem trawą naruszonych terenów pod wykopy, 5) przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej, 6) uruchomienie instalacji po przeprowadzeniu wymaganych przepisami badań technicz-nych. 1.4. „Budowę linii oświetleniowej w m. Nowy Świat” Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie 590 m linii kablowej YAKY 4×25 mm2 ułożonej w gruncie, 2) posadowienie na fundamentach 17 szt. latarni oświetlenia drogowego składających się ze słupa, wysięgnika i oprawy z kloszem z zastosowaniem: a. słupów stalowych ocynkowanych o wysokości 7,0 m o przekroju kołowym zbieżnym, mocowanych do fundamentów, umożliwiających montaż wysięgników odpowiadających słupom o długości 1,0 m b. opraw oświetleniowych sodowych o mocy 70 W, IP 66, II klasa ochronności, 3) załączenie opraw z zabudowanej szafki oświetleniowej za pomocą zegara astronomicz-nego, 4) doprowadzenie terenu po robotach ziemnych do stanu pierwotnego łącznie z obsianiem trawą naruszonych terenów pod wykopy, 5) przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej, 6) uruchomienie instalacji po przeprowadzeniu wymaganych przepisami badań technicz-nych. 2. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót wraz z dokumentacjami projektowymi, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zadania o którym mowa w ust. 1: • pkt 1.1 powyżej, realizowane będzie na podstawie zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wy-konania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powia-towego w Zielonej Górze, Delegatura w Sulechowie z dnia 30 października 2017 r. wraz z za-świadczeniem Starosty Zielonogórskiego z dnia 20 listopada 2017 r. znak: AB.6743.1.SU.176.2017 o niewniesieniu sprzeciwu co do realizacji przedmiotowego zadania, • pkt 1.2 powyżej, realizowane będzie na podstawie zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wy-konania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powia-towego w Zielonej Górze, Delegatura w Sulechowie z dnia 30 października 2017 r. wraz z za-świadczeniem Starosty Zielonogórskiego z dnia 20 listopada 2017 r. znak: AB.6743.1.SU.177.2017 o niewniesieniu sprzeciwu co do realizacji przedmiotowego zadania, • pkt 1.3 powyżej, realizowane będzie na podstawie zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wy-konania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powia-towego w Zielonej Górze, Delegatura w Sulechowie z dnia 30 października 2017 r. wraz z za-świadczeniem Starosty Zielonogórskiego z dnia 20 listopada 2017 r. znak: AB.6743.1.SU.175.2017 o niewniesieniu sprzeciwu co do realizacji przedmiotowego zadania, • pkt 1.4 powyżej, realizowane będzie na podstawie decyzji Starosty Zielonogórskiego pozwo-lenia na budowę nr 71/2017 z dnia 9 lutego 2017 znak: AB.6740.1.SU.16.2017. 4. Wykonawca zrealizuje ww. roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren bu-dowy na własny koszt i ryzyko. 5. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwyko-nawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 6. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 5 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zama-wiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 5 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisa-nych w ppkt 5 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 5 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarze robót oraz w dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 10. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45315300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 300589,94
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) wiedza i doświadczenie: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego dotyczącego bu-dowy linii oświetlenia drogowego 2) potencjału kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel inżynieryjno-techniczny w celu obsadzenia stanowiska: kierownika budowy z uprawnieniami do kierowa-nia robotami w zakresie sieci elektrycznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te ro-boty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy ro-boty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukoń-czone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wy-stawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeże-li z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ww. ustawy , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 2.1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2.2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 2.3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia: 1) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiąza-ny jest złożyć do oferty oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy w Wyko-nawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt IV, ppkt 1.1. 3. Dysponowanie zasobami innych podmiotów: 3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub eko-nomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zama-wiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy dołączyć do oferty). 3.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowej lub do-świadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów jeśli pod-mioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powo-łuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich pod-staw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warun-ków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
a) cena (brutto) oferty podana w PLN 60,00
b) wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 36 miesięcy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający – niezależnie od postanowień bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa normujących dopuszczalne zmiany w umowie - dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczą-cych: 1) terminów realizacji zadania - zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku: a) wystąpienia w trakcie wykonywania robót wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosfe-rycznych, które w znaczny sposób opóźniłyby zakończenie robót, b) wstrzymania robót lub przerw w pracach, powstałych z przyczyn leżących po stronie Za-mawiającego, c) wstrzymania robót, na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwa-nia robót, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, d) wstrzymania robót na mocy decyzji Zamawiającego lub innych organów, z przyczyn in-nych, niż związane z błędnym sposobem realizacji robót przez Wykonawcę, użyciem przez niego wadliwych materiałów czy też naruszeniem przez Wykonawcę przepisów prawa, e) konieczności usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli konieczność usunięcia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej ma wpływ na termin wykonania umowy, f) wystąpienia w trakcie wykonywania robót kolizji z sieciami, urządzeniami, fragmentami budowli lub innymi przeszkodami, nieujętymi w dokumentacji projektowej, uniemożliwia-jącymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami lub sztuką budowlaną, g) wystąpienia w trakcie wykonywania robót odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora za-bytków w celu dokonania oględzin, h) konieczności prowadzenia na terenie budowy wykopalisk archeologicznych, usunięcia nie-wypałów lub niewybuchów, wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji pro-jektowej warunków geologicznych lub terenowych, i) odkrycia wadliwie wykonanych robót przez poprzednich wykonawców, o ile będzie to miało wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy, j) zaistnienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, k) zaistnienia innych sytuacji wyjątkowych, wpływających istotnie na przedłużenie czasu rea-lizacji przedmiotu umowy, l) przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego np. poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty przed zawarciem umowy, a termin zakończenia robót określony został datą, m) skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, 2) zmian w sposobie spełnienia świadczenia, w przypadku: a) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej, spowodo-wanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów; pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, b) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, c) konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowią-zujących przepisów, e) rezygnacji z realizacji części robót, 3) zmian nazwy zadania, numeru konta bankowego, 4) stawki podatku od towarów i usług w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku na usługi stanowiące przedmiot niniejszej umowy oraz w konsekwencji zmiany (podwyższenia lub ob-niżenia) kwoty brutto wynagrodzenia określonego umową, przy czym zmiana dokonana zo-stanie w taki sposób, aby koszt (ryzyko) zmiany wartości podatku od towarów i usług rozkła-dał się po połowie pomiędzy Zamawiającego i Wykonawcę, 5) zmian wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych części przedmiotu zamówienia, które będą realizowane przy udziale podwykonawców – zmiana sposobu realizacji przedmiotu za-mówienia w tym zakresie możliwa będzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców, lub za-deklaruje wykonanie części przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a docelowo zechce dokonać zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy; Wykonawca może wnosić o dokonanie zmiany umowy dotyczącej zlecania usług podwykonawcom, gdy zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości usług stanowiących przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjali-stycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy - z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności unormowań art. 36b-36ba ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wprowadze-nia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę dostosowania umowy do nowych regulacji prawnych wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-28, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych oso-bowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RO-DO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Sulechowa z siedzibą w Urzędzie Miejskim Sulechów, 66-100 Sulechów, Plac Ratuszowy 6;  inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Sulechów jest Pan Bogdan Ako-nom, tel. 68 385 11 10, e-mail b.akonom@sulechow.pl.;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwią-zanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego postępowania prze-prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadania pod nazwą: „Budowa linii oświetleniowej ul. Jana Brzechwy Brzezie k. Sulechowa” „Budowa linii oświetleniowej Kalsk” „Budowa linii oświetleniowej w miejscowości Obłotne” „Budowa linii oświetleniowej w m. Nowy Świat”,  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zosta-nie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu do jakie-go zostały zebrane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp oraz zgodnie z terminami archiwizacji wynikającymi z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z późn. zm.), Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygmin-nych (Dz. U. Nr 112 poz. 1319 z późn. zm.) i instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zau-tomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania da-nych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RO-DO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ________________ * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI