Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Mszana Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: marsz. J. Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183310417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@mszana-dolna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana-dolna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52102d5d-3537-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218529/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52102d5d-3537-11ef-acf6-4e696a6d8c25
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.mszana-dolna.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: miasto@mszana-dolna.pl (nie dotyczy
składania ofert).
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
1) Ewa Kozicka w zakresie procedury przetargowej: tel. 18/3379406
2) Joanna Marszalik - w sprawach merytorycznych: tel. 18/3379410,
4. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdziale XII
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Mszana Dolna, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 2, 34-730 Mszana Dolna, 2) Z Inspektorem ochrony danych można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iod@mszana-dolna.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna oraz ścieżki pieszo rowerowej – Zaprojektuj i Wybuduj.
Przedmiot zamówienia w części I został podzielony na zadania:
Zadanie 1: Dokumentacja projektowa.
Zakres powyższego zadania obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla części I wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej związanej z budową kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką wraz z dojazdami łączącymi ul. Starowiejską z ul. Spadochroniarzy oraz związanej z budową ścieżki pieszo rowerowej na dojazdach.
Zadanie 2: Wykonanie kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna oraz ścieżki pieszo rowerowej na dojazdach – odcinek 1.
Zakres powyższego zadania obejmuje budowę jednoprzęsłowej kładki pieszo-rowerowej o rozpiętości w świetle 60m.
Ścieżka na dojazdach o nawierzchni bitumicznej oraz na fragmencie łączącym kładkę z ul. Spadochroniarzy o nawierzchni z prefabrykowanej kostki brukowej, szerokość 3,0m, zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu.
Zadanie 3: Iluminacja świetlna – z prawem opcji.
Zakres powyższego zadania obejmuje prawo opcji w którego zakres wchodzi: Opracowanie dokumentacji iluminacji kładki pieszo rowerowej z możliwością zmiany koloru podświetlenia oraz niezależnym sterowaniem poszczególnymi oprawami, systemem zarządzającym w języku polskim oraz wykonanie dedykowanego oświetlenia kładki pieszo-rowerowej o regulowanej barwie i natężeniu światła.
Szczegółowe regulacje dot. prawa opcji o których mowa w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - prawo zamówień publicznych zawarto w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Iluminacja świetlna kładki pieszo rowerowej, maksymalna wartość opcji - 10 % zakresu podstawowego.
Szczegóły Rozdz. IV SWZ oraz § 14 załącznika nr 8 do SWZ - Wzoru umowy dla części I.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w części II został podzielony na zadania:
Zadanie 1: Dokumentacja projektowa.
Zakres powyższego zadania obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla części II wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej związanej z budową ścieżki rowerowej oraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej obejmujących budowę dodatkowych obiektów inżynieryjnych/przebudowę istniejących obiektów – t.j. przepustów, ścian oporowych, konstrukcji regulacyjnych związanych z zabezpieczeniem brzegu rzeki Mszanki wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód środowiskowych,
Zadanie 2: Wykonanie ścieżki rowerowej – odcinek 2
Zakres powyższego zadania obejmuje budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej – dł. ok.245,0 m, nawierzchni betonowej – dł. ok.200,0m, budowę muru oporowego o łącznej dł. ok. 42,0m, wykonanie barierek typu u11a, wykonaniu 2 przepustów, umocnienia skarpy o wysokości ok. 2,5-3,5 m za pomocą płyt betonowych, odwodnienie ścieżki za pomocą prefabrykowanych koryt ściekowych, kanalizacji deszczowej wraz z wylotami i umocnieniami wylotów kanalizacyjnych za pomocą narzutu kamiennego, umocnienie brzegu rzeki Mszanka np. za pomocą koszy siatkowo-kamiennych o wysokości ok. 2,5m wraz z przyporą w postaci narzutu z głazów kamiennych, zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu.
Zadanie 3: Infrastruktura towarzysząca – z Prawem Opcji.
Zakres powyższego zadania obejmuje Prawo Opcji w którego zakres wchodzi: wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej budowę infrastruktury towarzyszącej w postaci punktów obsługi rowerów, punktów wypoczynkowych wyposażonych w ławeczki, stojaki na rowery, stoły, kosze na śmieci, tarasy przeznaczone do piknikowania, miejsca na grilla, wprowadzenie stałej / docelowej organizacji ruchu, montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, barierek oraz
oznakowanie trasy oraz budowa infrastruktury towarzyszącej w postaci miejsc odpoczynku – m.in. tarasów wypoczynkowych np. z podestem z deski kompozytowej, ławeczek ze stołami, koszy na śmieci, stojaków na rowery, stanowisk z narzędziami do naprawy rowerów.
Szczegółowe regulacje dot. prawa opcji o których mowa w art. 441 ustawy PZP zawarto w projektowanych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Infrastruktura towarzysząca wykonanej ścieżki rowerowej, maksymalna wartość opcji - 6 % zakresu podstawowego.
Szczegóły Rozdz. IV SWZ oraz § 14 załącznika nr 8 do SWZ - Wzoru umowy dla części II.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w części III został podzielony na zadania:
Zadanie 1: Dokumentacja projektowa.
Zakres powyższego zadania obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla części III wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej związanej z budową ścieżki rowerowej oraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej obejmujących budowę dodatkowych obiektów inżynieryjnych/przebudowę istniejących obiektów – t.j. ścian oporowych wraz z uzyskaniem niezbędnych zgód środowiskowych,
Zadanie 2: Wykonanie ścieżki rowerowej – odcinek 3
Zakres powyższego zadania obejmuje obejmujący budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej, budowę muru oporowego o łącznej dł. ok. 52,0 m wyposażonego w barierki typu U11a, zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu, budowę infrastruktury towarzyszącej w postaci miejsc odpoczynku w postaci ławeczek ze stojakami na rowery, stanowiskiem z narzędziami do naprawy rowerów, oświetleniem ścieżki rowerowej na całym odcinku projektowanej ścieżki.
Zadanie 3: Oświetlenie ścieżki – z prawem opcji.
Zakres powyższego zadania obejmuje prawo opcji w którego zakres wchodzi: wykonanie dokumentacji projektowej związanej z oświetleniem ścieżki rowerowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia ścieżki rowerowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Oświetlenie ścieżki rowerowej, maksymalna wartość opcji - 5 % zakresu podstawowego.
Szczegóły Rozdz. IV SWZ oraz § 14 załącznika nr 8 do SWZ - Wzoru umowy dla części III.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad pracami związanymi z budową kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna oraz ścieżki pieszo rowerowej – Zaprojektuj i Wybuduj w ramach poniższych zadań:
ZADANIE 1: Budowa kładki pieszo-rowerowej nad rzeką Mszanką w miejscowości Mszana Dolna oraz ścieżki pieszo rowerowej – Zaprojektuj i Wybuduj.
ZADANIE 2: Wykonanie ścieżki rowerowej – odcinek 2 – Zaprojektuj i Wybuduj.
ZADANIE 3: Wykonanie ścieżki rowerowej – odcinek 3 – Zaprojektuj i Wybuduj.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora inspektorów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający będzie żądać, podmiotowych środków dowodowych w postaci: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum:
a) dla części I: 4 000 000,00 zł.
b) dla części II: 4 000 000,00 zł.
c) dla części III: 2 000 000,00 zł.
d) dla części IV: 100 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.
2) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
3) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia oraz potwierdzeniem zapłaty.
2) Wykaz robót budowlanych (dla Części I, II i III) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, poświadczenie bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3) Wykaz usług wykonanych (dla części IV) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy nadzorowane roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, poświadczenie bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4) Wykaz osób (odpowiednio dla Części I, II i III lub IV) skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości:
1) dla części I: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
2) dla części II: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
3) dla części III: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),
4) dla części IV: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych00/100).
Szczegóły dotyczące składania wadium znajdują się w Rozdziale XIII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Spółki cywilne traktuje się jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z SWZ,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Dla Części I, II i III:
Cena, Okres gwarancji i rękojmi
Dla Części IV: Cena, Doświadczenie koordynatora inspektorów