„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Smardzewo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Smardzewo oraz w formule zaprojektuj i wybuduj: budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce” Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części, która każda z nich stanowi osobny przedmiot zamówienia podlegający osobnej ocenie. Część 1 : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smardzewo. Część 2: Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Smardzewo. Część 3: W formule zaprojektuj :budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczaniec
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Szczaniec
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia592241-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592241-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Gmina Szczaniec: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Smardzewo oraz w formule zaprojektuj i wybuduj: budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce” Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części, która każda z nich stanowi osobny przedmiot zamówienia podlegający osobnej ocenie. Część 1 : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smardzewo. Część 2: Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Smardzewo. Część 3: W formule zaprojektuj :budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Część 2 i Część 3: Oczyszczalnia ścieków w m. Smardzewo oraz w formule zaprojektuj i wybuduj: budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce” - ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 jako operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szczaniec, krajowy numer identyfikacyjny 97077051100000, ul. Herbowa  30 , 66-225  Szczaniec, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 410 379, , e-mail j.chlopowiec@szczaniec.pl, , faks 683 410 379.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szczaniec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.szczaniec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.szczaniec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Urząd Gminy Szczaniec, ul. Herbowa 30, biuro podawcze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz lokalną oczyszczalnią ścieków w m. Smardzewo oraz w formule zaprojektuj i wybuduj: budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce” Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na części, która każda z nich stanowi osobny przedmiot zamówienia podlegający osobnej ocenie. Część 1 : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smardzewo. Część 2: Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Smardzewo. Część 3: W formule zaprojektuj :budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: budowie kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną oczyszczalnią ścieków w miejscowości Smardzewo, oraz w formule zaprojektuj i wybuduj: budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce” z podziałem na trzy części, która każda z nich stanowi osobny przedmiot zamówienia podlegający osobnej ocenie:Część 1 : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smardzewo: na przedmiot zamówienia składa się m. in. :a) budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej tłoczonej z przyłączami (kanalizacja grawitacyjna) uzbrojonej w przepompownie przydomowe, w tym:- sieci kanalizacji sanitarnej – tłoczonej:• PE Ø40 – 2478,0 m,• PE Ø50 – 1543,0 m,• PE Ø63 – 2395,1 m,• PE Ø75 – 510,3 m,• przepompownie przydomowe jedno pompowe – 109 szt.,• przepompownie przydomowe dwu pompowe – 4 szt.;- przyłącza kanalizacji sanitarnej – grawitacja:• PP Ø160 – 508,9 m,• studnie kanalizacyjne DN 1000 – 7 szt.,studnie kanalizacyjne DN 400 – 40 szt.; Część 2: Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Smardzewo:a) budowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości 110 m3/d, w technologii SBR, która składa się z obiektów technologicznych, lokalnej infrastruktury drogowej, technologicznej oraz elektroenergetycznej obsługującej projektowaną oczyszczalnięb) budowa przyłącza wodociągowego do projektowanej oczyszczalni:- PE Ø90 – 267,1 m,- studzienka wodomierzowa – 1 szt.W ramach ww. przedmiotów zamówienia cz 1. , cz2. wykonane zostaną m.in. następujące prace:- wytyczenie sieci w terenie,- wykonanie robót porządkujących po trasie sieci z przygotowaniem do wejścia dla sprzętu,- lokalizacja poprzez wykonanie wykopów ręcznych odkrywkowych istniejącego uzbrojenia terenu wraz z zaznaczeniem miejsc kolizyjnych,- wykonanie robót demontażowych,- roboty ziemne mechaniczne i ręczne (wykonanie wykopów pod obiekty oczyszczalni ścieków, rurociągi technologiczne i sanitarne z uzbrojeniem, ułożenie podsypki pod rurociągi, przewierty, w tym w szczególności przewierty sterowane, zasypanie z zagęszczeniem wykopów pod rurociągi i obiekty oczyszczalni),- wykonanie budynku technicznego nr 1, budynku technicznego nr 2, płyty fundamentowej pod obiekty oczyszczalni, dróg dojazdowych oraz zjazdów, ogrodzenia wraz z bramą wjazdową oczyszczalni, - roboty instalacyjne (montaż studni, montaż przepompowni, montaż rurociągów, montaż przewodów elektroenergetycznych, montaż obiektów oczyszczalni wraz z instalacjami technologicznymi i sanitarnymi),- próby zamontowanych urządzeń służących do oczyszczania ścieków oraz urządzeń pomocniczych,- próby szczelności rurociągów technologicznych i sanitarnych, - próby szczelności instalacji technologicznych i sanitarnych wewnątrz obiektów oczyszczalni,- wykonanie wylotu betonowego,- wykonanie nawierzchni dróg,- roboty wykończeniowe i uporządkowanie terenu po robotach,- roboty budowlane końcowe – rozruch oczyszczalni ścieków,- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,- przygotowanie dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Uwagi:1) Zamawiający zwraca uwagę, że zgodnie z projektem, ze względu na zabudowę mieszkaniowo – zagrodową, wymaganym jest by sieć tłoczna w większości wykonana była bezwykopowo, przewiertem sterowanym. 2) Zamawiający dopuszcza by przy realizacji zadania, w odniesieniu do sieci kanalizacji sanitarnej, w zakresie przydomowych przepompowni, uwzględnić zalecenia zawarte w dokumencie stanowiącym załącznik do SIWZ pod nazwą: „ Rozwiązania alternatywne zespołów pompowych kanalizacji tłocznej ”. Wybór rozwiązań pozostaje w gestii Wykonawcy i nie będzie miał on wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty. Zapisy punktu 3.2. podpunkt 13 SIWZ mają zastosowanie.Część 3: W formule zaprojektuj i wybuduj: budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce: na przedmiot zamówienia składa się m. in. :‘Budowa kontenera technicznego, odcinka rurociągu wodociągowego wraz z zbiornikiem bezodpływowym, wymiana pompy głębinowej na ujęciu wody SW-2 w miejscowości Wolimirzyce.”Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i montaż nowej pompygłębinowej, budowa kontenera technicznego, odcinka rurociągu wodociągowego,zbiornika bezodpływowego, odcinka kanalizacji grawitacyjnej oraz linie kablowe dozasilające, sterownicze i oświetleniowe dla ujęcia wody SW-2 w miejscowościWolimirzyce w gminie Szczaniec, powiat świebodziński, województwo lubuskieW zakres inwestycji wchodzi również wyposażenie kontenera technicznego wdozownik do dawkowania podchlorynu sodu oraz szafę sterowniczą i szafę zasilającą do zasilania i sterowania pracą pompy głębinowej w studni SW-2. W kontenerze technicznym w pomieszczeniu w którym umiejscowione będą szafa sterownicza i szafa zasilająca należy zainstalować również wodomierz do pomiaru wody dostarczanej do mieszkańców wsi Wolimirzyce.Zakres inwestycji należy wykonać w jednym etapie.Wykonanie całego zakresu przedsięwzięcia umożliwi dostawę wody domieszkańców zlokalizowanych na terenie inwestycji.Dodatkowy, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawionyw punktach Programu Funkcjonalno – Użytkowego.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232421-9
45111200-0
45231300-8
45232423-3
45310000-3
45111291-4
45233220-7
45232421-9
45111200-0
45231300-8
45310000-3
45111291-4
45233220-7
45200000-9
71000000-8
71300000-1
71320000-7
45230000-8
45231000-5
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2022-03-31
2022-03-31
2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Część 1 : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smardzewo: do 31.3.2022 r. Część 2: Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Smardzewo.do 31.3.2022 r. Część 3: W formule zaprojektuj i wybuduj: budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce.Do 31.12.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:Część 1 : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smardzewo:- jedno zadanie w zakres, którego wchodziło wykonanie sieci kanalizacyjnych o wartości nie mniejszej niż 1.000 000,00 złotych brutto - potwierdzone dowodami określającymi, że roboty zostały wykonane należycie.Część 2: Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Smardzewo.- jedno zadanie, którego zakres obejmował budowę oczyszczalni ścieków o wartości nie mniejszej niż 1.000 000,00 złotych brutto - potwierdzone dowodami określającymi, że roboty zostały wykonane należycie.Część 3: W formule zaprojektuj i wybuduj: budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce.- jedno zadanie, którego zakres obejmował budowę stacji uzdatniania wody (kontenera technicznego) lub wodociągu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto potwierdzone dowodami określającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.(z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia wykonawcy o braku prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzających spełnienie wymagań Zamawiającego określonych w pkt 6.2.2 lit. b, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; wg załącznika nr 6.2) Oświadczenie o dysponowaniu koniecznym do wykonania zamówienia potencjałem technicznym wg załącznika nr 6.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy, przekazują zamawiającemu oświadczenie ( wg załącznika nr 5) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (jedn. tekst Dz. U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zakres zadań jakie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 6.3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające zakres tego pełnomocnictwa i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:Część 1 : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smardzewo: 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł)Część 2: Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Smardzewo:40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy Zł)Część 3: W formule zaprojektuj i wybuduj: budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce:5.000,00 zł (pięć tysięcy zł)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla części zam nr 1 i 2 :1. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:1) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę.4) rezygnacji z części prac na skutek zmiany projektu budowlanego (w sytuacji, gdy nie zachodzi konieczność wykonywania robót zamiennych) z jednoczesnym obniżeniem tego wynagrodzenia, proporcjonalnie do zaniechanego zakresu robót - niewykonane roboty rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego i zestawienia ilościowo-wartościowego materiałów, sprzętu i robocizny. 2. Zamawiający dopuszczalne zmiany terminu realizacji zamówienia w następujących przypadkach:1) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia o czas niezbędny na dokończenie procedur,2) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia o czas wynikający z wykonania procedur odwoławczych,3) stwierdzenia wad lub braków w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego a wady te lub braki będą bezpośrednio skutkowały przestojami w wykonywaniu objętych zamówieniem robót, 4) natrafienia w trakcie robót ziemnych na artefakty skutkujące wstrzymaniem robót albo inne przeszkody uniemożliwiające lub opóźniające prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca,5) wystąpienia wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlane lub wymogami zawartymi niniejszej specyfikacji, 6) powstanie opóźnień z powodu okoliczności, za które bezpośrednio ani pośrednio nie odpowiada Wykonawca, 7) wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli ich wprowadzenie będzie skutkowało wydłużeniem terminu realizacji zamówienia,8) Zamawiający dopuszcza skrócenie lub zmiany okresu z powodu wystąpienia zdarzeń losowych, np. (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, itp.), którego nie można było przewidzieć, lub z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.3. Zamawiający dopuszcza też wprowadzenie zmian w umowie:1) poprzez wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi, o dowolny okres jeżeli w trakcie realizacji zamówienia strony tak ustalą,2) w sposobie wykonania zamówienia, jeżeli zmiany te polepszą techniczne właściwości realizowanego zadania nie zwiększając wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub nie pogarszając technicznych właściwości realizowanego zadania będą prowadzić do skrócenia czasu realizacji zamówienia albo zmniejszania wynagrodzenia należnego Wykonawcy,3) innych zmian treści umowy pod warunkiem ich dopuszczalności w świetle w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.).4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy. Dla części nr 3:2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w Umowie i określa ich warunki: 2.1 Wprowadzenie do przedmiotu Umowy (zamówienia) i do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 i ust. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r, nr 156 poz. 1118 z późn. zm). Zmiana będzie możliwa w przypadku jej akceptacji przez projektanta oraz Zamawiającego i będzie wynikała ze zmian ustaw lub rozporządzeń regulujących realizację przedmiotu zamówienia lub będzie niezbędna ze względu na konieczność prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przyszłym sposobem użytkowania. Jeżeli w wyniku wprowadzonych zmian do przedmiotu Umowy i do dokumentacji projektowej wynikną roboty zamienne/zaniechane niezbędne do wykonania, nie nastąpi zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z tytułu rozliczenia ryczałtowego. Wynikłe roboty zamienne/zaniechane Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w Umowie. 2.2 Zawieszenie terminu realizacji zamówienia, przedłużenia terminu realizacji zamówienia, określonego w § 3 Umowy, w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - W przypadku odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, – termin realizacji przedmiotu Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednak nie dłużej niż okres trwania tych okoliczności. W przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowy termin realizacji, przy czym minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót będzie równy okresowi zawieszenia. Zawieszenie zostaje zniesione w przypadku ustania okoliczności powodujących jego zaistnienie. Fakt ustania okoliczności musi być potwierdzony pisemnie przez kierownika budowy potwierdzonym przez Inspektora nadzoru. 2.3 W przypadku wejścia w życie zmiany przepisów w zakresie wysokości podatku od towarów i usług (VAT) mających zastosowanie w czasie realizacji niniejszej Umowy, wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część robót wykonywaną po tym terminie ulegnie stosownym zmianom natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. 3. Poniższe zmiany Umowy nie wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, a zostaną dokonane poprzez pisemne zgłoszenie potwierdzone przez drugą stronę Umowy: - zmiana konta bankowego Wykonawcy, - zmiana adresu Wykonawcy. 4. Zmiana postanowień Umowy wymaga zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smardzewo:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: na przedmiot zamówienia składa się m. in. :a) budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej tłoczonej z przyłączami (kanalizacja grawitacyjna) uzbrojonej w przepompownie przydomowe, w tym:- sieci kanalizacji sanitarnej – tłoczonej:• PE Ø40 – 2478,0 m,• PE Ø50 – 1543,0 m,• PE Ø63 – 2395,1 m,• PE Ø75 – 510,3 m,• przepompownie przydomowe jedno pompowe – 109 szt.,• przepompownie przydomowe dwu pompowe – 4 szt.;- przyłącza kanalizacji sanitarnej – grawitacja:• PP Ø160 – 508,9 m,• studnie kanalizacyjne DN 1000 – 7 szt.,studnie kanalizacyjne DN 400 – 40 szt.;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232421-9, 45111200-0, 45231300-8, 45232423-3, 45310000-3, 45111291-4, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2: Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Smardzewo.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) budowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości 110 m3/d, w technologii SBR, która składa się z obiektów technologicznych, lokalnej infrastruktury drogowej, technologicznej oraz elektroenergetycznej obsługującej projektowaną oczyszczalnięb) budowa przyłącza wodociągowego do projektowanej oczyszczalni:- PE Ø90 – 267,1 m,- studzienka wodomierzowa – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45232421-9, 45111200-0, 45231300-8, 45310000-3, 45111291-4, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3: W formule zaprojektuj i wybuduj: budowa kontenera technicznego i wodociągu w m. Wolimirzyce.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: na przedmiot zamówienia składa się m. in. :‘Budowa kontenera technicznego, odcinka rurociągu wodociągowego wraz z zbiornikiem bezodpływowym, wymiana pompy głębinowej na ujęciu wody SW-2 w miejscowości Wolimirzyce.”Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i montaż nowej pompygłębinowej, budowa kontenera technicznego, odcinka rurociągu wodociągowego,zbiornika bezodpływowego, odcinka kanalizacji grawitacyjnej oraz linie kablowe dozasilające, sterownicze i oświetleniowe dla ujęcia wody SW-2 w miejscowościWolimirzyce w gminie Szczaniec, powiat świebodziński, województwo lubuskieW zakres inwestycji wchodzi również wyposażenie kontenera technicznego wdozownik do dawkowania podchlorynu sodu oraz szafę sterowniczą i szafę zasilającą do zasilania i sterowania pracą pompy głębinowej w studni SW-2. W kontenerze technicznym w pomieszczeniu w którym umiejscowione będą szafa sterownicza i szafa zasilająca należy zainstalować również wodomierz do pomiaru wody dostarczanej do mieszkańców wsi Wolimirzyce.Zakres inwestycji należy wykonać w jednym etapie.Wykonanie całego zakresu przedsięwzięcia umożliwi dostawę wody domieszkańców zlokalizowanych na terenie inwestycji.Dodatkowy, szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawionyw punktach Programu Funkcjonalno – Użytkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 71000000-8, 71300000-1, 71320000-7, 45230000-8, 45231000-5, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego oraz budynku biurowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI