Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej w Hrubieszowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej w Hrubieszowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHrubieszów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejska Służba Drogowa
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-12
  • Numer ogłoszenia573524-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 573524-N-2020 z dnia 2020-08-12 r.

Miejska Służba Drogowa: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej w Hrubieszowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Służba Drogowa, krajowy numer identyfikacyjny 10029460000000, ul. ul. Ciesielczuka  2 , 22-500  Hrubieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 962 098, e-mail msd_hrubieszow@poczta.onet.pl, faks 846 962 098.
Adres strony internetowej (URL): www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.umhrubieszow.bip.lubelskie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności, posłańcem, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście
Adres:
Miejska Służba Drogowa w Hrubieszowie, ul. Ciesielczuka 2,22-500 Hrubieszów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej w Hrubieszowie
Numer referencyjny: MSD 7043.43.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Ogrodowej w Hrubieszowie. Zakres robót obejmuje wykonanie: - odcinków kanalizacji deszczowej z rur: PE100RC SDR17 Dn 300 mm, L = 477,40 m, -odcinka kanalizacji deszczowej z rur PP Dn 300 mm L = 4,0 m – 7 szt. studzienek osadnikowych na przedmiotowej kanalizacji, systemowych PE SN2 Dw 1000, – 8 szt studzienek osadnikowych systemowych PE SN2 Dw1000 mm zwieńczonych wpustami deszczowymi, – 16 szt. wpustów deszczowych ulicznych z osadnikiem PE SN2 DN=500 mm, – 17szt. przykanalików od wpustów ulicznych z rur PP SN8 Dn 160 mm i łącznej długości L= 57,6 m. Odbiornikiem wód opadowych zbieranych przez projektowany układ będzie istniejący kolektor kanalizacji deszczowej Dn 600 ułożony w drodze wojewódzkiej - ulicy Żeromskiego, poprzez istniejący odcinek kanalizacji rur PCV D 300, od studzienki D1 do Di o długości 9,80 m i istniejąca studzienkę Di o rzędnych 191,66/189,12. 3.OPIS ISTNIEJĄCEGO UZBROJENIA I ZAGOSPODAROWANIA TERENU. Na wysokości wylotu z ul. Ogrodowej do drogi wojewódzkiej - ul. Żeromskiego istnieje kolektor deszczowy Ř 600 mm, zbierający wody opadowe z ul. Żeromskiego i odprowadzający je do rzeki Huczwy. Studzienka, do której będzie włączona projektowana w ulicy Ogrodowej kanalizacja deszczowa, oznaczona na planie Di o rzędnych 191,66/189,12, jest zlokalizowana na istniejącym kanale deszczowym. W miejscu lokalizacji projektowanej budowy kanalizacji deszczowej występuje kanalizacja sanitarna Ř 200 mm, z którą krzyżuje się projektowany kanał, sieć wodociągowa Ř 200 mm, linia telefoniczna, kabel linii energetycznej eN, przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne. Trasa kanału przebiega w ulicy o nawierzchni asfaltowej, a wpusty uliczne są zlokalizowane przy krawężnikach. Warunki gruntowo-wodne. W oparciu o dane z dokumentacji technicznej badań podłoża gruntowego, opracowanej przez uprawnionego geologa mgr inż. Janusza Rybickiego w 2012 r., dla potrzeb budowy kanalizacji sanitarnej w ulicy Ogrodowej i Chmielnej stwierdza się, że w podłożu pod nasypami o miąższości 0,5 m występują grunty rodzime mineralne nieskaliste spoiste w stanie na pograniczu twardo-plastycznym i plastycznym o stopniu plastyczności IL = 0,25. Występujące w podłożu gliny wykazują kapilarność bierną wg PN-60/B-04493 >1,0 m i są to grunty wysadzinowe. Pod względem urabialności grunty należy zaliczyć do II – III kategorii. Poziom wody gruntowej stwierdzono na głębokości średnio około 2,0 m ppt. Przy stanach maksymalnych poziom wody gruntowej może wystąpić wyżej około 0,5 m. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25. 04. 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych dla badanego terenu warunki gruntowe są proste i należy przyjąć pierwszą kategorię geotechniczna obiektu budowlanego. Dla badanego terenu należy przyjąć granice przemarzania gruntu 1,2 – 1,3 m ppt. OPIS PROJEKTOWANEGO ROZWIĄZANIA. Trasa projektowanego kanału deszczowego. Projektowany kanał zlokalizowany jest w terenie stanowiącym własność Inwestora - Miejskiej Służby Drogowej. Przy prowadzeniu kanału zachowano minimalne odległości od istniejącego przewodu kanalizacji sanitarnej i innych elementów uzbrojenia i zagospodarowania terenu. Lokalizację studzienek ustalono w porozumieniu z Inwestorem uwzględniając istniejące zagospodarowanie oraz rzędne i spadki jezdni ulicy Ogrodowej. Docelowo projektowany odcinek będzie odprowadzał wody opadowe ze zlewni obejmującej ul. Ogrodową od skrzyżowania z ul. Uchańską. Kanał deszczowy, rozbudowujący istniejącą kanalizację deszczową, projektuje się z rur PE100RC SDR17, D 315x18,7 mm, a przykanaliki od wpustów ulicznych do studni z rur PP SN8 D 160 mm do kanalizacji grawitacyjnej, niekarbowanych, z gładką ścianką wewnętrzną i zewnętrzną. Projektuje się studzienki kanalizacyjne systemowe, osadnikowe, z PEHD SN2, Dw1000mm, z przykrywą z włazem żeliwnym, studzienki kanalizacyjne systemowe, niewłazowe z PEHD SN2 osadnikowe Dw1000mm z przykrywą i wpustem ulicznym oraz wpusty uliczne na studzienkach PE SN2 DN=500 mm z osadnikiem. WARUNKI TECHNICZNE WYKONANIA ROBÓT. Przy prowadzeniu kanału zachowano minimalne odległości od istniejącego przewodu kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i innych elementów uzbrojenia i zagospodarowania terenu. Lokalizację studzienek ustalono zgodnie z warunkami technicznymi i obowiązującymi normami w tym zakresie, uwzględniając istniejące zagospodarowanie terenu oraz spadki jezdni ulicy Ogrodowej. Układ wysokościowy projektowanej kanalizacji deszczowej jest zależny od rzędnych studzienki na kanale deszczowym w ulicy Żeromskiego Di - o rzędnych 191,66/189,12, rzędnej posadowienia sieci wodociągowej oraz od rzędnej istniejącej kanalizacji sanitarnej, z którą projektowany odcinek kanalizacji krzyżuje się. Do projektu przyjęto spadki kanału, równe 0,3 % dla odcinków od studzienki D2 do D15 oraz 0,5 %, dla odcinków od studzienki .D2 do D1. Najmniejsze zagłębienie występuje w studzienkach D10 do D13 – 1,33 m. Na odcinku od studzienki Di do studzienki D2 zagłębienie kanalizacji wynosi od 2,54 do 2,43 m, a na pozostałych odcinkach od 1,80 do 1,40 m Studzienki kanalizacyjne. Połączenia wpustów ulicznych z projektowaną kanalizacją deszczową wykonane zostaną w studzienkach kanalizacyjnych. Studzienki połączeniowe oraz rewizyjne zaprojektowano jako systemowe z PEHD SN2 Dw1000 mm, z włazem żeliwnym ciężkim – typ II/ 1A (z pierścieniem odciągającym) wg. KB 4 – 4.12.1.(6) oraz z płytą przkrywczą. Projektuje się wpusty uliczne deszczowe z osadnikiem, ze studzienką PE DN=Dw=500 mm, (z pierścieniem odciążającym) wg. KB4-3.3.1.10.(3) i wpustami bez kołnierzy od strony krawężnika. Podstawowe materiały do budowy kanalizacji deszczowej: - rury PE-100-RC SDR17, D 315 x 18,7 mm; L = 477,40 m, - rury zgodne z normami: PN-EN 13476-2 lub PN-EN 1852-1, PP SN8, niekarbowane, z gładką ścianką wewnętrzną i zewnętrzną, D 160 mm L = 57, 6m, - studzienki systemowe,, monolityczne, osadnikowi z PE SN2 Dw=1000/Dz=1107mm, z płytą żelbetonową: odciążającą i przykrywczą, z włazem żeliwnym ciężkim - 7 szt, - studzienki systemowe niewłazowe (bez drabinki), osadnikowe z PE SN2, Dw=1000/Dz=1107 mm, z osadnikiem wys. 0,5 m, z płytą żelbetonową: odciążającą i przykrywczą, z wpustem ulicznym z kołnierzem pełnym i ryglowaną uchylną kratą na zawiasach klasy D 400 wg PN-EN 124:2000, Ř 700 - 8 szt, - studzienki osadnikowe systemowe PE SN2 DN=Dw=500 mm Dz=568 mm, z osadnikiem wys. 0,50 m, z płytą żelbetonową odciążającą i przykrywczą, z wpustem ściekowym bez kołnierza od strony krawężnika z ryglowaną uchylną kratą na zawiasach klasy D 400 wg PN-EN 124:2000 – 17 szt. BUDOWA KANAŁU DESZCZOWEGO. Przed przystąpieniem do robót zlokalizować istniejące uzbrojenie. Uzbrojenie nie naniesione na planie sytuacyjnym, a napotkane w trakcie wykonywania wykopu należy zgłosić do zarządcy tego uzbrojenia oraz dokonać niezbędnych zabezpieczeń. Służby geodezyjne winny wyznaczyć w sposób trwały oś projektowanego kanału. Roboty należy rozpocząć od najniższego punktu kanału, to jest od studni D1 |o rzędnych 191,58 /189,63 i prowadzić odcinkami między sąsiednimi studzienkami. Kanalizacja deszczowa projektowana jest do wykonania bezwykopowo, metodą kierunkowych przewiertów sterowanych (HDD) z zastosowaniem samoutwardzalnej płuczki Drill-mix®, która jest materiałem łączącym w sobie właściwości płuczki wiertniczej oraz materiału wypełniającego pustkę wzdłuż przewiertu. Wykopy będą wykonywane punktowo, w miejscu projektowanych do posadowienia studzienek kinetowych, osadnikowych i pod wspusty uliczne. Przyjęto wykopy o ścianach pionowych, umocnionych z odpowiednim zabezpieczeniem ścian wykopu wypraskami stalowymi lub płytami wykopowymi PW. Głębokość wykopów wynosi max. 2,5 m. Wykopy będą wykonywane sprzętem mechanicznym. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisują projekty budowlane i wykonawcze budowy kanału oraz przyłącza, (w tym załączone do SIWZ przedmiar robót oraz SSTWIORB wchodzące w skład projektu wykonawczego).

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: - Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t. j: kierownikiem budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych (1 osoba). Kandydat na kierownika budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych ( branża sanitarna) . Uprawnienia budowlane, o których mowa powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ). Dopuszcza się ważne i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześnie obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zm.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek w zakresie potencjału osobowego. - Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jednej ( 1) roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej wykonanej w drogach publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 marca 1985 r. - o drogach publicznych ( t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 270 z późn. zm.) o łącznej długości minimum 400 m.b. bezwykopowo, metodą kierunkowych przewiertów sterowanych w ramach jednej umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek w zakresie doświadczenia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.-Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – potwierdzających, że Wykonawca wykonał co najmniej jednej ( 1) robotę budowlaną polegającej na budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej wykonanej w drogach publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 25 marca 1985 r. - o drogach publicznych ( t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 270 z późn. zm.) o łącznej długości minimum 400 m.b. bezwykopowo, metodą kierunkowych przewiertów sterowanych w ramach jednej umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
OKRES GWARANCJI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana istotnych postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy; b) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy c) zmiana obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; d) zmiana stawki podatku od towarów i usług; wartość umowy określona w § 2 ust. 1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; e) zaistnienie okoliczności, (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) wystąpienie zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; g) wprowadzenie nowej technologii przedmiotu objętego umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego modyfikację poprzez użycie technologii równoważnych lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie; h) gdy z uwagi na konieczność realizacji robót dodatkowych lub zamiennych dojdzie do konieczności wstrzymania robót; i) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa, zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do wynagrodzenia; j) wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych, w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.) jeśli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego; k) gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, oraz prawidłowe wykonanie robót pod względem technologicznym. l) gdy konieczność zmiany spowodowana będzie wystąpieniem okoliczności związanych z działaniem koronawirusa SARS – CoV-2 Zmiana osoby kierownika budowy w sytuacji: a) choroby, kwarantanny, wypadku lub innych okoliczności powodujących brak możliwości pełnienia funkcji. W tym wypadku Wykonawca musi przedstawić na stanowisko kierownika robót, osobę posiadającą odpowiednie (wymagane w SIWZ) uprawnienia. Zmiana przewidziana w umowie może być inicjowana przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany i uzupełniania umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI