„Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w miejscowości Droglowice i sieci...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w miejscowości Droglowice i sieci wodociągowej w miejscowości Białołęka”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałołęka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pęcław
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-28
  • Numer ogłoszenia537533-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 537533-N-2018 z dnia 2018-03-28 r.

Gmina Pęcław: „Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w miejscowości Droglowice i sieci wodociągowej w miejscowości Białołęka”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
"Gospodarka wodno-ściekowa" objęta programem Rozwoju Obszarów Wiejskich lata 2014-2020"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęcław, krajowy numer identyfikacyjny 39064737000000, ul. Pęcław  28 , 67221   Białołęka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 317 135, e-mail peclaw@peclaw.eu, faks 768 317 033.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.peclaw.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.peclaw.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.peclaw.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w miejscowości Droglowice i sieci wodociągowej w miejscowości Białołęka”
Numer referencyjny: BP.271.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. I ETAP - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Białołęka; Zakres robot obejmuje: Sieć wodociągowa - sieć wodociągowa PEØ110 - odejścia od hydrantów DN80 - hydranty nadziemne DN80 Długości: - sieć wodociągowa – 1086m Lokalizacja – m. Droglowice, obręb 2 działki ewid.: 424/7; 333; 334; 63; 336; Białołęka obręb 1 działku ewid.: 264/1; 264/4; 264/5 Projektowana sieć wodociągowa włączona będzie do istniejącej sieci wodociągowej w-150 w punkcie W1 w działce ewid. 424/7 Droglowice obręb 2 za pomocą trójnika i zasuwy klinowej kołnierzowej. Sieć prowadzona będzie wzdłuż działek rolnych, wraz z hydrantami nadziemnymi i zakończona zestawami wodomierzowymi u odbiorców. Sieć wodociągową projektuje się z rur PE 100 SDR 11 średnicy 110mm o połączeniach zgrzewanych i kołnierzowych. Przed przystąpieniem do robót ziemnych o terminie ich rozpoczęcia powiadomić wszystkich właścicieli uzbrojenia podziemnego, a następnie przeprowadzić próbne przekopy w celu szczegółowego ustalenia lokalizacji uzbrojenia. Przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych wytyczyć osie trasy sieci wodociągowej mając na uwadze nadziemne i podziemne uzbrojenie. W przypadku natrafienia na nieokreślone uzbrojenie podziemne , należy powiadomić użytkownika w/w uzbrojenia i dalszy tok postępowania uzgodnić wpisem do dziennika budowy. Przewód wodociągowy układać w wykopach szerokoprzestrzennych nieoszalowanych. Teren objęty bezpośrednio robotami ogrodzić i oznakować, a w porze nocnej oświetlić. Rurociągi układane w ziemi winny mieć podłoże naturalne stanowiące nienaruszony rodzimy grunt sypki, jeżeli ten warunek nie jest spełniony należy wykonać podsypkę z piasku gr. 20 cm. Nad rurociągiem ca 30 cm ułożyć taśmę koloru niebieskiego z wtopionym drutem metalowym. Do zasypania ułożonego przewodu powinien być użyty grunt nieskalisty, bez grud i kamieni, mineralny, niespoisty, drobno – lub średnioziarnisty. Materiał zagęścić ubijakiem z obu stron przewodu. Przewody PE montować w temperaturze od 0°C do 30°C, jednakże z uwagi na zmniejszoną elastyczność tego materiału w niskich temperaturach, zaleca się wykonywać połączenia w temperaturze nie niższej niż +5°C. Przed zasypaniem rurociągu należy wykonać próbę na ciśnienie zgodnie z normą PN-B-10725 stosując ciśnienie próbne – 10 atm. Próba szczelności powinna być przeprowadzona zgodnie z zaleceniami Norm. Przed wykonaniem obsypki rur i zasypki wykopu dokonać inwenteryzację syt.-wysok. ułożonych przewodów. Nawierzchnie naruszone podczas prac związanych z budową sieci wodociągu należy odtworzyć do stanu pierwotnego. W procesie realizacji budowy mają miejsce odbiory częściowe i odbiory końcowe. Odbiory częściowe odnoszą się do poszczególnych etapów robót podlegających zakryciu przed zakończeniem budowy kolejnych odcinków przewodu. Odbiór końcowy obejmuje odbiór przewodu lub jego odcinka przed przekazaniem go do eksploatacji. Odbiory, częściowy i końcowy, powinny być dokonane komisyjnie przy udziale przedstawicieli Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawcy i Użytkownika i powinny być potwierdzone odpowiednimi protokołami. W czasie budowy bezwzględnie przestrzegać przepisów BHP w zakresie transportu, składowania materiałów, zabezpieczania wykopów, oznakowania miejsc niebezpiecznych. Wszelkiego rodzaju odstępstwa w stosunku do założeń projektowych wymagają natychmiastowego powiadomienia inspektora nadzoru. Roboty realizowane będą w oparciu o projekt budowlany wykonany przez ADESI Sp. z o.o., 65-849 Zielona Góra, ul. Browarna 1. 1.2. II ETAP - budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w miejscowości Droglowice sieć kanalizacyjna - sieć kanalizacyjna PVCØ200 - odejścia boczne PVCØ160 - sieć kanalizacyjna tłoczna PEØ90 Długości: - sieć kanalizacyjna 2620m - odejścia boczne 151m - sieć kanalizacyjna tłoczna 3404m Lokalizacja: m.Droglowice, jedn.ewid. Pęcław obręb Pęcław działki ewid.: 123/1; 123/2; 122/2; 118/2; 118/1; 342; 117; 114; 113/1; 110; 109/2; 106; 105; 102; 462; 98/1; 98/2; 97/4; 97/3; 94/6; 337/2; 92/1; 91; 90/1; 89/1; 88; 424/10; 424/3; 424/7; 332; 82; 81; 330; 319; 3; 2; 1/4; 1/3; 424/6; 416; 418/1; 421/5; 420/1; 338; 7; 8; 9/2; 9/1; 10; 11; 354; 344; 148; 147; m.Pęcław jedn. Ewid. Pęcław obręb ewid. Pęcław działki ewid.: 99; 25/1; 113; 26; 107; 31/1; 118; 32/4; 32/2. Projektowaną infrastrukturę zlokalizowano na działkach w m. Droglowice i m. Pęcław. Teren inwestycji generalnie jest płaski z delikatnym spadkiem w kierunku środka odcinka. Projektowana sieć kanalizacyjna z odgałęzieniami włączona będzie do istniejącej sieci kanalizacyjnej zlokalizowanej w działce 32/2 w Pęcławiu. Projektowana sieć prowadzona będzie po działkach budowlanych, działkach rolnych, drogach gminnych, drogach powiatowych. Projektuje się sieć kanalizacji z rur 200 PVC-U klasy S, oraz PE 100. Do wykonania kanalizacji grawitacyjnej zastosować rury i kształtki PVC-U klasy S SDR34 lite, natomiast kanalizację tłoczną wykonać z rur i kształtek PE 100 SDR 17. Roboty ziemne wykonywać mechanicznie na rozkop i odkład natomiast przy istniejącym uzbrojeniu podziemnym ręcznie. Kanalizację ułożyć na podsypce piaskowej gr 15cm. Po ułożeniu kanalizacji wykonać obsypkę miąższości 30cm.Po wykonaniu kanalizacji wykonać próbę szczelności zgodnie z PN-92/B-10735. Wykop zasypać ziemią z odkładu zagęszczając ją wastwami 15cm. Wykonać pomiar zagęszczenia gruntu po zasypce sieci. Przed zasypaniem wykonać pomiar powykonawczy oraz zgłosić instalację do odbioru służbom inwestycyjnym inwestora . Prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia zgłosić właścicielom uzbrojenia zgodnie z uzgodnieniami. Przy realizacji kanalizacji mogą wystąpić kolizje z istniejącym uzbrojeniem terenu. Likwidację kolizji wykonawca powinien ująć w koszcie natomiast sposób rozwiązania zostanie podany po odkrywkach w ramach nadzoru autorskiego. Podczas robót ziemnych przestrzegać przepisów BHP zawartych w rozporządzeniu nr 68 MBiPMB z 28 marca 1972r. DzU.nr13 poz 93. Studnie kanalizacyjne wykonać betonowe z betonu B45 wodoszczelnego W8 na ławiefundamentowej. Elementy studzienek łączone za pomocą uszczelek. Stopnie montować nad najszerszą półką. Studnie betonowe do głębokości 3m o Ø 1000mm, a powyżej 3m studnie Ø 1200mm. Studnie tworzywowe Ø 600mm, Ø 425mm, Ø 315mm stosować w razie potrzeby. Wejścia rurociągów do studni wykonać stosując tuleje przejściowe. Włazy do studni stosować typu ciężkiego D400 zgodnie z normą PN-EN 124 producentów, którzy uzyskali certyfikat zgodności z normą. Zastosować włazy żeliwne z wypełnieniem betonowym. Przepompownie w studniach betonowych Ø 2000. Płyty nastudzienne montować na pierścieniach odciążających w pasie drogowym, natomiast za pasem drogowym bez pierścieni odciążających. Teren o wymiarach 1m x 1m wokół włazów studni w terenach zielonych bez pierścieni odciążających) obetonować. Transport ścieków będzie się odbywał za pomocą 4 pompowni. Pompownia P1- zlokalizowana na działce 330 (droga gminna) obręb Droglowice Pompownia P2 – zlokalizowana na działce 420/1 (boisko) obręb Droglowice Pompownia P3 – zlokalizowana na działce 354 (przystanek) obręb Droglowice Pompownia P4 – zlokalizowana na działce 343 obręb Droglowice Przepompownia P1 jest przepompownią główną dla miejscowości Droglowice. Przetłacza ona ścieki rurociągiem śr. 90X5,4 z m. Droglowice do studni rozprężnej i dalej do istniejącej studni zlokalizowanej na działce 32/2. W miejscowości Droglowice zaprojektowano 3 pompownie sieciowe (P2 do P4). Z pompowni P3 ścieki wtłaczane są przewodem PEØ90x5,4 za pośrednictwem komory zbiorczej KZ do przewodu tłocznego P4 – SR1, dalej wpływają one grawitacyjnie do pompowni P1. Z pompowni P2 ścieki transportowane są przewodem PEØ90x5,4 do studni rozprężnej SR2, dalej wpływają one grawitacyjnie do pompowni P1. Pompownie wyposażone w 2 pompy pracujące naprzemiennie. Nawierzchnie naruszone podczas prac związanych z budową sieci kanalizacyjnej należy odtworzyć do stanu pierwotnego. Przyłącza kablowe nn 0,4 kV dla zasilania przepompowni ścieków w m. Droglowice dz. Nr 330, 343, 354 oraz 420/1 zgodnie z wydanymi warunkami przyłączenia do sieci wykonane będą z zacisków prądowych rozłącznika bezpiecznikowego słupowego typu RSA-00 zamontowanego na słupie. Zasilanie i sterowanie elementami wykonawczymi przepompowni ścieków realizowane jest za pomocą szaf sterująco-zasilających typu DC prod. GRUNDFOS. Szafy wykonane są jako wolnostojące poliestrowe szafki z drzwiami podwójnymi zamykane na zamek o IP66 posadowione na fundamencie. Zasilanie szaf sterowniczych odbywać się będzie zalicznikowo ze złącza kablowo-pomiarowego. Projektuje się kabel zasilający typu YKY 5x4 mm². Kabel wprowadzić do szafy sterowniczej poprzez dławiki zachowując szczelność obudowy. Po ułożeniu kabli dokonać odbioru częściowego robót zanikowych (przed zasypaniem). Po zasypaniu wykopów teren doprowadzić do stanu nie gorszego niż przed przystąpieniem do prac. Po zakończeniu robót wykonać pomiary pomontażowe, a protokoły z pomiarów dołączyć do dokumentacji powykonawczej. Wszelkie zmiany dotyczące tras linii kablowych, rodzaju i typu urządzeń wymagają zasięgnięcia opinii projektanta. Roboty realizowane będą w oparciu o projekt budowlany wykonany przez P.U.P.I. „PLAN” Sp. z o.o., 65-849 Zielona Góra, ul. Browarna 1. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl, b) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie, kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji, w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów, pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej, c) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcia pasa dróg publicznych, d) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania, tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowotechnicznych, jak również inne koszty towarzyszące np.: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pas dróg publicznych, koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu itd, e) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy; z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, f) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, g) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2-tygodniowym wyprzedzeniem, a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzanymi robotami, h) Wykonywane prace należy skorygować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji, i) Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym, j) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży do akceptacji Inspektora Nadzoru dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów dotyczących materiałów przewidzianych do zabudowy, k) Wykonawca uwzględni w cenie ryczałtowej wszelkie koszty związane z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych (asfalt, gruz betonowy, nadmiar ziemi) zgodnie z obowiązującymi przepisami, l) Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie. Książka przedmiarów stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty. Uwaga ! Wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami Podstawą do sporządzenia oferty jest projekt techniczny oraz uwzględnienie wszystkich kosztów wykonania prac i czynności związanych z realizacją całego zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232130-2
45111200-2
45232130-2
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-05-30
2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 2.1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie – tj. należytą realizacja co najmniej 2 zamówień polegających na budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przepompowaniami o wartości brutto min. 2.000.000 zł każda. Informacja powyższa powinna wynikać z dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały prawidłowo wykonane.
Informacje dodatkowe Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów zgodnie z art. 22a. ust 1 ustawy Pzp, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Zamawiający uzna ww. warunek w tym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca: wykaże się, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 4.000.000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu: 1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zaleca się skorzystanie z druków oświadczeń stanowiących załączniki nr 3 i 2 do SIWZ); Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art. 25a ust. 6 ustawy Pzp). Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
w celu skutecznego złożenia oferty 1.1 Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 7 do SIWZ 1.2 Jeżeli dotyczy – Pełnomocnictwo – do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.3. O ile Wykonawca – nie złożył wraz z ofertą oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej – zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa powyżej w pkt. 3 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Powyższe oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu. Jeżeli dotyczy, czyli w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcjum) powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może być złożone odrębnie przez każdego Wykonawcę lub w imieniu wszystkich Wykonawców przez pełnomocnika, ewentualnie wszyscy Wykonawcy mogą złożyć niniejsze oświadczenie na jednym dokumencie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
4. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić projekt dokumentu lub jego kopię zamawiającemu do akceptacji najpóźniej na dwa dni robocze przed zawarciem umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 45 000,00 złotych (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Wysokość kar umownych 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do prac brukarskich - Wisznia Mała
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z inwestycją na budowę przedszkola poszukuję firmy do prac brukarskich. Prace na terenie m. Kryniczno - budowa przedszkola. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI