Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Bartniki, Grabina Radziwiłłowska i Radziwiłłów oraz budowa przyłącza kablowego
w miejscowości Stary Karolinów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Bartniki, Grabina Radziwiłłowska i Radziwiłłów oraz budowa przyłącza kablowego
w miejscowości Stary Karolinów.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f6c2b23-28f6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025931/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa linii oświetlenia ulicznego w miejscowościach Bartniki, Radziwiłłów, Grabina Radziwiłłowska i Stary Karolinów.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings prowadzonego postępowania i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
9. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postę-powaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu prze-kazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
o stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
o komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów opera-cyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
o zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; Uwaga! od dnia 17 sierpnia 2021,ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopusz-czalne,
o włączona obsługa JavaScript,
o zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
o Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
o Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej
ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:inspektor@cbi24.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: pn.
„Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Bartniki i Grabina Radziwiłłowska”.
Część pierwsza zamówienia obejmuje budowę następujących zadań:
1/ Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 649/18, 652/25, 649/2,
w obrębie ulicy Nadrzecznej w miejscowości Bartniki.
2/ Budowa pierwszego etapu linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 364/13,
367/4, 373/3, 373/5, 755/20, 366/1 w obrębie ulicy Żytniej i ulicy Brzozowej w miejscowości Grabina Radziwiłłowska, w zakresie stanowisk słupowych od nr 1 do nr 11.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Bartniki, Grabina Radziwiłłowska
i Radziwiłłów oraz budowie przyłącza kablowego wraz z instalacją urządzeń oświetlenia ulicznego na istniejących stanowiskach słupowych w miejscowości Stary Karolinów, z podzia-łem na części.
Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projektach budowlanych stanowiących załączniki nr 7a, 7b, 7c i 7d do SWZ, projektach wykonawczych stanowiących załączniki nr 8a, 8b i 8c do SWZ przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr 9a, 9b 9c i 9d do SWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) stanowiących załączniki nr 10a, 10b, 10c i 10d do SWZ.
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych:
1.1. Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 649/18, 652/25, 649/2,
w obrębie ulicy Nadrzecznej w miejscowości Bartniki.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż 12 szt słupów i 13 szt opraw oświetle-
niowych LED na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości
0,541 km, montaż ogranicznika przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów.
1.2. Budowa pierwszego etapu linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 364/13,
367/4, 373/3, 373/5, 755/20, 366/1 w obrębie ulicy Żytniej i ulicy Brzozowej w miejscowości
Grabina Radziwiłłowska, w zakresie stanowisk słupowych od nr 1 do nr 11.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż 11 szt słupów i 10 szt opraw oświetle-
niowych LED na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości
0,454 km, montaż ogranicznika przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów.
1.3. Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 256, 259/19, w obrębie
ulicy Dworcowej i ulicy Działkowej w miejscowości Radziwiłłów.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż 7 szt słupów i 7 szt opraw oświetlenio-wych LED na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości 0,311 km, montaż ogranicznika przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów.
1.4. Budowa przyłącza kablowego wraz z instalacją urządzeń oświetlenia ulicznego na istniejących stanowiskach słupowych na działkach nr ew. 111/3, 111/2, 109, 108, 107, 106, 103/1, 101 w ciągu drogi gminnej nr 470216W w miejscowości Stary Karolinów.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż przewodów izolowanych linii napo-wietrznej nn w ilości 0,111 km, montaż 3 szt opraw oświetleniowych LED na wysięgnikach, montaż ograniczników przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów oraz ułożenie kabla YAKXS 4x25mm2: w wykopie w ilości 110 m; w rurach ochronnych w ilości 6 m i na słupach w ilości 14 m wraz z podłączeniem do linii napowietrznej i montażem rur osłonowych w ilości 6 m.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekty budowlane stanowiące załączniki nr 7a, 7b, 7c i 7d do SWZ, projekty wykonawcze stanowiące załączniki nr 8a, 8b i 8c do SWZ, przedmiary robót stanowiące załączniki nr 9a, 9b, 9c i 9d do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załączniki nr 10a, 10b, 10c i 10d do SWZ.
W zakres i koszt inwestycji wchodzi również wykonanie prac pomiarowych i obsługi geodezyjnej zamówienia, w tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej robót w ilości 3 egz.
2. Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na wszystkie części zamówienia.
Wartością zamówienia jest łączna wartość poszczególnych części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: pn.
„Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Radziwiłłów oraz budowa przyłącza kablowego wraz z instalacją urządzeń oświetlenia ulicznego na istniejących stanowiskach słupowych w miejscowości Stary Karolinów”.
Część druga zamówienia obejmuje budowę następujących zadań:
1/ Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 256, 259/19, w obrębie
ulicy Dworcowej i ulicy Działkowej w miejscowości Radziwiłłów.
2/ Budowa przyłącza kablowego wraz z instalacją urządzeń oświetlenia ulicznego na istniejących
stanowiskach słupowych na działkach nr ew. 111/3, 111/2, 109, 108, 107, 106, 103/1, 101
w ciągu drogi gminnej nr 470216W w miejscowości Stary Karolinów.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Bartniki, Grabina Radziwiłłowska
i Radziwiłłów oraz budowie przyłącza kablowego wraz z instalacją urządzeń oświetlenia ulicznego na istniejących stanowiskach słupowych w miejscowości Stary Karolinów, z podzia-łem na części.
Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projektach budowlanych stanowiących załączniki nr 7a, 7b, 7c i 7d do SWZ, projektach wykonawczych stanowiących załączniki nr 8a, 8b i 8c do SWZ przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr 9a, 9b 9c i 9d do SWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB) stanowiących załączniki nr 10a, 10b, 10c i 10d do SWZ.
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych:
1.1. Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 649/18, 652/25, 649/2,
w obrębie ulicy Nadrzecznej w miejscowości Bartniki.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż 12 szt słupów i 13 szt opraw oświetle-
niowych LED na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości
0,541 km, montaż ogranicznika przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów.
1.2. Budowa pierwszego etapu linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 364/13,
367/4, 373/3, 373/5, 755/20, 366/1 w obrębie ulicy Żytniej i ulicy Brzozowej w miejscowości
Grabina Radziwiłłowska, w zakresie stanowisk słupowych od nr 1 do nr 11.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż 11 szt słupów i 10 szt opraw oświetle-
niowych LED na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości
0,454 km, montaż ogranicznika przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów.
1.3. Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 256, 259/19, w obrębie
ulicy Dworcowej i ulicy Działkowej w miejscowości Radziwiłłów.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż 7 szt słupów i 7 szt opraw oświetlenio-wych LED na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości 0,311 km, montaż ogranicznika przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów.
1.4. Budowa przyłącza kablowego wraz z instalacją urządzeń oświetlenia ulicznego na istniejących stanowiskach słupowych na działkach nr ew. 111/3, 111/2, 109, 108, 107, 106, 103/1, 101 w ciągu drogi gminnej nr 470216W w miejscowości Stary Karolinów.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż przewodów izolowanych linii napo-wietrznej nn w ilości 0,111 km, montaż 3 szt opraw oświetleniowych LED na wysięgnikach, montaż ograniczników przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów oraz ułożenie kabla YAKXS 4x25mm2: w wykopie w ilości 110 m; w rurach ochronnych w ilości 6 m i na słupach w ilości 14 m wraz z podłączeniem do linii napowietrznej i montażem rur osłonowych w ilości 6 m.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekty budowlane stanowiące załączniki nr 7a, 7b, 7c i 7d do SWZ, projekty wykonawcze stanowiące załączniki nr 8a, 8b i 8c do SWZ, przedmiary robót stanowiące załączniki nr 9a, 9b, 9c i 9d do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załączniki nr 10a, 10b, 10c i 10d do SWZ.
W zakres i koszt inwestycji wchodzi również wykonanie prac pomiarowych i obsługi geodezyjnej zamówienia, w tym dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej robót w ilości 3 egz.
2. Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na wszystkie części zamówienia.
Wartością zamówienia jest łączna wartość poszczególnych części zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) CZĘŚĆ I pn. „Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Bartniki i Grabina Radziwiłłowska”.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego, o wartości co najmniej 40 000 złotych każda z nich i przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru robót). Wykonawca może wykazać spełnienie powyższego warunku zarówno gdy roboty budowlane były wykonywane na podstawie jednej umowy lub kilku umów.
W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2) CZĘŚĆ II pn.: „Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Radziwiłłów oraz budowa przyłącza kablowego wraz z instalacją urządzeń oświetlenia ulicznego na istniejących stanowiskach słupowych w miejscowości Stary Karolinów”.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
e) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego, o wartości co najmniej 40 000 złotych każda z nich i przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru robót). Wykonawca może wykazać spełnienie powyższego warunku zarówno gdy roboty budowlane były wykonywane na podstawie jednej umowy lub kilku umów.
W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ulicznego wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Uwaga : Wykonawca, który złoży ofertę na każdą część zamówienia może posługiwać się tymi samymi referencjami ( protokołami odbioru itp.) w odniesieniu do każdej z części zamówienia, o ile dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 7. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Dla CZĘŚCI I pn.: „Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Bartniki i Grabina Radziwiłłowska ”.
b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale IX SWZ, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
• oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
• odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Dla CZĘŚCI II pn.: „Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Radziwiłłów oraz budowa przyłącza kablowego wraz z instalacją urządzeń oświetlenia ulicznego na istniejących stanowiskach słupowych w miejscowości Stary Karolinów”.
b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale IX SWZ, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
• oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
• odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Dla CZĘŚCI I pn.: „Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Bartniki i Grabina Radziwiłłowska ”.
a) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VIII, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
• wykaz robót budowlanych związanych związanych z budową oświetlenia ulicznego wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Wykaz robót stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 40 000 złotych każda z nich i przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru robót). Wykonawca może wykazać spełnienie powyższego warunku zarówno gdy roboty budowlane były wykonywane na podstawie jednej umowy lub kilku umów.
2) Dla CZĘŚCI II pn.: „Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Radziwiłłów oraz budowa przyłącza kablowego wraz z instalacją urządzeń oświetlenia ulicznego na istniejących stanowiskach słupowych w miejscowości Stary Karolinów”.
a) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VIII, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
• wykaz robót budowlanych związanych związanych z budową oświetlenia ulicznego wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Wykaz robót stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego o wartości co najmniej 40 000 złotych każda z nich i przedstawi dowody, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru robót). Wykonawca może wykazać spełnienie powyższego warunku zarówno gdy roboty budowlane były wykonywane na podstawie jednej umowy lub kilku umów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dotyczy CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia.
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w załącznikach 6a i 6b do SWZ pn.: "Załącznik nr 6a - Projekt umowy cz. 1" i "Załącznik nr 6a - Projekt umowy cz. 1" w § 24.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-16 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni