III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający, nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – dotyczy wszystkich części zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej - dotyczy wszystkich części zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Część I zamówienia Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia: a) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 rok w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2019r. poz. 1117) w specjalności drogowej; - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 rok w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2019r. poz. 1117) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Część II zamówienia Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia: a) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 rok w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2019r. poz. 1117) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Część III zamówienia Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia: a) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 rok w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2019r. poz. 1117) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego musi wziąć pod uwagę, że podmioty te muszą brać udział w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawcy. Powyższe wykonawca powinien uwzględnić zarówno w stosownych oświadczeniach jak i w treści oferty w zakresie dotyczących podwykonawców. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór takiego zobowiązania stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie zdolności technicznej i zawodowej – zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy złożyć wraz z ofertą.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający wymaga złożenia - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. UWAGA I: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. UWAGA II: Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych(https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow): „Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019r. poz. 700 z późn. zm.). […] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1500 z późn. zm.) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 43 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – prawo przedsiębiorców (Tekst jedn. Dz.U. z 2019 r, poz. 1292 z późn. zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dotyczy wszystkich części zamówienia 1) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. (Zakres dokumentu musi potwierdzać odpowiednio spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia.) UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wystarczającym jest, aby dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 i 2 złożone zostały przez jednego z partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej, który spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego; 3) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VIII SIWZ; 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 7) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie zdolności technicznej i zawodowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: część I: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) część II: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); część II: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ofert brutto |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszystkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 podlega unieważnieniu. 3. Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 ciężar wykazania stopnia zakresu wpływu zmian na koszt wykonania zamówienia, w przypadku jego wzrostu, spoczywa na Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że: a) w razie zmiany stawki podatku od towarów i usług, ceny jednostkowe i wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określone w wyniku tej zmiany ceny jednostkowe i wartość brutto wynagrodzenia zostaną wyliczone w oparciu o wysokość stawki VAT obowiązującej po zmianie przepisów, b) w razie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie, to jest o sumę wzrostu kosztów Wykonawcy wynikających z podwyższenia wynagrodzeń pracowników biorących udział w pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat, c) w razie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie, to jest o sumę wzrostu kosztów wykonawcy oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej Wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez Wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. 6. W razie zamówień realizowanych wspólnie przez kilku wykonawców lub realizowanych przy pomocy podwykonawców przepisy ust. 1-3 stosuje się odpowiednio. 7. Poza innymi przypadkami określonymi postanowieniami niniejszej umowy, Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych. Termin zakończenia całości robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy określony w ust. 1 niniejszego paragrafu może ulec zmianie w przypadku: a) opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.); c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót lub odbiorów; d) konieczności dokonania zmian dokumentacji projektowej; e) oczekiwania na konieczne decyzje administracyjne, decyzje urzędowe i władz samorządowych, zmiany obowiązującego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp. f) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; Charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-02-20, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I zamówienia „Sieć kanalizacyjna ścieków bytowych ul. Budowlanych”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I zamówienia Sieć kanalizacyjna grawitacyjna ścieków bytowych w Radymnie Radymno, ulica Budowlanych. Przedmiotowy zakres obejmuje tereny działek przyległych do niżej wymienionej ulicy Budowlanych. W skład projektowanego zagospodarowania terenu wchodzi sieć kanalizacyjna ścieków bytowych składająca się z rurociągów głównych i bocznych, które zostaną włączone do istniejącej sieci poprzez studzienkę rewizyjną nr Si1 na działce o nr ewidencyjnym 2421, obręb Radymno. Trasa projektowanych sieci kanalizacyjnych ścieków bytowych została uzgodniona z właścicielami poszczególnych działek i prowadzona jest po działkach prywatnych, Polskiego związku Działkowców oraz Miasta Radymno (drogi miejskie). Sieć kanalizacyjna grawitacyjna została zaprojektowana z rur: z polichlorku winylu klasy SN8 usytuowanych w wykopach otwartych i polietylenowych klasy PE100 SDR26 na odcinku od studzienki S6 do węzła A. Uzbrojenie przedmiotowej sieci kanalizacyjnej ścieków bytowych stanowią studzienki rewizyjne z kręgów betonowych i z tworzywa sztucznego. Zakres rzeczowy sieci kanalizacyjnej ścieków bytowych w Radymnie przy ul. Budowlanych obejmuje: a) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 102,80 m i średnicy Dz= 200 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki Si1 do studzienki S6, b) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 18,40 m i średnicy Dz= 160/6,2 mm z rur polietylenowych z PE100 SDR26 - od studzienki S6 do węzła „A”, c) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 6,75 m i średnicy Dz= 160 mm z rur PVC litych, klasy S od węzła „A” do studzienki S7, d) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 6,55 m i średnicy Dz= 160 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki S1 do B17g, e) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 15,40 m i średnicy Dz= 160 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki S2 do Ł1, f) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 8,65 m i średnicy Dz= 160 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki S3 do B13, g) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 27,80 m i średnicy Dz= 200 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki S4 do S10, h) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 13,90 m i średnicy Dz= 160 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki S10 do S12, i) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 31,25 m i średnicy Dz= 160 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki S5 do S14. j) odbudowa nawierzchni drogi. Kanalizacja grawitacyjna Do wykonania sieci kanalizacyjnej zostały przyjęte rury kanalizacyjne z nieplastyfikowanego polichlorku winylu PVC o strukturze litej, o średnicy Dz =160 mm i Dz = 200 mm klasy S (szereg SDR-34), łączone na kielichy z uszczelką gumową. wg PN- 85/C-89205 i ISO 4435:1991, użyte kształtki z PVC wg PN-85/C-89203 i ISO 4435:1991. W miejscach szczególnie niebezpiecznych takich jak, skrzyżowania sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z sieciami gazowymi nisko i średnioprężnymi zaprojektowano rury ochronne z polichlorku winylu na kanalizacji a na kablach elektroenergetycznych rury ochronne dwudzielne Arot z PVC. Pozostałe odcinki projektowanej sieci kanalizacyjnej zostaną ułożone w wykopach otwartych o ścianach pionowych zabezpieczonych ażurowo balami drewnianymi lub wypraskami stalowymi. Uzbrojenie kanalizacji – studzienki W skład uzbrojenia sieci kanalizacyjnej wchodzą studzienki rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy D= 1,0 m i D=0,80 m, oraz nieprzełazowe o średnicy Dz= 400 (lub 425) mm. Na sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej zaprojektowane zostały studzienki przelotowe, rozgałęźne, kaskadowe i końcowe. Komora robocza studzienki z kręgów betonowych ( powyżej wejścia kanału) powinna być wykonana z materiałów trwałych: - w części prefabrykowanej z kręgów betonowych o średnicy D=1,0 m i D=0,80 m z betonu hydrotechnicznego klasy C35/45 o wysokości 0,3 m i 0,5 m, wg BN-86/8071-08, - część monolityczna z betonu hydrotechnicznego klasy C35/45, W-4, M-100 wg BN-62/6738- 03, 62/6738-04, 62/6738-07, - studzienkę przykryć płytą pokrywową żelbetową okrągłą, odpowiednio do średnicy kręgów betonowych, - dno studzienki należy wykonać jako monolityczne z betonu hydrotechnicznego klasy C35/45, W-4, M-100, - na studzienkach należy stosować włazy żeliwne typu odpowiedniego do obciążenia ruchem (typy włazów zostały podane na profilach podłużnych sieci kanalizacyjnej) wg PN-H-74051-2: - należy stosować stopnie złazowe żeliwne, montowane mijankowo co 30 cm wg PN-64/H-74086, - w przypadku lokalizacji studni w jezdni należy zastosować płyty pokrywowe żelbetowe o wysokości 230 mm np. firmy BS lub innej (nowej generacji), - zaleca się dno i ściany boczne studni kaskadowych do wysokości 0,5 m wyłożyć cegłą klinkierową, - wejścia rur kanalizacyjnych z PVC do studzienek betonowych wykonać w tulei ochronnej z uszczelką, krótkie lub długie w zależności od miejsca włączenia do studzienki, - kręgi betonowe studzienek rewizyjnych oraz płyty prefabrykowane należy łączyć na uszczelki gumowe lub na zaprawę cementową marki B-80 wg PN-90/B-14501. Studzienki rewizyjne z tworzywa sztucznego o średnicy D= 400 (425) mm i D=315 mm, usytuowane zostały na posesjach prywatnych, oraz w jezdniach dróg miejskich. Rury wznośne studzienek rewizyjnych z tworzywa sztucznego usytuowane w terenie nieprzejezdnym powinny być wyniesione o około 10 cm ponad teren w celu uniemożliwienia przedostawania się wód powierzchniowych do kanalizacji. Rodzaj zastosowanych studzienek podany został na profilach podłużnych sieci kanalizacyjnej. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają: 1) projekt wykonawczy - „Sieć kanalizacyjna grawitacyjna ścieków bytowych w Radymnie – ul. Budowlanych” - załącznik nr 7a do SIWZ. 2) przedmiar robót - załącznik nr 8a do SIWZ. 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9a do SIWZ Na wykonanie prac Miasto Radymno uzyskało: a) pozwolenie na budowę nr 882/2019 z 15.11.2019 - znak: AB-AAB.6740.817.2019 Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB. Wszystkie roboty wykonane winny być zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych oraz z instrukcją montażu wydaną przez producenta materiałów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45232410-9, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofert brutto |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II zamówienia „Sieć kanalizacyjna ścieków bytowych ul. Budowlanych (boczna bez nazwy)”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II zamówienia Sieć kanalizacyjna grawitacyjna ścieków bytowych w Radymnie - boczna Budowlanych. W skład projektowanego zagospodarowania terenu wchodzi sieć kanalizacyjna ścieków bytowych składająca się z rurociągów głównych i bocznych, które zostaną włączone do istniejącej sieci poprzez studzienkę rewizyjną nr Si3 na działce o nr ewidencyjnym 2399, obręb Radymno. Trasa projektowanych sieci kanalizacyjnych ścieków bytowych została uzgodniona z właścicielami poszczególnych działek i prowadzona jest po działkach prywatnych oraz Miasta Radymno (drogi miejskie). Sieć kanalizacyjna grawitacyjna została zaprojektowana z rur: z polichlorku winylu klasy SN8. Uzbrojenie przedmiotowej sieci kanalizacyjnej ścieków bytowych stanowią studzienki rewizyjne z kręgów betonowych i z tworzywa sztucznego. Zakres rzeczowy sieci kanalizacyjnej ścieków bytowych w Radymnie obejmuje: a) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 114,80 m i średnicy Dz= 200 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki Si3 do S22, b) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 7,55 m i średnicy Dz= 160 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki S22 do S23, c) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 7,20 m i średnicy Dz= 160 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki S20 do S24, d) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 5,00 m i średnicy Dz= 200 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki S21 do S25, Kanalizacja grawitacyjna Do wykonania sieci kanalizacyjnej zostały przyjęte rury kanalizacyjne z nieplastyfikowanego polichlorku winylu PVC o strukturze litej, o średnicy Dz =160 mm i Dz = 200 mm klasy S (szereg SDR-34), łączone na kielichy z uszczelką gumową. wg PN- 85/C-89205 i ISO 4435:1991, użyte kształtki z PVC wg PN-85/C-89203 i ISO 4435:1991. W miejscach szczególnie niebezpiecznych takich jak, skrzyżowania sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z sieciami gazowymi nisko i średnioprężnymi zaprojektowano rury ochronne z polichlorku winylu na kanalizacji a na kablach elektroenergetycznych rury ochronne dwudzielne Arot z PVC. Pozostałe odcinki projektowanej sieci kanalizacyjnej zostaną ułożone w wykopach otwartych o ścianach pionowych zabezpieczonych ażurowo balami drewnianymi lub wypraskami stalowymi. Uzbrojenie kanalizacji – studzienki W skład uzbrojenia sieci kanalizacyjnej wchodzą studzienki rewizyjne z: - kręgów betonowych o średnicy D=0,80 m, - tworzywa sztucznego o średnicach: Dz= 315 mm, Dz= 400 (lub 425) mm. Na sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej zaprojektowane zostały studzienki przelotowe, rozgałęźne i końcowe. Komora robocza studzienki z kręgów betonowych ( powyżej wejścia kanału) powinna być wykonana z materiałów trwałych: - w części prefabrykowanej z kręgów betonowych o średnicy D=1,0 m i D=1,20 m z betonu hydrotechnicznego klasy C35/45 o wysokości 0,3 m i 0,5 m, wg BN-86/8071-08, - część monolityczna z betonu hydrotechnicznego klasy C35/45, W-4, M-100 wg BN-62/6738- 03, 62/6738-04, 62/6738-07, - studzienkę przykryć płytą pokrywową żelbetową okrągłą, odpowiednio do średnicy kręgów betonowych, - dno studzienki należy wykonać jako monolityczne z betonu hydrotechnicznego klasy C35/45, W-4, M-100, - na studzienkach należy stosować włazy żeliwne typu odpowiedniego do obciążenia ruchem (typy włazów zostały podane na profilach podłużnych sieci kanalizacyjnej) wg PN-H-74051-2: - należy stosować stopnie złazowe żeliwne, montowane mijankowo co 30 cm wg PN-64/H-74086, - w przypadku lokalizacji studni w jezdni należy zastosować płyty pokrywowe żelbetowe o wysokości 230 mm np. firmy BS lub innej (nowej generacji), - zaleca się dno i ściany boczne studni kaskadowych do wysokości 0,5 m wyłożyć cegłą klinkierową, - wejścia rur kanalizacyjnych z PVC do studzienek betonowych wykonać w tulei ochronnej z uszczelką, krótkie lub długie w zależności od miejsca włączenia do studzienki, - kręgi betonowe studzienek rewizyjnych oraz płyty prefabrykowane należy łączyć na uszczelki gumowe lub na zaprawę cementową marki B-80 wg PN-90/B-14501. Studzienki rewizyjne z tworzywa sztucznego o średnicy D= 400 (425) mm, usytuowane zostały na posesjach prywatnych. Rury wznośne studzienek rewizyjnych z tworzywa sztucznego usytuowane w terenie nieprzejezdnym powinny być wyniesione o około 5 cm ponad teren w celu uniemożliwienia przedostawania się wód powierzchniowych do kanalizacji. Rodzaj zastosowanych studzienek podany został na profilach podłużnych sieci kanalizacyjnej. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają: 1) projekt techniczno-wykonawczy - „Sieć kanalizacyjna grawitacyjna ścieków bytowych w Radymnie - ul. Budowlanych (boczna bez nazwy)” - załącznik nr 7b do SIWZ. 2) przedmiar robót - załącznik nr 8b do SIWZ. 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9b do SIWZ. Na wykonanie prac Miasto Radymno uzyskało: a) pozwolenie na budowę nr 882/2019 z 15.11.2019 - znak: AB-AAB.6740.817.2019 Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB. Wszystkie roboty wykonane winny być zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych oraz z instrukcją montażu wydaną przez producenta materiałów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45232410-9, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ofert brutto |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III zamówienia „Sieć kanalizacyjna ścieków bytowych ul. Zielona”. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III zamówienia Sieć kanalizacyjna grawitacyjna ścieków bytowych w Radymnie Ulica Zielona. Przedmiotowy zakres obejmuje tereny działek przyległych do niżej wymienionej ulicy Zielonej. W skład projektowanego zagospodarowania terenu wchodzi sieć kanalizacyjna ścieków bytowych składająca się z rurociągów głównych i bocznych, które zostaną włączone do istniejącej sieci poprzez studzienki rewizyjne. Trasa projektowanych sieci kanalizacyjnych ścieków bytowych została uzgodniona z właścicielami poszczególnych działek i prowadzona jest po działkach prywatnych oraz Miasta Radymno (drogi miejskie). Sieć kanalizacyjna grawitacyjna została zaprojektowana z rur: z polichlorku winylu klasy SN8. Uzbrojenie przedmiotowej sieci kanalizacyjnej ścieków bytowych stanowią studzienki rewizyjne z kręgów betonowych i z tworzywa sztucznego. Zakres zamierzenia inwestycyjnego Zakres rzeczowy sieci kanalizacyjnej ścieków bytowych w Radymnie przy ul. Zielonej obejmuje: a) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 52,10 m i średnicy Dz= 200 mm z rur PVC litych, klasy S, od studzienki Si2 do studzienki S17, b) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 14,75 m i średnicy Dz= 160 mm z rur PVC litych, klasy S - od studzienki S17 do „B1”, c) kanał grawitacyjny ścieków bytowych o długości Lc = 2,40 m i średnicy Dz= 160 mm z rur PVC litych, klasy S - od studzienki S17 do „Zł1”, Kanalizacja grawitacyjna Do wykonania sieci kanalizacyjnej zostały przyjęte rury kanalizacyjne z nieplastyfikowanego polichlorku winylu PVC o strukturze litej, o średnicy Dz =160 mm i Dz = 200 mm klasy S (szereg SDR-34), łączone na kielichy z uszczelką gumową. wg PN- 85/C-89205 i ISO 4435:1991, użyte kształtki z PVC wg PN-85/C-89203 i ISO 4435:1991. W miejscach szczególnie niebezpiecznych takich jak, skrzyżowania sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z sieciami gazowymi nisko i średnioprężnymi zaprojektowano rury ochronne z polichlorku winylu na kanalizacji a na kablach elektroenergetycznych rury ochronne dwudzielne Arot z PVC. Pozostałe odcinki projektowanej sieci kanalizacyjnej zostaną ułożone w wykopach otwartych o ścianach pionowych zabezpieczonych ażurowo balami drewnianymi lub wypraskami stalowymi. Uzbrojenie kanalizacji – studzienki W skład uzbrojenia sieci kanalizacyjnej wchodzą studzienki rewizyjne z: - kręgów betonowych o średnicy D=0,80 m, - tworzywa sztucznego o średnicach: Dz= 315 mm, Dz= 400 (lub 425) mm i Dz= 600 mm. Na sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej zaprojektowane zostały studzienki przelotowe, rozgałęźne, kaskadowe i końcowe. Komora robocza studzienki z kręgów betonowych ( powyżej wejścia kanału) powinna być wykonana z materiałów trwałych: - w części prefabrykowanej z kręgów betonowych o średnicy D=1,0 m i D=1,20 m z betonu hydrotechnicznego klasy C35/45 o wysokości 0,3 m i 0,5 m, wg BN-86/8071-08, - część monolityczna z betonu hydrotechnicznego klasy C35/45, W-4, M-100 wg BN-62/6738- 03, 62/6738-04, 62/6738-07, - studzienkę przykryć płytą pokrywową żelbetową okrągłą, odpowiednio do średnicy kręgów betonowych, - dno studzienki należy wykonać jako monolityczne z betonu hydrotechnicznego klasy C35/45, W-4, M-100, - na studzienkach należy stosować włazy żeliwne typu odpowiedniego do obciążenia ruchem (typy włazów zostały podane na profilach podłużnych sieci kanalizacyjnej) wg PN-H-74051-2: - należy stosować stopnie złazowe żeliwne, montowane mijankowo co 30 cm wg PN-64/H-74086, - w przypadku lokalizacji studni w jezdni należy zastosować płyty pokrywowe żelbetowe o wysokości 230 mm np. firmy BS lub innej (nowej generacji), - zaleca się dno i ściany boczne studni kaskadowych do wysokości 0,5 m wyłożyć cegłą klinkierową, - wejścia rur kanalizacyjnych z PVC do studzienek betonowych wykonać w tulei ochronnej z uszczelką, krótkie lub długie w zależności od miejsca włączenia do studzienki, - kręgi betonowe studzienek rewizyjnych oraz płyty prefabrykowane należy łączyć na uszczelki gumowe lub na zaprawę cementową marki B-80 wg PN-90/B-14501. Studzienki rewizyjne z tworzywa sztucznego o średnicy D= 400 (425) mm i D=600 mm, usytuowane zostały na posesjach prywatnych. Rury wznośne studzienek rewizyjnych z tworzywa sztucznego usytuowane w terenie nieprzejezdnym powinny być wyniesione o około 5 cm ponad teren w celu uniemożliwienia przedostawania się wód powierzchniowych do kanalizacji. Rodzaj zastosowanych studzienek podany został na profilach podłużnych sieci kanalizacyjnej. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót i obowiązków wykonawcy określają: 1) projekt techniczno-wykonawczy - „Sieć kanalizacyjna grawitacyjna ścieków bytowych w Radymnie – ul. Zielona” - załącznik nr 7c do SIWZ. 2) przedmiar robót - załącznik nr 8c do SIWZ. 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9c do SIWZ Na wykonanie prac Miasto Radymno uzyskało: a) pozwolenie na budowę nr 882/2019 z 15.11.2019 - znak: AB-AAB.6740.817.2019 Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB. Wszystkie roboty wykonane winny być zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i instalacyjnych oraz z instrukcją montażu wydaną przez producenta materiałów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45232410-9, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty brutto |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: