„Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Biała (Kolonia) oraz Kolonii Kołłątaja – etap...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Biała (Kolonia) oraz Kolonii Kołłątaja – etap I oraz budowa sieci wodociągowej dla wsi Biała (Kolonia)„ - wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwolenia na użytkowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojnów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaLicytacja elektroniczna
  • ZamawiającyGmina Chojnów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-08
  • Numer ogłoszenia538184-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 538184-N-2020 z dnia 2020-05-08 r.

Gmina Chojnów: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Biała (Kolonia) oraz Kolonii Kołłątaja – etap I oraz budowa sieci wodociągowej dla wsi Biała (Kolonia)„ - wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwolenia na użytkowanie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojnów, krajowy numer identyfikacyjny 39064745200000, ul. ul. Fabryczna  1 , 59-225  Chojnów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 188 504, e-mail urzad@gmina-chojnow.pl, faks 768 187 587.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-chojnow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.gmina-chojnow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przez operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca itp
Adres:
Urząd Gminy Chojnów, ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Biała (Kolonia) oraz Kolonii Kołłątaja – etap I oraz budowa sieci wodociągowej dla wsi Biała (Kolonia)„ - wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwolenia na użytkowanie
Numer referencyjny: SO.271.5.2020.MB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Zakres przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej, rurociągów grawitacyjnych, tłocznych i pompowni oraz przyłączy wody do pompowni oraz sieci wodociągowej dla wsi Biała (Kolonia), wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowania poszczególnych części zadania.Zestawienie sieci:Przepompownia P3-Bi, P4-Bi z rurociągiem tłocznymSieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PE fi 110 mm - 860,00 mbSieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PE fi 90 mm - 267,00 mbSieć wodociągowa do pompowni PE fi 90 mm - 8,00 mbPrzepompownie ścieków - 2,00 kplSieć kanalizacji sanitarnej z przyłączamiSieć kanalizacji sanitarnej PVC fi 250 mm - 2.208,50 mbPrzyłącza PVC fi 160 mm - 1.096,00 mbSieć wodociągowaSieć wodociągowa PE fi 90 mm - 227,50 mbKanalizacja sanitarna grawitacyjna:Projektowaną sieć kanalizacji grawitacyjnej ułożyć należy z rur PVC –U kl. S o litej śr. 250mm strukturze ścianki o średnicach określonych na rysunkach;. Sieć kanalizacyjna zaopatrzona będzie w studnie rewizyjne betonowe śr 1000 mm. Na trasie kanalizacji przewiduje się pompownie sieciowe. W celu wyeliminowania uciążliwych zapachów z kanalizacji pod wła-zami studni zastosowano biofiltry oraz biofiltry kominkowe do kroćcow odpowietrzających przepompownie ścieków. Przyłącza wykonać z rur PVC - U 160/4,7mm klasy S o litej struk-turze ścianki ze spadkami określonymi na profilach. Zakończeniem przyłączy zgodnie z wy-tycznymi zawartymi w warunkach technicznych będą studnie zlokalizowane na działkach w miejscach, gdzie jest możliwy bezpośredni odbiór ścieków przed szambem. W przypadku zgody właściciela na wykonanie przyłącza, przyłącze zakończone będzie studnią typu Wavin z PE-HD śr. 425 mm, Jeśli nie ma zgody właściciela lub nie ma jeszcze zabudowy działki, na sieci głównej w studni rewizyjnej przewidziane jest odgałęzienie do posesji zakończone na granicy korkiem. Przykrycia wszystkich studni stanowią włazy żeliwne typu przejazdowego montowane na rurach teleskopowych do 55 cm. Na załamaniach tras i dłuższych odcinkach prostych oraz włączeniach niektórych przykanalików, na kolektorze głównym projektuje się studzienki rewizyjne z prefabrykowanych kręgów betonowych o średnicy 1000 mm z betonu B 45 W8 z gotowymi korytami przepływowymi o wysokości średnicy kanału i z wmontowa-nymi w ściany studni oryginalnymi pierścieniami uszczelniającymi na wlotach i wylotach przęseł kanału (szczegóły w załączonego rysunku). Studnie śr. 1000 zamknięte zostaną wła-zami żeliwnymi typ BEGU kl. D 400 /40 T/ z pokrywą wypełnioną betonem do wys. min. 14 cm z wkładką gumową. Wszystkie studnie w nawierzchniach utwardzonych zaopatrzyć w stożki tworzywowe 615 typu Wavin. Szczegóły oraz rodzaj studni zaznaczono na profilach (studzienka zwykła i kaskadowa, betonowa) czy monolityczna PE-HD śr. 425 mm typu Wavin. W ścianach bocznych studni betonowych wykonać stopnie włazowe stalowe powlekane two-rzywem poliamidowym, zamocowane w odległościach pionowych co 0,25 m, 0,15 m od ścia-ny. Głębokość posadowienia projektowanych przewodów kanalizacji sanitarnej uwarunkowa-na jest istniejącym uzbrojeniem podziemnym i spadkami. Przyjęto minimalne spadki dla śr. 250 mm; i =0,4 %. Usytuowanie armatury oznaczyć należy tabliczkami tworzywowymi in-formacyjnymi wg. PN – 86 / B – 09700. Całość kanalizacji należy układać z projektowanymi spadkami na nie zagęszczonej podsypce żwirowo-piaskowej (pozostałość na sicie 0,75 m maksymalnie 15%), o grubości warstwy 0,15 m. Zasypka piaskowa obok rury oraz nad nią do wysokości 0,3 m nad wierzch rury musi być zagęszczona warstwami o miąższości 0,3 m, wskaźnik zagęszczenia nie mniej niż 98% Proctora. Obsypkę studni śr. 425 wykonać jako piaskowo-cementową. Montaż rur oraz studni winien odbywać się zgodnie z instrukcją wyda-ną przez Producenta.U W A G A:Wszystkie rzędne podłączenia przyłączy należy sprawdzić w trakcie realizacji przez ustalenie rzędnych wlotu od strony budynku.Rurociągi tłoczne:Rurociągi tłoczne projektuje się z rur PE100 ciśnieniowych o średnicy, Dz= PE 110/6,6: Na załamaniach sieci przewidziane są bloki oporowe. Ze względu na ich lokalizację w przeważa-jącej części w terenie nieumocnionym należy je zabezpieczyć pierścieniem 0,5 m z pozbruku lub oznaczyć 4 słupkami do wysokości 0,8 m nad teren. Na wprowadzeniu każdego rurociągu tłocznego do kanalizacji grawitacyjnej zastosowano zakończenie rurociągu fajką skierowaną w kierunku dna studni. Dno studni zabezpieczyć należy np. wkładką PRECO lub blachą kwa-soodporną OH 18 N 9 grub. min.1 cm.Całość sieci należy układać na podsypce żwirowo-piaskowej bez zagęszczania (pozostałość na sicie 0,75m maksymalnie 15%), o grubości warstwy 0,15 m. Zasypka obok rury oraz nad nią musi być zagęszczona warstwami o miąższości 0,30 m, wskaźnik zagęszczenia nie mniej niż 98%.Pompownie ścieków:Zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Zakład Usług Komunalnych projekto-wane pompownie przewiduje się w zbiornikach betonowych wg. projektu konstrukcyjnego oraz ich wyposażenie określone ofertami firmy hydrobud lub inne równoważne.Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia przepompowni ścieków w system monitoringu natomiast w związku z ujednoliconym systemem monitoringu oraz sterowania przepompowni ścieków będącym w posiadaniu GZGKiM w Chojnowie, zaprojektowane przepompownie powinny być przystosowane do rozbudowy istniejącego systemu wizualizacji i monitoringu w oparciu o pakietową transmisję danych GPRS. Urządzenie sterujące (sterownik) powinno dawać możliwość zintegrowania i kompatybilności z istniejącym systemem monitoringu. Nie dopuszcza się możliwości współdziałania dwóch, czy więcej odmiennych systemów sterowania i monitoringu z uwagi na bezpieczeństwo eksploatowanych rozproszonych obiektów wodociągowo- kanalizacyjnych oraz kosztów z tym związanych. Poniżej przykładowe (sugerowane), wyposażenie rozdzielnicy które obejmuje:- wtyczka agregatu - umiejscowiona na ścianie bocznej rozdzielnicy,- przełącznik źródła zasilania,- zabezpieczenie różnicowoprądowe,- zabezpieczenie nadmiarowo prądowe,- zabezpieczenie przepięciowe,- wyłączniki silnikowe,- amperomierze,- styczniki mocy,- przetwornik do pomiaru prądu pomp,- czujnik kolejności i zaniku faz,- gniazdo remontowe 400 V,- gniazdo remontowe 230 V,- gniazdo remontowe 24 V,- transformator 230/24/12 V,- sygnalizator optyczno-akustyczny,- grzałka z termoregulatorem,- zasilacz buforowy 24 VDC,- sterownik lnventia MT-101 z kompletnym oprogramowaniem do sterowania pracą pompowni,- panel operatorski Array SH-300,- sonda hydrostatyczna,- dwa łączniki pływakowe do sygnalizacji poziomów awaryjnych,- łącznik krańcowy (kontrola zamknięcia włazu komory),- aparatura do sterowania i automatyki (przekaźniki, przyciski, przełączniki).Teren każdej przepompowni należy ogrodzić parkanem z siatki w granicach określonych na mapach oraz wyłożyć kostka betonową. Pompownie wyposażone są w osprzęt, szafkę sterowniczą wg. załączonych ofert i wytycznych Zakładu Komunalnego w Chojnowie.Generalnie przewiduje się wyposażenie pompowni w pomost serwisowy ok. + 0,1m nad rurą dopływową. Wejście na pomost przewidziano drabiną za stali kwasoodpornej. Część pomostu bezpośrednio nad pompami będzie podnoszony dla umożliwienia wyjmowania pomp. Pom-pownie wyposażone są w system wentylacji dwu poziomów w zbiorniku.Pompownie wyposażone będą w pompy f-my Flygt z wirnikiem typu vortex lub półotwartym; zawory płuczące lub równoważne. Dobór pomp przedstawiono w załączonych ofertach.Przyłącza wody do pompowni:Na teren każdej pompowni przewiduje się doprowadzenie wody do hydrantu nadziemnego śr. 80 mm. Są to kilkumetrowe przyłącza z istniejącej lub projektowanej sieci wodociągowej. Włączenia wykonać zgodnie z załączonym planem kształtek i profilami za pomocą trójników z żeliwa sferoidalnego oraz zasuw typu E2 nr kat. 4000 z obudową teleskopową nr kat. 9500E2 i skrzynką uliczną nr 1750. Średnice rur przyjęto zgodnie z warunkami technicznymi wydany-mi przez Zakład Usług Komunalnych. Zastosować należy rury ciśnieniowe PE śr. 90/4,3 do wody pitnej SDR21.Sieć układać w oparciu o rozrysowane plany kształtek w węzłach. Głębokości ułożenia pro-jektowanego wodociągu podyktowana jest lokalizacją istniejącego uzbrojenia oraz siecią ist-niejącą i waha się  1,8 m od osi przewodu.Uzbrojenie sieci przewiduje się w armaturę i kształtki HAWLE z żeliwa sferoidalnego EN-GJS-400-18 (GGG 400) lub inne równoważne np. Jafar, Akwa Gniezno, AVK Anwalan, Tyco, Waterworks. Bloki oporowe monolityczne zastosowane na załamaniach sieci wykonać z betonu B-20 w miejscach odgałęzienia lub zmiany kierunku sieci wodociągowej.Nad rurą ułożyć taśmę lokalizacyjną polietylenową DPE 10 z drutem. Kolor taśmy niebieski. Taśmę za pomocą wtopionych drutów połączyć z metalową obudową zasuwy.Całość sieci należy układać z projektowanymi spadkami na zagęszczonej podsypce żwirowo-piaskowej o grubości warstwy 0,15 m. Zasypka piaskowa obok rury oraz nad nią do wysoko-ści 0,3 m nad wierzch rury musi być zagęszczona miąższości 0,30 m. Wskaźnik zagęszczenia nie mniejszy niż 98% Proctora. Badanie szczelności rurociągu winno odbywać się zgodnie z PN – 81 / 10725 przy udziale właściciela sieci. W przypadku pozytywnego wyniku i zasypania przewodów, rurociąg poddać płukaniu wodą wodociągową metodą przepływową. Po za-kończeniu płukania należy zlecić badanie bakteriologiczne wody upoważnionemu laborato-rium. W razie potrzeby dokonać dezynfekcji rurociągu podchlorynem sodu (50md/dm3) w czasie 24 godzin. Wodę nachlorowaną należy przed spuszczeniem poddać dechloracji za po-mocą tiosiarczanu sodu. Stanowisko dechloracji powinno być usytuowane min. 50 m od za-budowań i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych. Po zakończeniu dezynfekcji rurociąg należy ponownie wypłukać wodą i przeprowadzić ponownie analizę bakteriologiczną. Wodę z próby szczelności, płukania i po dechloracji przewiduje się odprowadzić do kanalizacji sanitarnej. Wykonanie sieci powinno odbywać się w porozumieniu i pod nadzorem właściciela sieci.Usytuowanie armatury oznaczyć tabliczkami tworzywowymi informacyjnymi wg. PN–86 / B–09700 z ruchomymi cyframi.Sieć wodociągowa: Sieć wodociągową wykonać z rur PE100 SDR17 PN10 o średnicy 90 x 8,2 mm. Przewód należy układać na głębokości przewidzianej w projekcie, na podsypce piaskowej grub. 10cm po ubiciu. Ułożony odcinek przewodu wymaga wykonania obsypki ochronnej z piasku na wysokość 30 cm po zagęszczeniu ponad wierzch rury. W obrębie występowania ciągów ko-munikacyjnych podsypkę rurociągów zagęszczać do 95% - 100% w zmodyfikowanej skali Proctora. Projektowaną sieć należy wyposażyć w zasuwy kołnierzowe żeliwne. Zasuwę należy wypo-sażyć w skrzynkę uliczną oraz w sposób trwały zabezpieczyć i oznaczyć. Ze względu na różnicę w ciężarze rur PE oraz kształtek i armatury żeliwnych należy stosować podbetonowanie węzłów (kształtek i armatury) w postaci tzw. bloków podporowych. Skrzyn-kę uliczną należy obetonować i oznaczyć. W miejscach zmiany przebiegu trasy projektowa-nego przewodu wodociągowego należy wykonać bloki oporowe.Zasuwy - wymagania techniczne:1. Zasuwy kołnierzowe: zabudowa długa, 2. Ciśnienie nominalne: minimum PN10, 3. Gładki przelot korpusu zasuwy, bez gniazda 4. Miękko uszczelniający klin pokryty elastomerem, dopuszczony do kontaktu z wodą pitną, 5. Korpus i pokrywa wykonana z żeliwa sferoidalnego, 6. Śruby łączące pokrywę z korpusem wykonane ze stali nierdzewnej A4, wpuszczone i za-bezpieczone masą zalewową lub połączenia bez gwintowe, 7. Wrzeciono wykonane ze stali nierdzewnej, z gwintem walcowanym, 8. Uszczelnienie wrzeciona uszczelkami typu o-ring (min. 2), umiejscowione w mosiężnej tulei uszczelniającej (nakrętce, wkrętce), współpracujące z polerowaną częścią wrzeciona. Wrzeciono (trzpień zasuwy) o jednakowej średnicy w części uszczelniającej (polerowanej). Niedopuszczalne są rozwiązania z karbami przeznaczonymi do umocowania uszczelnień o-ringowych, 9. Wrzeciono powinno posiadać niskotarciowe podkładki ślizgowe lub łożysko, 10. Uszczelnienie w korpusie zasuwy, zabezpieczające przed zanieczyszczeniami z zewnątrz tuleję uszczelniającą (nakrętkę, wkrętkę) wrzeciona, 11. Owiercenie kołnierzy PN 10, 12. Zabezpieczenie antykorozyjne (zewnętrzne i wewnętrzne) poprzez pokrycie żywicą epok-sydową, zapewniające minimalną grubość warstwy 250 μm lub emaliowanie. 13. Koniec trzpienia zasuwy (kaptur) powinien znajdować się na głębokości 20÷27cm od po-wierzchni terenu. W projekcie zastosowano hydrant nadziemny żeliwny DN 80mm – 3 szt. zamontowany na odgałęzieniu o DN80 mm wykonanym z rur PE100 SDR17 90 x 8,2 na którym należy zamon-tować żeliwną zasuwę odcinającą DN80 mm wyposażoną w skrzynkę uliczną.Hydrant nadziemny - wymagania techniczne: 1. Głowica z żeliwa sferoidalnego, ze wszystkich stron pokryta żywicą epoksydową + ze-wnętrzna powłoka proszkowa odporna na promienie UV, 2. Kolumna stalowa ze wszystkich stron ocynkowana ogniowo + zewnętrzna dwuskładnikowa powłoka poliuretanowa, 3. Stopa z żeliwa sferoidalnego całkowicie pokryta powłoką elastomerową, 4. Wrzeciono ze stali nierdzewnej, 5. Wszystkie pozostałe części wykonane z materiałów odpornych na korozję Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową opracowana przez Przedsiębiorstwo Projektowo Usługowe POZPROJEKT Poznań; Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „CADIMA” Paweł Macher Głogów oraz firmę „PPHU Eko-Karat” S.C. ul. Wolności 8, 58-500 Jelenia Góra.Przedmiot zamówienie obejmuje ponadto:-zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.,- zapewnienie na własny koszt kierownika budowy,-zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne na koszt Wykonawcy,-oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg,-zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji (w tym także dokumentacji fotograficznej) obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu,-wykonanie operatu powykonawczego projektu (2 egz.), wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (4 egz.),-naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,-uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.2.2. Rozpoczęcie robót nastąpi do 7 dni od daty podpisania umowy.2.3. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody za-winione przez Wykonawcę, powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wej-ścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych.2.4. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do:- ochrony mienia i zabezpieczenia p.poż.,- nadzoru nad bhp,- ustalania i utrzymania porządku,- odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia,- dostarczania atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia,- ubezpieczenia robót, obiektów budowli od zdarzeń losowych,- ubezpieczenia budowli w zakresie odpowiedzialności cywilnej.2.5. Uwagi: Wykonawcza dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy w dniu popisania umowy. 2.5.1. Podstawą do wyceny przedmiotowego zadania jest projekt budowlany, projekty zamienne i STWiOR, natomiast przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy, w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i wyliczenia ceny ofertowej. Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji zakresu przedmiotu zamówienia w terenie i uwzględnienia wszystkich możliwych dodatkowych kosztów w ofercie.2.5.2. Wykonawca przed podpisaniem umowy załączy kosztorys ofertowy podzielony na działy i pozycje zgodnie z załączonym przedmiarem robót, który stanowi załącznik do SIWZ.2.6. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace nieujęte w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jak np. zorganizowanie placu budowy, tyczenie obiektu, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień związanych z realizacją zadania i przekazania jego do użytkowania, wykonanie niezbędnych prób, badań, sprawdzeń, opinii uzgodnień, itp.2.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał samodzielnie, bez udziału podwykonawców, następujące roboty: wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, wykonanie przyłączy kanalizacyjnych wraz ze studzienkami, montaż studzienek rewizyjnych na sieci.2.8. Rozwiązania równoważne 2.8.1. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji.2.8.2. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wskazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy Pzp)2.8.3. Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w dokumentacji projektowej zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego w dokumentacji.2.9. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień2.10. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a2.10.1.Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia : - roboty instalacji sanitarnych- roboty elektryczne- roboty ogólnobudowlane2.10.2. Uregulowania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarto we wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45453000-7
45232423-3
45233142-6
45342000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 800 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 3.300.000,00 zł oraz w zakresie rzeczowym: samodzielne wykonanie łącznie sieci kanalizacji grawitacyjnej min. 3.500,00 m, sieci kanalizacji tłocznej min. 1.200,00 m.b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:- osoba na stanowisku Kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi jak w przedmiocie zamówienia wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych obowiązujących przepisów - co najmniej 3 letni staż pracy w kierowaniu robotami budowlanymi (liczone od chwili uzyskania uprawnień budowlanych).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2); - Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór stanowi załącznik nr 4; - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 5; - Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w ust. 5.2.2 niniejszej Instrukcji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami ogłoszenia o zamówieniu żąda wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W niniejszym postępowaniu oznacza to, że wadium należy wnieść przed terminem otwarcia licytacji elektronicznej.12.2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Chojnów nr 64 8644 0000 0000 1384 2000 0030 z dopiskiem:"Wadium do licytacji elektronicznej na zadanie pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej dla wsi Biała (Kolonia) oraz Kolonii Kołłątaja – etap I oraz budowa sieci wodociągowej dla wsi Biała (Kolonia)„ - wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwolenia na użytkowanie, nr SO.271.5.2020.MB” 12.3. Zamawiający nie przyjmuje gotówki w kasie Urzędu.12.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem otwarcia licytacji.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
https://licytacje.uzp.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
www.bip.gmina-chojnow.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Wykonawca, aby umożliwić zamawiającemu dopuszczenie go do licytacji elektronicznej, musi zarejestrować się w systemie dostępnym na podanej wyżej stronie internetowej, przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Wraz z wyżej wymienionym wnioskiem wykonawca winien przekazać zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze).Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym.Wykonawca zobowiązuje się do podania właściwego loginu (login należy podać dokładnie stosując te same znaki, w tym duże i małe litery, jeśli takie zarejestrowano przy rejestracji).Od wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. Korzystanie z Platformy licytacji elektronicznych UZP jest bezpłatne.UWAGA ! Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie Platformy licytacji elektronicznych w zakładce Samouczek.Wymagania techniczne urządzeń informatycznych:Komputer klasy PC (lub równoważny) z systemem operacyjnym Windows/Linux podłączony do sieci Internet.Zainstalowana przeglądarka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej, albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Krok postąpienia (minimalna różnica między kolejnymi ofertami) wynosi 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 3 140 000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100). W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.Otwarcie licytacji nastąpi 5 dni po terminie przekazania zaproszeń o godzinie 10:00.Zamawiający zamyka licytację, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta.10.8.Ocena złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zostanie przeprowadzona po upływie wyznaczonego terminu składania wniosków.Zamawiający przypisze wykonawców dopuszczonych do udziału w licytacji, korzystając z loginów przekazanych przez Wykonawców wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.Jednocześnie Zamawiający prześle (elektronicznie na adres e-mail podany we wniosku) zaproszenie do udziału w licytacji wskazując termin otwarcia licytacji (data i godzina), z zastrzeżeniem że zgodnie z art. 76 ust. 4 ustawy Pzp, termin ten nie może być krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszeń.Licytacja elektroniczna w powyższym postępowaniu jest licytacją jednoetapową.W czasie trwania licytacji wykonawca ma prawo do złożenia więcej niż jednej oferty (postąpienia). Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.Cena podana w toku licytacji w ofercie (postąpieniu) za wykonanie przedmiotu zamówienia:a) jest rzeczywistą ceną oferty brutto, podaną w złotych polskich (PLN) zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku z dokładnością do jednego grosza.b) zawiera wszystkie opłaty oraz podatki według obowiązującego prawa podatkowego,c) uwzględniająca wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją zamówienia.Licytacja elektroniczna zakończy się, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego w Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta.Po zamknięciu licytacji Zamawiający poda na stronie internetowej Zamawiającego, pod ogłoszeniem o licytacji, nazwę (firmę) oraz adres wykonawcy, którego wybrano, tj. który zaoferował najniższą cenę.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa Czas trwania: 5 minut na złożenie oferty

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2020-05-19 godzina: 10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Otwarcie licytacji nastąpi 5 dni po terminie przekazania zaproszeń o godzinie 10:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Licytacja elektroniczna zakończy się, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego w Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta.Po zamknięciu licytacji Zamawiający poda na stronie internetowej Zamawiającego, pod ogłoszeniem o licytacji, nazwę (firmę) oraz adres wykonawcy, którego wybrano, tj. który zaoferował najniższą cenę.

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy - załącznik do Instrukcji

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający zażąda od wykonawcy przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy - załącznik do Instrukcji
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji sanitarnych - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje firm do wykonania instalacji sanitarnych. Inwestycja to budynek handlowy we Wrocławiu. Termin wykonania styczeń 2025. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI