"Budowa kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Budowa kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowa kwatery składowiska odpadów azbestowych".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłodawa
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-19
  • ZamawiającyMiędzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-04
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00380651
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Budowa kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowa kwatery składowiska odpadów azbestowych".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Związek Celowy z siedzibą we Włodawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060012278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierzy WiN 22

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 57 25 856

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzcwlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzcwlodawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zakład Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5651527550

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Żołnierzy WiN 22

1.11.4.) Miejscowość: Włodawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 22-200

1.11.6.) Województwo: lubelskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.11.9.) Numer telefonu: (82) 572 54 30

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzowlodawa.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://zzowlodawa.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowa kwatery składowiska odpadów azbestowych".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dde5097d-4704-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380651

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010966/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowa kwatery składowiska odpadów azbestowych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dde5097d-4704-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl
4.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5.Zamawiający nie dopuszcza innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dok.elektr.lub dok.elektr.będących kopią elektr.treści zapisanej w postaci papierowej(cyfrowe odwzorowania)musi być zg.z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RMw spr.wymagań dla dok.elektr.Dokumenty elektr.o których mowa w§2 ust.1 rozporządzenia Prezesa RMw spr.wymagań dla dok.elektr.sporządza się w postaci elektr.w formatach danych określonych w przepisach rozporz.RMw spr.Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.Informacje,oświadczenia lub dokumenty,inne niż wymienione w§2ust.1 rozporz.Prezesa RMw spr.wymagań dla dok.elektr.przekazywane w postępow.sporządza się w postaci elektr.w formatach danych określonych w przepisach rozporz.RMw spr.Krajowych Ram Interoperacyjności(i przekazuje się jako zał.)lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków kom.elektronicznej(np.w treści wiadomości e-mail lub w treści„Formularza do komunikacji”).Jeżeli dok.elektr. przekazywane przy użyciu środków kom.elektr.zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozum.przepisów ustawy z dn.16.04.1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.Kom.w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektr.za pośrednictwem formularzy do kom.dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do komunikacji”).Za pośrednictwem„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.Formularze do kom.umożliwiają dołączenie zał.do przesyłanej wiadomości (przycisk„dodaj załącznik”).W przypadku zał. które są zg.z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RMw spr.wymagań dla dok.elektr.opatrzone kwalifik.podpisem elektr.podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mogą być opatrzone zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udziel.zam./podmiotu udostępniającego zasoby podpisem typu zewnętrz.lub wewnętrzn.W zależności od rodzaju podpisu i jego typu(zewnętrzny,wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dok.wraz z wygenerowanym plikiem podpisu(typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem(typ wewnętrzny).Możliwość korzystania w postępowaniu z„Formularzy do komunikacji”w pełnym zakresie wymaga posiadania konta„Wykonawcy”na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z„Formularzy do komunikacji”służących do zadawania pytań dotyczących treści dok.zam.wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.Wszystkie wysłane i odebrane w postęp.przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce„Komunikacja”.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”wynosi 150MB(wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako zał.do jednego formularza).W przypadku problemów tech.i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia tech.dostępnego pod nr tel.(32)7788999 lub drogą elektr.poprzez formularz udostępniony na str.internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce„Zgłoś problem”Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dok.lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu PrezesaRMz dn.30.12.2020r.w spr.sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań tech.dla dok.elekr.oraz środków kom.elektr.w postęp.o udziel.zam.publ.lub konkursie(Dz.U.z2020r.poz.2452)oraz rozporządzeniuRM,Pracy i Technologii z dn.23.12.2020r.w spr. podmiotowych środków dowodowych oraz innych dok.lub oświadczeń,jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy(Dz.U.z2020 r.poz.2415).W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się nr spr.określonym wSWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE została zamieszczona w dziale 27 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE została zamieszczona w dziale 27 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZO.2.2.2023.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Budowa kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowa kwatery składowiska odpadów azbestowych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej (przedmiar robót) stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w następujących kryteriach:
1) „Cena ofertowa brutto” – 60%
2) „Wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie umowy” – 20%. Kryterium „Wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie umowy”:
-Minimalna wysokość kary – 0,01%.
-Maksymalny wysokość kary – 0,05%.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje wysokość kary mniejszą niż 0,01% lub nie poda wysokości kary to Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca zaoferuje wysokość kary większą niż 0,05%, to do oceny oferty Zamawiający przyjmie wysokość 0,05% a do umowy wpisze wysokość wskazaną przez Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca poda wysokość kary w inny sposób niż jako setne czy dziesiętne ułamka dziesiętnego to Zamawiający zaokrągli tę wysokość do setnych lub dziesiętnych w dół (np. 0,019% = 0,01%). Jeśli Wykonawca poda wysokość kary w inny sposób np. ułamek zwykły (np. ¼) to Zamawiający dokona jego przekształcenia w ułamek dziesiętny. Jeśli Wykonawca poda wysokość kary w taki sposób, że przekształcenie w ułamek dziesiętny nie będzie możliwe, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3)„Gwarancja jakości na roboty budowlane” – 20%, obowiązują następujących zasad oceny punktowej: za okres gwarancji 36 do 47 m-cy – oferta otrzyma 0 pkt, za okres gwarancji 48 do 59 m-cy – oferta otrzyma 10 pkt, za okres gwarancji 60 m-cy i więcej – oferta otrzyma 20 pkt.
Termin gwarancji należy podać w pełnych miesiącach, jeżeli Wykonawca poda go w inny sposób (np. 0,5 roku) Zamawiający przeliczy go jako omyłkę stosując zasady dot. terminów z Kodeksu cywilnego lub zasady doświadczenia życiowego. Minimalny okres gwarancji wynosi: 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji wynosi: 60 miesięcy. Przy uwzględnieniu następujących zasad oceny punktowej: za okres gwarancji 36-47 m-cy – oferta otrzyma 0 punktów; za okres gwarancji 48-59 m-cy – oferta otrzyma 10 punktów; za okres gwarancji 60 m-cy i więcej – oferta otrzyma 20 punktów.
Uwaga!-Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, Zamawiający do oceny oferty przyjmie okres gwarancji 60 miesięcy, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy, do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zgodny ze złożoną ofertą.
-Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
-Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu okresu gwarancji to Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: "Wysokość kary umownej za nieterminowe wykonanie umowy"

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa.W tym zakresie Zamawiający stawia następujące warunki:
1)Wykonawca wykazuje, że dysponuje odpowiednim sprzętem: dwoma koparkami i dwoma wywrotkami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
2)Wykonawca wykazuje, że dysponuje personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia budowlane (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334) – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca powierzył pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej - jednej osobie, która powinna mieć co najmniej 18-miesięczne doświadczenie licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych, powinien być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności,
Osoba wskazana do wykonania zamówienia musi mieć zapewnioną przez Wykonawcę możliwość komunikowania się z Zamawiającym w języku polskim, mieć znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie to składa każdy z Wykonawców – załącznik nr 4 do SWZ.
2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu – podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).W przypadku powoływania się na podmiot trzeci w zakresie wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie to składa podmiot trzeci (jeżeli dotyczy – załącznik nr 7 do SWZ).
3.Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów.
Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy).Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (lub inny podmiotowy środek dowodowy), potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na którego zdolnościach Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4.Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
∙W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści, którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
-postępowania o zamówienie pub liczne, którego dotyczy,
-wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
-ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
5.Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (jeżeli dotyczy)
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do których realizacji te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, że roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – załącznik nr 8 do SWZ.
6.Uzasadnienie zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogę być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz sprzętu - Wykonawca wykazuje, że dysponuje odpowiednim sprzętem, tj. dwoma koparkami i dwoma wywrotkami - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
2. Wykaz osobowy - Wykonawca wykazuje, że dysponuje personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia budowlane (w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej) do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334) – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca powierzył pełnienie funkcji kierownika budowy w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej - jednej osobie, która powinna mieć co najmniej 18-miesięczne doświadczenie licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych, powinien być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
2.Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
3.Forma wadium. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następując formach, zgodnie z art. 97 ust.7 ustawy Pzp:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Banku PKO BP nr 49 1020 4476 0000 8602 0471 7882.
5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2. pkt 2) - 4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.Sposób wniesienia wadium.
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu na przelewie należy podać tytuł wpłaty: „Wadium dla postępowania przetargowego (znak sprawy: ZZO.2.2.2023.ZP) pn. „Budowa kwatery składowania odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne oraz budowa kwatery składowiska odpadów azbestowych”.
7.Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
8.Zwrot wadium.
Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, winien wskazać w załączniku nr 3 tj. w Formularzu ofertowym, numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie z art. 125 ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, jeśli ich dotyczy, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy, będącej załącznikiem nr 10 do SWZ.
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadkach określonych w art. 455 Pzp, w innych zapisach niniejszej umowy, a także, jeżeli nastąpi:
1)zmiana obowiązujących przepisów – w tym przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia, w takim przypadku nie może ulec zwiększeniu wartość wynagrodzenia brutto,
2)zmiana lub rezygnacja z podwykonawców,
3)zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, na inną przewidzianą w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp,
4)zmiana wynagrodzenia, w wyniku: prac zamiennych lub zmiany technologii, materiałów lub urządzeń, jeżeli są konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia lub innych robót (dodatkowych) nieujętych w zamówieniu. Dostrzegając celowość rozważenia ww. zmian Zamawiający może polecić Wykonawcy sporządzenie na koszt Wykonawcy odpowiednich kosztorysów. Wymagają one zatwierdzenia przez Zamawiającego Kosztorysy te będą opracowane na podstawie następujących założeń: ceny jednostkowe na roboty/technologie tego samego rodzaju co w pierwotnym zamówieniu oraz niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego, ale nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, dla robót niewystępujących w zamówieniu podstawowym, zostaną określone na podstawie średnich aktualnych cen rynkowych. Zamawiający każdorazowo dokona szczegółowej weryfikacji kalkulacji. Zaakceptowane kosztorysy mogą być podstawą do sporządzenia protokołu konieczności, w którym strony określą rodzaj i zakres planowanych, ewentualnych zmian. Zarówno protokoły konieczności, jak i kosztorysy są traktowane wyłącznie jako dokumenty robocze. Do czasu zawarcia stosownego aneksu do umowy nie stanowią źródła zobowiązania dla żadnej ze stron, jak również podstawy do zmian w realizacji umowy. Dla wprowadzenia ww. zmian konieczne jest zawarcie aneksu do umowy.
2.W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 Zamawiający może wezwać Wykonawcę do zawarcia stosownego aneksu, za wynagrodzeniem ustalonym przez strony na zasadach określonych w ust. 1 pkt 4 i przy odpowiedniej zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy, a Wykonawca jest zobowiązany taki aneks zawrzeć niezwłocznie, przy czym nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania wezwania, o ile wykonanie tych prac nie przekracza jego zdolności technicznej lub zawodowej. Naruszenie przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.
Zamawiający informuje, że zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w § 17 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę przetargową e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-19 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Zamówienie jest finansowe z dotacji zewnętrznej obejmującej środki publiczne z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”. Wykonawca, wykonując przedmiot zamówienia, zobowiązany jest także do spełnienia wszystkich wymogów z powyższej dotacji, dostępnej pod linkiem: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604
2.Zamawiający zg.z art.275 pkt 2 PZP może negocjować treść ofert w celu ich ulepszenia. Negocjacjom podlegają tylko te elementy treści ofert, które są oceniane w ramach kryteriów oceny ofert. Negocjacje nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ.
3.Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobycie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę nie jest warunkiem obligatoryjnym umożliwiającym wzięcie udziału w postępowaniu. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 11.09.2023 r. o godz. 9:00 Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość wyznaczenia dodatkowego terminu wizji lokalnej.
4.UWAGA:
-Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”;
-Należy wejść na stronę www.ezamowienia.gov.pl i się zarejestrować na Platformie. Na stronie głównej Portalu Dostępowego, w prawym górnym rogu należy kliknąć przycisk „Zarejestruj się”. Po kliknięciu pojawi się ekran wyboru roli. Należy kliknąć Wykonawca. Pojawi się formularz rejestracji konta podmiotu oraz w następnym kroku Supervisora;
-Aby skutecznie złożyć ofertę, Wykonawca musi posiadać uprawnienia dla konta Wykonawcy. Szczegółowe informacje zostały opisane pod linkiem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/uprawnienia-wykonawcy/
-Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego (tylko i wyłącznie) na Platformie e-Zamówienia jako zał.nr2 do SWZ oraz zamieszczonego w podglądzie postępowania zał.nr3 do SWZ-Formularza ofertowego. Oba dokumenty (zał.nr 2 i zał.nr 3) stanowią łącznie formularz ofertowy i wszystkie muszą być podpisane zgodnie z odpowiednimi wymogami. Wymagane jest więc złożenie obu formularzy jednocześnie w terminie składania ofert.
-Do oferty, która stanowi: Interaktywny formularz ofertowy–zał. nr2 do SWZ - udostępniony (tylko i wyłącznie) przez Zamawiającego na platformie przetargowej „e-Zamówienia”,Formularz ofertowy – zał. nr3 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu-zał.nr4 do SWZ,oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu–podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy),w przypadku powoływania się na podmiot trzeci w zakresie wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie to składa podmiot trzeci(jeżeli dotyczy)-zał.nr7do SWZ),Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów(jeżeli dotyczy)-zał.nr 9 do SWZ,pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (jeżeli dotyczy),uzasadnienie zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
5.Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI