Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami do posesji, przepompownią ścieków i rurociągiem tłocznym. obręb Braciszewo, obręb Woźniki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNIEZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 9-11
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: (61) 424 57 50
1.5.8.) Numer faksu: (61) 424 57 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.gniezno.idsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami do posesji, przepompownią ścieków i rurociągiem tłocznym. obręb Braciszewo, obręb Woźniki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b29c272d-14a9-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007564/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.35 Budowa kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami do posesji, przepompownią ścieków i rurociągiem tłocznym. , obręb Braciszewo , obręb Woźniki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno opcja "Wiadomość do Zamawiającego"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja
2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gniezno;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem
e-mail: iod@lesny.com.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora
niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej
osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
GR.271.52.2022
3
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GR.271.52.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami do posesji, przepompownią ścieków i rurociągiem tłocznym.
Działki numer 64/6, 60/3, 60/11, 60/2, 64/2, 66/9, 66/10, 67, obreb Braciszewo, gmina Gniezno oraz działki
numer 25/3, 25/2, 28/2, obręb Woźniki
Zakres zamówienia
1. Rozebranie i odtworzenie nawierzchni asfaltowej – ok 200 m2 i nawierzchni tłuczniowej ok 300 m2
2. Roboty ziemne z częściową wymianą gruntu
3. Kanały z rur kan. o średnicy 250 mm – ok 360 mb
4.Kanały z rur kan. o średnicy 200 mm – ok 50 mb
5. Kanały z rur kan.o średnicy 160 mm – ok 77 mb
6. Kolektor tłoczny średnicy 110 mm – ok 590 mb
7. Przeciski
8. Przepompownia ścieków wraz uzbrojeniem i przyłączem energetycznym.
9. Niezbędne próby,zgody i uzgodnienia- przebieg trasy po terenie dróg gminnych i wojewódzkich
10. Inwentaryzacja geodezyjna.
Szczegóły zawarto w PT+SST
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny
ofert:
Nazwa kryterium: cena (CC)
CC = Comin / Cobad x Kp x Wc
sposób oceny: Comin – najniższa oferowana cena brutto
Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty
Kp – współczynnik proporcjonalności 100
Wc – waga kryterium oceny – 60 %
Nazwa kryterium: gwarancja dodatkowa (GG)
wzór: GG = Gbad/Gmax x Kp x Wc
sposób oceny:
Gbad – okres gwarancji dodatkowej badanej oferty
Gmax – gwarancja dodatkowa
Kp – współczynnik proporcjonalności 100
Wc – waga kryterium oceny – 40 %
Zamawiający ustala okres podstawowej gwarancji 24 miesięcy (obowiązujący wszystkich wykonawców;
Zamawiający nie będzie przyznawał punktów za zaoferowanie podstawowego okresu gwarancji);
Zamawiający ustala maksymalny okres dodatkowej gwarancji 36 miesiące.
Całkowity okres gwarancji zostanie policzony w następujący sposób: okres podstawowej gwarancji 24
miesiące + zaoferowany okres gwarancji dodatkowej ( maksymalnie 36 miesięcy) = maksymalny okres
gwarancji 60 miesięcy. W przypadku wskazania przez wykonawcę okresu dodatkowej gwarancji
dłuższego niż 36 miesiące, przyjmuje się okres 36 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany
okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę.
Ocena punktowa ofert będzie liczbą wynikającą z zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma oferta za
poszczególne kryteria oceny ofert. Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. O
(badana oferta) = CC +GG
Wyliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, według zasady
matematycznej, iż wartości 1-4 zaokrągla się w dół, a wartości 5-9 zaokrągla się w górę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja dodatkowa
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w
rozdziale X ust 1 SWZ
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w
rozdziale X ust 1 SWZ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem
sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, przy czym wysokość sumy gwarancyjnej winna wynosić
minimum 1 000.000,00 zł
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na budowie sieci
kanalizacyjnej w technologii grawitacyjnej i kolektora tłocznego z co najmniej jedną przepompownią o
wartości co najmniej 500 000 zł ( wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6);
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej, w specjalności drogowej i elektrycznej które to
osoby będą pełniły funkcję kierowników robót branżowych. Przez uprawnienia budowlane rozumie się
uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie
ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i
Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ze
zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących
przepisów i nadające takie same uprawnienia jak określone wyżej. W przypadku obywateli państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi
określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane
na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394) (
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1.Na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda
następujących środków dowodowych:
Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
wynoszącą minimum 1 000.000 zł.
3.2.Na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych zamawiający żąda
następujących środków dowodowych:
Wykaz osób
a) dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej, w specjalności drogowej i elektrycznej które to
osoby będą pełniły funkcję kierowników robót branżowych. Przez uprawnienia budowlane rozumie się
uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie
ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i
Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831
ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej
obowiązujących przepisów i nadające takie same uprawnienia jak określone wyżej. W przypadku obywateli
państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać
wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje
techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje
zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63,
poz. 394) - wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
c) Wykaz robót budowlanych - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z
robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na
budowie sieci kanalizacyjnej w technologii grawitacyjnej i kolektora tłocznego z co najmniej jedną
przepompownią o wartości co najmniej 500 000 zł ( wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
XII. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których
mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr do 4.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gniezno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak