Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola i Biskupia Wola wraz z rozbudową oczyszczalni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola i Biskupia Wola wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Czarnocin.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzarnocin
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-22
  • ZamawiającyGmina Czarnocin
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00193538
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola i Biskupia Wola wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Czarnocin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 142

1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/616-51-69

1.5.8.) Numer faksu: 44/741-41-11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarnocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola i Biskupia Wola wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Czarnocin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e51e78df-e260-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031782/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola i Biskupia Wola wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Czarnocin.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

czarnocin.bip.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem miniPortalu dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz poczty elektronicznej przetargi@czarnocin.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca winien zapoznać się z aktualnymi wymaganiami technicznymi zawartymi w w/w regulaminach. Przystąpienie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją warunków korzystania z miniPortalu i ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji uznaje się datę ich przekazania na ePUAP. Dane postępowania można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w części XXXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RŚI.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola.
Do zakresu rzeczowego zamówienia należy wykonanie: sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø 200/5,9mm - 1911,72m, przewodu tłocznego kanalizacji sanitarnej z rur PE 100 SDR 17 Ø 110/6,6mm - 1608,18m, odcinków przewodów dla podłączenia posesji z rur PVC Ø 160/4,7mm, zlokalizowanych w pasie drogowym - łączna długość 150,56m, studni żelbetowych Ø 1000mm - 6 szt., studni systemowych z tworzyw sztucznych (PP/PE) o średnicy wewnętrznej nie mniejszej niż Ø 540mm -37 kpl. przepompowni ścieków sanitarnych, średnica zbiornika Ø 1500mm - 2 kpl., podłączenia pomp i szaf sterowniczych do szafek złączowo-pomiarowych oraz instalacji sterowniczych dla dwóch przepompowni, przewiertów w rurze stalowej Ø 159,0/5,0mm o długości 26,75m - 8 szt., przewiertów w rurach stalowych Ø 219,1/7,1mm o łącznej długości 55,0m - 8 szt., przewiertów w rurach stalowych Ø 273,1/7,1mm o łącznej długości 5,0m - 1 szt.,
przepustów z rur betonowych okrągłych ze stopka łączonych na zakład, wraz ze ściankami czołowymi skośnymi, odtworzenia istniejących rowów przydrożnych i utwardzenia poboczy
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określony został w dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych w kryteriach oceny ofert wyznaczonych przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Biskupia Wola.
Do zakresu rzeczowego zamówienia należy wykonanie:sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC Ø 200/5,9mm - 2592,74m, przewodu tłocznego kanalizacji sanitarnej z rur PE 100 SDR 17 Ø 110/6,6mm - 1405,02m, odcinków przewodów dla podłączenia posesji z rur PVC Ø 160/4,7mm, zlokalizowanych w pasie drogowym - łączna długość 342,31m, studni żelbetowych Ø 1000mm - 6 szt., studni systemowych z tworzyw sztucznych (PP/PE) o średnicy wewnętrznej nie mniejszej niż Ø 540mm - 57 kpl., przepompowni ścieków sanitarnych, średnica zbiornika Ø 1500mm - 1 kpl., podłączenia pomp i szaf sterowniczych do szafek złączowo-pomiarowych oraz instalacji sterowniczych dla dwóch przepompowni, przewiertów w rurze stalowej Ø 159,0/5,0mm o łącznej długości 17,25m - 9 szt., przewiertów w rurach stalowych Ø 219,1/7,1mm o łącznej długości 208,0m - 34 szt., przewiertów w rurach stalowych Ø 273,1/7,1mm o łącznej długości 46,25m - 17 szt., przepustu z rur żelbetowych Ø 800mm - 5 mb wraz ze ściankami czołowymi skośnymi , zbrojonymi- szt. 2, przepustów z rur betonowych okrągłych typu C ze stopką Ø 300mm – 489,00mb, wraz ze ściankami czołowymi skośnymi, zbrojonymi - 191 szt., odtworzenia istniejących rowów przydrożnych i utwardzenia poboczy.
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do wykonania określony został w dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych w kryteriach oceny ofert wyznaczonych przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Gminie Czarnocin w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Do zakresu rzeczowego zamówienia należy opracowanie dokumentacji projektowej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlano – montażowo – instalacyjnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną związanych z rozbudową istniejącej oczyszczalni ścieków w m. Czarnocin. Realizacja przedmiotu zamówienia składa się z dwóch etapów:
- Etap 1 – „zaprojektuj” – należy opracować koncepcję technologiczną, funkcjonalno – użytkową, architektoniczną, wykonać dokumentację projektową i uzyskać w imieniu Zamawiającego ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę oraz dokonać skutecznych zgłoszeń robót, dla których nie jest wymagane pozwolenie na budowę.
- Etap 2 – „wybuduj” – należy wykonać roboty budowlano – montażowo – instalacyjne na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i uzyskać pozwolenie na użytkowanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45259900-6 - Modernizacja zakładów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

48151000-1 - Komputerowy system sterujący

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów przyznanych w kryteriach oceny ofert wyznaczonych przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
W zakresie CZĘŚCI I i CZĘŚCI II
a) należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za prace odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane będą prace polegające na budowie, przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości min. 1500m i wartości min. 1000.000,00zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100) każda,
b) dysponowanie osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (instalacje i sieci sanitarne) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
W zakresie CZĘŚCI III
a) należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za prace odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia uznane będą prace polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie, modernizacji oczyszczalni ścieków i wartości min. 4000.000,00zł brutto (słownie: cztery miliony złotych 00/100).
b) dysponowanie:
– w przypadku prac projektowych:
1) - osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta w specjalności architektonicznej, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
2) - osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta w specjalności konstrukcyjnej, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
3) - osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, mającą co najmniej 5 letnie doświadczenie projektowe (licząc od dnia uzyskania uprawnień), która w ciągu ostatnich 5 lat opracowała min. jeden projekt budowy, rozbudowy, przebudowy, modernizacji oczyszczalni ścieków.
4) - osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
– w przypadku robót budowlanych:
1) - osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
2) - osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
3) - osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (według załącznika nr 6a dla części I i II i 6b dla części III SWZ).
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według załącznika nr 7a dla części I i II oraz 7b dla części III SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium:
dla CZĘŚCI I i CZĘŚCI II wadium w wysokości 25.000,00zł każda z części (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych), dla CZĘŚCI III wadium w wysokości 100.000,00zł (słownie: sto tysięcy złotych)
2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w następujących formach: pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy nr 20 8985 0004 0080 0806 4389 0005 Powiatowy Bank Spółdzielczy w Tomaszowie Mazowieckim Filia w Czarnocinie, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020r., poz. 299) 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, środku pieniężne powinny się znajdować na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Nie wniesienie wadium w wyznaczonym terminie, lub wniesienie wadium w sposób nie-prawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty przez Zamawiającego. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz (poręczenia i gwarancje) wraz z ofertą należy przekazać Zamawiającemu oryginał dokumentu wadialnego, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według załączników nr 5a, 5b, 5c do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowach. Rodzaj i zakres zmian został szczegółowo opisany we wzorach umów na poszczególne części zamówienia. Dla części I i II zmiany zawiera paragraf 17 wzoru umowy (załączniki nr 3a i 3b SWZ), dla części III paragraf 25 wzoru umowy (załącznik nr 3c do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem "Formularza do złożenia, wycofania oferty lub wniosku" udostęnionego na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie pod nazwą: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Kalska Wola i Biskupia Wola wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w gminie Czarnocin jest współfinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę ogrodu zimowego - Gorzkowice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę ogrodu zimowego (patio) z materiałami i robocizną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI