Budowa kanalizacji sanitarnej w Rabie Niżnej - Etap III

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Rabie Niżnej - Etap III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMszana Dolna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-05
  • ZamawiającyZWIĄZEK GMIN DORZECZA GÓRNEJ RABY I KRAKOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00087741
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w Rabie Niżnej - Etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN DORZECZA GÓRNEJ RABY I KRAKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350774650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 27E

1.5.2.) Miejscowość: Mszana Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-730

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 605319153

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgdgrik@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zgdgrikmszanadolna

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w Rabie Niżnej - Etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4321225-d011-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Gospodarka wodno-ściekowa w ramach PROW

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/465441

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, drogą elektroniczną za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/465441. 9) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformazakupowa.pl oraz doraźnie poczty elektronicznej: zgdgrik@wp.pl
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom wszelkie informacje dotyczące postępowania za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje m. in. dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.




Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platforma zakupowa.pl, Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platforma zakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) przekazujemy następujące
informacje: Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Związek Gmin Dorzecz Górnej Raby i Krakowa w Mszanie Dolnej - W
sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych,
pod adresem e-mailowym: iod@zgdgrik.pl. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
b) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy.
c) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawa przysługujące osobom, których są przetwarzane
dane osobowe:a) Posiadają Państwo prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
ich usunięcia lub przeniesienia, o ile pozwalają na to przepisy prawa.b) Posiadają Państwo żądania od
Administratora dostępu do danych, które Państwa dotyczą, otrzymywania ich kopii, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania.c) Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do właściwego
organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych, mającym siedzibę pod adresem:
ul. Stawki2, 00-193 Warszawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn: Budowa kanalizacji sanitarnej w Rabie Niżnej –Etap III, Inwestycja obejmuje wykonanie zbiorczej kanalizacji sanitarnej w Rabie Niżnej o łącznej długości ok. 5.539 mb. W Zakres robót budowlanych wchodzi wykonanie robót ziemnych i montażowych kanałów zbiorczych, montaż pompowni ścieków, rozbiórki
i odtworzenia nawierzchni dróg i przejazdów, wykonanie przejść pod drogami i
ciekami,skrzyżowań z uzbrojeniem podziemnym oraz rekultywacja gruntów.Roboty będą realizowane w następującej kolejności:Roboty ziemne, przekroczenia dróg i potoków, roboty montażowe,odtworzenie nawierzchni dróg i przejazdów, rekultywacja gruntów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie czasu gwarancji i rękojmi ponad minimalny

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Części VI SWZ, oraz spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej a) W zakresie doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli
co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie ( w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2020 r. poz.1333 ze zm.) polegającą na budowie nowej kanalizacji sanitarnej o wartości ogółem co najmniej 1.000.000,00 złotych brutto b) W zakresie kwalifikacji zawodowych - wykażą ,iż skierują osoby do realizacji zamówienia spełniające niżej określone wymagania tj.: Kierownik Budowy - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub równoważnych określone przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2020 r. poz.1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Kierownik robót - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, określone przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 07lipca 1994 r. (Dz. U. z 2020 r. poz.1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty- załącznik nr ;. 2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, OŚWIADCZENIE Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, PEŁNOMOCNICTWA, w przypadkach wymaganych SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów- należy załączyć
je do oferty,4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SWZ każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej) składa indywidualnie. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wskazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,5) W
przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum, spółka cywilna itp.) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, w następujących przypadkach:a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,b) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o
minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniomspołecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,d) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, e) w przypadku zmiany ceny materiałów
związanych z realizacją zamówienia – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. f) w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia, innych niż wskazane w pkt a) - e) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.1. Na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:1.1 Zmiana terminu wykonania zamówienia;1.2 Zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy 1.3 Zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie:1.4 Zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne 1.5 Zmiany postanowień umowy – porządkujące i informacyjne, w szczególności związane ze zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony;1.6 Zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, jeżeli po stronie Wykonawcy występują
podmioty działające wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna)1.7 Zmiany wynagrodzenia umownego na podstawie § 9 umowy.1.8 Zmiany wynagrodzenia umownego w zakresie wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany zakresu umowy lub zmiany sposobu jej wykonania, t.j.:1) wystąpienia robót dodatkowych, koniecznych, zamiennych,2) zatwierdzona została zmiana projektu budowlanego,3) uzasadniona jest zmiana technologii wykonania
robót,4) nastąpiła rezygnacja przez Zamawiającego z wykonania części robót, z tym, że ograniczenie przedmiotu umowy nie będzie większe niż 15 % wartości umowy,- w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych wyżej zmiana wynagrodzenia nastąpi na podstawie protokołu konieczności lub protokołu robot zamiennych i kosztorysu powykonawczego z uwzględnieniem elementów cenotwórczych zawartych w kosztorysie ofertowym wykonawcy. W przypadku elementów cenotwórczych powstałych w związku ze zmiana zakresu robót jeżeli te elementy nie zostały przewidziane w ofercie, wówczas ustalenie wynagrodzenia odbywać się będzie na podstawie negocjacji stron, jednak nie będzie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.Szczegółowe zmiany zawiera Wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/465441

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-05 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający zawiera umową w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 uPzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wykonawca, , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik Nr 3 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
Ponadto Zamawiający wymaga aby przed zawarciem umowy Wykonawca:
a. przedłożył oświadczenie zawierające wykaz osób, które będą wykonywać wszelkie czynności związane z realizacją robót budowlanych ( za wyjątkiem kierownika budowy, kierowników robót, osób samo zatrudnionych) wraz z informacją o podstawie ich zatrudnienia,
b. przedłożył potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, które będą pełnić funkcje kierownika budowy i kierowników robót wymaganych w SWZ uprawnień,
c. kosztorys ofertowy,
d. przedłoży harmonogram rzeczowo – finansowy określający szczegółową wartość i okres realizacji umowy.
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania. Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI