Budowa kanalizacji deszczowej z istniejącej studni S-19 przy obiekcie B-149 do istniejącego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji deszczowej z istniejącej studni S-19 przy obiekcie B-149 do istniejącego rowu R.6.1 usytuowanego na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-13
  • Numer ogłoszenia561280-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 561280-N-2020 z dnia 2020-07-13 r.

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu: Budowa kanalizacji deszczowej z istniejącej studni S-19 przy obiekcie B-149 do istniejącego rowu R.6.1 usytuowanego na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 27601500000000, ul. ul. Więźniów Oświęcimia  20 , 32-603  Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 448 003, e-mail muzeum@auschwitz.org.pl, faks 33 843 18 62.
Adres strony internetowej (URL): www.auschwitz.org
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,329793,2020.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,329793,2020.html

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32- 603 Oświęcim, budynek administracyjny, dziennik podawczy (pokój nr 1.8).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej z istniejącej studni S-19 przy obiekcie B-149 do istniejącego rowu R.6.1 usytuowanego na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Tak

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotowa inwestycja obejmuje wykonanie fragmentu kanalizacji deszczowej od istniejącej studni S-19 przy obiekcie B-149 do rowu R.6.1- usytuowana jest na działce nr ewid. 2053/16, należącej do Skarbu Państwa, będącej w użytkowaniu wieczystym Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau. Jednostka ewidencyjna 121306_2 Oświęcim – obszar wiejski, obręb ewidencyjny Nr 0003 Brzezinka. Dokumentacja Projektowa stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. 1.1 Zakres niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przelewu kanalizacji deszczowej z istniejącej studni o numerze S-19 do znajdującego się w pobliżu rowu o numerze R.6.1. W tym celu zostanie wykonany fragment kanalizacji deszczowej z przewodu PE 100 SDR 17 PN10 o średnicy 90x5,4 o łącznej długości ok. 7,3 m. Przewód PE zostanie włączony do studni w ścianie ceglanej poprzez zamontowanie stalowej rury ochronnej. Przed przystąpieniem do montażu rury ochronnej zaleca się wykonać bruzdę w spoinie ponad planowanym przebiciem o długości 30cm i głębokości 5cmi założenie w niej płaskownika stalowego 40x5; płaskownik przed montażem należy pokryć powłokami lakierniczymi odpornymi na korozję, osadzić go w zaprawie cementowej; alternatywą może być płaskownik z włókna węglowego. Za włączeniem w ścianę studni przewiduje się montaż zasuwy nożowej DN 100 (wraz z przejściami na PE90x5,4), przystosowanej do montażu w gruncie, która pozwoli na całkowite odcięcie dopływu wód opadowych do istniejącego rowu. Wrzeciono zasuwy będzie zakończone kostką pod klucz wodociągowy i zabudowane zostanie w skrzynce ulicznej.. Zasuwa ma zdolność samooczyszczenia, ponieważ posiada „kieszeń samoczyszczącą” dzięki której wszelkie zanieczyszczenia (piasek, kamienie itp.) mogące blokować zamykanie noża są przesuwane do tej kieszeni, a stamtąd wypłukiwane. Przewód PE zostanie wprowadzony do rowu R.6.1 i ścięty pod skosem zgodnie ze spadkiem skarp rowu. Przewód zostanie wprowadzony powyżej projektowanego dna rowu. Przestrzeń pomiędzy rurą ochronną stalową a rura przewodową uszczelnić materiałem elastycznym. Przestrzeń pomiędzy rurą ochronną a ścianką studni uszczelnić zaprawą szybkowiążącą wodoodporną. Roboty mają przywrócić tym obiektom właściwe parametry techniczne i hydrauliczne, umożliwiając dalsze ich użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem. 1.2 Prace konserwatorskie w powyższym zadaniu towarzyszące robotom budowlanym, będącym przedmiotem zamówienia, prowadzone i nadzorowane będą przez pracowników Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau. Do obowiązków Wykonawcy prac budowlanych i instalacyjnych należy przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy dla konserwatorów. Wykonawca robót winien koordynować prace z konserwatorami zabytków.1.3 Badania archeologiczne oraz konserwacja odkrytych w ich trakcie zabytków ruchomych będzie realizowana przez Muzeum.1.4 Przeprowadzenie badań archeologicznych realizowane będzie przez pracowników Muzeum.1.5 Szacowana wartość zamówienia w zakresie podstawowym to 20 172 zł brutto.

II.5) Główny kod CPV: 45212314-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45200000-9
45223200-8
45231300-8
45112710-5
45232452-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewidujemożliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy prawo zamówieńpublicznych (uzupełniających) stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, wzakresie: a) wykonania robót budowlanych podobnych, , polegających na montażu przewodukanalizacyjnego, rury przepustowej, naprawę kręgów i ścianek ceglanych oraz pozostałych elementówstudni, montaż armatury nie ujętych w zamówieniu podstawowym, zlokalizowanych na terenieAuschwitz II-Birkenau
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Szacowana wartość zamówienia w zakresie podstawowym to 20 172 zł brutto (bez zamówień z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.3 Udokumentowanie posiadania zdolności technicznych i zawodowychpoprzez wykonanie tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: minimum 2 robótbudowlanych łącznie, zawierających w swoim zakresie wykonanie następujących rodzajów robótbudowlanych: a) co najmniej jedna polegająca na wykonaniu budowy sieci lub przyłączakanalizacyjnego o wartości min. 18 000zł brutto b) co najmniej jedna polegająca na remoncieelementów konstrukcyjnych budynku lub remontu obiektu ceglanego lub kamiennego lub betonowegoalbo budowli typu: most, przepust; fortyfikacja, wpisanych do rejestru zabytków lub rejestru opodobnym charakterze prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach;Wartości robót budowlanych określone w walucie innej niż PLN, Wykonawca przeliczy w złotychwedług kursu średniego NBP (Tabela A) na dzień zakończenia robót budowlanych. 1.4Udokumentowanie dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: 1.4.1Kierownikiem budowy posiadającym: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci w zakresiesieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnychokreślone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, lub odpowiadające imrównoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, b) kwalifikacje i praktykę określone wart. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; c) doświadczeniezawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednym obiekcie wpisanych dorejestru zabytków z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przeddniem składania ofert co najmniej 3 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie(rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy); d) co najmniej 3 letnie doświadczenie, po dniuuzyskania stosownych uprawnień, w pełnieniu funkcji kierownika robót lub budowy w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych rozumiane jako sumaprzepracowanych miesięcy) z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóchlat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową we wskazanympowyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy); e) aktualny wpis odpowiedniejterenowo Izby Inżynierów Budownictwa, Uwaga: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnieniabudowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważneuprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,określone w art. 12 ust.1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacjezawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych Regulację odrębnąstanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza zgodnie z zapisamiart. 20a Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierówbudownictwa uprawnienia do „świadczenia usług transgranicznych”. Zamawiający wskazuje, iżobywatel państwa członkowskiego, posiadający kwalifikacje zawodowe architekta, inżynierabudownictwa lub urbanisty, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu winnym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim ma prawo do tymczasowego iokazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, bez koniecznościuznawania kwalifikacji zawodowych, z zastrzeżeniem wymogów określonych w ust. 2-11 ww.przepisu. W takiej sytuacji, osoby wskazane w powyższym przepisie, nie są obowiązane doprzeprowadzenia procedury uznania kwalifikacji zawodowych w trybie przewidzianym w art. 33awyżej wskazanej ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia uznania wykonywania określonejdziałalności w charakterze „usługi transgranicznej” dana osoba musi posiadać m.in. tymczasowy wpisna listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 20a ust. 6 powołanej ustawy.1.4.2 Zespołem realizującym roboty budowlane i instalacyjne składającym się z min. 2 osób, zktórych: a) 1 osoba posiada co najmniej 1 roczne (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy)doświadczenia przy wykonywaniu robót budowlanych i konstrukcyjnych, b) 1 osoba posiada conajmniej 1 roczne (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) doświadczenie przy budowiesieci lub przyłączy kanalizacyjnych albo montażu przewodów kanalizacyjnych lub wodociągowychPE100 w średnicach powyżej Ø63. 1.4.3 Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób októrych mowa w punkcie 1.4., w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeńlosowych, nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy, jeżeli zmiana stanie siękonieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.), 1.4.4Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w punkcie 1.4. jeżeliuzasadni, że nie wykonują bądź nienależycie wykonują one swoje obowiązki wynikające z Umowy.1.5 Na potrzeby oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu: 1.5.1 Przez roboty budowlaneZamawiający rozumie roboty budowlane w rozumieniu przepisów Ustawy prawo zamówieńpublicznych, podejmowane przy zabytku lub w otoczeniu zabytku, zgodnie z Ustawą z dnia 23 lipca2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 1.5.2 Przez obiekt wpisany do rejestru zabytkówZamawiający rozumie obiekt budowlany wpisany do rejestru zabytków w rozumieniu Ustawy z dnia23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub analogicznego do rejestru zabytkówsposobu ochrony zabytków prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach.1.5.3 Na potrzeby oceny ofert jeden miesiąc kalendarzowy to 30 dni. 1.5.4 Wykonawca w trakcierealizacji umowy, w zespole realizującym prace instalacyjne i roboty budowlane może zatrudniaćwięcej osób niż wskazano w VII/1.4.2 .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.2 Wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SIWZ,wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, ilości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, zzałączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, wszczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, ajeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne dokumenty, 1.3 Wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr5 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2.1 Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 2.1.1 Wypełniony FORMULARZOFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertęmusi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienietakie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należydołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.2.1.2 Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościachlub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanietych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zobowiązanie należy dołączyć woryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie albo w kopii potwierdzonej zazgodność z oryginałem przez podmiot trzeci, 2.1.3 Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiącyoświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2.1.4 Wypełnionyzałącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunkówudziału w postępowaniu,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż rynien- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż rynien. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI