Budowa kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym i zagospodarowaniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym i zagospodarowaniem terenu realizowanym w ramach projektu pn. „Zielono-niebieska infrastruktura w Jaśle
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJasło
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-27
  • ZamawiającyMiasto Jasło
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00452352
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym i zagospodarowaniem terenu realizowanym w ramach projektu pn. „Zielono-niebieska infrastruktura w Jaśle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym i zagospodarowaniem terenu realizowanym w ramach projektu pn. „Zielono-niebieska infrastruktura w Jaśle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9053771d-0f53-47fb-a615-35a6ed0d69b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091172/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym i zagospodarowaniem terenu realizowanym w ramach projektu pn. „Zielono-niebieska infrastruktura w Jaśle

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,172564,9a33933fefe2dc2f47cfdceed3f6f39a.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.htm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.
5. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash – flash player – dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI..
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis. opendocument. Spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FE.042.31.2.2024:4

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Budowa kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym i zagospodarowaniem terenu na działce ewid. nr 600/1, obr. 16 Kaczorowy, jedn. ewid. Jasło -miasto, przy ul. Mickiewicza.

2. Inwestycja obejmować będzie:
Budowę kanalizacji deszczowej ze studzienkami odwadniającymi, kratami odwodnienia liniowego, zbiornikiem bezodpływowym oraz zieloną infrastrukturę (wokół zbiornika zaplanowano utwardzoną alejkę z ławkami i nasadzeniami). Planowane jest wybudowanie kanalizacji deszczowej grawitacyjnej o długości całkowitej 339,8 m wraz ze studzienkami żelbetowymi o przekroju 1000 mm z włazem żeliwnym i pierścieniem odciążającym (17 szt.), studzienkami osadnikowymi o przekroju 500 mm z wpustem ulicznym (9 kpl.) oraz odwodnieniem liniowym o wymiarach 40 x 30 mm (4 kpl.).
Teren na którym zlokalizowana jest budowa kanalizacji i zbiornika znajduje się na obszarze cmentarza komunalnego w Jaśle przy ul. Mickiewicza, teren ten nie jest objęty MPZP oraz brak jest infrastruktury podziemnej. Projektowana kanalizacja umożliwi zebranie i odprowadzenie ścieków deszczowych do zbiornika. Kanalizacja deszczowa prowadzona będzie wzdłuż istniejących alejek w północnej części cmentarza. Teren nie jest płaski i pozwala na grawitacyjne odprowadzenie ścieków deszczowych do projektowanego zbiornika. Zbiornik uszczelniony geomembraną o powierzchni 30 x 20 m, o pojemności zbiornika 900 m3, pojemności czynnej 750 m3 zostanie ogrodzony ogrodzeniem panelowym. Dodatkowo należy zamontować ręczną pompę skrzydełkową wraz z osprzętem w miejscu wskazanym w projekcie. Pompa powinna być dostosowana do ręcznego poboru wody do celów gospodarczych, przykręcona do betonowej podstawy na cokole lub kolumnie, ogólnodostępna. Wokół zbiornika zaplanowano alejkę utwardzoną wraz z podbudową o szerokości 1,5 m oraz utwardzenie pod ławkami. Dodatkowo należy zamontować ławki parkowe z oparciem w ilości 6 szt. Zostały zaprojektowane również nasadzenia wg. projektu. Szczegółowe informacje co do zakresu prac znajdują się w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 4 i 6.

3. Zakres robót obejmował będzie m.in
- geodezyjne wytyczenie trasy sieci ,
- roboty ziemne – wykonanie wykopów o głębokości powyżej 1 m
- wykonanie podsypki rurociągów,
- montaż rurociągów, studzienek, odwodnienia liniowego
- wykonanie osypki rurociągów,
- zasypanie wykopów,
- wykonanie próby,
- zagęszczenie dnia i skarp zbiornika, ułożenie geowłókniny 20 kN/m oraz geomembrany, zasypanie pospółką grubości 20 cm oraz ułożeniem płyt betonowych ażurowych
- wykonanie alejki, montaż ławek, dokonanie nasadzeń,
- montaż pompy skrzydełkowej
- roboty wykończeniowe – plantowanie terenu

4. Zieleń i mała architektura

4.1 Materiał roślinny
Wykonawca powinien zadbać, aby materiał roślinny był zgodny z zamieszczonym poniżej zestawieniem materiału roślinnego spójnym z doborem roślin przedstawionym w Projekcie zagospodarowania terenu – obsadzenia pod względem gatunku, odmiany i parametrów. Wszystkie rośliny muszą być zdrowe, wolne od szkodników i zgodne w wyglądzie z odmianą, w dobrej kondycji, z prawidłowo rozwiniętym systemem korzeniowym odpowiednim dla wielkości rośliny i odmiany. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji udatności posadzonych roślin. Zapewni również w bezpośrednim czasie po posadzeniu - podlewanie do momentu ukorzenienie się roślin.
4.2 Zestawienie projektowanego materiału roślinnego:
a) klon pospolity ‘CRIMSON SENTRY’ – 35 szt. (obwód pnia min 12 cm)
b) buk pospolity ‘DAWYCK GOLD’ – 6 szt. (obwód pnia min 12 cm)
c) buk pospolity ‘INTERRUPTA PURPUREA’ - 3 szt. (obwód pnia min. 12 cm)
d) wiśnia japońska ‘ PINK PERFECTION’ – 3 szt. (obwód pnia min. 12 cm)
e) pęcherznica kalinolistna ‘LUTEUS’ i ‘DIABLO’ – 25 szt. „LUTEUS” i 25 szt. „DIABLO”( wysokość sadzonki min. 20 cm)
f) krzewuszka cudowna ‘MONET’ – 5 szt. ( wysokość sadzonki min. 20 cm)
g) berberys thunberga ( „CONCORDE”) – 70 szt. (wysokość sadzonki min. 20 cm)
h) róże okrywowe („ELFRID”) – 100 szt. ( wysokość sadzonki min. 40 cm)
4.3 Zastrzeżenie
Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostarczonego materiału roślinnego w przypadku stwierdzenia złej jakości dostarczonego materiału. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania wymiany materiału roślinnego na własny koszt.
4.4 Transport i przechowywanie roślin.

Rośliny kopane powinny być wykopane z odpowiednią, dobrze wytworzoną i starannie zabezpieczoną bryłą korzeniową. System korzeniowy należy przenosić z glebą, w której roślina rosła i dokładnie została zapakowana odpowiednim materiałem (balot). Bryła nie może być naruszona podczas transportu i sadzenia, musi być również wolna od chwastów. Rośliny kopane z gołym korzeniem powinny być chronione przed przesuszeniem i przegrzaniem. Czas pomiędzy wykopaniem materiału roślinnego, a posadzeniem należy skrócić do minimum. Rośliny z uprawy kontenerowej powinny rosnąć przynajmniej jeden pełny sezon wegetacyjny w kontenerach, z których będą wysadzane. Muszą mieć dobrze wykształcony, ale nie przerośnięty system korzeniowy i prawidłowo rozwiniętą część nadziemną. Sadzonka rośliny z uprawy kontenerowej transportowana w pojemniku o objętości 3l (C3). System korzeniowy należy przed posadzeniem odpowiednio rozluźnić.

4.5 Umiejscowienie roślin.

Tereny przeznaczone pod nasadzenia oznaczone są na rysunku projektowym odpowiednim symbolem jako projektowane drzewa, krzewy. Rośliny należy rozmieścić zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu-obsadzenia.

4.6 Przygotowanie terenu.

Teren (grunt rodzimy) pod nasadzenia powinien być oczyszczony( usunąć zanieczyszczenia znajdujące się w warstwie ziemi urodzajnej (kamienie, perz, etc.) jak też pozostałości i resztki budowlane.) Kolejno, wierzchnią warstwę gruntu należy uprawić, z doprowadzeniem do odpowiedniej struktury, na głębokość 30-40cm, przy użyciu kultywatora lub ręcznie, a następnie wyrównać powierzchnię. Przed uprawą wskazane jest spryskanie wierzchniej warstwy gruntu preparatem herbicydowym, w ilości i terminie przewidzianym w instrukcji producenta. Ewentualne uzupełnienie wykopów oraz niwelację terenu należy przygotować gruntem rodzimym. Do zaprawy dołów należy użyć ziemi urodzajnej (ogrodniczej).

4.7 Sadzenie materiału roślinnego.

Teren pod krzewy i drzewa przygotować poprzez przekopanie rodzimej warstwy wierzchniej na głębokość ok. 30 - 40 cm. Sadzenie drzew - wielkość dołów należy dostosować do wielkości bryły korzeniowej, przyjmuje się, że dół powinien być około 2 razy większy od bryły korzeniowej. Ziemia użyta do zaprawy dołów musi być ziemią urodzajną (ogrodniczą). Ziemię należy sypać na dno dołu w warstwie nie mniejszej niż 10-15 cm. Po umieszczeniu rośliny w dole wolne przestrzenie wypełniać ziemią stopniowo, najpierw do 1/3 i lekko ubijać lub zamulać wodą, a następnie wypełniać pozostałą część dołu. Rośliny należy sadzić na tej samej głębokości na jakiej rosły w szkółce lub nieco wyżej, gdy przewiduje się osiadanie gleby. Po posadzeniu rośliny obficie podlać wodą oraz umocować do podłoża za pomocą trzech palików tworzących sztywną konstrukcję, zastosować taśmy stabilizujące.

4.8 Geowłóknina
Teren pod krzewy okryć geowłókniną bezpośrednio na grunt. Geowłóknina do podłoża powinna być przytwierdzona za pomocą szpilek. Kolejno na geowłókninę wysypać drobny kamień rzeczny (otoczak o frakcji 15-25 mm, warstwa 5 cm) nie mniej niż 7 ton. Strefa obsypana kamieniami powinna zostać wygrodzona od strefy trawnika metalowym obrzeżem.
4.9 Wymagania dotyczące wykorzystywanych materiałów
a) geowłóknina gramatura nie mniej niż 95/m2
b) metalowy border (obrzeże ogrodowe) – 80 m
b) szpilki – szerokość min. 4 cm (krótszy bok) długość min. 20 cm (dłuższy bok)
c) paliki i więzadła – palik (palisada faza/szpic wymiary min 5x250 cm, rygiel wymiary min 7x50 cm) więzadła (szerokość min 3 cm) (łącznie 47 sztuk kompletów palików z więzadłami).

4.10 Mała architektura.
Ławki parkowe z oparciem o długości około 2 metrów, 6 szt., umiejscowione wg. projektu, zakotwiczone na powierzchni utwardzonej za pomocą śrub lub łączników stalowych Wymiary ławek zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Wymagany materiał co najmniej w 70 % pochodzący z recyklingu, listwy: kompozyt polietylen (poużytkowy HDPE). Boki ławek odlew aluminiowy, żeliwny lub stalowy.

5. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia miejsca realizacji projektu poprzez umieszczenie tablicy informacyjnej na czas realizacji oraz wykonania trwałej tablicy informacyjnej na czas trwałości projektu (5 lat).- zgodnie z załącznikiem nr 5.

6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

45247270-3 - Budowa zbiorników

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Szkoelnie personelu

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że:
▪ wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 robotę polegającą na budowie/przebudowie kanalizacji deszczowej lub zbiornika wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości nie mniejszej niż
400 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
▪ skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
− minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych
i kanalizacyjnych,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4 000,00 (słownie: cztery tysiące złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ
Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-27 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę drzwiczek do wycioru kominowego - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pracę jednorazową wymianę drzwiczek do wycioru kominowego. Wyciągnąć stare i zamurować nowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI