Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w miejscowości Międzyrzecz

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w miejscowości Międzyrzecz – Wybudowanie z przesyłem ścieków do ul. Mieszka I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiędzyrzecz
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-24
  • ZamawiającyGmina Międzyrzecz
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-09
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00080724
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w miejscowości Międzyrzecz – Wybudowanie z przesyłem ścieków do ul. Mieszka I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w miejscowości Międzyrzecz – Wybudowanie z przesyłem ścieków do ul. Mieszka I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8ce908d-9faa-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011399/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Międzyrzecz Wybudowanie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.miedzyrzecz.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.miedzyrzecz.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej wraz z przyłączami (do granicy działki) w miejscowości Międzyrzecz-Wybudowanie. Ścieki z obszaru objętego inwestycją zostaną zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i przyłączenia do istniejących urządzeń MPWiK/0382/2016 z dnia 09.03.2016r. Odprowadzone do istniejącej studni rewizyjnej z kręgów betonowych Ø1200mm, na sieci kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych Ø400mm w ul. Mieszka I (ul. Świerczewskiego) w Międzyrzeczu. Kanalizacja włączona będzie do kielicha króćca przyłączeniowego odcinka kanalizacji sanitarnej na działce 615/2. Sieć opisana jako projektowana w ul. Mieszka I (ul. Świerczewskiego) obecnie jest siecią istniejącą. Ponadto, w ramach niniejszej inwestycji należy wykonać korektę plantowania drogi. Uwaga! Przedmiotem zamówienia nie jest objęta zlewnia przepompowni ścieków PS3 (tj. dz. nr 288/4, 288/35, 288/3, 288/34 – obręb Kuźnik). Z uwagi na realizację przedmiotowej inwestycji w obrębie terenów podlegających ochronie konserwatorskiej, Zamawiający powoła nadzór archeologiczny.
W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji.
1.1. Przedmiot zamówienia w zakresie podstawowym obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w miejscowości Międzyrzecz – Wybudowanie z przesyłem ścieków do ul. Mieszka I oraz korektę plantowania drogi - działka nr 283/20 obręb Kuźnik:
1) Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w miejscowości Międzyrzecz – Wybudowanie z przesyłem ścieków do ul. Mieszka I – Zadanie kwalifikowane dofinansowane z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr 01/2021/8941/PolskiLad – obejmuje:
a) kanalizację sanitarną grawitacyjną Ø200mm PVC, z uszczelkami trwale mocowanymi w kielichu rury klasy 8kN/m2, uzbrojoną w studnie Ø1,0m, Ø1,2m beton C35/45,
b) przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø160mm PVC, z uszczelkami trwale mocowanymi w kielichu rury klasy 8kN/m2 , uzbrojone w studnie Ø0,425 PP (nie objęte wnioskiem o pozwolenie na budowę)
c) kanalizację tłoczną z rur Ø125mm PE100 PN10 SDR17 (125x7,4); Ø110mm PE100 PN10 SDR17 (110x6,6) wraz z komorami połączeniowymi Ø1,5m beton C35/45, komorami rewizyjnymi Ø1,2m beton C35/45, komorą napowietrzająco-odpowietrzającą Ø1,2m beton C35/45,
d) przepompownie ścieków - tłocznie PS2, PS4, PS6, wraz z ogrodzeniami i zagospodarowaniem placu przy obiekcie,
e) przepompownie ścieków - tłocznie PS1 w wersji przejezdnej
f) przepompownie ścieków PS5 z nadbudową kontenerową wraz z ogrodzeniami i zagospodarowaniem placu przy obiekcie,
g) instalację elektryczną zalicznikową dla przepompowni ścieków wraz z oświetleniem placu.
h) wykonanie geodezyjnego operatu powykonawczego wraz z geodezyjnymi pomiarami wykonanych elementów robot.
Długości rurociągów:
Ø 200mm PVC-U, SN8 – 3 975,94 m
Ø 125mm PE100SDR17 – 1 577,66 m
Ø 125mm PE100SDR17 – RC – 219,78 m
Ø 110mm PE100SDR17 – 1 305,64 m
przyłącza Ø 160mm PVC-U, SN8 do granicy nieruchomości
2) Korekta plantowania drogi – działka nr 283/20 obręb Kuźnik – zadanie niekwalifikowane, finansowane z budżetu gminy – obejmuje roboty polegające na przywróceniu stanu poprzedniego odpływu wody opadowej.
Przedmiotowy zakres, winien znaleźć się w osobnej pozycji kosztorysu ofertowego, tak aby Zamawiający mógł precyzyjnie wyodrębnić wartość robót, w zakresie samej korekty plantowania drogi. Zakres korekty plantowania należy wykonać do rzędnych terenu z 2017 r. określonych w załączonym do dokumentacji projektowej fragmencie opinii technicznej sporządzonej przez Ośrodek Rzeczoznawstwa i Doradztwa „DORTECH IM&KM” (plantowanie 1.pdf, plantowanie 2.pdf). Ponadto po wykonanych robotach należy sporządzić operat geodezyjny z pomiarem rzędnych po dokonanej korekcie plantowania drogi.
1.2. W zakresie zamówienia objętego prawem opcji roboty budowlane obejmują budowę wodociągu rozdzielczego pomiędzy ul. Konstytucji 3 Maja i ul. Mieszka I w Międzyrzeczu – zadanie niekwalifikowane, finansowane z budżetu gminy.
1) Zakres zamówienia obejmuje:
a) sieć wodociągową z rur Ø225mm PE100 SDR17 RC (225x13,4) o długości 1 654,81 m wraz z zaworami odcinającymi, zaworem napowietrzająco-odpowietrzającym. Sieć wodociągowa włączona do sieci wodociągowej Ø180PE w ul. Mieszka I (ul. Świerczewskiego) w Międzyrzeczu. Sieć opisana jako projektowana w ul. Mieszka I (ul. Świerczewskiego) obecnie jest siecią istniejącą.
b) wykonanie geodezyjnego operatu powykonawczego wraz z geodezyjnymi pomiarami wykonanych elementów robot.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, określonego w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania robót budowlanych. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej w terminie 60 dni od zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający określa maksymalną wartość objętą prawem opcji na kwotę 960 719,52 zł brutto.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W zakresie zamówienia objętego prawem opcji roboty budowlane obejmują budowę wodociągu rozdzielczego pomiędzy ul. Konstytucji 3 Maja i ul. Mieszka I w Międzyrzeczu – zadanie niekwalifikowane, finansowane z budżetu gminy.
1) Zakres zamówienia obejmuje:
a) sieć wodociągową z rur Ø225mm PE100 SDR17 RC (225x13,4) o długości 1 654,81 m wraz z zaworami odcinającymi, zaworem napowietrzająco-odpowietrzającym. Sieć wodociągowa włączona do sieci wodociągowej Ø180PE w ul. Mieszka I (ul. Świerczewskiego) w Międzyrzeczu. Sieć opisana jako projektowana w ul. Mieszka I (ul. Świerczewskiego) obecnie jest siecią istniejącą.
b) wykonanie geodezyjnego operatu powykonawczego wraz z geodezyjnymi pomiarami wykonanych elementów robot.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, określonego w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania robót budowlanych. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji od możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej w terminie 60 dni od zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający określa maksymalną wartość objętą prawem opcji na kwotę 960 719,52 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 500 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z dokumentami zamówienia - SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w zakresie doświadczenia
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli samodzielnie Wykonawca lub jeden z konsorcjantów lub podmiot udostępniający zasoby wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
a) dwie roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem przepompowni ścieków o łącznej długości sieci min. 6000 m i łącznej ilości przepompowni min. 2 szt.
b) dwie roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej o łącznej długości sieci min. 1600 m.
2) w zakresie personelu
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli do realizacji zamówienia publicznego skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby posiadające niezbędne do wykonania zamówienia uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności:
a) Kierownik budowy – branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub aktualne uprawnienia równoważne do powyższych (w szczególności wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawane obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznane w Polsce) umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy na robotach objętych niniejszym zamówieniem– min. 1 osoba;
b) Kierownik robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności umożliwiającej pełnienie funkcji kierownika robót elektrycznych objętych niniejszym zamówieniem – min. 1 osoba;
c) Kierownik robót drogowych, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności umożliwiającej pełnienie funkcji kierownika robót drogowych objętych niniejszym zamówieniem – min. 1 osoba.
Uwaga:
Pod pojęciem budowy zgodnie z ustawą Prawo budowlane należy rozumieć odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
Zamawiający przy wykonywaniu niniejszego zamówienia dopuszcza łączenie ww. funkcji jeżeli jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wskazać ten fakt w ofercie i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SWZ, tj. wykaz rozwiązań równoważnych oraz dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji projektowej. Nie załączenie do oferty ww. wykazu, będzie uznane przez Zamawiającego, że Wykonawca do sporządzenia oferty przyjął materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Załącznik nr 7 do SWZ, tj. wykaz rozwiązań równoważnych oraz dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji projektowej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
1.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale III sekcja 1 oraz sekcja 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale IV sekcja 2 ust. 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
1.3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.2 składają odrębnie:
1) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy
1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);
1.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy ust. 1.4 pkt 2) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.7. Zapisy ust. 1.4 pkt 1) i pkt 2), ust. 1.5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka
korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z dokumentami zamówienia - zał. 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez System e-ZP: https://e-zp.miedzyrzecz.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-22

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI