Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – Etap 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072191389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chemików 16
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pt@kppsp.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppsp.cieszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa – Etap 4
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d879a0-b6e6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054362/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Cieszynie z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/slaskie_straz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/slaskie_straz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z postanowieniami pkt 6 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami pkt 25 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie etapu robót budowlanych w ramach inwestycji „Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu”, zlokalizowanej w Cieszynie przy ul. Motokrosowej .2.Zamówienie obejmuje następujące roboty budowlane :2.1. Roboty fundamentowe obiektu nr 1 ( Budynek Administracyjno-Socjalny, Garaż, Warsztat/Magazyn, Myjnia), w szczególności: a) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, b) wykopy niezbędne do wykonania robót fundamentowych, c) roboty fundamentowe – podkład betonowy (chudy betonu) żelbetowe ławy, stopy, podwaliny oraz trzpienie i słupy do wysokości 20 cm powyżej projektowanego poziomu parteru, d) mury fundamentowe z bloczków betonowych, e) izolacje przeciwwilgociowe pionowe – powłokowe bitumiczme, f) izolacje przeciwwilgociowe poziome – z papy termozgrzewalnej,g) ocieplenie styropianem zewnętrznych murów fundamentowych z zewnątrz i od wewnątrz,h) wykonanie poziomów kanalizacyjnych z podejściami do pionów i przejściami przez ściany fundamentowe,i) zasypka fundamentów gruntem rodzimym z wykopów i zgromadzonych na terenie budowy oraz dodatkowo dostarczonym materiałem sypkim w niezbędnej ilości wraz z zagęszczeniem warstwami, j) wykonanie żelbetowego kanału technicznego w części garażowej2.2. Roboty budowlane (stan surowy otwarty) budynków : Garaż, Warsztat/Magazyn, Myjnia, w zakresie :a) kompletna konstrukcja żelbetowa wg projektu wykonawczego branży konstrukcyjnej (słupy, trzpienie, belki, wieńce, stropy, schody) b) roboty murarskie i murowe (bez tynków) c) dostawa i montaż konstrukcji stalowej dachu d) pokrycie konstrukcji dachu blachą trapezową – zgodnie z projektem e) podłoża pod posadzki :P1 w budynku administracyjno-socjalnymP2 w garażu i myjniP2* w budynku magazynowo-warsztatowymP6 - w kanale technicznym w garażu f) odwodnienie liniowe w garażu i myjnig) posadzka przemysłowa z korundowych posypek utwardzających – garaż + myjnia + kanał. 2.3. Roboty uzbrojenia terenu w zakresie sieci przebiegających w rejonie placu od strony ul. Motokrosowej, t.j. :a) kanalizacja deszczowa od włączenia do wykonanego wlotu do rowu wzdłuż ul. Motokrosowej poprzez ciąg studni D0-D1-D6-D7-D8 wraz z wpustami ulicznymi W1, W2 i W3 oraz podejściami do rur spustowych. Pomiędzy wlotem do rowu i studnią D0 przewidziany jest separator ropopochodnych z osadnikiem,b) kanalizacja sanitarna – od połączenia z rurą wprowadzoną na teren budowy ze studni S4 poprzez ciąg studni S5-S6-S7 oraz podejścia do budynku wraz z połączeniem z poziomami wykonanymi w ramach robót fundamentowych. Pomiędzy studnią S6 i poziomem kanalizacji technicznej z garażu zlokalizowany jest separator ropopochodnych z osadnikiem piaskowym, c) kanalizacja kablowa w rejonie placu pomiędzy budynkiem i ul. Motokrosową2.4. Roboty drogowe, polegające na wykonaniu pełnego zakresu robót placu i parkingów od wykonanego zjazdu z ul. Motokrosowej do budynku i linii będącej przedłużeniem osi B budynku garażu i myjni – zgodnie z projektem drogowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 144 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 15,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10