" Budowa linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Podkampinos i Zawady"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
" Budowa linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Podkampinos i Zawady"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKampinos
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy Kampinos
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-15
  • Numer ogłoszenia636517-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 636517-N-2018 z dnia 2018-10-15 r.

Urząd Gminy Kampinos: " Budowa linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Podkampinos i Zawady"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kampinos, krajowy numer identyfikacyjny 53639600000, ul. ul. Niepokalanowska  3 , 05085   Kampinos, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 725-00-40, e-mail inwestycje@kampinos.pl, faks 0-22 725-04-44.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kampinos.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kampinos.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kampinos.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
poczta, kurier
Adres:
Urząd Gminy Kampinos, ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: " Budowa linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Podkampinos i Zawady"
Numer referencyjny: FZ.271.109.2018.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch linii oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kampinos. Zamówienie zostanie udzielone w dwóch częściach, tj. : CZĘŚĆ I – „Budowa linii oświetlenia ulicznego we wsi Podkampinos – II etap” Przedmiotem inwestycji jest budowa elektroenergetycznej kablowej sieci oświetlenia ulicznego drogi gminnej w miejscowości Podkampinos w gminie Kampinos. Do działek, przez które przebiega inwestycja, należą: • działki ewidencyjne o numerach: 34/7, 48/2, 48/5 w obrębie Podkampinos – własność prywatna; • działka ewidencyjna o numerze 46, obręb Podkampinos – władający Urząd Gminy Kampinos; Obszar inwestycji zamyka się w granicach ww. działek. W obszarze objętym inwestycją znajdują się napowietrzne sieci elektroenergetyczne nN-0,4kV, droga gminna publiczna nr 410326W oraz podziemne urządzenia infrastruktury technicznej (wodociągowa, energetyczna). Prace powinny być prowadzone, mając na uwadze treść: • decyzji nr 11/2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wydanej przez Wójta Gminy Kampinos 16 sierpnia 2016 r. (znak: ŚG.6733.10.2016.AU); • protokołu z narady koordynacyjnej z dnia 13 czerwca 2018 r. w sprawie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu (znak: OD.6630.341.2018); Zgodnie z warunkami przyłączenia nr 18/G1/WP/01632 do sieci dystrybucyjnej wydanymi dnia 25 czerwca 2018 r. przez PGE Dystrybucja S.A, sieć kablowa YAKXS 4x25 mm2 będzie odgałęzieniem od istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia, a przyłączenie nie wymaga wprowadzenia zmian w sieci. Linię należy podłączać przelotowo do tabliczek przyłączeniowych umieszczonych we wnękach zaprojektowanych słupów oświetleniowych. W związku z jednofazowym zasileniem linii, 2 żyły kabla pozostaną w rezerwie. Na skrzyżowaniach kabla z drogą oraz podziemną infrastrukturą techniczną, kabel należy umieścić w osłonie rurowej karbowanej dwuściennej ⌀75 mm. Zakres robót związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji obejmuje: • wykonanie wykopów pod kablową linię oświetleniową oraz prefabrykowane fundamenty pod słupy oświetleniowe; • montaż i stawianie słupów oświetleniowych; • układanie kabla oświetleniowego i bednarki uziemiającej w wykopie wraz z zasypaniem wykopu, • montaż nowych wysięgników i opraw oświetleniowych; • podłączenie kabli; • podłączenie urządzeń pod napięciem; • obsługę geodezyjną; • badania i pomiary instalacji; • przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (sprzed inwestycji); Po wykonaniu prac należy zlecić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej uprawnionemu geodecie. Zgodnie z projektem budowlanym będącym załącznikiem do niniejszego SIWZ, należy zastosować słupy oświetleniowe stalowe typu S-80/6-3 o wysokości 8,0 m wraz z wysięgnikiem typu ST (kąt nachylenia 5°, długość wysięgnika 2,0 m, wysokość montażu oprawy – 8 m). Słup posadowiony na fundamencie typu F150/200. Ilość zaprojektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikiem – 4 kpl. Na zaprojektowanych słupach należy zamontować oprawy oświetleniowe LED (4 szt.) o następujących parametrach: • materiał korpusu – odlew aluminium malowany proszkowo, • oprawa bez klosza, diody LED zabezpieczone soczewkami, • oprawa o budowie pozwalającej na szybką wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego, • stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne – min. IK08, • szczelność komory optycznej – min. IP66, • szczelność komory elektrycznej – min. IP66, • moc maksymalna uwzględniająca wszystkie straty – 35W, • znamionowe napięcie pracy – 230V/50Hz, • układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI (opcja 5-cio stopniowa redukcja mocy), • ochrona przed przepięciami – 10kV, • rodzaj źródła światła – LED, • minimalny strumień świetlny źródeł światła – 4400 lm, • zakres temperatury barwowej źródeł światła – 3900-4300K, • wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodnie z Rozporządzeniem WE nr 245/2009, • oprawa posiadająca deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego środka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności, np. ENEC. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami budowy urządzeń elektroenergetycznych i katalogami, a w szczególności całość robót powinna odpowiadać wymaganiom normy N SEP-E-004 „Elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Projektowanie i budowa”. Podłączenie do czynnych urządzeń elektroenergetycznych należy wykonać po uprzednim, zgodnym z przepisami BHP, przygotowaniu miejsca pracy. Ze względu na uzbrojenie terenu roboty ziemne należy prowadzić z zachowaniem należytej ostrożności, aby nie doprowadzić do uszkodzenia istniejącej infrastruktury. Po zakończeniu robót należy wykonać badania i próby pomontażowe, a zastosowane materiały muszą być zgodne z wytycznymi PGE Dystrybucja S.A. Po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy komplet dokumentacji technicznej, w skład którego wchodzą: • projekt budowlany, • przedmiar robót, • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, • dokonane zgłoszenie budowy sieci, dla którego organ nie wniósł sprzeciwu. CZĘŚĆ II - „Budowa oświetlenia drogi gminnej nr 97 w Zawadach” Przedmiotem inwestycji jest budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25 mm2 . Przebieg linii zaprojektowano na dz. nr ew. 38/6, 92 i 97 w miejscowości Zawady w gminie Kampinos, na które Zamawiający dysponuje tytułem prawnym w formie oświadczeń o udzieleniu prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Obszar oddziaływania inwestycji nie będzie wykraczał poza teren działek wskazanych powyżej. Do działek, przez które przebiega inwestycja, należą: • 38/6 w obrębie Zawady – własność prywatna; • 92 w obrębie Zawady – władający - Powiat Warszawski Zachodni; • 97 w obrębie Zawady – władający - Urząd Gminy w Kampinosie; Gmina dysponuje dokonanym zgłoszeniem nr AB.6743.570.2018.GM, do którego Starosta Warszawski Zachodni nie wniósł sprzeciwu w terminie ustawowym, który upłynął dnia 13 września 2018 r. Prace należy prowadzić przy uwzględnieniu treści: • decyzji nr 4/2018 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 27.04.2018 r. wydanej przez Wójta Gminy Kampinos (znak: GPR.6733.1.4.2018); • decyzji nr 2/32.1/2018 z dnia 21.06.2018 r. zezwalającej na lokalizację w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4131W (dz. nr ew. 92) w miejscowości Zawady, gmina Kampinos, napowietrznej linii oświetlenia ulicznego do dz. nr ew. 97, wydanej przez Zarząd Powiatu Warszawskiego Zachodniego (znak: SZN.4021.32.1.4.2018.MM); • zaleceń z protokołu z narady koordynacyjnej przeprowadzonej w dniach od 6 lipca 2018 r. do 13 lipca 2018 r. w sprawie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu (znak: OD.6630.403.2018); Zakres zaprojektowanych prac obejmuje: 1) montaż i stawianie słupów oświetleniowych, 2) montaż opraw oświetleniowych i wysięgników; 3) podwieszenie przewodu napowietrznego AsXSn 2x25 mm2; 4) podłączenie przewodu AsXSn 2x25 mm2 do istniejącej linii komunalnej niskiego napięcia; 5) obsługę geodezyjną; 6) badania i pomiary instalacji; 7) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (sprzed inwestycji); Po wykonaniu prac należy zlecić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej uprawnionemu geodecie. Zgodnie z warunkami przyłączenia nr 18-G1/WP/01526 o sieci dystrybucyjnej wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny Pruszków dnia 5 czerwca 2018 r., linia oświetleniowa wykonana będzie przewodem typu AsXSn 2x25 mm2 jako odgałęzienie od istniejącej linii napowietrznej wraz z przystosowaniem słupa w linii nN do nowych warunków pracy. Linia oświetlenia ulicznego zasilania będzie z istniejącej szafki SON zlokalizowanej na istniejącym słupie linii napowietrznej nN. Zaprojektowaną linię napowietrzną oświetlenia ulicznego wykonać z naprężeniem wynoszącym 42,5 Mpa i maksymalnym naciągiem 213 daN. Linie wykonać wg. albumu linii napowietrznych niskiego napięcia z przewodami izolowanymi samonośnymi na żerdziach wirowanych i ŻN-ENSTO. Na słupach linii napowietrznej należy zainstalować wysięgniki boczne o długości 1 m wraz z proj. oprawami oświetlenia ulicznego. Zaprojektowano oprawy oświetleniowe z lampą LED (5 szt.) o mocy 51W optyka 5103. Zasilanie opraw oświetleniowych wykonać przewodami YDY 3x1,5 lub 2,5 mm2. Dla oświetlenia oprawy należy montować na wysięgnikach na wysokości 8 m. Lokalizacja słupów latarni w zależności od warunków terenowych, średnio co ok. 45 m. Zgodnie z zestawieniem materiałów, należy zamontować słupy: • E-10,5/4,3 – 2 szt.; • E-10,5/2,5 – 2 szt.; Osprzęt słupów zgodny z kartami katalogowymi zawartymi w projekcie budowlanym będącym załącznikiem do niniejszego SIWZ. Parametry opraw: • budowa oprawy – dwukomorowa (otwarcie komory osprzętu nie powoduje rozszczelnienia komory optycznej), • materiał korpusu – wysokociśnieniowy odlew aluminium, • materiał klosza – szkło hartowane płaskie, • stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne – min. IK08, • szczelność komory optycznej –min. IP66, • szczelność komory elektrycznej – min. IP66, • montaż na wysięgniku lub słupie o średnicy ⌀48-60mm, • znamionowe napięcie pracy – 230V/50Hz, • moc minimalna uwzględniająca wszystkie straty – 51W, • ochrona przed przepięciami – 10kV, • układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI, • zasilacz wyposażony w czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu oprawy, • minimalny strumień świetlny źródeł – 5100 lm utrzymany w okresie 6 lat, • zakres temperatury barwowej światła – 2800-3300 K, • oprawa posiadająca deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane parametry, np. ENEC, • budowa oprawy pozwalająca na wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego, • zakres temperatury pracy oprawy od -30 C do +35 C • wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodne z Rozporządzeniem WE nr 245/2009, Szczegółowe parametry opraw zostały opisane w projekcie budowlanym będącym załącznikiem do niniejszego SIWZ. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami budowy urządzeń elektroenergetycznych i katalogami. Podłączenie do czynnych urządzeń elektroenergetycznych należy wykonać po uprzednim zgodnym z przepisami BHP przygotowaniu miejsca pracy w porozumieniu i za zgodą RE. Ze względu na uzbrojenie terenu roboty należy prowadzić z zachowaniem należytej ostrożności, aby nie doprowadzić do uszkodzenia istniejącej infrastruktury. Po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy komplet dokumentacji technicznej, w skład którego wchodzą: • projekt budowlany, • kosztorys ślepy, • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, • dokonane zgłoszenie budowy sieci, dla którego organ nie wniósł sprzeciwu. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa przedstawi Zamawiającemu przed zamontowaniem opraw oświetleniowych dokumenty potwierdzające parametry, wymiary, wytrzymałość oraz sposób ich montażu w celu weryfikacji spełnienia wymagań określonych w dokumentacji projektowej. Kopie projektów budowlanych, przedmiarów robót (kosztorysów ślepych), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót są załącznikami do niniejszego SIWZ. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarach (kosztorysach ślepych) stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. Jeśli do wykonania przedmiotu zamówienia będą konieczne dodatkowe uzgodnienia z zainteresowanymi instytucjami, Wykonawca wykona je na własny koszt. Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiar robót (kosztorys ślepy) jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości oraz charakter prac i dokonać wyceny prac, opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie budowlanym, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa najpóźniej w dniu jej zawarcia zobowiązuje się do podpisania dodatkowej umowy na powierzenie przetwarzania danych osobowych

II.5) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że: a. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) UWAGA: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej powinien obejmować cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca ma prawo przedłożyć dokument/polisę, której ważność upływa przed planowanym terminem odbioru końcowego realizowanego zadania. W takim jednak przypadku musi być zachowana ciągłość ubezpieczenia na czas realizacji przedmiotu zamówienia poprzez aneks do posiadanego dokumentu/polisy lub zawarcie nowego/ej dokumentu/polisy. Wykonawca w tym przypadku zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, z którego treści wynikać będzie: zachowanie ciągłości ubezpieczenia OC oraz dostarczenie i przedstawienie Zamawiającemu aneksu lub nowego dokumentu/polisy .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zadania o wartości min. 40.000,00 zł brutto każde (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) polegające na wykonanie linii oświetlenia ulicznego wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty b) dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym co najmniej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie przedmiotu zamówienia oraz co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej po uzyskaniu uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega w opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2) WYKAZ ROBÓT– Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, przedmiotu, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane należycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty budowlane miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 3) WYKAZ OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert dla każdej części osobno w wysokości: Część I – 600,00 zł ( słownie: sześćset złotych) Część II – 400,00 zł ( słownie: czterysta złotych) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Kampinos nr rachunku 91 8015 0004 1000 7315 2010 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu FZ.271.109.2018.PN pn. „Budowa linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Podkampinos i Zawady” – Część ……… Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdziale XI ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: c) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym, ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, d) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót, e) konieczność wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp., f) ujawnienia w trakcie robót urządzeń, elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z dokumentacji projektowej, g) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, h) ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego zmian w dokumentacji projektowej, i) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, j) nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, k) odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 2) zmiany zakresu rzeczowego robót w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych, b) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP i in., c) ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego zmiany w dokumentacji projektowej, d) odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) w przypadku: a) zmiany stawek podatku VAT, b) zmiany zakresu zamówienia, niepowodującej rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, wynikającej z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego zmian w dokumentacji projektowej, c) konieczności wykonania robót zamiennych, d) zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót wynikającego z rzeczywistych obmiarów przy rozliczaniu kosztorysem powykonawczym, e) braku środków finansowych, ich zwiększeniem lub zmniejszeniem, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, 4) innych zmian w przypadku: a) zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy, b) zmiany osób wyznaczonych do: kierowania robotami, nadzorowania robót, współdziałania przy realizacji umowy oraz innego zatrudnionego personelu. c) zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów o ochronie danych osobowych. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. Podstawą zmiany umowy będzie Protokół konieczności, zatwierdzony przez obie strony, określający przyczyny zmiany i potwierdzający wystąpienie okoliczności wymienionych w ust.2, który będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę. 4. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzania zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 7 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 5. Jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej, jakiegokolwiek związanego z nią wydarzenia, całkowicie niezależnego od Zamawiającego lub Wykonawcy, to Zamawiający zaświadczy, że wykonanie umowy nie jest możliwe.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: "Budowa linii oświetlenia ulicznego we wsi Podkampinos - II etap"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa elektroenergetycznej kablowej sieci oświetlenia ulicznego drogi gminnej w miejscowości Podkampinos w gminie Kampinos. Do działek, przez które przebiega inwestycja, należą: • działki ewidencyjne o numerach: 34/7, 48/2, 48/5 w obrębie Podkampinos – własność prywatna; • działka ewidencyjna o numerze 46, obręb Podkampinos – władający Urząd Gminy Kampinos; Obszar inwestycji zamyka się w granicach ww. działek. W obszarze objętym inwestycją znajdują się napowietrzne sieci elektroenergetyczne nN-0,4kV, droga gminna publiczna nr 410326W oraz podziemne urządzenia infrastruktury technicznej (wodociągowa, energetyczna). Prace powinny być prowadzone, mając na uwadze treść: • decyzji nr 11/2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wydanej przez Wójta Gminy Kampinos 16 sierpnia 2016 r. (znak: ŚG.6733.10.2016.AU); • protokołu z narady koordynacyjnej z dnia 13 czerwca 2018 r. w sprawie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu (znak: OD.6630.341.2018); Zgodnie z warunkami przyłączenia nr 18/G1/WP/01632 do sieci dystrybucyjnej wydanymi dnia 25 czerwca 2018 r. przez PGE Dystrybucja S.A, sieć kablowa YAKXS 4x25 mm2 będzie odgałęzieniem od istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia, a przyłączenie nie wymaga wprowadzenia zmian w sieci. Linię należy podłączać przelotowo do tabliczek przyłączeniowych umieszczonych we wnękach zaprojektowanych słupów oświetleniowych. W związku z jednofazowym zasileniem linii, 2 żyły kabla pozostaną w rezerwie. Na skrzyżowaniach kabla z drogą oraz podziemną infrastrukturą techniczną, kabel należy umieścić w osłonie rurowej karbowanej dwuściennej ⌀75 mm. Zakres robót związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji obejmuje: • wykonanie wykopów pod kablową linię oświetleniową oraz prefabrykowane fundamenty pod słupy oświetleniowe; • montaż i stawianie słupów oświetleniowych; • układanie kabla oświetleniowego i bednarki uziemiającej w wykopie wraz z zasypaniem wykopu, • montaż nowych wysięgników i opraw oświetleniowych; • podłączenie kabli; • podłączenie urządzeń pod napięciem; • obsługę geodezyjną; • badania i pomiary instalacji; • przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (sprzed inwestycji); Po wykonaniu prac należy zlecić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej uprawnionemu geodecie. Zgodnie z projektem budowlanym będącym załącznikiem do niniejszego SIWZ, należy zastosować słupy oświetleniowe stalowe typu S-80/6-3 o wysokości 8,0 m wraz z wysięgnikiem typu ST (kąt nachylenia 5°, długość wysięgnika 2,0 m, wysokość montażu oprawy – 8 m). Słup posadowiony na fundamencie typu F150/200. Ilość zaprojektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikiem – 4 kpl. Na zaprojektowanych słupach należy zamontować oprawy oświetleniowe LED (4 szt.) o następujących parametrach: • materiał korpusu – odlew aluminium malowany proszkowo, • oprawa bez klosza, diody LED zabezpieczone soczewkami, • oprawa o budowie pozwalającej na szybką wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego, • stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne – min. IK08, • szczelność komory optycznej – min. IP66, • szczelność komory elektrycznej – min. IP66, • moc maksymalna uwzględniająca wszystkie straty – 35W, • znamionowe napięcie pracy – 230V/50Hz, • układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI (opcja 5-cio stopniowa redukcja mocy), • ochrona przed przepięciami – 10kV, • rodzaj źródła światła – LED, • minimalny strumień świetlny źródeł światła – 4400 lm, • zakres temperatury barwowej źródeł światła – 3900-4300K, • wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodnie z Rozporządzeniem WE nr 245/2009, • oprawa posiadająca deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego środka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności, np. ENEC. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami budowy urządzeń elektroenergetycznych i katalogami, a w szczególności całość robót powinna odpowiadać wymaganiom normy N SEP-E-004 „Elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Projektowanie i budowa”. Podłączenie do czynnych urządzeń elektroenergetycznych należy wykonać po uprzednim, zgodnym z przepisami BHP, przygotowaniu miejsca pracy. Ze względu na uzbrojenie terenu roboty ziemne należy prowadzić z zachowaniem należytej ostrożności, aby nie doprowadzić do uszkodzenia istniejącej infrastruktury. Po zakończeniu robót należy wykonać badania i próby pomontażowe, a zastosowane materiały muszą być zgodne z wytycznymi PGE Dystrybucja S.A. Po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy komplet dokumentacji technicznej, w skład którego wchodzą: • projekt budowlany, • przedmiar robót, • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, • dokonane zgłoszenie budowy sieci, dla którego organ nie wniósł sprzeciwu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: "Budowa oświetlenia drogi gminnej nr 97 w Zawadach"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego AsXSn 2x25 mm2 . Przebieg linii zaprojektowano na dz. nr ew. 38/6, 92 i 97 w miejscowości Zawady w gminie Kampinos, na które Zamawiający dysponuje tytułem prawnym w formie oświadczeń o udzieleniu prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Obszar oddziaływania inwestycji nie będzie wykraczał poza teren działek wskazanych powyżej. Do działek, przez które przebiega inwestycja, należą: • 38/6 w obrębie Zawady – własność prywatna; • 92 w obrębie Zawady – władający - Powiat Warszawski Zachodni; • 97 w obrębie Zawady – władający - Urząd Gminy w Kampinosie; Gmina dysponuje dokonanym zgłoszeniem nr AB.6743.570.2018.GM, do którego Starosta Warszawski Zachodni nie wniósł sprzeciwu w terminie ustawowym, który upłynął dnia 13 września 2018 r. Prace należy prowadzić przy uwzględnieniu treści: • decyzji nr 4/2018 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 27.04.2018 r. wydanej przez Wójta Gminy Kampinos (znak: GPR.6733.1.4.2018); • decyzji nr 2/32.1/2018 z dnia 21.06.2018 r. zezwalającej na lokalizację w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4131W (dz. nr ew. 92) w miejscowości Zawady, gmina Kampinos, napowietrznej linii oświetlenia ulicznego do dz. nr ew. 97, wydanej przez Zarząd Powiatu Warszawskiego Zachodniego (znak: SZN.4021.32.1.4.2018.MM); • zaleceń z protokołu z narady koordynacyjnej przeprowadzonej w dniach od 6 lipca 2018 r. do 13 lipca 2018 r. w sprawie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu (znak: OD.6630.403.2018); Zakres zaprojektowanych prac obejmuje: 1) montaż i stawianie słupów oświetleniowych, 2) montaż opraw oświetleniowych i wysięgników; 3) podwieszenie przewodu napowietrznego AsXSn 2x25 mm2; 4) podłączenie przewodu AsXSn 2x25 mm2 do istniejącej linii komunalnej niskiego napięcia; 5) obsługę geodezyjną; 6) badania i pomiary instalacji; 7) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (sprzed inwestycji); Po wykonaniu prac należy zlecić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej uprawnionemu geodecie. Zgodnie z warunkami przyłączenia nr 18-G1/WP/01526 o sieci dystrybucyjnej wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny Pruszków dnia 5 czerwca 2018 r., linia oświetleniowa wykonana będzie przewodem typu AsXSn 2x25 mm2 jako odgałęzienie od istniejącej linii napowietrznej wraz z przystosowaniem słupa w linii nN do nowych warunków pracy. Linia oświetlenia ulicznego zasilania będzie z istniejącej szafki SON zlokalizowanej na istniejącym słupie linii napowietrznej nN. Zaprojektowaną linię napowietrzną oświetlenia ulicznego wykonać z naprężeniem wynoszącym 42,5 Mpa i maksymalnym naciągiem 213 daN. Linie wykonać wg. albumu linii napowietrznych niskiego napięcia z przewodami izolowanymi samonośnymi na żerdziach wirowanych i ŻN-ENSTO. Na słupach linii napowietrznej należy zainstalować wysięgniki boczne o długości 1 m wraz z proj. oprawami oświetlenia ulicznego. Zaprojektowano oprawy oświetleniowe z lampą LED (5 szt.) o mocy 51W optyka 5103. Zasilanie opraw oświetleniowych wykonać przewodami YDY 3x1,5 lub 2,5 mm2. Dla oświetlenia oprawy należy montować na wysięgnikach na wysokości 8 m. Lokalizacja słupów latarni w zależności od warunków terenowych, średnio co ok. 45 m. Zgodnie z zestawieniem materiałów, należy zamontować słupy: • E-10,5/4,3 – 2 szt.; • E-10,5/2,5 – 2 szt.; Osprzęt słupów zgodny z kartami katalogowymi zawartymi w projekcie budowlanym będącym załącznikiem do niniejszego SIWZ. Parametry opraw: • budowa oprawy – dwukomorowa (otwarcie komory osprzętu nie powoduje rozszczelnienia komory optycznej), • materiał korpusu – wysokociśnieniowy odlew aluminium, • materiał klosza – szkło hartowane płaskie, • stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne – min. IK08, • szczelność komory optycznej –min. IP66, • szczelność komory elektrycznej – min. IP66, • montaż na wysięgniku lub słupie o średnicy ⌀48-60mm, • znamionowe napięcie pracy – 230V/50Hz, • moc minimalna uwzględniająca wszystkie straty – 51W, • ochrona przed przepięciami – 10kV, • układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI, • zasilacz wyposażony w czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu oprawy, • minimalny strumień świetlny źródeł – 5100 lm utrzymany w okresie 6 lat, • zakres temperatury barwowej światła – 2800-3300 K, • oprawa posiadająca deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego potwierdzający deklarowane parametry, np. ENEC, • budowa oprawy pozwalająca na wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego, • zakres temperatury pracy oprawy od -30 C do +35 C • wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodne z Rozporządzeniem WE nr 245/2009, Szczegółowe parametry opraw zostały opisane w projekcie budowlanym będącym załącznikiem do niniejszego SIWZ. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami budowy urządzeń elektroenergetycznych i katalogami. Podłączenie do czynnych urządzeń elektroenergetycznych należy wykonać po uprzednim zgodnym z przepisami BHP przygotowaniu miejsca pracy w porozumieniu i za zgodą RE. Ze względu na uzbrojenie terenu roboty należy prowadzić z zachowaniem należytej ostrożności, aby nie doprowadzić do uszkodzenia istniejącej infrastruktury. Po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy komplet dokumentacji technicznej, w skład którego wchodzą: • projekt budowlany, • kosztorys ślepy, • specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, • dokonane zgłoszenie budowy sieci, dla którego organ nie wniósł sprzeciwu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 60,00
Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję poj. pracowników lub ekipy do prac wykończeniowych - Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Prace na terenie Sochaczewa i okolic do 50km. W większości prace dotyczą budynków użyteczności publicznej i prywatnych. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI