Budowa kompleksu sportowego w Tucznie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kompleksu sportowego w Tucznie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłotniki Kujawskie
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Złotniki Kujawskie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-12
  • Numer ogłoszenia585166-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 585166-N-2019 z dnia 2019-08-12 r.

Gmina Złotniki Kujawskie: Budowa kompleksu sportowego w Tucznie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Budowa kompleksu sportowego w Tucznie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złotniki Kujawskie, krajowy numer identyfikacyjny 92350808000000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich  6 , 88-180  Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 35 17 160, e-mail a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl, faks 52 35 17 160 wew. 51.
Adres strony internetowej (URL): www.zlotnikikuj.ires.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zlotnikikuj.ires.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zlotnikikuj.ires.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty wykonawcy składają w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23listopada 2012r. – Prawo Pocztowe , osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul. Powstańców Wielkopolskich 6 88-180 Złotniki Kujawskie Pokój nr 27 Sekretariat
Adres:
Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul. Powstańców Wielkpolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie Pokój nr 27 Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowego w Tucznie
Numer referencyjny: 271.1.5.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia 1.Przedmiotem zamówienia są dwuetapowe roboty budowlane pn.: „Budowa kompleksu sportowego w Tucznie" na dz. Nr 50 w Tucznie obejmujące: Etap 1 - budowa boiska piłkarskiego wraz z oświetleniem i odwodnieniem, budowa parkingu, chodnika oraz zjazdu, Etap 2 - budowa boiska wielofunkcyjnego, bieżni oraz skoczni w dal wraz z oświetleniem i odwodnieniem. Zakres zamówienia obejmuje: 2. ETAP 1 2.1. PRACE PRZYGOTOWAWCZE I PORZĄDKOWE Przed wykonaniem prac należy przygotować teren, wykonać pomiary sprawdzające rzędne terenu z rzędnymi zawartymi na mapie. Przed rozpoczęciem prac należy zabezpieczyć wszystkie drzewa zlokalizowane w pobliżu projektowanych obiektów oraz wykonać mechaniczne karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia wraz z oczyszczeniem terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu) z wywiezieniem. Na terenie przeznaczonym pod projektowane obiekty sportowe występuje różnica terenu ok.3m. Dla wyrównania terenu projektuje się wykonanie nasypu oraz miejscowe zagłębienie projektowanych obiektów. Budowa nasypów powinna przebiegać warstwowo. 2.2. BOISKO DO PIŁKI NOŻNEJ W ramach opracowania zaprojektowano boisko do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy. Wymiary zewnętrzne boiska 44,16 x 24,16m. Wokół pola do gry do piłki nożnej wydzielono pas bezpieczeństwa szer. 2m wzdłuż linii bocznych oraz po 2m za liniami bramkowymi. Nawierzchnia boiska ograniczona będzie obrzeżem betonowym 8x30cm na ławie betonowej. Przewiduje się zabezpieczenie boiska przed wydostawaniem się piłek poza teren boiska ogrodzeniem o wysokości 6 metrów za liniami bramkowymi. Wyposażenie boiska Bramki do piłki nożnej młodzieżowe o wymiarach 5 x 2 m. Bramki piłkarskie wykonane ze specjalnego profilu aluminiowego owalnego 120/100 mm z podwójnymi żebrami wzmacniającymi. Powierzchnia profilu anodowana w kolorze naturalnym. Mocowane w tulejach. Podbudowa pod boisko do piłki nożnej Nawierzchnia boiska zostanie ułożona na macie absorbującej uderzenia ułożonej na podbudowie z kruszyw: • warstwie wyrównawczej z kruszywa łamanego 0,0-4,0mm gr.4cm Is=0,98 • warstwie z kruszywa łamanego 0,0-31,4mm gr.20cm Is=0,98, E2>80MPa • warstwie piasku gruboziarnistego zagęszczonego warstwowo gr.32cm Is=0,97, E2>80MPa • grunt rodzimy dogęszczony na gł. 50cm do Is=1,0 E2>60MPa Podbudowa powinna być wyrównana do projektowanego poziomu z dopuszczalną odchyłką +-4 mm na łacie 4-ro metrowej. Nawierzchnia boiska do piłki nożnej Projektuje się nawierzchnię z trawy syntetycznej o wysokości włókna 39-43 mm wypełnionej piaskiem kwarcowym i granulatem SBR, ułożonej na macie absorbującej uderzenia. W celu potwierdzenia, że dostarczona nawierzchnia spełnia wymagania stawiane przez Projektanta należy wykazać się posiadaniem następujących dokumentów: 1. Raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISASport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni + wypełnienie, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality i Quality Pro oraz potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego (dostępny na www.FIFA.com). Nie dopuszcza się raportów z badań dokonanych w oparciu o FIFA Quality Concept for Football Turf (edycja 2012). 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni, poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry dla nawierzchni w zakresie, który nie został objęty raportem z badań 3. Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni 4. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 5. Certyfikat FPP dla producenta trawy 6. Badanie na zgodność z normą EN 15330-1:2013 oferowanego systemu (nawierzchnia + wypełnienie + mata). Trybuna Projekt zakłada montaż krzesełek stadionowych mocowanych do belki – 2 x jednorzędowa trybuna 20 osobowa ustawiona przy boisku do piłki nożnej. Odwodnienie boiska Projekt zakłada wykonanie odwodnienia boiska przy pomocy drenażu. 2.3. OGRODZENIE I PIŁKOCHWYTY Ogrodzenie terenu Do wykonania ogrodzenia terenu z siatki stalowej ocynkowanej wysokości 1,5m zastosowano: - słupki prostokątne 60x40mm z profili stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo na kolor zielony, wysokości 2m zakończony zatyczką, - stężenia z profili stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo na kolor zielony, - siatka stalowa ocynkowana pleciona na pełną wysokość oczko 45x45mm, gr.3,5mm, - elementy mocujące siatkę i linki do słupków ocynkowane, - linki naciągowe stalowe ocynkowane, - brama dwuskrzydłowa zamykana na klucz – profil rura 40x40 stalowa ocynkowana – wypełnienie siatka jak w ogrodzeniu – wymiary bramy 400x150cm. W zestawie zamek zawiasy i klamka, wszystkie zabezpieczone antykorozyjnie, - furtka zamykana na klucz – profil rura 40x40 stalowa ocynkowana – wypełnienie siatka jak w ogrodzeniu, wymiary furtki 120x150cm. W zestawie zamek zawiasy i klamka, wszystkie zabezpieczone antykorozyjnie. Piłkochwyty Wzdłuż dwóch krótszych boków boiska do piłki nożnej projektuje się piłkochwyty o wysokości 600cm. 2.4. CHODNIK, PARKING, ZJAZD Chodnik Od wejścia na teren do miejsc siedzących ustawionych przy prostej bieżni zaprojektowano chodnik z kostki betonowej gr.6cm, na podbudowie. Do wykonania zastosować kostkę betonową prostokątną 10x20cm w kolorze szarym. Nawierzchnię zabezpieczyć obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej. Parking W ramach inwestycji zaprojektowano 10 miejsc postojowych w tym jedno dla niepełnosprawnych. Przyjęto miejsca postojowe o wymiarach 2,5x5m (3,6x5 dla niepełnosprawnych). Miejsca postojowe zlokalizowano z zachowaniem odległości: - najbliższego od granicy zachodniej 5,11m (uwaga – nie jest to działka budowlana) - najbliższego od boiska 13,50m. Do wykonania parkingu zastosować kostkę betonową prostokątną 10x20cm w kolorze szarym gr.8cm. Nawierzchnię zabezpieczyć krawężnikiem betonowym 15x22 na ławie betonowej z pozwalającym na powierzchniowy odpływ wód na zielony teren. Zjazd Zaprojektowano zjazd publiczny z drogi gminnej gruntowej. Pochylenie zjazdu w stronę drogi. Istniejąca droga nie jest utwardzona, po obu stronach brak chodników. Zjazd zaprojektowano utwardzony z nawierzchnią z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie z kruszywa. Zjazd zaprojektowano pod kątem 90 stopni do drogi. Zjazd ograniczony krawężnikiem betonowym 15x22 na ławie betonowej z oporem. Zjazd o szerokości jezdni zjazdu 4,0m i promieniem łuku 5m. Nawierzchnię należy wykonać ze spadkiem - w celu zabezpieczenia spływu wody na działkę drogową i odwrotnie. Podbudowa pod nawierzchnie z kostki betonowej szarej prostokątnej 10x20 gr. 8cm powinna posiadać następujące warstwy: -podsypka cementowo-piaskowa – gr. 5 cm; - kruszywo łamane 0-31,4mm stabilizowane mechanicznie Is=0,97 – gr. 25cm E2>80MPa; - pospółka zagęszczona warstwami Is=1 – gr.22cm E2>80MPa - grunt rodzimy dogęszczony na gł. 50cm do Is=1,0 E2>60MPa 2.5. OŚWIETLENIE BOISKA Oświetlenie boiska piłkarskiego zaprojektowano 4 oprawami o mocy 309W ze źródłami światła LED montowanymi na 4 masztach o wysokości 9m dowolnego producenta (z fundamentem prefabrykowanym zgodnym z dostawcą masztu) zasilane kablami YKY 3x4. Średnie natężenie oświetlenia na obu boiskach wynosi 75lx. Tablica oświetlenia boiska TOB Jako tablicę TOB przyjęto rozdzielnicę naścienną typu RN65 2x12 z zamkiem, która należy montować na najbliższym maszcie na wysokości 1,4m. W tablicy należy umieścić aparaturę sterowniczo zabezpieczającą zgodnie z rysunkiem E-02. W górnym rzędzie przyciski włączające oświetlenie, w dolnym pozostałe aparaty. Dopuszcza się inne wykonania tablicy np. w skrzynce blaszanej przy zachowaniu stopnia ochrony IP65 oraz zamka z kluczykiem. Linia kablowa zasilająca Przyjęto kabel zasilający YKY 3x16 (z uwagi na spadek napięcia), który należy wyprowadzić z istniejącej tablicy Sali gimnastycznej, na której zabezpieczyć go rozłącznikiem bezpiecznikowym R301-25. 3. ETAP 2 3.1. PRACE PRZYGOTOWAWCZE I PORZĄDKOWE Przed wykonaniem prac należy przygotować teren, wykonać pomiary sprawdzające rzędne terenu z rzędnymi zawartymi na mapie. Przed rozpoczęciem prac należy zabezpieczyć wszystkie drzewa zlokalizowane w pobliżu projektowanych obiektów oraz wykonać mechaniczne karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia wraz z oczyszczeniem terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu) z wywiezieniem. Na terenie przeznaczonym pod projektowane obiekty sportowe występuje różnica terenu ok.3m. Dla wyrównania terenu projektuje się wykonanie nasypu oraz miejscowe zagłębienie projektowanych obiektów. Budowa nasypów powinna przebiegać warstwowo. 3.2. BOISKO WIELOFUNKCYJNE W ramach opracowania zaprojektowano boisko wielofunkcyjne (umieszczone wewnątrz bieżni) o wymiarach zewnętrznych 44,16x24,16m o nawierzchni poliuretanowej do następujących gier: Boisko do piłki ręcznej - nawierzchnia poliuretanowa, przepuszczalna, typu natrysk min. gr.1,3cm. Podbudowa elastyczna przepuszczalna poliuretanowa gr. min. 30mm typu ET lub inna równorzędna. Wymiary zewnętrzne boiska 44,16x24,16m – pole gry 40x20m. Kolory: - kolor nawierzchni – zielony - kolor linii - biały Boisko do koszykówki –wymiary pola gry 23m x 15,10m. Kolory: - kolor nawierzchni – zielony - kolor linii - żółty Boisko do siatkówki – wymiary zewnętrzne boiska 18x9m. Kolory: - kolor nawierzchni – zielony - kolor linii - niebieski Wokół pola do gry do piłki ręcznej wydzielono pas bezpieczeństwa szer. 2m wzdłuż dwóch krótszych boków oraz po 2 m wzdłuż dwóch pozostałych. Strefa bezpieczna boisk do koszykówki wzdłuż dwóch krótszych boków wynosi 0,5m. Nawierzchnia boiska ograniczona będzie obrzeżem betonowych 8x30cm na ławie betonowej. Przewiduje się zabezpieczenie boiska przed wydostawaniem się piłek poza teren piłkochwytami o wysokości 6 metrów umieszczonymi na krótkich bokach boiska. Wyposażenie boiska Bramki do piłki ręcznej (1 komplet = 2 bramki) Bramka do piłki ręcznej 3x2m. Rama bramki stalowa wzmacniana w narożach stalowymi kątownikami, pomalowana powłokami ochronnymi. Bramki stałe. Bramki przystosowane do rozgrywek na obiektach otwartych. Bramki wyposażone we wsporniki do podtrzymywania siatki. W zestawie siatka wzmocniona ze sznurka średnicy 4mm. Komplet powinien zawierać parę bramek. Kosze do koszykówki (2 komplety = 4 kosze) Zestaw do koszykówki na zewnątrz dwusłupowy, stojak do koszykówki o wysięgu L=1,6 m z tulejami do betonowania na stałe , cynkowany ogniowo, tablica do koszykówki laminat-extra 1,8 x 1,05 m, obręcz ocynkowana z siatką łańcuszkową. Powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa. Zestaw do siatkówki Wykonane ze stali, cynkowane ogniowo, wzmocnionego wewnętrznie. Komplet składa się z dwóch słupków (jeden z elementami napinającymi, drugi z napinaczem śrubowym siatki) i dwóch osłon ochronnych. Słupki montowane w tulejach z możliwością demontażu, w komplecie dekle do zakrycia otworów i siatka do siatkówki. Podbudowa pod boisko wielofunkcyjne Jako podbudowę boiska zaplanowano elastyczną podbudowę przepuszczalną dla wody (żwir + granulat SBR + poliuretan) o grubości 30mm posadowioną na podbudowie z kruszyw: • warstwie wyrównawczej z kruszywa łamanego 0,0-4,0mm gr.4cm Is=0,98 • warstwie z kruszywa łamanego 0,0-31,4mm gr.20cm Is=0,98 , E2>80MPa • warstwie piasku gruboziarnistego zagęszczonego warstwowo gr. 20 i 32cm (zwiększona grubość na fragmencie projektowanych obiektów z uwagi na zapewnienie warstwy mrozoodpornej) Is=0,97 , E2>80MPa • grunt rodzimy dogęszczony na gł. 50cm do Is=1,0 E2>60MPa Podbudowa wykonana na bazie mieszanki mineralnej z kruszywa kamiennego powinna być odpowiednio wyprofilowana i zagęszczona. Na powierzchni zagęszczonej warstwy nie powinny występować nierówności i wyboje. Podbudowa powinna być wyrównana do projektowanego poziomu z dopuszczalną odchyłką +- 4 mm na łacie 4-ro metrowej. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Projektuje się wykonanie nawierzchni typu natrysk na warstwie elastycznej gr.30mm - konstrukcja nawierzchni natryskowej : warstwa bazowa z granulatu gumowego SBR z lepiszczem poliuretanowym o grubości 10- 11 mm, warstwa nawierzchniowa z barwnego granulatu gumowego EPDM o frakcji 0,5-1,5mm o grubości 2- 3 mm wykonana metodą natryskową, nawierzchnia jest w całości przepuszczalna dla wody, - kolor nawierzchni: zielony W celu potwierdzenia, że dostarczona nawierzchnia spełnia wymagania stawiane przez Projektanta należy wykazać się posiadaniem następujących dokumentów: 1. Raport z badań sporządzony przez laboratorium badające nawierzchnie sportowe (np. Labosport, ISA Sport, itp.) akredytowane przez IAAF potwierdzający zgodność oferowanych parametrów z wymogami IAAF 2. Aktualne badania na zgodność z normą PN:EN 14877:2014 3. Atest PZH dla nawierzchni lub dokument równoważny 4. Badania ekologiczne na zgodność z DIN V 18035-6,wydane przez akredytowane laboratorium 5. Autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona w oryginale dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię 6. Aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub dokument równoważny, potwierdzający wszystkie parametry techniczne oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego 7. Aktualny certyfikat produktowy IAAF dla oferowanej nawierzchni 8. Karta techniczna nawierzchni potwierdzona przez producenta systemu 9. Certyfikat IAAF Class 1 dla obiektu wykonanego 3.3. BIEŻNIA I SKOCZNIA W DAL Równolegle do zachodniej granicy działki zaprojektowano bieżnię okrężną z trzema torami z bieżnią prostą z czterema torami do biegu na 100m o długości całkowitej 120,15m, o nawierzchni poliuretanowej, zakończoną zeskocznią do skoku w dal wypełnioną piaskiem. Szerokość jednego toru bieżni to 1,22m. Bieżnia o promieniu wiraży 18m (promień pomiarowy 18,3m). Odległość charakterystycznych punktów M1 i M2 wynosi 42,509m. Nawierzchnia bieżni ograniczona będzie obrzeżem betonowych 8x30cm na ławie betonowej - nawierzchnia pokrywa gorę obrzeża. Na zakończeniu wybiegu bieżni zaprojektowano zeskocznię do skoku w dal. Rozbieg stanowi jeden z torów bieżni. Zaprojektowano zeskocznię o wymiarach 8x2,75m z obrzeżami bezpiecznymi. Projekt zakłada wykonanie odwodnienia bieżni przy pomocy drenażu. Nawierzchnia bieżni Bieżnia zaprojektowana z nawierzchni syntetycznej poliuretanowej ułożonej na przepuszczalnej podbudowie elastycznej ułożonej na podbudowie z kruszywa. Jako warstwę wykończeniową przyjmuje się bezspoinową nawierzchnię poliuretanową typu natrysk grubości min. 13mm, o parametrach jak nawierzchnia na boisku wielofunkcyjnym. Podbudowa pod nawierzchnię bieżni Zaprojektowano wykonanie nawierzchni bieżni na podbudowie z kruszyw – analogicznie jak dla boiska wielofunkcyjnego, którą opisano powyżej. Wyposażenie bieżni i zeskoczni Blok startowy treningowy (4 komplety) - jako oparcie stóp przy starcie do biegów krótkodystansowych. Urządzenie mocowane do bieżni za pomocą kołków. Blok długości 80 cm, posiada na długości 58 cm skokową regulację rozstawu płytek oparcia stóp co 2,5 cm. Elementy stalowe bloku zabezpieczone ochronnymi powłokami galwanicznymi. Płytki oparcia stóp pokryte gumową wykładziną antypoślizgową. Zeskocznia - wypełnienie piaskownicy stanowić będzie piasek płukany o frakcji 0-2mm. Na krawędzi piaskownicy dla bezpieczeństwa należy wykonać obrzeża bezpieczne – obrzeże betonowe z nakładką elastyczną. Rozbieg należy wyposażyć w belkę do skoku z wkładem. Belkę do skoku w dal należy umieścić w odległości 1 m od bliższego końca zeskoczni. Rozbieg do zeskoczni stanowi jeden z torów bieżni. Wyposażenie skoczni: Belka do skoku w dal laminowana, wzmocniona - Wymiary: 1201 x 340 x 100mm Skrzynka belki do skoku w dal - Wykonana z blachy aluminiowej. Jest fundamentowana na stałe na rozbiegu skoczni. Wymiary wewnętrzne: 1220 x 300 x 100mm Pokrywa skrzynki - Pokrywa wykonana z blachy stalowej cynkowanej ogniowo, zamykającej skrzynie po wyjęciu belki. Trybuna Projekt zakłada montaż krzesełek stadionowych mocowanych do belki – 2 x jednorzędowa trybuna 20 osobowa ustawiona wzdłuż bieżni prostej. 3.4. OŚWIETLENIE Oświetlenie boiska zaprojektowano sześcioma oprawami o mocy 205W ze źródłami światła LED montowanymi na 6 masztach o wysokości 9m dowolnego producenta (z fundamentem prefabrykowanym zgodnym z dostawcą masztu). Oprawy zasilono kablami YKY 3x6 układanymi w ziemi na głębokości 0,7m zgodnie z normą kablową. Razem z kablami we wspólnym wykopie należy ułożyć taśmę stalowa ocynkowaną o przekroju 25x4mm2 podłączana do konstrukcji masztów. W tabliczkach bezpiecznikowych masztów zamontować wyłączniki nadprądowe C2. W masztach od tabliczek do opraw ułożyć przewód YDY 3x1,5. 4. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. branża konstrukcyjno-budowlana i elektryczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawcy. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny zadania.

II.5) Główny kod CPV: 45212221-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45330000-9
45316000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-07-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 350 000,0 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę lub przebudowę boisk sportowych - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami (1 osobą w każdej specjalności), które skieruje do realizacji zamówienia, gwarantującymi właściwą jakość robót budowlanych, o kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, nie mniejszych niż określone poniżej, tj.: a) kierownika budowy minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) kierownika robót elektrycznych minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Wymienione wyżej osoby odpowiedzialne za kierowanie budową lub kierowanie robotami budowlanymi winny posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć ww.dokumentu dopuszcza się złożenie innych dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu. 2)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego według wzoru zamawiającego). 3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego według wzoru zamawiającego), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr2 (wypełnione i podpisane przez Wykonawcę ) 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 3(wypełnione i podpisane przez Wykonawcę ) 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę , o ile nie wynika z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych - należy dołączyć właściwy wypis z rejestru. 5) Dowód wniesienia wadium 6) Oświadczenie w zakresie RODO 7)W terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone według wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 15.000,00 zł. słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy numer rachunku: 32 8142 1059 0000 1935 2000 0004 z adnotacją: „wadium – „Budowa kompleksu sportowego w Tucznie " 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium złożone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1.Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy. 2.Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie, w określonym terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: zabezpieczenie w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie przedstawionej przez wykonawcę. 3.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Nr numer rachunku: 32 8142 1059 0000 1935 2000 0004 dane i numer rachunku bankowego zamawiającego dla zabezpieczenia z adnotacją "zabezpieczenie należytego wykonania umowy – „ Budowa kompleksu sportowego w Tucznie " a ksero dokumentu przedstawić przed podpisaniem umowy 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz: Urząd Gminy Złotniki Kujawskie ul. Powstańców Wielkopolskich 6,88-180 Złotniki Kujawskie pok. 11 parter. 5.Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane zadanie pn. „ Budowa kompleksu sportowego w Tucznie”, z zastrzeżeniem kwoty 30% wysokości zabezpieczenia, która pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Pozostawiona kwota zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie rękojmi za wady. 6.Jeżeli o udzielenie zamówienia ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą oni solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Jeżeli wyłoniony wykonawca nie wniesie w określonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania. 8.W zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. od 147 do 151.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiana terminów wykonania umowy: 1.1) zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) klęsk żywiołowych, b) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, c) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; d) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny; 1.2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) wystąpienie w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych, b) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca żadnej odpowiedzialności; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; c) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 1.4) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie; 2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 2.1) zmiana osób wskazanych w ofercie wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy. 2.2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, 3) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana obowiązującej stawki VAT, b) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót lub usług lub dostaw, 2.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3.Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 4.Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiana danych teleadresowych. 5.Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 6. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 7. Treść oferty jest przeniesiona do treści umowy. 8. Zmiana ustaleń umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego - Latkowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług nadzoru inwestorskiego na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI