BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z INFARSTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W STEFANOWIE, KOLONII...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z INFARSTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W STEFANOWIE, KOLONII WARSZAWSKIEJ, WÓLCE KOSOWSKIEJ – CZĘŚĆ WSCHODNIA I MARYSIN - CZĘŚĆ WSCHODNIA - ETAP II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLesznowola
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-16
  • ZamawiającyGmina Lesznowola
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00070834
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z INFARSTRUKTURĄ
TOWARZYSZĄCĄ W STEFANOWIE, KOLONII WARSZAWSKIEJ, WÓLCE
KOSOWSKIEJ – CZĘŚĆ WSCHODNIA I MARYSIN - CZĘŚĆ WSCHODNIA - ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesznowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gminna 60

1.5.2.) Miejscowość: Lesznowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-506

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 7089113

1.5.8.) Numer faksu: 22 7579270

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@lesznowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lesznowola.eobip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z INFARSTRUKTURĄ
TOWARZYSZĄCĄ W STEFANOWIE, KOLONII WARSZAWSKIEJ, WÓLCE
KOSOWSKIEJ – CZĘŚĆ WSCHODNIA I MARYSIN - CZĘŚĆ WSCHODNIA - ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3080dfff-c2ba-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006446/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Stefanowo, Kolonia Warszawska, Wólka Kosowska- część wschodnia i Marysin część wschodnia – Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z infrastruktura towarzysząca – II etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.lesznowola.eobip.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, rzp@lesznowola.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza –nazwa – Urząd Gminy Lesznowola) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail:rzp@lesznowola.pl. 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie zRozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452) .3. Wykonawca zamierzający wziąćudział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania ofertylub wniosku oraz do formularza do komunikacji. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w „Instrukcji użytkowania systemuminiPortal” oraz „Regulaminie ePUAP”. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacjiwynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 7. Identyfikator postępowania dla niniejszego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych ) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str.1 ), dalej "RODO", tym samym podane przez Wykonawcę dane będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż określony powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszystkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z infarstrukturą towarzyszącą w Stefanowie, Kolonii Warszawskiej, Wólce Kosowskiej – część wschodnia i Marysin - część wschodnia - etap II”.
Przedmiotem zmówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Stefanowie, Kolonii Warszawskiej, Wólce Kosowskiej – cześć wschodnia i Marysin – część wschodnia.
Zadanie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości 4 112,5 mb z przyłączami, kanalizacji ciśnieniowej o łącznej długości 1 755,50 mb z przyłączami,
9 przepompowni przydomowych, 3 przepompownie sieciowe, wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą. Po stronie Wykonawcy jest także uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla całego zakresu prac. Zakres prac szczegółowo określony jest w przedmiarze robót. Obszar, na którym prowadzone będą prace pokazany jest na złącznikach graficznych oraz na rysunkach dodatkowych.
W kwestii zakresu ilościowego inwestycji obowiązują ilości zawarte w przedmiarze robót.
UWAGA:
W trakcie przygotowywania oferty należy szczególnie starannie przeanalizować złączniki mapowe określające zakres prac, oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 510 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o których mowa w myśl art. 214 ust. 1, pkt 7 uPzp tj.:
w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Przedmiotowe zamówienia zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i będą zgodne z jego przedmiotem, całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczeniu jego wartości, a zamówienia będą polegać w szczególności na robotach: rozbiórkowych, ziemnych, montażowych, odtworzeniowych, kanalizacyjnych.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiega się wykonawcy, którzy spełniają warunki:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań,których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) warunek dotyczący posiadania doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00zł. (słownie: trzy miliony złotych 00/100) każda.

2) warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje do wykonania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych – bez ograniczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – sporządzony według Załącznika nr 4 do SWZ.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami (w Konsorcjum), Wykaz, o którym mowa w pkt 8.4.2 SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonywaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony według Załącznika nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt 6.1 i 6.2 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stawia wymagań w zakresie przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru – sporządzony według Załącznika nr 1 do SWZ.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone według Załącznika nr 2 do SWZ.
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy – sporządzone według Załącznika nr 3 do SWZ.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolności lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 17.15.2 SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone według Załącznika nr 2 do SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – sporządzone według Załącznika nr 6 do SWZ.
6. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
7. Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenia, o których mowa w ust. 8.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) wyst. warunków atmosfer. uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, które odbiegają w sposób znaczący od normy wieloletniej tj. gdy wystąpią intensywne lub długotrwałe opady przekraczające normy wieloletnie, silne lub długotrwałe mrozy, których skala przekracza normy wieloletnie;
2) wyst. odmiennych niż w przyjętej dok. projekt. warunków terenowych, w szczególności: natrafienia na przeszkody podziemne tj.: niezainwentaryzowane urządzenia, instalacji, obiekty infrastrukturalne, odpady niebezpieczne, niewybuchy i niewypały, znaleziska polegające nadzorowi archeologicznemu, których zbadanie wymaga wstrzymania prac decyzją konserwatora zabytków;
3) wystąpienia odmiennych niż przyjęte w dokumentacji projektowej wyjątkowo trudnych warunków geologicznych i wodnych,
4) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej,
5) gdy wystąpi konieczność udzielenia zam. podobnych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,
6) gdy ujawnią się spory co do własności nieruch. objętych robotami, które uniemożliwiają wykonanie robót,
7) gdy wystąpi konieczność wykonania pr. zamiennego na skutek zm. przepis. prawa.
8) opóźn. powstałe na skutek prowadzenia innych inwestycji lub robót budowlanych przez Zamawiającego lub innych zamawiających, które to inwestycje lub roboty kolidują z wykonaniem robót objętych umową, co uniemożliwia Wykonawcy terminowe wykonanie umowy,
9)odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji,
10) w innej niż wymienione sytuacji, na które nie miał wpływu Wykonawca lub Zamawiający oraz których nie przewidziano w chwili zawarcia umowy, uniemożliwiających wykonanie zadania w terminie określ. w umowie.
2. W myśl art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, umowa, której przedm. są roboty budowlane lub usługi, zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy, zawiera postanowienia dot. zasad wprowadzania zm. wys. wynagr. należnego Wykonawcy, w przypadku zm. cen materiałów lub kosztów związanych z real. zam.
a) Zm. wynagr. dokonuje się na podst. wniosku złożonego przez jedną ze Stron nie wcześniej niż po upływie 12 mies. od dnia zawarcia umowy.
b) Zm. wynagr. przysługuje w przypadku gdy z komunikatów prezesa GUS ogłaszanych po zawarciu umowy i dot. 4 następujących po sobie kwart. wynika, że suma ogłaszanych wart. zmian ceny produkcji budowl.-montaż. materiałów niezbędnych do realizacji zam. stanowi wart. większą niż 5 % lub mniejszą niż /-/5% a Wykonawca udokumentuje zakup materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia po ogłoszeniu przez prezesa GUS w 4 następujących po sobie kwart. komunikatów o wart. zm. cen.
c) Wniosek o zmianę może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za zakres Przedm. umowy nie odebrany przez Zamawiającego przed dniem złożenia wniosku tj. elementy nie ujęte w protokołach odbiorowych podpisanych do dnia złożenia wniosku.
d) Wartość zm. (WZ) określa się na podst. wzoru: WZ = W x F%,
e) Obliczoną w sposób określony w ust. d wart. należy dodać proporcjonalnie do wart. element. z zakresu robót, o których mowa w ust. c.
f) Wartość zmiany należy powiększyć o należny podatek VAT.
g) Zm. umowy dot. zmiany wynagr., po zaakceptowaniu wniosku przez obie Strony wprowadza się aneksem do umowy do którego zał. będzie zastawienie elementów, których dotyczy zmiana wynagr.
h) Maks. zm. wart. wynagr. Wykonawcy tj. suma wszystkich wprowadzanych zmian na podst. ww. postanowień nie może przekroczyć łącznie wart. stanowiącej 10% wart. kontraktu określ. pierwotnie w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej –nazwa – Urząd Gminy Lesznowola) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-16 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-15

2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie budynku handlowego - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykończenie budynku handlowego. W tym: - malowanie ścian 770 m2, - cokoły, - karton gipsy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa samochodów dostawczych
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy materiałów biurowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lesznowola: Zakup sprzętu elektronicznego dla szkoły w Zamieniu.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi powiatowej nr 4789P w miejscowości Garzyn
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI