Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa łącznika drogowego od ulicy Maratońskiej w Jarocinie do drogi Wilkowyja – Cielcza wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnieniem – odcinek nr II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 95 00
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 22 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa łącznika drogowego od ulicy Maratońskiej w Jarocinie do drogi Wilkowyja – Cielcza wraz z budową ścieżki rowerowej i odwodnieniem – odcinek nr II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6db3bc9-913d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000710/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa łącznika drogowego od ul. Maratońskiej w Jarocinie do drogi Wilkowyja-Cielcza wraz z budową ścieżki rowerowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jarocin.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię drogą elektroniczną przy użyciu:1) w zakresie ofert – Platformy Zakupowej MARKETPLANET podadresem: https://jarocin.ezamawiajacy.pl,2) w pozostałym zakresie: poczty elektronicznej:szymczak@jarjarocin.pl.2. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemuna subdomenie Zamawiającego pod adresem https://jarocin.ezamawiajacy.pl lubhttps://oneplace.marketplanet.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.3.Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do stronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub dozałożenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego:podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptujeregulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.4. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy Zakupowejznajdują się w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” - Instrukcja dla Wykonawcy.5.Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:1) Wymagania sprzętowo – aplikacyjne:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje;c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej wnajnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) zainstalowany programAcrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.2) Dopuszczalne formaty przesyłanychdanych:Pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv,jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz,gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.3)Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowaniaUTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego poupływie terminu otwarcia ofert.4) Oznaczenie czasu odbioru danych:Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowychjest: Gmina JarocinAl. Niepodległości 10, 63-200 JarocinTel.: 62 749 95 00Fax.: 62 747 22 25Pocztaelektroniczna: office@jarocin.pl2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którymmożna się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@jarocin.pl 3) Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym beznegocjacji.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.5) Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organunadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przezadministratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka II długości 735,9 m wraz z budową ścieżkirowerowej i odwodnieniem.Odcinek nr II budowanej drogi rozpoczyna się za wiaduktemdrogowym w miejscowości Cielcza i przebiega częściowo po śladzie istniejących drógśródpolnych i duktu leśnego do drogi relacji Wilkowyja – Cielcza. Przedmiot zamówieniapolegający na budowie odcinka nr II budowanej drogi obejmuje dwa etapy:1.1. Etap 1:Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych, polegających na budowie łącznikadrogowego na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji zamiennej niezbędnejdo uzyskania zamiennej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nrBS.6740.4.1.2019.PR z dnia 17 kwietnia 2019 r dla części określonej w programie funkcjonalnoużytkowym.1) Konstrukcja nawierzchni:a) Jezdnia:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm,- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W – gr. 8 cm,- podbudowa zkruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – gr. 8 cm,- podbudowa zkruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm,- stabilizacja z betonuC3/4 – gr. 10 cm.b) Ścieżka rowerowa:- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S koloruczerwonego – gr. 3 cm,- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanegomechanicznie – gr. 10 cm,- stabilizacja z betonu C3/4 – gr. 20 cm.c) Zjazdy:- kostka brukowabetonowa szara – gr. 8 cm,- podsypka piaskowo-cementowa 1:4 – gr. 4cm,- podbudowa zchudego betonu C8/10 – gr. 20 cm,- stabilizacja z betonu C3/4 – gr. 10 cm.d) Pobocze:-podbudowa z betonu C12/15 – gr. 15 cm,- nawierzchnia z kruszywa – gr. 15 cm.2)Odwodnienie:Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z tego odcinak zaplanowanopowierzchniowo w tereny przyległe, jednakże do projektanta będzie należało zaprojektowanieodwodnienia wraz z urządzeniami typu rowy, przepusty , itd.1.2. Etap 2: Wykonanie przezWykonawcę robót budowlanych, polegających na budowie pozostałej części odcinka nr II -łącznika drogowego (nie określonego w programie funkcjonalno-użytkowym) zgodnie zdokumentacją techniczną pn.: „Budowa łącznika drogowego od ulicy Maratońskiej w Jarociniedo drogi Wilkowyja-Cielcza wraz z budową ścieżki rowerowej, oświetleniem i odwodnieniem ” –Branża drogowa.1) Konstrukcja nawierzchni:a) Jezdnia:- warstwa ścieralna z betonuasfaltowego AC 11S – gr. 4 cm,- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W – gr. 8 cm,-podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – gr. 8 cm,-podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm,-stabilizacja z betonu C3/4 – gr. 10 cm.b) Ścieżka rowerowa:- warstwa ścieralna z betonuasfaltowego AC 8 S koloru czerwonego – gr. 3 cm,- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie – gr. 10 cm,- stabilizacja z betonu C3/4 – gr. 20 cm.c) Zjazdy:- kostka brukowa betonowa szara – gr. 8 cm,- podsypka piaskowo-cementowa 1:4 – gr.4cm,- podbudowa z chudego betonu C8/10 – gr. 20 cm,- stabilizacja z betonu C3/4 – gr. 10cm.d) Pobocze:- podbudowa z betonu C12/15 – gr. 15 cm,- nawierzchnia z kruszywa – gr. 15cm.2) Odwodnienie:Wody opadowe i roztopowe z projektowanego układu drogowegoprzewidziano do projektowanego rowu chłonno-odparowującego. Ze względu na duże różnice wwysokości terenu, na odcinku II należy umocnić poprzez ułożenie w dnie i na skarpach (nawysokości jednej płyty – 0,6 m) płyt ażurowych. 3) Obiekty inżynierskie:Pod zjazdami, w ciągurowów przydrożnych oraz skrzyżowaniami projektuje się budowę przepustów drogowych z rurpolietylenowych PEHD Ø300 mm umocnionych przyczółkami prefabrykowanymi. 2. WspólnySłownik Zamówień CPV: 45233140-2 Roboty drogowe.45233162-2 Roboty budowlane wzakresie ścieżek rowerowych.45232452-5 Roboty odwadniające.71320000-7 Usługi inżynieryjnew zakresie projektowania.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogówelektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214ust. 1 pkt 7.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymikryteriami oceny ofert:1) Cena - 60%2) Gwarancja jakości i rękojmia -40%. Powyższe oznacza, że Zamawiający, jako najkorzystniejszą ofertę wybierze tę, która przy spełnieniu wszystkich zawartych wSWZ warunków, zawierać będzie najkorzystniejszy bilans ww. kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7