IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieścitysięcyzłotych 00/100).2. Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach:a. Pieniądzu,b. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c. Gwarancjach bankowych,d. Gwarancjach ubezpieczeniowych,e. Poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt. 18 ppkt 2 lit. b-e musi w swojej treści obejmować okres związania ofertą.4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu Zdroju o numerze 71 8470 0001 2001 0029 7123 0004.5. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Księgowości Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego, 44-330 Jastrzębie-Zdrój ul. Dworcowa 17D, pokój nr 11do dnia 23.09.2020 r. do godz. 1050.6. Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej niż pieniężnej winno obejmować uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 pkt. 1, 2, 3 ustawy PZP, tj:a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.b. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie.c. Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.d. Zawarcie umowy w sprawia zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 18.4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).8. Nie wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ lub wniesienie w sposób nieprawidłowy stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty.9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach i terminach wymienionych w art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP.11. W przypadku oferty składanej przez konsorcjum wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej winno być wystawione na każdego z członków konsorcjum albo też wymaga się, aby z treści ww. dokumentu wynikało, że Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum są w jakikolwiek sposób dokumentem tym objęci.12. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:a. pieniężnej –dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;b. innej niż pieniężna – oryginał dokumentu został złożony w pokoju, o którym mowa w pkt. 18 ppkt. 5 SIWZ, a jego kopia w ofercie.13. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie złożone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.14. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość zmian umowy w zakresie dotyczącym :a) dopuszcza się możliwość zmiany umowy, co do zmiany osób wskazanych w § 11 Umowy;b) przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT wynagrodzenie Wykonawcy netto (bez podatku od towarów i usług VAT) pozostanie bez zmian, a wynagrodzenie Wykonawcy brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT) zostanie obliczone z uwzględnieniem zmian stawki podatku od towarów i usług VAT.c) w zakresie terminu wykonania:- w przypadku wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z przyjętą technologią i zasadami sztuki budowlanej, które to warunki pogodowe skutkują koniecznością wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy.- w przypadku wstrzymania wykonywania przedmiotu umowy przez służby lub organy do tego upoważnione, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego.- w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej przez projektanta. - w przypadku ujawnienia podczas prowadzenia robót niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych (np.: rurociągów, kabli elektroenergetycznych, itd.).W przypadku zaistnienia w/w warunków zmianie może ulec termin wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych okoliczności.d) w zakresie zmiany podmiotów uczestniczących w wykonaniu przedmiotu umowy, na zasobach których Wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie wykaże spełnienie w/w warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia;e) w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym Wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zmówienia;f) w zakresie zmiany osób uprawnionych do wykonywania funkcji kierowniczych- w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania, w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego, osoby legitymującej się uprawnieniami spełniającymi warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 9 ppkt 2.1. lit. b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przetargu nieograniczonego z dnia 23.09.2020 r. Warunkiem dokonania w/w zmian umowy jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-23, godzina:
10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: