Budowa LABORATORIUM ZRÓWNOWAŻONYCH TECHNOLOGII ŚRODOWISKOWYCH w Wydziałowym Obserwatorium...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa LABORATORIUM ZRÓWNOWAŻONYCH TECHNOLOGII ŚRODOWISKOWYCH w Wydziałowym Obserwatorium Agro i Hydrometeorologii wraz z drogą dojazdową oświetleniem terenu i kompostownikiem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-05
  • Numer ogłoszenia534468-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534468-N-2019 z dnia 2019-04-05 r.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Budowa LABORATORIUM ZRÓWNOWAŻONYCH TECHNOLOGII ŚRODOWISKOWYCH w Wydziałowym Obserwatorium Agro i Hydrometeorologii wraz z drogą dojazdową oświetleniem terenu i kompostownikiem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 18670000000000, ul. ul. C.K. Norwida  25 , 50-375  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 205 020, e-mail biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks 713 205 386.
Adres strony internetowej (URL): www.upwr.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.upwr.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21867/roboty_budowlane.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie zamawiającego.
Adres:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25, pokój nr 144 (Kancelaria Ogólna).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa LABORATORIUM ZRÓWNOWAŻONYCH TECHNOLOGII ŚRODOWISKOWYCH w Wydziałowym Obserwatorium Agro i Hydrometeorologii wraz z drogą dojazdową oświetleniem terenu i kompostownikiem
Numer referencyjny: R0AP0000.271.28.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - Budowa LABORATORIUM ZRÓWNOWAŻONYCH TECHNOLOGII ŚRODOWISKOWYCH w Wydziałowym Obserwatorium Agro i Hydrometeorologii wraz z drogą dojazdową oświetleniem terenu i kompostownikiem, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją przetargową, w szczególności na podstawie: • Decyzji nr 351/2018 z 16 lipca 2018 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielający pozwolenia na budowę. • Decyzji nr 6457/2018 z 20 grudnia 2018 r. zamieniająca ostateczną decyzję Prezydenta Wrocławia nr 3516/2018 z dnia 16 lipca 2018 r. • Projektu Budowlanego (zmian) – „Budowa Laboratorium Zrównoważonych Technologii Środowiskowych w miejscu istniejącego budynku gospodarczego wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu jako II etap w ramach zadania polegającego na budowie: budynku laboratoryjnego – „Laboratorium Zrównoważonych Technologii Środowiskowych”, w miejscu istniejącego budynku gospodarczego oraz budową masztu automatycznej stacji meteorologicznej, wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. • Projektu wykonawczego branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych i elektrycznych. • Przedmiarów Robót: branża budowlana, elektryczna i instalacyjna, stanowiących jedynie opis pomocniczy. • Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: branża budowlana, elektryczna i instalacyjna. • Ofertą Wykonawcy wraz ze stanowiącą jej integralną część Tabelą wartości robót. LOKALIZACJA: 51-513 Wrocław Swojczyce ul. Bartnicza 5 AM-15 dz. nr 3, 12, AM-14 dz. 2/1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT I. Branża budowlana 1. Stan zero a. roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, b. roboty ziemne, c. roboty fundamentowe, d. izolacje przeciwwilgociowe i termiczne fundamentów, e. podkłady z materiałów sypkich i betonowe (posadzka parteru). 2. Stan surowy a. konstrukcja murowana ścian, b. roboty żelbetowe. 3. Dach a. podłoża i izolacje b. warstwy wykończeniowe dachu, c. obróbki blacharskie i odwodnienie. 4. Stolarka zewnętrzna 5. Elewacje a. tynki + malowanie, b. okładziny elewacyjne, ślusarka. 6. Roboty wykończeniowe wewnętrzne a. posadzki i podłogi posadzkowe, b. tynki i malowanie stropów, c. stolarka wewnętrzna i wyposażenie. 7. Zagospodarowanie terenu a. nawierzchnie wokół budynku – opaska, chodnik, podest zewnętrzny, b. droga dojazdowa, c. ogrodzenie. 8. Kompostownik II. BRANŻA ELEKTRYCZNA 1. Instalacja oświetleniowa, siłowa do połączeń wyrównawczych. 2. Instalacja odgromowa. 3. Linia kablowa NN – zasilanie rozdzielnicy. 4. Oświetlenie terenu 5. Kanalizacja teletechniczna. 6. Demontaż istniejących linii kablowych III. BRANŻA SANITARNA 1. Przyłącze wodociągowe. 2. Przyłącze kanalizacji sanitarnej. 3. Instalacja wodociągowa wewnętrzna. 4. Instalacja kanalizacji sanitarnej. 5. Instalacja ogrzewania elektryczne. Na wszystkie wykonane elementy zawarte w przedmiocie umowy gwarancja minimum – 36 miesięcy, rękojmia 60 miesięcy (Na roboty budowlane, konstrukcje, elementy wykończenia budynku, zagospodarowanie terenu, wykończenie dachu, instalacje oświetlenia terenu, wszystkie instalacje elektryczne (z urządzeniami, odbiornikami, osprzętem) oraz kanały teletechniczne – gwarancja minimum 36 miesięcy, rękojmia 60 miesięcy). Okres gwarancji i rękojmi liczony od daty odbioru końcowego bez wad. W okresie gwarancji przegląd gwarancyjny z udziałem wykonawcy co 12 miesięcy. Prace budowlane prowadzone będą na terenie użytkowanym przez pracowników i studentów oraz w sąsiedztwie czynnych obiektów UPWr. Możliwa jest również kolizja z innymi pracami budowlanymi w promieniu 300 m.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45311300-1
45300000-1
45453000-7
45262422-6
45311000-0
45421148-3
45233140-2
71330000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 10% wartości zamówienia polegających na wykonaniu robót budowlanych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych, itp. Zamawiający może udzielić jednego zamówienia lub kilku zamówień na wyżej określony przedmiot zamówienia. Cena za wykonanie zamówienia lub kilku zamówień będzie ustalona w oparciu o cenę przedstawioną przez Wykonawcę w ofercie w tym tabeli zbiorczego zestawienia cen, które będą opracowane metodą kalkulacji szczegółowej. Zamówienia o których mowa w pkt 16 SIWZ zostaną nakreślone na podstawie odrębnej umowy której treść zostanie określona w toku negocjacji.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  8   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: do 8 miesięcy od daty zawarcia umowy. Przekazanie placu budowy do 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej dwie roboty związane z wykonaniem robót obejmujących swym zakresem prace ogólnobudowlane, instalacji sanitarnych i elektrycznych o wartości, co najmniej 300.000,00 PLN brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Jeżeli załączony wykaz wykonanych robót będzie potwierdzać wartość tych robót w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN według średniego kursu NBP z dnia, w którym niniejsze ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN według kursu średniego NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. A) osobami, które będą pełnić funkcję w zakresie pełnienia nadzoru nad prowadzonymi robotami: 1) kierownika budowy, posiadającego min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy obiektu kubaturowego, posiadaj
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykopanie studni głębinowej- Kłodzko
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykopanie studni głębinowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI