„Budowa instalacji gazowej na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa instalacji gazowej na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiedlce
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • ZamawiającyZakład Karny w Siedlcach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00450922
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa instalacji gazowej na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320472

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_siedlce@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa instalacji gazowej na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92783b4d-ac63-4914-9c7d-bfce3fe888a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236306/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa instalacji gazowej na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania do konkretnego wykonawcy.
Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale 11 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania oferty.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy Zakupowej, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy.
11. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce Instrukcje dla wykonawców.
Pozostałe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w rozdziale 11 i 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje na temat RODO zawarte są w rozdziale 22 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje na temat RODO zawarte są w rozdziale 22 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.9.2024.ML

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych budowy instalacji gazu na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 110/2024 z dnia 12.07.2024 znak PB-RUB.6740.120.2024 oraz dokumentacji projektowej: „Rozbudowa instalacji gazu niskiego ciśnienia dla budynku gospodarczego (kuchni)” projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno – budowlanego, projektu technicznego, STWiORB
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) realizacja robót budowlanych, w tym m.in.: roboty: rozbiórkowe, demontażowo - montażowe, budowlane, instalacyjne, wykończeniowe.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4. 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich niezbędnych robót instalacyjnych i budowlanych związanych z budową – rozbudową instalacji gazu niskiego ciśnienia dla budynku kuchni Zakładu Karnego w Siedlcach, demontażu kotła parowego zasilanego gazem oraz pozostałych współtowarzyszących urządzeń w budynku kotłowni jednostki m.in. SUW, zbiornik kondensacyjny itp., wymiana urządzeń gastronomicznych zasilanych ciepłem technologicznym na urządzenia gastronomiczne zasilane gazem. Dodatkowo planuje się wykonanie antypoślizgowej posadzki z żywic poliestrowych w pomieszczeniach kuchni. W/w prace będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa instalacji gazowej na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach”.
4.2 Zakres i rodzaje robót objęte przedmiotem zamówienia:
1) Zewnętrzna instalacja gazowa ok. 76 mb
a) Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo – pisakowej, wykonanie wykopu, podsypki, obsypki, odtworzenie nawierzchni z rozebranej kostki brukowej betonowej – ok. 86,25 m2
b) Budowa instalacji zewnętrznej podziemnej gazu z rur PE100 SDR11 Ø160
c) Montaż szafki gazowej pod zawór MAG wraz z króćcami kołnierzowymi Ø80 – 1 kpl
d) Wykonanie prób szczelności,
2) Wewnętrzna instalacja gazu ok 87 mb:
a) Budowa instalacji wewnętrznej gazu z rur stalowych: Ø20 – 38 mb; Ø25 – 12 mb; Ø32 – 12 mb; Ø40 – 3 mb; Ø50 – 4 mb; Ø65 – 10 mb; Ø80 – 8 mb
b) Wykonanie prób szczelności
c) Montaż zaworu MAG Ø80 – 1 szt.
d) Montaż układu sygnalizacji GAZEX zgodnie z dokumentacją techniczną lub równoważny – 1 ukł.
3) Etapowe wykonanie nowej posadzki w pomieszczeniu kuchni głównej, pomieszczeniu diet oraz wydawki (należy uwzględnić skucie istniejących płytek z gresu technicznego):
a) warstwy wyrównujące żywiczne o grubości 5 mm – 104,55 m2 – ETAP I
b) warstwy wyrównujące żywiczne o grubości 5 mm wraz z częściową niwelacją – 104,55 m2 – ETAP II
c) montaż odwodnienia liniowego ze stali nierdzewnej o długości 3mb – kanał rynnowy o szer. 150 mm z odpływem, z syfonem i koszem osadniczym wraz z rusztem kratowym antypoślizgowym
4) Wyposażenie pomieszczeń kuchni w urządzenia gastronomiczne zasilane gazem – wykonanie ETAPOWE:
a) kocioł warzelny o poj. 500L wraz z kominem odprowadzającym spaliny (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 3 kpl.
b) kocioł warzelny o poj. 300L wraz z kominem odprowadzającym spaliny (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 3 kpl.
c) kocioł warzelny o poj. 150L wraz z kominem odprowadzającym spaliny (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 2 kpl.
d) patelnia gazowa o poj. 120L (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 2 kpl.
e) kuchnia gazowa z piekarnikiem 6-palnikowa (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 1 kpl.
f) garnek ze stali nierdzewnej 32L DN400mm – 3 kpl.
g) garnek ze stali nierdzewnej 21L – 2 kpl.
5) Prace rozbiórkowe istniejącego kotła parowego zasilanego gazem:
a) demontaż kotła parowego oraz instalacji ciepła technologicznego z demontażem urządzeń współpracujących (SUW, zbiornik kondensatu, komin spalinowy itp.) wraz z etapowym demontażem urządzeń gastronomicznych parowych w budynku kuchni (3 kotły warzelne 500L, 3 kotły warzelne 300L, 1 kocioł warzelny 150L, 2 zestawy kociołki przechylne typu SIM)
b) naprawa posadzki w kotłowni po robotach rozbiórkowych: skucie płytek ceramicznych i wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej zatarte na gładko – 88,75 m2 wraz z zaślepieniem wszystkich otworów odpływowych z budynku kotłowni do studni – pobliskiej przepompowni
6) Wykonanie zadaszenia schodów do pomieszczenia kotłowni z poliwęglanu dwukomorowego na lekkiej konstrukcji z profili zimno giętych malowanych proszkowo mocowanej do ściany o wym. 6,5 m x 1,5 m
7) Roboty towarzyszące związane z wyprowadzeniem przewodów spalinowych z urządzeń gastronomicznych gazowych na połać dachową, dopasowanie połączeń istniejącej instalacji wodociągowej oraz dostosowaniem istniejącej instalacji elektrycznej do nowych urządzeń gastronomicznych gazowych

UWAGA: Zamawiający zaznacza, że prace związane z budową instalacji gazowej na terenie jednostki oraz w budynku kuchni będą realizowane przy ciągłej pracy kuchni, w której od godz. 5:30 do 17:30 przygotowywane są posiłki dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Siedlcach. W związku z powyższym po stronie Wykonawcy będzie leżało wykonanie przesłon skutecznie oddzielających części remontowanych pomieszczeń od części produkcyjnej będącej w ciągłym użytkowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób pozbawionych wolności

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający na podstawie art. 112 Ustawy informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli wykonawca:
a) posiada na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100);
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w postępowaniu może brać udział wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie instalacji gazowej o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto, zrealizowaną w ramach umowy, zakończonej protokołem odbioru końcowego robót bez uwag,; Wykonawca zobowiązany jest podać wartości, przedmiot, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączyć dowody określających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 7 do SWZ.

b) w postępowaniu może brać udział wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia, o minimalnych poniższych kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zadania:
a. kierownik budowy:
◦ osoba posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie kierowania robotami budowlanymi jako kierownik budowy,
◦ osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
◦ osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającą aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego, która to osoba obejmie pełnienie obowiązków Kierownika Budowy dla realizacji zadania.
Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 8 do SWZ

Uwaga:
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. ( Dz. U. 2023 r. poz. 682, ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
UWAGA 1: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie.
UWAGA 2: Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadania uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie (art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682, ze zm.) dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2021 poz. 1646, ze zm.).
UWAGA 3: Wszystkie ww. osoby skierowane do wykonania przedmiotowego zamówienia muszą mieć zapewnioną przez wykonawcę możliwość komunikowania się z zamawiającym w języku polskim, posiadać znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Polski.
UWAGA 4: Odnośnie doświadczenia kierownika budowy:
• okres trzyletni doświadczenia rozumiany będzie jako suma okresów, w których osoba faktycznie kierowała robotami wymaganymi do udokumentowania w ramach ww. doświadczenia, doświadczenie potwierdzone wpisami do dziennika budowy lub protokołem odbioru końcowego robót, z którego treści winno jednoznacznie wynikać, kto, w jakim okresie czasu i przy jakiej robocie budowlanej pełnił funkcję kierownika budowy),
• jeśli kierownik budowy pełnił w jednym czasie funkcję kierownika budowy przy realizacji wielu inwestycji, wówczas okres ten liczony jest jako jeden.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) brak podstaw wykluczenia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający, działając na podstawie art. 273 ust. 1 Ustawy, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) w zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej:
• informacja z banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w wysokości nie mniejszej niż godnie z warunkiem określonym w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 3 lit. a) SWZ.

b) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
• wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy robota budowlana została wykonana należycie - dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zaleca się skorzystanie z załącznika nr 7 do SWZ.;
• wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia potwierdzający spełnianie warunku opisanego w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 lit. b) SWZ - zaleca się skorzystanie z załącznika nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy).
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać umocowanie do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.;
2) wykonawcy, który wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, wskazuje taką informację w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ);
3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) niedopuszczalna jest sytuacja, kiedy wykonawca składa jedną ofertę samodzielnie, drugą zaś wspólnie z innymi wykonawcami. Dotyczy to również sytuacji, kiedy wykonawca ubiega się o zamówienie jako uczestnik dwóch konsorcjów.;
5) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie w zakresie art. 125 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SWZ);
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazują informację, z której wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ).
7) wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień zawartej umowy, mogą być dokonane w następującym zakresie:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności:
a) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy wynikające z „siły wyższej”:
• zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, które uniemożliwiają wykonywanie zamówienia;
• na czas działania Siły Wyższej obowiązki Strony, która nie jest w stanie wykonać danego obowiązku ze względu na działanie Siły Wyższej, ulegają zawieszeniu;
• Strona umowy, która jest w zwłoce ze swoim świadczeniem wynikającym z niniejszej umowy ze względu na działanie Siły Wyższej nie jest narażona na utratę zabezpieczenia wykonania umowy, kary umowne lub rozwiązanie Umowy przez drugą Stronę z powodu niedopełnienia obowiązków Umownych;
• każda ze Stron jest obowiązana do niezwłocznego, nie później niż w terminie 1 dnia roboczego zawiadomienia drugiej ze Stron o zajściu przypadku Siły Wyższej. O ile druga ze Stron nie wskaże inaczej na piśmie, Strona, która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z umowy, w takim zakresie, w jakim jest to praktycznie uzasadnione, jak również musi podjąć wszystkie alternatywne działania zmierzające do wykonania umowy, których podjęcia nie wstrzymuje zdarzenie Siły Wyższej;
• w przypadku ustania Siły Wyższej, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji swych obowiązków wynikających z umowy;
• termin realizacji przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu o liczbę dni, w których działanie Siły Wyższej wpłynęło na realizację przedmiotu umowy;
b) zmiana zakresu robót budowlanych, wystąpienie robót dodatkowych potrzebnych do wykonania przedmiotu umowy – w przypadku zaistnienia ww. okoliczności, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do realizacji robót dodatkowych;
c) wystąpienie innych, niezależnych od Wykonawcy okoliczności faktycznych, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie - termin realizacji przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu o odpowiednio czas trwania tych okoliczności.
Pozostały rodzaj i zakres zmian umowy zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ- wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż okien dachowych i świetlików oraz kominka wentylacyjnego- Stare Babice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż okien dachowych szt 2, montaż świetlików szt 2 i montaż kominka wentylacyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI