Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Żabia Wola w miejscowości Osowiec

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Żabia Wola w miejscowości Osowiec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻabia Wola
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-02
  • ZamawiającyGMINA ŻABIA WOLA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00232875
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Żabia Wola w miejscowości Osowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻABIA WOLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3

1.5.2.) Miejscowość: Żabia Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Żabia Wola w miejscowości Osowiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca8848a3-01b5-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232875

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004465/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa sieci WOD-KAN

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, e-mail przetargi@zabiawola.pl. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.2.38.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Żabia Wola w miejscowości Osowiec” współfinansowana ze środków zewnętrznych z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (PROW 2014-2020) oraz w ramach środków krajowych, dofinansowanie ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19, dla zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie infrastruktury społecznej Gminy Żabia Wola do średniej jakości występującej w sąsiednich gminach poprzez kompleksowe rozwiązania w zakresie gospodarki wodno-kanalizacyjnej. Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Żabia Wola - poprawa warunków bytowych mieszkańców gminy, w tym:
— etap 1:
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Żabia Wola – sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej w miejscowości Osowiec, o długości ok. 1 164,60 mb.
— etap 2:
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacyjnej i na jej podstawie prowadzenie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, o długości ok. 920 mb w formule „Zaprojektuj i wybuduj” w miejscowości Osowiec.
- Budowa grawitacyjnej i ciśnieniowej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osowiec, polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej włączenie do sieci kanalizacyjnej zrealizowanej w etapie 1 o długości ok. 9 515,40 mb.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232154-6 - Roboty budowlane w zakresie wysoko umieszczonych zbiorników wody pitnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów

45247210-5 - Roboty budowlane w zakresie tam

45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów

45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli

45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych

45247270-3 - Budowa zbiorników

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 788 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
dotyczy wszystkich części (każdej z osobna)
1. Cena - 60 %
2. Test znajomości inwestycji - 30 %
3. Okres gwarancji i rękojmi za wady - 10 %
Razem - 100 %
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej (1 % = 1 pkt).

1) CENA – 60 %
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 60 punktów. Punkty zostaną przyznane wg wzoru:
Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100 pkt x Znaczenie kryterium 60% / Cena oferty badanej

2) TEST ZNAJOMOŚCI INWESTYCJI – 30%
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 30 punktów.
Szczegółowy opis kryterium znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3) OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI ZA WADY – 10 %
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 10 punktów (1 % = 1 pkt).
Okres gwarancji i rękojmi za wady będzie oceniany metodą punktową wg wzoru:
Okres gwarancji i rękojmi za wady oferty badanej x 100 pkt x Znaczenie kryterium 10 % / Okres gwarancji i rękojmi za wady 84 miesiące (maksymalny możliwy do zaoferowania)

Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za test znajomości inwestycji (maks. 30) + liczba punktów za okres gwarancji i rękojmi za wady (maks. 10)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Test znajomości inwestycji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w zakresie:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 15 000 000,00 zł (słownie: piętnaście milionów złotych);
b) posiada określone minimalne roczne przychody w okresie 3 lat poprzedzających termin złożenia ofert w wysokości nie mniejszej niż 20 000 000,00 zł (słownie: dwadzieścia milionów złotych); w tym określone minimalne roczne przychody w wysokości 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych) w zakresie działalności objętej zamówieniem tj. budowy sieci kanalizacji sanitarnej;
c) jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych);
2) zdolności technicznej,
jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą m. in. na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z urządzeniami i instalacjami towarzyszącymi o porównywalnym stopniu złożoności do przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych).
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
3) zdolności zawodowej,
jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
a) Kierownik budowy (Przedstawiciel Wykonawcy), posiadający:
⎯ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń,
⎯ co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy i/lub kierownika robót o wartości tych robót co najmniej 10 000 000,00 zł zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) - dalej „Prawo budowlane” oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) - dalej „Rozporządzenie”;
b) kierownik robót sanitarnych, posiadający:
⎯ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
⎯ co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika polegające na kierowaniu robotami sanitarnymi lub nadzorowaniu robót sanitarnych o wartości tych robót co najmniej 5 000 000,00 zł zgodnie z Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem;
c) kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający:
⎯ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
⎯ co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika polegające na kierowaniu robotami elektrycznymi i elektroenergetycznymi lub nadzorowaniu robót elektrycznych i elektroenergetycznych o wartości tych robót co najmniej 5 000 000,00 zł (każda z robót), zgodnie z Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem;
d) kierownik robót drogowych, posiadający:
⎯ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
⎯ co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika polegające na kierowaniu robotami drogowymi o wartości tych robót co najmniej 1 000 000,00 zł (każda z robót), zgodnie z Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem;
e) projektant posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, zgodnie z Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem;
f) projektant posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektroenergetycznej, zgodnie z Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem;
g) projektant posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, zgodnie z Prawem budowlanym oraz Rozporządzeniem.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w wykazie osób imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: Uprawnienia posiadane przez osoby Rozporządzeniem lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
⎯ uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub,
⎯ uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 220) lub,
⎯ uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) − stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania:
3) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG).

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – załącznik nr 4 do SWZ
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do SWZ.

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 209 000,00 zł (słownie: dwieście dziewięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 01.12.2021.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Szczegółowe informacje dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia są opisane w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz zmian dopuszczalnych ustawą Pzp (art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp) Zamawiający przewiduje zmiany wskazane w § 13 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-02 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy składać za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-02 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Oferta powinna zawierać:
1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ – załącznik nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9 sekcja B SWZ,
3) kosztorys ofertowy, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale II podrozdziale 12 pkt 12) SWZ.

2. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

3. Działając na podstawie art. 131 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje odbycie przez wykonawców wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Termin wizji ustala się na dni 26-27.10.2021 w godz. 9.00 – 14.00. Wykonawca zobowiązany jest do 25.10.2021 przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@zabiawola.pl wykaz osób (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego), które mają wziąć udział w wizji.
Jeżeli Wykonawca odbył wizję lokalną, winien sporządzić protokół, który następnie podpisują przedstawiciele i Wykonawcy i Zamawiającego.

4. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia czynności w zakresie realizacji zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykonania tynków cementowo-wapiennych w budynku szkoły - Radom
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję ekipy do wykonania tynków cementowo-wapiennych. Realizacja: Prace w okolicy Radomia (Wrzeszczów) - szkoła. Rozpoczęcie prac planowane w drugiej połowie maja. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI