Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa łącznika drogi gminnej ul. Anieli Krzywoń nr 1 00351 z drogą gminną ulica Zarzecze na wysokości Drogi Krajowej nr 9 w Nowej Dębie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Dęba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 846 26 71
1.5.8.) Numer faksu: 15 846 5137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa łącznika drogi gminnej ul. Anieli Krzywoń nr 1 00351 z drogą gminną ulica Zarzecze na wysokości Drogi Krajowej nr 9 w Nowej Dębie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1a26357-a723-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010454/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi: łącznik Zarzecze-A.Krzywoń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.nowadeba.pl/bip/przetargi/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu oudzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciuminiPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnegopodadresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: gmina@nowadeba.pl;(niedotyczy składania ofert).Adres strony internetowej postepowania http://www.nowadeba.pl/bip/przetargi/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe wtymoświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p., zobowiązaniepodmiotuudostępniającegozasoby, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, wogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.Ofertę,atakże oświadczenie ojakim mowa w Dziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności,wformie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub wpostacielektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany - składany za pomocąprofiluzaufanego) lub podpisem osobistym(podpis osobisty składany za pomocą dowodu osobistego -edowodu).Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji”wynosi150MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję,że:1)Administratorem Pani/Panadanychosobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy NowaDębajest Burmistrz Miasta iGminy Nowa Dęba, adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, tel. +4815846 26 71, adres email:gmina@nowadeba.pl.2) W Urzędzie Miasta i Gminy Nowa Dębazostałwyznaczony InspektorOchrony Danych, adres: ul. Rzeszowska 3, 39-460 Nowa Dęba, tel. : +4815 84626 71, adres email:iod@nowadeba.pl.3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanymzpostępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego. 4) Dane osobowe będą przetwarzaneprzezokres zgodnie z art.78ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawozamówieńpublicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat oddniazakończenia postępowania oudzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata,okres przechowywania obejmujecały czas obowiązywania umowy.5) Podstawą prawnąprzetwarzaniadanych jest art. 6 ust. 1 lit. c)ww.Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.6)OdbiorcamiPani/Pana danych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74ust. 4 PZP.7) Obowiązek podania przezPanią/Panadanych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym wprzepisach PZP, związanym z udziałemwpostępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z PZP. 8) Osoba, której danedotyczą maprawo do: - dostępu do treści swoich danych orazmożliwości ich poprawiania,sprostowania,ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdyprzetwarzanie danych odbywa się znaruszeniemprzepisów Rozporządzenia służy prawowniesieniaskargi do organu nadzorczego tj.Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, ul. Stawki2, 00-193Warszawa,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RL.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa łącznika drogi gminnej ul. Anieli Krzywoń nr 1 00351 z drogą gminną ulica Zarzecze na wysokości Drogi Krajowej nr 9 w Nowej Dębie2. Zadanie jest dofinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych.Zakres robót kwalfikowanych w ramach Funduszu Dróg Samorządowych W zakresie robót branży drogowej: Roboty przygotowawcze, Roboty ziemne, Elementy ulic, Budowa przepustów, Podbudowy, Nawierzchnie, Oznakowanie i urządzenia zabezpieczająceW zakresie robót branży sanitarnej – kanalizacja deszczowa: Roboty przygotowawcze i ziemne, Roboty montażowe, Wyloty do odbiornikaZakres robót niekwalfikowanych których koszy oferent jest zobowiązany podać w oddzielnej pozycji formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ): przedmiar branży drogowej element nr 8: Roboty towarzyszące, przedmiar sieć gazowa średniego ciśnienia – cały przedmiar, Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza dostarczona na dzień odbioru ostatecznego robót. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej ( zał. Nr 6 do SWZ) , na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (załącznik nr 7 do SWZ). Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.2) Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.3) Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną.4) Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów. 5) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 6) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.7) Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.8) Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.9) Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami oceny ofert:1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;2) Okres gwarancji (G) –waga kryterium 40 %. I - Cena (znaczenie w ocenie 60% = 60 pkt)Sposób dokonywania oceny wgwzoru:C = Cn / Cb x 60 pktgdzie Cn – cena najniższa, Cb – cena badanej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7