Budowa kanalizacji sanitarnej Rogajny – Gryżyna – Majki - Zielonka Pasłęcka / etap...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej Rogajny – Gryżyna – Majki - Zielonka Pasłęcka / etap IVB cz.1 – Zielonka Pasłęcka oraz rozbudowa sieci wodociągowej Kol. Zielony Grąd – Etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPasłęk
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-09-14
  • ZamawiającyURZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU
  • Data publikacji ogłoszenia2023-08-30
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00373525
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej Rogajny – Gryżyna – Majki - Zielonka Pasłęcka / etap IVB cz.1 – Zielonka Pasłęcka oraz rozbudowa sieci wodociągowej Kol. Zielony Grąd – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W PASŁĘKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524447

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. św. Wojciecha 5

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552482001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paslek@paslek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: paslek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej Rogajny – Gryżyna – Majki - Zielonka Pasłęcka / etap IVB cz.1 – Zielonka Pasłęcka oraz rozbudowa sieci wodociągowej Kol. Zielony Grąd – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c1f50f8-4713-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024121/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej Rogajny – Gryżyna – Majki – Zielonka Pasłęcka / etap IVB cz. 1 – Zielonka Pasłęcka oraz rozbudowa sieci wodociągowej Kol. Zielony Grąd – Etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Umowa o przyznaniu pomocy Nr 00128-65150-UM1410012/22 z dnia 15.12.2022 zawartą pomiędzy Samorządem Województwa Warmińsko – Mazurskiego a Gminą Pasłęk Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.paslek.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.paslek.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w regulaminie korzystania z
platformy ZETO PZP oraz instrukcji obsługi systemu PZP ZETO przeznaczonej dla Wykonawcy po likiem
https://zamowienia.paslek.pl/#/help

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w § XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w § XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.14.2023.ŁZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1) budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zielonka Pasłęcka - etap IVB oraz
2) rozbudowie sieci wodociągowej Kol. Zielony Grąd – Etap I.
2. W ramach zadania zaplanowana została:
1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – ciśnieniowej w miejscowości: Zielonka Pasłęcka gm. Pasłęk. Zakresem swym opracowanie obejmuje budowę:
a) kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej średnicy 200 x 5,9 mm z rur PVC dł. ok. 759,0 m,
b) kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej średnicy 160 x 4,7 mm z rur PVC o dł. ok. 95 m,
c) kolektora sanitarnego tłocznego średnicy 110 mm PE 100 PN 10 o dł. ok. 130,0 m,
d) przepompowni ścieków PIIIZ– 1 szt.,
e) zasilania elektroenergetycznego nn-0,4 kV do przepompowni ścieków PIIIZ, oraz
2) budowa sieci wodociągowej w miejscowości Zielony Grąd, zakres prac obejmuje:
a) budowę sieć wodociągowa z rur PE średnicy 110 mm i dł. około 40 m oraz
b) wykonanie nawiertki odgałęzienia wodociągowego NWZ 110/40 z rur PE przyłącza śr. 40mm z rur PE i dł. około 10m. do granicy działki 130/3. (nie ujętej w dokumentacji)
Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa:
1) „Budowa kanalizacji sanitarnej Rogajny – Gryżyna – Majki - Zielonka Pasłęcka” / etap IVB Zielonka Pasłęcka - Usługi Projektowe mgr inż. Danuta Doktor – Rochna.
2) „Rozbudowa sieci wodociągowej Kol. Zielony Grąd” – Etap I” - Usługi Projektowe mgr inż. Danuta Doktor – Rochna, zgodnie z;
3) „Budowa kanalizacji sanitarnej Rogajny – Gryżyna – Majki - Zielonka Pasłęcka” / etap IVB Zielonka Pasłęcka – Decyzja Nr 11/16 znak AB.6740.6.140.2015.WR, z dnia 19.01.2016r. wydaną przez Starostę Elbląskiego.
4) „Rozbudowa sieci wodociągowej Kol. Zielony Grąd” – Etap I – Zaświadczenie znak AB.6743.6.29.2020.MP z dnia 29.12.2020r. wydane przez Starostę Elbląskiego.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczną przejezdność drogi dla służb min. Pogotowie, Straż, Policja, jak również dla podmiotów gospodarczych występujących w rejonie prowadzonych robót oraz mieszkańców.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczne przejścia dla pieszych w rejonie prowadzonych robót.
Wykonawca na czas prowadzonych robót przygotuje i uzgodni z Zamawiającym organizację ruchu, którą będzie uaktualniał w trakcie postępu prac.
Wykonawca w ofercie skalkuluje koszty związane z przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz odtworzeniem nawierzchni dróg, które od czasu sporządzenia projektu mogły ulec zmianie.
Zamawiający, przed złożeniem oferty, zaleca Wykonawcom przeprowadzić oględziny w terenie w celu potwierdzenia stanu faktycznego i możliwość realizacji zadania zgodnie z:
1) projektem: „Budowa kanalizacji sanitarnej Rogajny – Gryżyna – Majki - Zielonka Pasłęcka” i Decyzja Nr 11/16 znak AB.6740.6.140.2015.WR, z dnia 19.01.2016r. wydaną przez Starostę Elbląskiego.
2) projektem: „Rozbudowa sieci wodociągowej Kol. Zielony Grąd i Zaświadczenie znak AB.6743.6.29.2020.MP z dnia 29.12.2020r.
Szczegółowy opis wymaganych robót określa dokumentacja budowlana wymieniona w § XXIII SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie i wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena oferty – 60%
2) Okres wydłużenia rękojmi – 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres wydłużenia rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy pzp:
1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
2) w zakresie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej; - Zamawiający wymaga aby Wykonawcy posiadali wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj:
a) zrealizował w sposób należyty w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedno zadanie polegające na budowie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej o długości 770,00 m., z załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenie bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
b) skieruje do realizacji zadania osoby posiadające odpowiednie uprawnienia tj.:
• jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane pozwalające na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych (zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane) w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, oraz
• jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który może pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych,
c) wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, to znaczy zatrudnia co najmniej 7 pracowników, rozumiane jako przeciętna roczna liczba zatrudnionych pracowników z okresu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w § VII ust. 1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w § VIII ust. 2 pkt 4 lit. a, lit. b i lit. c SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym, wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany technologii realizacji robót, braku dostępu materiałów lub wystąpienia innej przyczyny powodującej, że realizacja robót niesie za sobą wykonania robót dodatkowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca nie mógł przewidzieć wzrostu niniejszych kosztów przed dniem składania ofert.
5) zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia:
a) zmiany wysokości cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, rozumie się przez to zarówno wzrost cen lub kosztów, jak i ich obniżenie. Podstawą do waloryzacji wynagrodzenia będzie zmiana wskaźnika cen produkcji budowlano-montażowej z sześciu ostatnich miesięcy licząc, od dnia podpisania umowy, publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny,
b) stronom przysługuje uprawnienie do żądania zmiany wynagrodzenia zgodnie z art. 439 ustawy PZP oraz postanowieniami niniejszej umowy gdy wskaźnik, o którym mowa w lit. a przekroczy poziom 10%,
c) za początkowy termin ustalenia zmiany ceny oraz wynagrodzenia Wykonawcy uznaje się dzień zawarcia umowy,
d) zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyć wynagrodzenia za roboty budowlane lub usługi jeszcze niewykonane,
e) w celu wyliczenia zwaloryzowanego wynagrodzenia wykonawcy należy pomnożyć wynagrodzenie brutto, wskazane w § 6 ust. 1 umowy przez aktualny (na dzień złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia) wskaźnik ceny produkcji budowlano–montażowej określony w lit. a oraz uwzględnić wzrost lub obniżenie wynagrodzenia jedynie do robot budowlanych lub usług jeszcze niewykonanych, o których mowa w lit. d,
f) każda ze stron umowy w terminie nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia uznanego za początkowy termin ustalenia zmiany i nie później niż przed terminem zakończenia robót budowlanych, o którym mowa w § 5 umowy, może zwrócić się do drugiej strony o zmianę wynagrodzenia z uwagi na wyżej wymienione okoliczności, nie więcej jednak niż raz w okresie obowiązywania umowy
g) maksymalna wartość waloryzacji wynagrodzenia nie może przekroczyć 10% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 1 umowy z dnia jej zawarcia,
h) Wykonawca ma obowiązek zmiany wynagrodzenia należnego podwykonawcom, jeżeli Wykonawcy zmieniono wartość wynagrodzenia, w związku ze zmianami cen i kosztów realizacji zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian dotyczących terminu realizacji zamówienia w przypadku:
1) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac,
2) zmiany technologii realizacji robót, braku dostępu materiałów lub wystąpienia innej przyczyny powodującej, że realizacja robót w dotychczas ustalonym terminie jest niemożliwa,
3. Wykonawca bezzwłocznie zawiadomi Przedstawiciela Zamawiającego w celu określenia wpływu ww. sytuacji na realizację zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.paslek.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam do wypożyczenia rusztowania do ocieplenia budynku- Krotoszyny
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam do wypożyczenia rusztowania do ocieplenia budynku (inne niż warszawskie). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI