„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Będkowice...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Będkowice – Faza V”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzyce
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wielka Wieś
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-31
  • Numer ogłoszenia568834-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 568834-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.

Gmina Wielka Wieś: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Będkowice – Faza V”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś, krajowy numer identyfikacyjny 55178600000000, ul. Plac Wspólnoty  1 , 32-085  Szyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 4191704 wew. 130, e-mail zamowienia@wielka-wies.pl, faks 124 191 705.
Adres strony internetowej (URL): www.wielka-wies.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.wielka-wies.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wielka-wies.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wielka-wies.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Wielka Wieś, pl. Wspólnoty 1, 32-085 Szyce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z obiektami towarzyszącymi w miejscowości Będkowice – Faza V”
Numer referencyjny: ZP.271.17.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PODSTAWOWE CHARAKTERYSTYCZNE ELEMENTY INWESTYCJI DLA MIEJSCOWOŚCI BĘDKOWICE, A ZAKRES I (termin realizacji do 31.05. 2021r.)Koszty kwalifikowane zaznaczono na kolor zielony1. Kanalizacja sanitarna ul. Browar, Okupniki, Jaśminowa, Długa, Wiosenna, Brzozowa oraz część ul. Borowej 1.1.1 Rurociągi grawitacyjne z PVC ∅ 315 klasy 8 z litą ściankąOdcinki: S163-S159, S159-S157, S157-S179, S157-S152, S152-S145, 1.1.2 Rurociągi grawitacyjne z PVC ∅ 250 klasy 8 z litą ściankąOdcinki: S152-S190, S139-S129, S129-S127, S127-S124 1.1.3 Rurociągi grawitacyjne z PVC ∅ 200 klasy 8 z litą ściankąOdcinki: S143-S139, S139-S139d, S129-S335b, S127-S335, 1.1.4 Rurociągi grawitacyjne z kamionki ∅ 200 dla przewiertówOdcinki: S159-S176, S179-S180, S145-S1441.1.5 Rurociągi ciśnieniowe z polietylenu PE – HD klasa PE 100 SDR 17, DN 63x3,8Odcinki: S190-311, 311-305, 311-311’, 311’-armatura płucząca, 305-armatura płucząca, 1.1.6 Rurociągi ciśnieniowe z polietylenu PE – HD klasa PE 100 SDR 17, DN 90x5,4Odcinki: S145-291.1.7 Rury osłonowe-  250 x 22,7 mm SDR 11 -  400 x 36,4 mm SDR 11 1.1.8 Armatura armatura napowietrzająco – odpowietrzająca armatura płucząca1.1.9 Przewierty sterowane i przeciski pod drogą powiatową nr 2130 K - od projektowanej studzienki na działce nr 628/2 do studzienki na działce nr 326/8- od projektowanej studzienki na działce nr 626/2 do studzienki na działce nr 325/1- od działki nr 622 do działki 7061.1.10 Odbudowa dróg gminnych po zrealizowanych pracach - odbudowa dróg asfaltowych w standardzie drogi asfaltowej, odbudowa dróg tłuczniowych w standardzie drogi tłuczniowej „po śladzie” tj. pas drogowy szerokości 2,0mb(zgodnie z postanowieniem WRLOŚ.7211.1.238.2011.ZO z dnia 19.08.2011r. oraz ze sposobem odbudowy drogi po ułożeniu sieci kanalizacji sanitarnej znajdującym się w pliku „Drogi do odbudowy po wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Będkowice”. Destrukt asfaltowy należy wykorzystać do odtworzenia poboczy dróg, nadmiar złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 1.1.11. Odbudowa dróg powiatowych po zrealizowanych pracach- Roboty budowlane w granicach dróg oraz działek należących do Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego (dalej ZDPK) należy wykonać zgodnie z decyzją ZDPK z dnia 26.08.2011r. znak: ZDPK 4b/5201-1-191/11. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót (koszty ponosi Wykonawca) oraz za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń (opłaty za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym pokrywa Zamawiający).1.1.12. Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowyB ZAKRES II (termin realizacji do 31.10.2021r.)Koszty kwalifikowane zaznaczono na kolor niebieski2. Kanalizacja sanitarna pozostała część ul. Borowej 1.2.1 Rurociągi grawitacyjne z PVC ∅ 250 klasy 8 z litą ściankąOdcinki: S124-S117, S117-PI, S117- S117’ (na działce nr 816)1.2.2 Rurociągi ciśnieniowe z polietylenu PE – HD klasa PE 100 SDR 17, DN 90x5,4Odcinki: 29-PI 1.2.3 Rury osłonowe-  250 x 22,7 mm SDR 11 długość 16,0mb, 3,5mb, 3,5mb-  400 x 36,4 mm SDR 11 długość 3,5mb, 3,5mb, 3,5mb, 3,5mb, 1.2.4 Armatura - armatura dla awaryjnego przetłaczania ścieków1.2.5 Tłocznia ścieków PI 1. Tłocznia ścieków jako obiekt sieciowy projektowany indywidualnie ma być zgodna z PN-EN 752-6:2000 „Zewnętrzne systemy kanalizacyjne. Układy pompowe”.2. Wszystkie parametry tłoczni oraz wymiary i wykonania materiałowe mają być zgodne z projektem.3. Konstrukcja tłoczni ścieków ma zapewnić realizację procesu pompowania w następujący sposób : ścieki dopływające grawitacyjnie do tłoczni trafiają do rozdzielacza, skąd grawitacyjnie dopływają do pionowych zbiorników separatorów części stałych wykonanych z PEHD które są zamontowane wewnątrz komory retencyjnej wykonanej również z PEHD. W separatorze części stałe zostają pośrednio odseparowane od płynu na elementach cedzących. Kula zwrotna swobodnie pływająca. Ścieki po odcedzeniu, pozbawione grubych frakcji stałych mogących zablokować pompy, dopływają grawitacyjnie poprzez pompy do komory retencyjnej. Po osiągnięciu maksymalnego poziomu ścieków w komorze retencyjnej swobodnie pływająca kula zwrotna w zbiorniku separatora części stałych jest dociskana wyporem cieczy do gniazda wlotowego. Czujnik poziomu ma dać sygnał do włączenia jednej z pomp (naprzemiennie). Pompa przepompowuje ścieki wstępnie podczyszczone z komory retencyjnej do zbiornika separatora części stałych, z którego zostają wypłukane części stałe odcedzone w nim w cyklu napełniania i przetłoczone do rurociągu tłocznego.4. Każdej pompie przyporządkowany jest jeden separator części stałych w którym zostają odseparowane części stałe, nie przepływając przez pompy.5. Elementy cedzące części stałe w zbiorniku separatora części stałych mają mieć konstrukcję zapewniającą podczas pompowania pełny swobodny przelot, bez żadnych elementów stałych typu sito lub krata pozostających na stałe w strumieniu pompowanej cieczy i mogących zablokować przepływ ścieków.6. Każdy separator części stałych musi posiadać własne urządzenie odcinające umożliwiające niezależne zamknięcie dopływu ścieków do danego separatora w celu wykonania prac konserwacyjnych przy pompach i dostęp do wnętrza tego separatora bez konieczności wyłączania całej tłoczni z ruchu ( przy dopływających ściekach i pracującej drugiej pompie współpracującej z drugim separatorem części stałych).7. Tłocznia ma być dostarczona na miejsce posadowienia jako kompletnie zmontowany i wyposażony obiekt, posiadający oznaczenie CE, z zamontowanym w całości kompletnym wyposażeniem wewnętrznym w zintegrowanej monolitycznej studni podziemnej wykonanej z rury strukturalnej z PEHD, do posadowienia w wykopie bez dodatkowej osłony, którego statyka gwarantuje odporność na działanie gruntu i wód gruntowych.8. Nie dopuszcza się składania elementów wyposażenia tłoczni na budowie, obiekt ma być zmontowany fabrycznie z kompletnym wyposażeniem w studni PEHD lub polimerobetonowej.9. Komora podziemna ( studnia ) ma być wykonana z rury wielowarstwowej strukturalnej z PEHD lub polimerobetonu (bez zmiany średnicy). Jej konstrukcja ma być monolityczna. 10. Tłocznia ma gwarantować odporność studni z PEHD lub polimerobetonu na działanie gruntu, wód gruntowych i obciążeń komunikacyjnych obliczeniami statycznymi.11. Producent tłoczni ma zagwarantować, że konstrukcja studni jest odporna na działanie z zewnątrz gruntu i wód gruntowych, i że nie powstaną w niej odkształcenia i przecieki., co udokumentuje adresami minimum 5 obiektów referencyjnych zrealizowanych z tłoczniami z PEHD i starszych niż 3 lata.12. Średnice wewnętrzne studni podziemnych tłoczni mają być zgodne z projektem 13. Górna część studni z PEHD ma być przykryta płytą z PEHD o odpowiedniej średnicy, a na powierzchnię ma wystawać właz oraz kominki wentylacji i odpowietrzenia. 14. Właz ma być wykonany min. ze stali nierdzewnej X5CrNI18-10/1.4301 zgodnie z PN-EN 10088 (AISI 304) i mieć podwójne ścianki pomiędzy którymi znajduje się warstwa izolacji przeciwwilgociowej. Właz ma mieć kominek wywiewny średnicy 150 mm. We włazie ma być zamontowany zamek ze specjalnym kluczem i nakrętką zabezpieczającą. Właz ma mieć zabezpieczenie przed opadaniem z amortyzatorem gazowym z zapadką mechaniczną blokującą właz w położeniu otwartym. W przypadku zastosowania włazu przejezdnego, to wykonawca musi wykonać płytę betonową odciążającą do przejęcia nacisku włazu na grunt15. Studnia podziemna tłoczni ma być wyposażona w :- wentylację grawitacyjną- wentylator mechaniczny włączany wraz z włączeniem oświetlenia- drabinkę ze stali nierdzewnej min. X5CrNI18-10/1.4301 zgodnie z PN-EN 10088 (AISI 304) szer. 40 cm, ze szczeblami antypoślizgowymi i wysuwaną poręczą.- oświetlenie włączane w szafie sterującej, 1 x 58 W lub 2 x 36 W / 230V, z oprawką zabezpieczoną przed wilgocią, zabezpieczone obwodem różnicowo-prądowym- W dnie studni z PEHD ma być wykonana studzienka na pomocniczą pompę odwadniającą sterowaną 3 prętowym systemem elektrod. Nie jest dopuszczalne sterowanie pływakiem. Pompa ma odprowadzać skropliny do rury odpowietrzającej komorę retencyjną powyżej poziomu cofki16. Komora retencyjna ścieków oraz orurowanie w tłoczni mają być wykonane z materiałów dających trwałą odporność na korozję bez konieczności uzupełniania powłok lub konserwacji. Dlatego komora retencyjna oraz orurowanie mają być wykonane z PEHD. Dopuszcza się również wykonanie ze stali kwasoodpornej zgodnie z PN-EN 10088 typ 1.4571 (AISI 316 TI). Nie jest dopuszczalne stosowanie na komorę retencyjną ścieków i orurowanie popularnej stali nierdzewnej X5CrNI18-10/1.4301 zgodnie z PN-EN 10088, lub innych stali zabezpieczonych antykorozyjnie)17. Łączenie rur z PEHD ma być wykonane mufami elektrooporowymi. Złącza czołowe dopuszcza się tylko w miejscach możliwych do obróbki od wewnątrz.18. Komora retencyjna ma być gazoszczelna, i w górnej części ma być wyposażona w trzy otwory rewizyjne.19. Jako czujnik poziomu należy zastosować sondę hydrostatyczną 4-20 mA w wykonaniu beziskrowym, zamontowaną w rurze osłonowej.20. Orurowanie i armatura mają mieś średnice zgodne z projektem21. Wykonawca robót budowlanych musi wykonać pierścień dociążający z betonu na zewnątrz studni podziemnej, zabezpieczający studnię podziemną przed wyporem wody gruntowej. Jego wymiary należy uzgodnić z producentem tłoczni.1.2.5.2.Wymagania dla pomp do tłoczni ścieków:1. Pompy mają pracować w ustawieniu suchym, i włączać się naprzemiennie w zależności od poziomu ścieków w zbiorniku retencyjnym.2. Zastosowane pompy muszą być przeznaczone do pompowania ścieków. 3. Pompy mają mieć korpusy z króćcem ssawnym i króćcem tłocznym nie mniejsze niż DN 80 mm4. Pompy muszą posiać stopień ochrony IP65, Silniki pomp mają mieć uzwojenia elektryczne z wbudowanymi 3 szt. termistorami PTC, a w urządzeniu sterującym ma być odpowiednie urządzenie wyzwalające. 5. Silniki pomp mają być przeznaczone do trybu pracy S1 w ustawieniu na sucho.1.2.5.3.System monitoringu:Tłocznie ścieków należy wyposażyć oraz uruchomić w ramach systemu monitorowania i zdalnego sterowania i włączyć do istniejącego systemu na terenie gminy. 1.2.6 Odbudowa dróg gminnych po zrealizowanych pracach - odbudowa dróg asfaltowych w standardzie drogi asfaltowej, odbudowa dróg tłuczniowych w standardzie drogi tłuczniowej „po śladzie” tj. pas drogowy szerokości 2,0mb (zgodnie z postanowieniem WRLOŚ.7211.1.238.2011.ZO z dnia 19.08.2011r. oraz ze sposobem odbudowy drogi po ułożeniu sieci kanalizacji sanitarnej znajdującym się w pliku „Drogi do odbudowy po wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Będkowice”. Destrukt asfaltowy należy wykorzystać do odtworzenia poboczy dróg, nadmiar złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.1.2.7 Odbudowa dróg powiatowych po zrealizowanych pracachRoboty budowlane w granicach dróg oraz działek należących do Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego (dalej ZDPK) należy wykonać zgodnie z decyzją ZDPK z dnia 26.08.2011r. znak: ZDPK 4b/5201-1-191/11. Wykonawca zwraca uwagę na konieczność uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas wykonywania robót (koszty ponosi Wykonawca) oraz za umieszczenie w pasie drogowym urządzeń (opłaty za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym pokrywa Zamawiający).1.2.8 Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowyC ZAKRES I (termin realizacji do 31.05. 2021r.) Koszty niekwalifikowane zaznaczono na kolor żółty2. Kanalizacja sanitarna ul. Browar, Okupniki, Jaśminowa, Długa, Wiosenna, Brzozowa oraz część ul. Borowej 2.1.1 Rurociągi grawitacyjne PVC DN klasy S (SDR 34,SN8)  160x4,7 mm Odcinki: S143’-S143’’, S142-S142’, S139d-S139d’, S138-S138’, S136-S136’, S134-S134’, S133-S133’, S132-S132’, S129-S129’, S128-S128’, S127-S127’, S126-S126’, S125-S125’, S124-S124’, S124-S124”, S335-S335’, S144’-S144”, S146-S146’, S147-S147’, S148-S148’, S149-S149’, S150-S150’, S151-S151’, S154-S154’, S188-S188’, S189-S189’, S189-S189”, S190-S190’, 2.1.2 Rurociągi grawitacyjne PVC DN klasy S (SDR 34,SN8)  200x5,9 mm Odcinki: S143-S143’, S126-S126’’, S144-S144’, S146-S146”, S176-S176’, S176’-S176”, S176’-S176”’, 2.1.3 Rurociągi ciśnieniowe z polietylenu PE – HD klasa PE 100 SDR 17, DN 50x3,0Odcinki: 314-13, 313-12, 312-11, 311’-9, armatura płucząca-10, 308-8, 305-7, 2.1.4 Rury osłonowe-  250 x 22,7 mm SDR 11 -  400 x 36,4 mm SDR 11 2.1.5.Pompownie przydomowe wraz z zasilaniem elektrycznym- Dostawa i montaż kompletnych przydomowych przepompowni ścieków, z zatopioną jedną pompą wirową w zbiorniku PEHD DN minimum 800 mm (wyposażone w sprzęgło nadwodne) wraz z pełnym zasilaniem energetycznym i sterowaniem pracą pomp. 2.1.6 Roboty odtworzeniowe drogi asfaltowej i poboczy- odbudowa dróg asfaltowych w standardzie drogi asfaltowej, odbudowa dróg tłuczniowych w standardzie drogi tłuczniowej w zakresie pozostałej szerokości (pas drogowy z wyłączeniem „po śladzie”) pasa drogowego (zgodnie z postanowieniem WRLOŚ.7211.1.238.2011.ZO z dnia 19.08.2011r. oraz ze sposobem odbudowy drogi po ułożeniu sieci kanalizacji sanitarnej znajdującym się w pliku „Drogi do odbudowy po wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Będkowice”. Destrukt asfaltowy należy wykorzystać do odtworzenia poboczy dróg, nadmiar złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.1.7 Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowyD ZAKRES II (termin realizacji do 31.10.2021r.) Koszty niekwalifikowane zaznaczono na kolor fioletowy2. Kanalizacja sanitarna pozostała część ul. Borowej2.2.1. Rurociągi grawitacyjne PVC DN klasy S (SDR 34,SN8)  160x4,7 mm Odcinki: S123-S123’, S121-S121’, S120-S120’, S118-S118’, S118-S118”, S117a-S117a’, S115-S115’, S114-S114’, S113-S113’, S112-S112’, S111-S111’, S110-S110’, S110-S110”, 2.2.2 Rurociągi grawitacyjne PVC DN klasy S (SDR 34,SN8)  200x5,9 mm Odcinki: S122-S122’, 2.2.3 Rurociągi grawitacyjne z PVC ∅ 250 klasy 8 z litą ściankąOdcinki: S117’ (na działce nr 816) – S117a, S117a – S117a’2.2.4 Rury osłonowe-  400 x 36,4 mm SDR 11 2.2.5 Roboty odtworzeniowe drogi asfaltowej i poboczy- odbudowa dróg asfaltowych w standardzie drogi asfaltowej, odbudowa dróg tłuczniowych w standardzie drogi tłuczniowej w zakresie pozostałej szerokości (pas drogowy z wyłączeniem „po śladzie”) pasa drogowego (zgodnie z postanowieniem WRLOŚ.7211.1.238.2011.ZO z dnia 19.08.2011r. oraz ze sposobem odbudowy drogi po ułożeniu sieci kanalizacji sanitarnej znajdującym się w pliku „Drogi do odbudowy po wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Będkowice”. Destrukt asfaltowy należy wykorzystać do odtworzenia poboczy dróg, nadmiar złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.2.6 Odtworzenie terenu do stanu sprzed budowyE DODATKOWE WYMAGANIA I INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego – Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.2. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził na obiekcie wizję lokalną i zapoznał się ze stanem faktycznym oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zaniechanie tych czynności przez Wykonawcę.3. Zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi teren inwestycji znajduje się na obszarze ochrony archeologicznej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Wielka Wieś. Do Zamawiającego należeć będzie: powiadomienie o rozpoczęciu robót, zapewnienie nadzoru archeologicznego na własny koszt, a następnie po zrealizowaniu inwestycji zgłoszeniu zakończenia prac do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie. 4. Parametry techniczne jakie powinny spełniać żelbetowe – prefabrykowane studzienki kanalizacyjne:- elementy studni betonowe z wyłączeniem przykryw i płyty redukcyjnej;- podstawa studni ma być wykonana jako monolityczny element z jednoczesnym uformowaniem kinety i spocznika;- beton klasy min C35/45-(wg PN-EN 206-1;- w/c- max 0,45; - nasiąkliwość do 5%;- stopnie powlekane – wg PN-EN 13101;- studnie łączone na uszczelkę elastomerową –wg PN-EN 681-1;- zwieńczenie studni zwężką, przykrywą lub kręgozwężką;- żelbetowe pierścienie odciążające.W przypadku włazów żeliwnych typu ciężkiego, w pasach drogowych powinny być wyposażone w zatrzask i zawias, poza pasami drogowymi dopuszcza się włazy bez zatrzasku i zawiasów.Przy zamówieniu studni prefabrykowanych należy uwzględnić włączenia przyłączy kanalizacyjnych celem odpowiedniego przygotowania kinety i zamontowania przejść szczelnych.Studnie kanalizacyjne systemowe – należy wycenić studnie betonowe prefabrykowane fi 1200, 1000 mm na ciągach głównych i sięgaczach bocznych, adekwatnie do terenu właz ciężki/ lekki zgodnie z projektami.Natomiast na przyłączach w obrębie prywatnych działek studzienki kanalizacyjne systemowe HDPE fi 425 mm zamknięte stożkiem betonowym, kineta PP, pokrycie typu ciężkiego lub lekkiego w zależności od warunków lokalizacyjnych.5. Pompownie przydomowe oraz pompownia strefowa stanowić mają kompletny, oryginalny produkt renomowanego producenta, gwarantującego najwyższą jakość wykonawstwa, serwisu, oraz udzielonych gwarancji. 5.1 Wymagania dla pompowni przydomowych:5.1.1 Zbiornik kanalizacji ciśnieniowej:- zbiornik PEHD, monolityczny z obliczeniami konstrukcyjnymi,- min. średnica - 800 mm,- min. wysokość zbiornika - 2500 mm,- konstrukcja zbiornika - monolityczna, bez elementów zgrzewanych i łączonych,- dno zbiornika – półkoliste / eliptyczne,- zabezpieczony przed wypłynięciem i deformacją,- retencja czynna zbiornika - min. 200 l,- retencja rezerwowa do górnej krawędzi rury napływowej - min. 200 l,- zagłębienie rury napływowej (do dolnej krawędzi rury napływowej) - min. 1500 mm do górnej krawędzi zbiornika, 1 otwór gotowy do podłączenia z uszczelką + 1 jako możliwość podłączenia, - średnica podłączanej rury napływowej – DN 160,- uszczelnienie rury napływowej – uszczelka wargowa wykonana z NBR,- zagłębienie rurociągu ciśnieniowego - min. 1200 mm od górnej krawędzi zbiornika, jeden króciec ciśnieniowy DN50 wyprowadzony na zewnątrz zbiornika,- średnica rurociągu tłocznego w zbiorniku - DN40,- uszczelnienie króćca tłoczonego - uszczelka wargowa wykonana z NBR,- pokrywa zbiornika - z PEHD, do ruchu pieszego, zaizolowana i zamykana.5.1.2.Wyposażenie zbiornika:- zamocowanie pompy - trawers ze sprzęgłem nadwodnym,- orurowanie - stal nierdzewna min. AISI304 (1.4301),- armatura odcinająca – zawór kulowy ze stali nierdzewnej min. AISI304 (1.4301) obsługiwany z poziomu terenu,- zawór zwrotny obsługiwany bez konieczności wchodzenia do zbiornika,- możliwość podłączenia urządzenia płuczącego.5.1.3.Pompa z urządzeniem tnącym i 10 m kablem o parametrach:- wysokość podnoszenia przy Q= 0,1 l/s - min. H = min. 27 m,- wysokość podnoszenia przy Q = 1,6 l/s - min. H = 20m,- wysokość podnoszenia przy Q= 3 l/s - min. H = 13m,- moc pompy - maks. 1,5 kW,- zasilanie - trójfazowe lub jednofazowe w tym samym typoszeregu pomp,- materiał z którego wykonany jest nóż tnący - min. 1.4528 hartowany do min. 57 HRC,- obudowa silnika pompy – stal nierdzewna min. 14301,- bimetaliczne zabezpieczenie uzwojeń pompy.5.1.4.Urządzenia sterujące:- sposób sterowania poziomem – pneumatyczny, dzwonem otwartym z 10 m przewodem pneumatycznym,- Funkcje sterowania i kontroli: a) poziom alarmowy – płynnie nastawny,b) poziom włączenia pompy – płynnie nastawny,c) poziom wyłączenia pompy – płynnie nastawny,d) opóźnienie wyłączenia pompy – płynnie nastawny,e) opóźnienie włączenia pompy po ponownym przywróceniu zasilania – nastawne,f) praca testowa co 48h,g) automatyczne wyłączenie pompy po 15 min. pracy ciągłej (przejście w stan alarmu),h) włączenie przeciążeniowe pompy (przejście w stan alarmu),i) kontrola zaniku i asymetrii faz (przejście w stan alarmu),j) przełączenie praca ręczna / praca automatyczna,k) podłączenie styków czujników bimetalicznych,l) wyposażony w wyłącznik główny,m) szafa zewnętrzna – z tworzywa sztucznego odpornego na promienie UV.5.1.5. Każda przydomowa przepompownia powinna zostać podłączona do zasilania energetycznego znajdującego się na terenie działki, w miejscu wskazanym przez właściciela działki. Przydomowe przepompownie ścieków zasilane będą z wewnętrznej instalacji budynku, do którego będą podłączane.6. Do odbioru końcowego Wykonawca ma obowiązek dostarczyć komplet oświadczeń właścicieli działek objętych pozwoleniem na budowę, zgłoszeniem robót o uporządkowaniu terenu po wykonanych pracach. 7. Warunkiem powołania komisji odbiorowej dokonanie ostatniego wpisu do dziennika budowy Inspektora Nadzoru oraz przedłożenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.8. Przed odbiorem końcowym prac kanalizacyjnych, Wykonawca przeprowadzi na własny koszt monitoring systemem kamerowym, przy pomocy specjalistycznych kamer dla wybudowanej kanalizacji systemem grawitacyjnym, przy udziale Inspektora nadzoru budowlanego i kierownika budowy oraz w obecności upoważnionych osób ze strony Wykonawcy i Zamawiającego.Obejmować będzie sprawdzenie całego odcinka instalacji pod względem zgodności stanu wybudowanego z dokumentacją, warunkami technicznymi, zachowania szczelności połączeń rur kanalizacyjnych i odpowiednich spadków. Odbiór będzie podsumowany raportem w wersji pisemnej i graficznej.W przypadku stwierdzenia podczas monitoringowego odbioru robót kanalizacyjnych – niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca niezależnie od usunięcia wad na odcinku sieci kanalizacyjnej – poniesie koszty ponownej kontroli monitoringowej przy użyciu kamer.9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W każdym przypadku należy uzyskać akceptację autora projektu i inspektora nadzoru na piśmie. 10.Przed zamówieniem materiałów, należy przedłożyć Zamawiającemu karty materiałowe na wbudowane materiały do akceptacji. 11. W cenie oferty należy uwzględnić koszty związane z przywróceniem terenu, w tym utwardzonych nawierzchni, zieleni niskiej i wysokiej, ogrodzeń, wjazdów do stanu pierwotnego. Przed wejściem w teren poszczególnych posesji Wykonawca jest zobowiązany do dokonania dokumentacji fotograficznej i przekazania jej Inwestorowi na nośniku elektronicznym – płytka CD. 12. Z wyprzedzeniem wymaganym przepisami należy zawiadomić ZDPK, Referat Dróg i Infrastruktury w tut. Urzędzie i uzyskać stosowne zezwolenia na czasowe zajęcie pasa drogowego oraz prowadzenie prac budowlanych w pasie dróg. Szczegółowe informacje co do zakresu robót drogowych zastały ujęte w uzgodnieniach, załączonych do projektów oraz piśmie pn. „Drogi do odbudowy po kanalizacji w miejscowości Będkowice” 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt nadzoru archeologicznego i/lub konserwatorskiego podczas realizacji całego zakresu inwestycji.14. Badania zagęszczenia gruntu zasypu wykopów w pasach drogowych będą wykonywane na polecenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.15. Szczegółowy zakres z podziałem na poszczególne zadania, części, czasookresy oraz kwoty wynagrodzenia netto i brutto należne Wykonawcy za wykonane i odebrane elementy określał będzie Harmonogram Rzeczowo-Finansowy Robot – zwany dalej Harmonogramem realizacji przedmiotu umowy.Harmonogram zostanie przygotowany (wypełniony) przez wybranego Wykonawcę przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej w postaci pliku Excel (xls), na podstawie złożonej oferty (kosztorysy ofertowe) oraz będzie podlegał zatwierdzaniu przez Zamawiającego. Harmonogram należy przygotować w podziale ulice a w tym na koszty kwalifikowane oraz niekwalifikowane oraz z podziałem na części. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.16. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (cła i wszelkie opłaty, koszty prac przygotowawczych i porządkowych, koszty ubezpieczenia, organizacji ruchu wraz z projektami, oznakowania zastępczego, wnioski o zajęcie pasa drogowego, koszty wykonania próby szczelności rurociągów, nadzór archeologiczny, obsługi geodezyjnej, badania zagęszczenia gruntu, opracowania i uzgodnienia dokumentacji powykonawczej, a także pozostałe koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, itp.), w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.17.Materiały z rozbiórki (kamień, grunt, itp.) Wykonawca zagospodarowuje (odwozi, rozplanowuje) we własnym zakresie.18. Zwraca się uwagę Wykonawcy, aby roboty budowlano - montażowe sieci kanalizacyjnej wykonywane były sukcesywnie, ułożone w takiej kolejności aby stwarzały możliwość mieszkańcom danej ulicy odprowadzanie ścieków z budynków mieszkalnych do W związku z powyższym, należy przedłożyć harmonogram robót z podziałem na poszczególne etapy z wyszczególnieniem obszarów i ulic, na tej podstawie będą przeprowadzane komisyjne odbiory częściowe. 18. Nawierzchnie drogowe:- Drogi gminne po wybudowanej kanalizacji sanitarnej należy odbudować zgodnie z wytycznymi zawartymi w pliku „Drogi do odbudowy po wykonaniu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Będkowice” oraz Postanowieniem Znak: WRLOŚ.7211.1.238.2011.ZO z dnia 19.08.2011. - Kanalizacja sanitarna zaprojektowana w działkach będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego należy wykonać zgodnie z decyzją znak: ZDPK 4b/5201-1-191/11 z dnia 26.08.2011r.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232410-9
45232423-3
45111300-1
45233120-6
45233222-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-10-29

II.9) Informacje dodatkowe: Zakres I - wykonanie do dnia 31.05.2021 roku Zakres II - wykonanie do dnia 29.10.2021 roku
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł- (słownie: czterysta tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę lub rozbudowę oraz przebudowę kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 2 mln. zł brutto każda.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: 1 kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia w zakresie sieci sanitarnych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osobyDokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemskładania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie z treścią załącznika nr 5 – Wykaz robót, do niniejszej SIWZ. 3.Dowody określające czy roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wykonanenależycie w szczególności z podaniem informacji czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej o których mowa w pkt 4. niniejszej specyfikacji może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie warunku opisanego w Rozdz .VII ust. 1, pkt 1.2 specyfikacji
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Formularz „OFERTA” – załącznik nr 1 do SIWZ.2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonejnotarialnie3.Oświadczenia wymagane postanowieniami Rozdziału VIII ust. 1 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 słownie / pięćdziesiąt tysięcy złotych /2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia18.08.2020r. do godz. 09:303.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności odwyboru Wykonawcy:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz. 1158 z późn. zm.4.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem narachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Urząd Gminy Wielka Wieś , 32-085 Szyce, Pl.Wspólnoty1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie Oddział Wielka Wieś Nr578591000700400591878600945.Wadium wnoszone w innej formie, należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy WielkaWieś , Pl. Wspólnoty 1, pok. 107 najpóźniej do dnia 18.08.2020r. do godz. 9:306.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym7.Oferta Wykonawcy który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie odrzucona.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
najniższa cena 60,00
długość okresu gwarancji 30,00
wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana terminu realizacji umowy: Inwestor dopuszcza możliwość zmiany terminów o których mowa w pkt 5.1 i 5.2 projektu umowy tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy w tym m.in.:a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót ( np.: intensywne opady deszczu śniegu utrzymujące się w sposób ciągły przez okres co najmniej 5 dni, wysokie temperatury powyżej 30 stopni C utrzymujące się w sposób ciągły przez okres co najmniej 5 dni) w czasie których nie można zapewnić wymaganych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. b)w przypadku zmiany technologii wykonania, zastosowania rozwiązań zastępczych, zamiennych lub równoważnych które nie mogły być przewidziane przez Inwestora mimo dołożenia należytej staranności c) w przypadku gdy nastąpi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów nie zawinionych przez Wykonawcę d) w przypadku dopuszczonego prawem zlecenia robót dodatkowych, jeżeli terminy ich wykonania rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy e). w przypadku uzgodnienia miedzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy f) w przypadku wystąpienia siły wyższej zdefiniowanej w art. 1 umowyg). znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót h). w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej na skutek wniesionego odwołania Termin wykonania zamówienia zostanie zmieniony odpowiednio o czas:a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczneb) o czas konieczny dla wykonania przedmiotu umowy po wprowadzonych zmianach c) niezbędny do otrzymania zgód, zezwoleń,decyzji d). o okres opóźnienia spowodowany wykonywaniem robót dodatkowych e) o czas uzgodniony miedzy Stronami umowy.f) o okres opóźnienia spowodowany działaniami siły wyższej. g). o okres wstrzymania robót h). o okres spowodowany przedłużająca się procedurą przetargowąZmiana terminu powinna być potwierdzona protokołem konieczności zaakceptowanym przez Inwestora i podpisana przez Inwestora i Wykonawcę.Pozostałe zmiany w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w sytuacji gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. W takim przypadku Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.b). zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo minimalnej stawki godzinowej , ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ustalonego na podstawie na podstawie art. 2 ust. 3. W takim przypadku Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy o kwotę równą różnicy wynagrodzenia, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany minimalnego wynagrodzenia jeszcze nie wykonano.c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawkiskładki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wykonawca takim przypadku przedkładaInwestorowi wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowaniezmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany. Inwestor dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto określonego w art. 12 ust. 1 umowy jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany składki jeszcze nie wykonano.d) w przypadku obiektywnej konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu Umowy, zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych, które nie mogły być przewidziane przez Inwestora pomimo dołożenia należytej staranności, Inwestor dopuszcza zmianę zakresu prac, przy czym wyłącznie w zakresie niezbędnym do zgodnego z obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy lub zmianę wynagrodzenia, określonego w art. 12 Umowy, w zakresie uwzględniającym zmieniony zakres prac.e). w przypadku robót zamiennych — Inwestor dopuszcza zmianę wynagrodzenia określonego w art. 12 Umowy. Obliczenie wartości robót podlegających zamianie, o którą zmienione (pomniejszone lub zwiększone) zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi w sposób opisany w art. 2 pkt 2.23 i następnie zaakceptowany przez Inwestora.f).w przypadku zmiany kierownika budowy/robót (jedynie za uprzednią pisemną zgodą Inwestora) na wniosek Wykonawcy w przypadku:1) choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy/robót,2) nie wywiązywania się kierownika budowy/robót z obowiązków wynikających z umowy,3) jeżeli zmiana kierownika budowy/robot stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczynniezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).g). w przypadku zmiany kierownika budowy/robót na wniosek Inwestora w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy, Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy/robot zgodnie z żądaniem Inwestora we wskazanym przez Inwestora terminie.h). w przypadku zmiany kierownika budowy/robót, o których mowa w podpkt. f) i g) niniejszegoparagrafu Umowy, nowy kierownik budowy/robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty.i). w przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Inwestor może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę.j). w przypadku zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzeczWykonawcy, np. w przypadku zawarcia przez Inwestora umowy o dofinansowanieprojektu.k) w przypadku zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego:1) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części, lub2) w celu dostosowania go do aktualnego zaawansowania realizacji przedmiotu zamówienia,Inwestor przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie sposobu spełnienia świadczenia w przypadku zmiany technologicznej spowodowanej w szczególności następującymi okolicznościami:a). z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych przy zachowaniu jakości parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń.b).z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektu budowlanego lub skracających termin realizacji zamówienia. c).pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub niższych kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót. d). pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na skróceniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót lub prac jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. e). konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w SIWZ w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy tzn. takim, który nie spełniałby powszechnie akceptowalnych cech użytkowych związanych z danym obiektem. f). ujawnieniem niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, zmiany lokalizacji budowanych urządzeń, ograniczenie zakresu robót objętych umową lub zmiana wynagrodzenia Zmiana umowy może nastąpić również w przypadku :a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowyb) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności, zmiana danych teleadresowych, określonych w niniejszej umowie.Inwestor przewiduje również możliwość zmian zawartej umowy wprowadzonych na podstawieart.144 ust. 1 pkt 1,2,3,4,5,6 ustawy Pzp. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Inwestor może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Inwestora do wyrażenia takiej zgody
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-18, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI